Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  10
Autor:
Pealkiri: Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66 (Vastuseid: 230 | Vaatamisi: 27371)
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 17.08.15 10:31 Tsiteeri
Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66



Sain oma auto kätte ja siin ta on.Autoga väga rahul.Esimesed 500km sõidetud.Lisadest sai võetud
Metallik värv Topaz brown
Valgustusega jalaruum
Tagurdus kaamera
Sunset,mis on suht mõtetu ja peab vist üle kleepima.
Lisasoojendus kaugjuhtimisega
Haagisekonks.
Sisu pidi olema pakkumise järgi pruun ,aga tuli must.Mis pole üldse paha ja pretensiooni ei esitanud.
El tagaluuki ei tahtnud(kuigi soovitati),sest on olnud nendega probleeme,just talvel.
Kessy unus kuidagi ära,kuigi oleks tahtnud.Ei süvenenud piisavalt ja jäi mulje,et on standardis.Kui avastasin oli juba hilja.
Eelmine auto oli XC90 2,4D 136kw aut.Ostetud uuena.Kuna tahtsin just väikesmat ja okomat autot,siis sai Scout valitud.Käisin proovimas ka muid,kuid see tundus kuidagi minu stiili olevat ja nüüd on see ka kinnitust leidnud.
DSG töötab igati sujuvalt,kiirendus on piisav(pole muidugi ka kõike välja vajutanud,las sõidab veits sisse ka).Istmed on mugavad ja külgtugi OK.Ma lausa naudin peale nahka, tekstiil istmeid.
Siin muudes teemades on kurdetud Octavia puhul müra tagapool,kuid minu auto on selle kohapealt küll täiesti OK .Volvoga võrreldes ei ole müra rohkem.Rehvid on Michelin Primacy3.
Bolero helikvaliteet on täiesti korralik ja ka kõlarid ei võta midagi plärisema.Äkki on Scout paremini isoleeritud?
Üks väike kala oli ka.Nimelt ei lae kõkki kontakte telefonist autosse vaid just 40 ja ei aita ka telefoni kustustamine ja uuesti laadimine.Telefoni teel ei saanud seda toimima ja peab esindusest vist läbi käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarmo_j
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.15
Postitusi: 29

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.15 09:37 Tsiteeri


Kui pilte soovid lisada siis pead need kõigepealt kuhugi netiavarusse riputama ja sealt siis copyd pildi lingi ja lisad siia foorumisse.
Postitust tehes on 7 nupuke siin kasti peal see millega saab pilti lisada. Teine variant on see et kopeerid oma pildi lingi ja paned [img]link[/img] selliste kastide vahele manuaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 24.08.15 19:56 Tsiteeri


Tore et uusi scoute ka liiklusesse lisandub. Huvituks just kuidas see Haldex 5 ka toimib ja eriti kuidas see lülitus tagaveole ka välja näeb? Kuigi jah, nii uut masinat vist eriti katsetama ei kipu? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 403

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 24.08.15 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Tore et uusi scoute ka liiklusesse lisandub. Huvituks just kuidas see Haldex 5 ka toimib ja eriti kuidas see lülitus tagaveole ka välja näeb? Kuigi jah, nii uut masinat vist eriti katsetama ei kipu? :P


Kasutan teise mehe teemat ära :)

Omast kogemusest ütleks, et töötab ideaalselt. Otse startides on tava olukorras (mitte lumega) sisuliselt võimatu ESP tuld põlema saada (vihmaga korduvalt proovitud).
Koht, kus rehvivilina suudab kuuldavale tuua (seda ka korraks ainult) on siis kui esirattad on väljakeeratud ja siis vajutada korralikult. See on ainuke olukord, kus see Haldex 5 natukene imelikult käitub. Kui hooga minna kurvi ja seal kiirendada, siis ei teki seda olukorda.
Samas kui pool autot on asfaldil ja pool näiteks teeäärsel kruusal, siis ei vilgu startides ükski tuluke. Esimest korda elus ootan juba lund, et saaks auto käitumisest paremat ülevaadet. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 25.08.15 11:00 Tsiteeri


Tegelikult ma pidasin silmas seda asja, et kuidas see manuaalne veojuhtimine peaks välja nägema. Motors24 tutvustusest jäi kõrva, et on võimalik suunata 90 prossa veojõust tagateljele..https://www.youtube.com/watch?v=_OI13q5MN64 Kas see toimib siis ainult, kui lihtsalt ESP maha võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 403

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 25.08.15 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Tegelikult ma pidasin silmas seda asja, et kuidas see manuaalne veojuhtimine peaks välja nägema. Motors24 tutvustusest jäi kõrva, et on võimalik suunata 90 prossa veojõust tagateljele..https://www.youtube.com/watch?v=_OI13q5MN64 Kas see toimib siis ainult, kui lihtsalt ESP maha võtta?


