Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Arutelu teemal bensiin või diisel (Vastuseid: 64 | Vaatamisi: 10350)
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 07.11.08 21:54 Tsiteeri
Arutelu teemal bensiin või diisel



Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
skoda.de peal on tekkinud infot OII FL-i uute mootorite kulude jm näitajate kohta - link

Kuram, minule täitsa imponeerib Octavia II FL-i 1.4TSI DSG variant, veelgi pullim on aga 1.8TSI DSG. Selle mootori hind saab küll miskine 25k kallim olema (Superb II-l vähemasti on), kuid selline auto on ilmselgelt super - kiirendus nagu mürsul (7,8 sek), küttekulu nagu diislil (6,6 l/100km).

Minu arvates on need bensumootorid oma mahajäämust diislitest TSI tulekuga parandanud ning möödagi läinud. Nüüd on pall diiselmootorite väravas ning selleks, et mind uuesti diisli poole vaatama saada, peaks tulevaste generatsioonide õlipressidel kas küttekulu või hind drastiliselt langema.


Tapke või ära,aga ei taha bensukat,isegi kolme turboga üliökonoomset mitte!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.11.08 07:18 Tsiteeri


heh, vot viimase postitusega olen ma küll 101 prossa nõus.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 08.11.08 14:40 Tsiteeri


Tapke või ära,aga ei taha diislit, isegi kolme turboga üliökonoomset mitte!


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 08.11.08 18:32 Tsiteeri


Selle kohta võiks öelda,et igaühel meist on õigus oma isiklikule rumalale arvamusele!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisa
huviline



Registreerunud 13.11.07
Postitusi: 38

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 1.9 TDI '07 Fabia 1.4 '08

postitati 08.11.08 21:51 Tsiteeri


Kellele traktor, kellele auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 09.11.08 08:40 Tsiteeri


ega bensukail miskit häda pole, läevad hästi soojaks talvel ja puha.
traktori valivad seuksed inimesed, kel vaja näiteks rasket käru vedada või kel meeldib kui auto heaste edasi läeb, odavast pidamisest ma ei räägigi.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 09.11.08 13:26 Tsiteeri


Lühikese,kuid sisutiheda elu jooksul päris paljude autodega sõitnud. Kolmeteistkümnest viimased neli diislid ja sellesuunalise orientatsiooniga väga rahul. Diisliga reeglina muresid vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 11.11.08 00:54 Tsiteeri


Tavaliselt on niimoodi ju, et iga lits kiidab oma patsi - minu puhul nii ei ole enam. No on siiber sellest 1.9TDI-st, millel esimese-teise-kolmanda käigu vahetamine tuleb isukal kiirendumisel teha kahe-kolme sekundi jooksul.

See ühe hetke kestev istmesseimemine ei ole eriline boonus võrreldes 2liitrise RSi-ga, isegi mitte mu tööautoks oleva 1.6 C4ga. Sellel 1.9-sel õlipressil saab kasutada pöördeid kuni ca 3k, rohkem üles ei taha enam lasta ega pole pointi ka.

Niisiis - kui diisel üldse, siis kindlasti mitte enam manuaalkastiga. Inimeste mõnitamine on see diisel+manuaal.

Aga miks ma üldse niisuguse väite lendu lasin, et diisli soetamisel ei tundu erilist pointi olevat - 1.8TSI DSG saab ilmselt odavam olema, kui 2.0CR TDI DSG, küttekulus on dislal pisitilluke eelis, bensukas on vaikne ja astub edasi sama vägevalt, kui diisel. Lisaks on viimaste aegade tendents jäänud püsima, et diisel on kõige kallim küte tanklates. Head dislasõbrad - OII FL-le mootori valimisel öelge mulle üks hea põhjus, miks peaks valima diisli? Kui võrdlemisele tuleksid veel 1.4TSI DSG ja 2.0CR TDI DSG, siis oleks IMHO veelgi raskem leida trumpe diisli kasuks.

Arvestagem sellegagi, et enamus inimestest kasutab uuena ostetud autot ikka vaid mõne aasta ning siis vahetab järgmise (uuema) vastu välja - sellisel juhul pole kuidagi reaalne, et tüki kõvem soetusmaksumus saaks väiksema küttekuluga tagasi tehtud aja jooksul.

