Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Octavia II esitule pirni vahetus (Vastuseid: 55 | Vaatamisi: 18515)
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 03.12.07 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Sul, Rage, pole ksenoontulesid+tulepesureid - seetõttu pole ka aknapesuvedeliku leveli näidukit. Ka pesuripaak on sul 5 lirtsu asemel 3.

Sestap :)


refflex, ksenoone pole selleks igaljuhul tarvis - mul need nimelt puuduvad. Aga tulepesurid on küll jah ning paak tõesti 5 liitrine. Ma arvan et see muudatus näidiku osas tuli siis, kui RS varustust ka pisut kohendati (needsamad tulepesurid standardis, automaatne kliima jms...)
niuc... tõsi jahh 3 liitrine aint ja tulede pesureid ei ole.. ja selle üle ma olen isegi pigem rõõmus... aga jahh selles osas on kahju, et mõnede lisade eest ma pidin maksma, mis hiljem standardisse lisati....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
ziilike-uduz
huviline



Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 10

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OctaviaII 1.6 MPI

postitati 04.12.07 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic

Minu järeldus sellest (ja ka ziilikese loost), et asi pole mitte pirnide läbipõlemises, vaid hoopis kehvades ühendustes? Arvan et kapoti kinnilaskmine andis 'väikse värskenduse' ka pirni ühendusele ja nii ta jälle põlema läks. Äkki Sul ziilike sama teema, et tegid midagi kapoti all ja pärast tuled põlesid nagu vaja?

Tõsi ta on, sai kapoti all natuke askeldatud ja kerge mürtsuga kinni.
Kui eelmine kord oli pirn läbi põlenud, siis seekord oli jah ilmselt kehv ühendus või põrutas purunenud hõõgniidi oma kohale tagasi ja põles edasi.

Eks näis.
Üks pirn on eelmisest korrast alles igatahes kui peaks tarvis olema. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 29.12.07 19:36 Tsiteeri


See, et pesuvedeliku andur esitulede pesuriga koos tuleb, on taas VAGi moodus hinda alla saada. VAGil teisigi asju, mis muidu teistel autotootjatel on elementaarsed, kui neil võimalus hinda alla kruttida (elektriaknad näiteks).

Aga kusagil on siin varem olnud juttu kah paagi tähjaks saamisest kuid mainin veel üle, et on kaks tundemärki, et pesuvesi hakkab otsa saama:

1. Kangi tõmbamisele järgneb tilluke paus, ja siis alles tuleb juga klaasile. Kui paak on täis või isegi pooleni, siis see paus on väga lühike, kui paak hakkab tühjaks saama, hakkab paus märgatavalt pikemaks muutuma
2. Aknale pihustatav vedelik on veidi vahune (piserdus muutub veidi "õhulisemaks" ning see annab märku, et peaks paaki täiendama.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 11.01.09 22:32 Tsiteeri


Mul on vist gabariiditule läbipõemise maailmarekord.:P Järgmine hommik peale uue auto kättesaamist oli juhipoolne pirn otsas:mad: Mis siis ikka tuli maha ja mis selgus.Pirn oli vist peasast välja tulnud,lambi kesta jõudnud augu sulatada ja siis puruks minna.Kusjuures pool pirniklaasi on siiamaani plastiku sees.Õnneks pirni auk veel peab kinni,kui uue panin.Kui aega saan lähen uut tuld nõudma esindusest igatahes.Muidu pole kuhugi enam pirni pista varsti.Ega kui kompu poleks lõugama hakanud,sõidaksin siiamaani ilma tuleta vist:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.02.09 10:38 Tsiteeri


Igatahes.
5 minsa ja uus prin sees. Kuigi mul on väiksed kahtlused, et kas latern ikka õieti oma pessa tagasi sai.
St oleks pidanud enne kenasti fikseerima selle tule paiknemise oma pesas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 11.02.09 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HenriTeine
Igatahes.
5 minsa ja uus prin sees. Kuigi mul on väiksed kahtlused, et kas latern ikka õieti oma pessa tagasi sai.
St oleks pidanud enne kenasti fikseerima selle tule paiknemise oma pesas.

Täpselt sama tunne oli mul ka pärast esimest korda laternate tagasipanekut, et deem - kas ikka istub täpselt nii, nagu enne või on kuidagi nihkes. Tulesid tagasi pannes täheldasin justkui, et nad ei istunud ~100% peegelpildis teineteise suhtes oma kohtadesse. Siis aga mõtsin, et kuram - ei tohiks olla võimalik, et sellise kinnitusega tuld on võimalik korralikult fikseerida mingisse suvalisse asendisse ja nii ma selle töö lõpetatuks lugesingi ning prill-laua pauguga kinni kukkuda lasksin :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]