Seda sa ise kontrollida ei saa, ta teeb seda kõike automaatselt.
Skoda.ee lehel Scout alamlehel on kenasti see skeem ka olemas (suht keskel pildina).
Kontrollid väljas (sport mode) võimaldab rohkem "lõbusamat" kulgemist, aga ma ei ole pädev vastama, kas see ka Haldexi tööd kuidagi mõjutab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 25.08.15 17:43 Tsiteeri


Ses suhtes. et haldex 5 pidi olema ju korralikult stabiilsem kui varasemad versioonid, s.t "saba liputamise" osas.Minu vanal läheb lõbusaks alles siis kui ESP välja lülida, mis aga tähendab seda, et pole veojõukontrolli ja tagumik kipub ettepoole minema, kuna see jaotus on taha kõvasti suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 403

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 26.08.15 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Ses suhtes. et haldex 5 pidi olema ju korralikult stabiilsem kui varasemad versioonid, s.t "saba liputamise" osas.Minu vanal läheb lõbusaks alles siis kui ESP välja lülida, mis aga tähendab seda, et pole veojõukontrolli ja tagumik kipub ettepoole minema, kuna see jaotus on taha kõvasti suurem.


Kui sul on vanem kui Haldex 4, siis jah need on väga erinevad süsteemid. 4 ja 5 on suur samm Torseni suunas ehk ta ei ole enam libavedu nagu varasemad versioonid pigem olid.
Me peame äkki uue teema tegema, teise mehe teemas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 03.09.15 09:05 Tsiteeri


Tuttav käis oma 17 tuhhi sõitnud scoutiga jahil ,ning jäi metsa kinni ,nüüd käib vaidlus selle üle ,kes peaks haldexi remondi kinni maksma ;)
Koormust see asi pikalt ei kannata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 04.09.15 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Tegelikult ma pidasin silmas seda asja, et kuidas see manuaalne veojuhtimine peaks välja nägema. Motors24 tutvustusest jäi kõrva, et on võimalik suunata 90 prossa veojõust tagateljele..https://www.youtube.com/watch?v=_OI13q5MN64 Kas see toimib siis ainult, kui lihtsalt ESP maha võtta?


Seda sa ise kontrollida ei saa, ta teeb seda kõike automaatselt.
Skoda.ee lehel Scout alamlehel on kenasti see skeem ka olemas (suht keskel pildina).
Kontrollid väljas (sport mode) võimaldab rohkem "lõbusamat" kulgemist, aga ma ei ole pädev vastama, kas see ka Haldexi tööd kuidagi mõjutab.


Pole ammu olnud aega siia vaadata
,aga ka mina olen asaanud aru,et midagi ei saa seal neliveo juures ise lülitada.Muud kui kontrollid välja lülitada.
Tänaseks 3200km umbes ees ja üldjoontes rahul.Käigukasti vahetused võiksid kohati sujuvamad olla.Just nö linnas aeglustamise kiirendamise faasides.Vahel nagu venitab liiga pikalt kiirema käiguga ja kui ,siis kõvemini peale vajutad,rabab kuidagi äkiliselt käigu alla,nagu manuaaliga.Uus Mondeo oli selle kohapealt sujuvama tööga.Aga see on tegelikult pisiasjades norimine.Samas kõvemal vajutamisel on kõik väga ideaalne.
Pole ka veel nö kruusal ja muidu libedamal jõudnud liikuda,nii et sellekohta ei oska veel midagi öelda.Eks talv näitab,kuidas asjad päriselt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 04.09.15 13:28 Tsiteeri


Muidu autost veel niipalju,et lubatud kütuse keskmisi pole veel näinud ligilähedaseltki.Kompu järgi 6,5.Tankimisel kaelani oli ükskord 6,6 ja teine kord 7,1 praktiliselt paagitäie kohta.Nii,et kompu isegi suht täpne.
Auto sõita igati hea ja minu arust ka piisavalt vaikne.Juhitavus on üle keskmise kohe kindlalt.
Tuled on väga head,aga kaugtuled võiksid natuke rohkem keskele näidata,ka meie 90-100 teedel(kiirustel) liikudes.Kasutusjuhendis kirjas,et keerab neid automaatselt kokku kiirusel üle 110.Ehk meil suht mõtetu.
Tagurdus kaamerat pole veel isegi vihmadega nii mustaks saanud,et ei näitaks.Pilt on hea ja selge,võrreldes isegi mõne kallima autoga.Toimib ka pimedas hästi.
Musa mängib täiesti normaalse kvaliteediga.plärisema ei võta midagi.meeldib,et ustes olevad pudelihoidjad on sest pehmed ja pudel ei hakka kõlarist tuleva vibra peale kolisema.Volvol oli see üsna tüütu.
Sun set ehk tumedamad klaasid on täiesti mõtetu kulutus,kõik paistab läbi ja ka asjad tagaistmel on liiga nähtaval.
Ainuke asi,mida pole ikka veel korralikult toimima saanud on telefoni kontaktide laadimine autosse.Laeb mingi 40 kontakti suvaliselt iga tähe alt midagi ja kõik.
Olen kaks korda Laagri esinduses käinud,aga ei midagi.telefon android 5.0.2 ehk uusim android.vanemat tahvlit laeb normaalselt ja sealse esinduse tegelase oma laadis ka.Ei toeta ilmselt midagi tarkvaraliselt ,aga mis see on ei tea keegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 07.09.15 12:50 Tsiteeri