Kui diiselmootoril oleks odavam hind võrrelduna bensukaga, siis suurema tõenäosusega vaataksin just selle poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 11.11.08 10:14 Tsiteeri


Tuleb tunnistada,et reFFLex`il põhimõtteliselt õigus. Kahese diisliga õnneks lood paremad. Üle linnakiiruste vaid kuues käik ja ei mingit käigukangiga jeblamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 11.11.08 10:23 Tsiteeri


Ma ka väga ei viriseks selle lappamise osas , suurem osa sõitudest ikkagi linnast väljas. Kuigi jah, diislite hinnad suht krõbedad, arvestades veel, et konkurendid pakuvad üldiselt juba CR mootoreid enamuses. Linnas sõitmiseks oleks ikkagi DSG poole vaja vaadata:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 11.11.08 12:59 Tsiteeri


Väike kõrvalepõige diislite osas

Võtame kaks korralikult edasi liikuvat mootorit (Superbi peal näiteks) ja linnakulu:

1.8 TSI DSG: 10.0
2.0 TDI PD DSG: 8.9

Võtame aastaseks läbisõiduks 20 000 km. Bensu hinnaks 15 ja diisli hinnaks näiteks 16 EEKu
bensukaga läheks aastas kütuse peale 10 x 15 x 200 = 30 000 EEKu
diisliga läheks aastas kütte peale 8.9 x 16 x 200 = 28 480 EEKu

Seega sääst diisliga autol aastas 30 000 - 28 480 = 1 520 EEKu.
5 aastase kasutuse puhul ainult kütuse pealt sääst 7 600 EEKu

Kahjuks nende autode hinnavahe on 30 000

Maanteel on vahed veel olematumad ning seega point veelgi väiksem.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Bobik
huviline



Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL Elegance+

postitati 11.11.08 13:17 Tsiteeri


Octavia puhul linnas vanemate mootoritega on sutsu vahe suurem. Uutega on vist tõesti vahed väikesemad.

linnas:
1,6 MPI Aut 11.2
1.9 TDI DSG 7.7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 11.11.08 13:22 Tsiteeri


Tänu turbote kasutusele võtuga bensukate juures muutub kütusekulu oluliselt väiksemaks ja bensukas hakkab väga tõsiselt konkureerima diisliga. Turbo kasutamine aga bensuka hinda pole tõstnud ning see põhjustabki väga suure eelise bensukatele.

Ülaltoodud 1.6 MPI aut näites on kaks aegunud asja: esiteks 1.6 mootor millel pole turbot ja teiseks Tiptronic käigukast. Omal on manuaalkast ja linnakulu 9 kanti (tehas ütleb 9.8)

Et on valida kas diisel või bensukas koos aasta küttega :) Hind sama.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 11.11.08 14:05 Tsiteeri


Huvi pärast filtreerisin veidi reaalset kasutajate kütusekulu statistikat saidilt www.spritmonitor.de Octavia kohta. Algandmeteks võtsin manuaalkastiga masinad toodetud alates 2007 ja igaühega läbitud vähemalt 3000 km (et välistada 1-2 paagitäiega tehtud teste).
1.8TSI mootoriga leiti 33 autot mis läbinud kokku 400tkm kulutades kütust 8,49 l/100km kohta.
2.0TDI (103kW) mootoriga leiti algandmete põhjal ~70 autot mis läbinud kokku 1.3 mkm keskmise kuluga 6.41 l/100km. Kuid tuleb silmas pidada, et neist neljandik olid 4x4 (Scout).
Võimalik et diislitega sõidetakse veidi rohkem pikki otsi, kuid kokkuvõttes julgen ma teha siiski järelduse, et tavalisel kasutamisel (keskmisel juhil) kulub bensiinimootoriga 2 liitrit enam kütust saja kilomeetri kohta.
Võimalik, et Facelift Octavia puhul suudetud 1.8TSI mootori bensiinikulu vähendada veidi veelgi ja DSG kast teeb linnasõidu ökonoomsemaks. Samas jääb alati nii, et parema momendiga diiselmootori puhul tõstab vastutuul, kare teekate, katuseraamid, raske koorem või nelivedu, kütusekulu märksa vähem kui bensukal.

Hetkel tootmises oleva mootorivalikut vaadeldes, mina eelistaks Octavia puhul vist 1.8TSI, Superbil 125kW TDI-CR (aga see on puhtalt isiklik eelistus lähtudes rohkem sõidumõnust ja jooksvatest kuludest, mitte nii väga soetushinnast)






Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Väike kõrvalepõige diislite osas

Võtame kaks korralikult edasi liikuvat mootorit (Superbi peal näiteks) ja linnakulu:

1.8 TSI DSG: 10.0
2.0 TDI PD DSG: 8.9

Võtame aastaseks läbisõiduks 20 000 km. Bensu hinnaks 15 ja diisli hinnaks näiteks 16 EEKu
bensukaga läheks aastas kütuse peale 10 x 15 x 200 = 30 000 EEKu
diisliga läheks aastas kütte peale 8.9 x 16 x 200 = 28 480 EEKu

Seega sääst diisliga autol aastas 30 000 - 28 480 = 1 520 EEKu.
5 aastase kasutuse puhul ainult kütuse pealt sääst 7 600 EEKu

Kahjuks nende autode hinnavahe on 30 000

Maanteel on vahed veel olematumad ning seega point veelgi väiksem.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.11.08 15:30 Tsiteeri


Mina isiklikult ei oskagi hetkel öelda mis tüüpi mootori ma järgmiseks võtan. Dizelit on mul läinud hetkel 60 000 kilomeetri peale keskmiselt 7 liitrit sajale, vahet pole, kas ma sõidan päev otsa maanteel või linnas. Paagiga saan sõita 800 kilomeetrit. 1,9 TDI 77KW
Minu jaoks on see kerge pettumus, kuna ma ullike lootsin, et keskmine kulu saab siiski olema kuskil allpool 6 liitrit. :D Võttes roosade prillidega aluseks tehase lubatu.

Kui saaks samasse kulu ja dünaamika suurusjärku (7l) jääva bensuka, siis ilmselt vist võtaks selle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 11.11.08 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Dizelit on mul läinud hetkel 60 000 kilomeetri peale keskmiselt 7 liitrit sajale, vahet pole, kas ma sõidan päev otsa maanteel või linnas. Paagiga saan sõita 800 kilomeetrit. 1,9 TDI 77KW


Ma saan oma Fabial kütusekulu maanteel hea tahtmise korral isegi alla 5 l/100km kohta. Olen selle autoga sõitnud üle aasta ja kõikide sõitude keskmine on 5,8 l/100 km. Kulu on nii väike vast seetõttu, et töögraafiku tõttu ummikutes ei istu. Mootoriks muidu 1,9 TDi ja 96kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 11.11.08 15:52 Tsiteeri


aga kuidas sa saad 7 keskmiseks? Mul on stabiilselt alla 6, nii 70% maantee (kuid jah, siin on 70 piirkiirus suuremal osal teest) ja 2 inimest autos. suvel üks kiire võrumaa ots ja paagitäiega sain üle 1000 km sõidetud, keskmine jäi 4,9 kanti! Kas siis see uuem, O2 on niipalju janusem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 11.11.08 16:19 Tsiteeri


et siis mina:

mu 2.0 TDI Oct2 kütusekulu on keskmiselt 5.5 viimase 5000 kilomeetri kohta, lihtsalt tapa või ära, aga rohkem ei tule, kuigi sõidan viimasel ajal palju ka Pernau aukudes.
7 saab nii, et üritad mootorist väänata seda, mida seal ei ole, 1.9 võtabki 2.0-st rohkem kui natuke järsem saabas kui 70 aastasel papil või savisaar pagassis istub.
Seepärast ma 2.0 soetasingi OctII-le, fabia on tublisti kergem, talle on 1.9 täpselt paras.
1.9 TDI superb on ka naljanummer, ilmselt too 125kw pada oleks okei :)
Ärme siiski unustame, et väike mootor ei tähenda kohe väikest küttekulu, ikka keti tugevus selle määrab.

Aga H2 on kombi, mis ilmselt on raskem? no ja arvestades tsiklimehe hinge, mis see 7 siis ära ei ole :P

Kui ma nüüd peaks selle käru ära vahetama (vaid 105000 odokal, milleks?), aga kui peaks, siis arvestades mu ca 45 000 aasta läbisõitu, igatsorti teeolusid, siis ei tuleks pähegi bensiinikat osta, olgu see küttekulu tal milline tahes.

Asi on diisli sõiduomadustes, mulle lihtsalt meeldib see pöördemoment.
Mingid lumevallid ei koti, paat käruga järel keset heinamaad ei koti. Sõbrad vaid naersid kui sõiduautoga rahumeeli merre sõitsin ja sealt plörinal tagasi tulin, dsiibimees oli juba tellitud, et hakkame üleentusiastlikku AzA välja tirima, tutkit - mul on diisel, mis siis et madal kliirens ja esisilla vedu. Kadus üle heinamaa ja läbi adru nagu Robini nool, bensumehed vantsisid õnged õlal 2 kilti järele :P

Kui nüüd aga peaks teise auto perre soetama, siis ei tuleks pähegi diisel võtta, miks peakski? Läbisõit tuleks tal paremal juhul 15000 aastas ja seda ilmselt 99% ulatuses linnas last lasteaeda viies.
Ei tuleks pähegi üle fabia 1.4 või misiganes käru soodsam on soetada.
Skoda ilmselt sellepärast, et hea ühes kohas hooldada ja ühtede inimestega suhelda, suurt vahet neil punnidel niikuinii ei ole linnakana.
Prestiis käigu kuu peale, siis oleks pentlit vaja, mingid länkari mehed ei aja enam ammu blonde märjaks :P

Tehke või tina, aga point on nii sajas isiklikus vidinas, et mingil vaidlusel pole mõtetki.
Oleneb ju inimese harjumustest ja vajadustest, igal omad head ja vead.

Ma ei oma sülearvutit, ei vaja, msi siis, et oman itifirmat ja suisa tegelen nendega.
Ma ei näe läpparil mitte ühtki eelist vs mu 3000 kronane lauaarvuti.
Olen ma nüüd jobu?
Ei ole.
Need, kes läppareid kasutavad?
Ei ole, ju neil on vajadus.

Samuti ei tuleks mul kui mitte koeraomanikul pähe universaalkerega autot soetada, mis see 40L mahtu kuskil taga üleval laes mulle annab?
Et saan kord 7 aasta jooksul ise poest uue külmkapi tuua ja kõiks ee aeg vihast siniseks minna, et pagasiruumil pole ääri ja umbes 10 tonni rohkem auto eest maksta?
Jälle vajaduse asi, koeraomanikuna ei tuleks pähegi sedaani soetada ju.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 11.11.08 18:01 Tsiteeri


Võtan ka arvamusavaldusest osa. Mina seni olnud diislikunn - põhjuseks võib tuua tõsiasja, et seda vedelikku on tihtipeale võimalik kuskilt mingit kanalit pidi saada kas odavamalt või muidu. Kui ma täielikult oma rahakoti peal ringi sõidaks, siis kalduks ka tõenäoliselt 1,8 TSI DSG poole. Pealegi on diisli klõbinast juba paras vint ees.

Samuti liitun refflexi arusaamaga diisli hinna suhtes. Kui diisel oleks odavam nagu varasem traditsioon on olnud (head mõned aastad tagasi), siis tõenäoliselt kallutaks see mind reaalelus masuudipressi poole. Praguse seisu järgi selge eelis Turbo-benssudel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.11.08 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AzA
et siis mina:
Aga H2-l on kombi, mis ilmselt on raskem? no ja arvestades tsiklimehe hinge, mis see 7 siis ära ei ole :P


Ilmselt sul ongi õigus. Ma pole siin kunagi aru saanud, kui räägitakse, et see 77kw ei liigu kohe kuidagi edasi. Minu meelest liigub päris hästi. Äkki tõesti seal need liitrid peidus ongi. Ma kaaluprobleemi eriti ei usu. Hatch on Combist vaid 90 kilo kergem.

Mis puutub universaali siis ilma selleta oleks ma ilmselt ammu saba andnud. Praegugi on auto aknapiirini täis trükiseid ja ülemine osa plastikust parkimismaju. :D

Eks ma järgmist O2-t ostes katsun leida see 25 kilo lisaks kahese dizeli jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.11.08 09:17 Tsiteeri


nää, tehtigi ohvtopikust eraldi teema. no pläägutan siis veel veidi.
minu traktorid siis need lahjad 90 hobusega versioonid. praegu veel nii soe aeg, et 1000 versta saab ikke julgelt täis ja siis peab vaikselt hakkama mõtlema tanklasse mineku pääle.
kui kellelgi siin võtab 1.9 rahulikul sõidul 7 ja rohkem, siis väidan täiesti kindlalt, et see auto on totaalselt p..s omadega.
kes mind lähemalt teavad võivad kinnitada, et minu parempoolne jalg on üldjuhul keskmisest eesti rullnoka jalast ka raskem. ja ühtepuhku on auto tublisti kola täis ja viimastel aastatel saab nii päev-paar nädalas ka käruga sõidetud ja seegi sageli sellises koormas, et kaalumise korral maksaks palju trahvi.
ja no lööge või maha aga 5-te liitrit ei suuda kuidagi kulutada, no ei suuda. ja kui peaks mingi tühja autoga võrumaa ots tulema, noo siis ei saa 4-ja ka täis.

samas olen sõitnud ka 1.6 golfiga ja 2.0 boraga mõne päeva ja need mõlemad võtsid 8-9 kanti. võõraste autodega sõitsin küll pensionäri stiilis aga vaevalt see väga mõjutas.

no ja kui arvestada, et mina liigun nii umbes 5tkm iga kuu, siis saab vast lasteaia lapski aru, et minu traktorid ei ole mitte ainult bensukaga võrreldes kallimat ostuhinda tasa teeninud vaid on terve auto ostuhinna mul kokku hoidnud.

aga jah, olgu kulu sama ja nafta veel poole kallim, ikka eelistaks diislit, kuna mul tõesti meeldib, et diisli sees on rammu tublisti. seda praktilist ja reaalselt kasutatavat väänet pean silmas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranger
huviline



Registreerunud 28.03.08
Postitusi: 39

Asukoht: Eesti, mõnikord Välismaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Ocatavia 1.8T Elegance

postitati 12.11.08 09:19 Tsiteeri


Olen sõitnud OI Combi 1.8T bensiin kütusekulu keskmiselt 7.1 liitrit. Ökonoomseks kui eelmine Golf IV 1.6. Diislit eelistaks vast neljaveolisele isendile. Aga bensiiniga olen sõitnud olematutel teedel, karjamaadel, heinamaadel võib olla on diisli madalast pöörde momendist puudus olnud ühel kahel korral kui senini olen hakkama saanud. Kuid diislil on ka üks suur puudus. Olen sõitnud korra teelt välja ja kütuse tuli oli vahetult enne põlema hakkanud. Auto nina jäi suht suure nurga all kraavi ja kütus vajus ühte nurka. Tänu sellele ise enam välja ei saanud. Suri lihtsalt välja, kui oleks diisliga see juhtunud siis tõenäoliselt oleks ma sinna ka jäänud ka peale välja tõmbamist.


Nobody is perfect but I’m pretty f*cking close!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 12.11.08 10:06 Tsiteeri


H2 - 90 kilo, ojaa, mul on paarimees umbes 110-120
jube nukker on kui ta linnas kõrval istub, maanteel suurt vahet pole, aga linnas on vaja kohe tuntavalt järsemat vajutust, et ära kerida koha pealt.

ja su trykised :) sisuliselt on sul ju Savka + veel 2 paksu pagassis.
see 7 on ülihea kulu. tegemist ju siiski sõiduautoga, mitte kaubikuga.

ja tegelikult, see liiter siia sinna on nohu, muud kulud on vaat et suuremad.
mul õnnestus just siit 15" plekkveljed O2 omad hankida, krmuse 1 rehvi hinna vahe vs 16" on üle 500 eegu.
ma üldse ei imestaks kui kevadel 16" valud kuuri jätan.
lähen toon selverist tuunitud ilukilbid ja kingin lapsele 2 tonnise Juku kinkekaardi.

ja muide ma tulen reedel tlna, ilmselt jään laupäevani.
feel free seda 2st diislit proovima.

ja dieseliga olen ma igati ühel meelel, va. see, et H2 kössitab oma makulatuuriga tallinnas rõõmsalt, sina aga enamjaolt maanteel.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 12.11.08 10:14 Tsiteeri


Ma tahaks diisel RS'i proovida endaomaga kõrvuti. Võin bensiiniga isendit vastuproovida anda vabalt.
On mõni diisle RS'i omanik Tallinnas kellel nv mõnipäev vabamat aega on:D?
Proovisõitudel käies ei olnud mu arust disla varianti olemas esinduses proovimaks.


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.11.08 10:31 Tsiteeri


täpsustuse mõttes lisan, et minu igapäeva sõitudest on tööle-koju edasitagasi marsruudil küll nii 70 versta maantee otsa, aga vähemalt teist niipalju tuleb tööpäeviti tallinna linnas rõemsaste juure. amet selline, et mitte ei saa üheksast viieni kontoris paigal istuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.1% - SQL: 32.9%]