Minu octavia bi-xenonid näitavad küll superhästi ,igal juhul paremini kui mu audi bi-xenonid.
Ei kuijuta ette kui head asja sa ikka säästu brändilt ootad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 403

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 08.09.15 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Muidu autost veel niipalju,et lubatud kütuse keskmisi pole veel näinud ligilähedaseltki.Kompu järgi 6,5.Tankimisel kaelani oli ükskord 6,6 ja teine kord 7,1 praktiliselt paagitäie kohta.Nii,et kompu isegi suht täpne.

Minu parim on olnud 5,2 ja rohkem olen suutunud saavutada 5,5, need siis kõik täispaagiga arvutatult. Kuid see kulu langes ca 6-8tuh pealt, enne seda oli ka suht kõrge see. Mul ei ole Scout, aga paberil on see vahe 4,9 (luukpära) vs 5,0 (scout).
Kuid need on kõik olnud 90% maanteel ja linnas jääb keskmine ca 6.1 kanti (kui päris ummikutes ei istu).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 11.09.15 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Minu octavia bi-xenonid näitavad küll superhästi ,igal juhul paremini kui mu audi bi-xenonid.
Ei kuijuta ette kui head asja sa ikka säästu brändilt ootad.


Ma ju ütlesin,et on head,aga lihtsalt seaded on meie teedele natuke sobimatud.Manuali järgi keerab tulesid kokku alles nö kiirtee kiirustel ehk üle 110-ne sõites,selleni on tule vihud natuke laiali lihtsalt.Ei pauguta ju pimedas koguaeg üle 110-ne meie tavateedel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 12.09.15 14:34 Tsiteeri


Olles ise pimedal ajal läbi elanud mõned kokkupõrked metsloomadega ,ütleks ,et võibolla ongi hea ,kui tee ääred rohkem valgustatud on .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 17.09.15 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Olles ise pimedal ajal läbi elanud mõned kokkupõrked metsloomadega ,ütleks ,et võibolla ongi hea ,kui tee ääred rohkem valgustatud on .


Liitun sinu seisukohaga. OIII ksenoontuled on ühed parimatest, mida ma ise kas roolis või kõrvalistujana kogenud olen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 23.09.15 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel_P
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Olles ise pimedal ajal läbi elanud mõned kokkupõrked metsloomadega ,ütleks ,et võibolla ongi hea ,kui tee ääred rohkem valgustatud on .


Liitun sinu seisukohaga. OIII ksenoontuled on ühed parimatest, mida ma ise kas roolis või kõrvalistujana kogenud olen.


Volvo XC90-ne D2R xenon lambiga +H7 kaugtules olid paremad.Tee oli kaugemal rohkem valgustatud.Siin ilmselt jääbki see teine lamp kaugtules puudu,sest ainult üks xenon lamp on tules ja see peab kõike tegema.
Paar päeva tagasi sai ka juba päris pimedas üle 110 sõidetud ja siis muutus valgus palju paremaks,kui aeglasemal kiirusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kempi
klubiliige



Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 TSI DSG

postitati 23.09.15 09:36 Tsiteeri


Kusjuures mul viskab Xenoni ~20 km/s vasakpoolse veel rohkem vasakule ja kuskil 50-60 km/h sõidavad vihud kokku tagasi. 30k hooldus oli kuskil kevadel - varasemalt oli ka maantee peal vasak valgustamas vasakut äärt, kui just 100-110 km/h rauda ei vajutanud...

Ma arvan, et miski softi uuendus on tehtud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ets
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28

Kasutaja on eemal


postitati 25.09.15 07:41 Tsiteeri


Küsimus teemaalgatajale.
Kas üleminek XC90-nelt Scoudile oli valus kukkumine, ma mõtlen just seda, et XC90 ju suur premium auto? Maanteel peaks pikka maad sõites peaks vahe välja tulema, või kuidas sellega oli.... Eks nad on kaks täiesti erinevat autot, erineva hinna ja ka pärit erinevast "sajandist".
Aga võrdlus huvitaks mind väga, kuna endal umbes sama vahetus mõttes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 432

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi Elegance PLUS 4x4 1,8TSI 132kW 6­k. DSG

postitati 25.09.15 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Küsimus teemaalgatajale.
Kas üleminek XC90-nelt Scoudile oli valus kukkumine, ma mõtlen just seda, et XC90 ju suur premium auto? Maanteel peaks pikka maad sõites peaks vahe välja tulema, või kuidas sellega oli.... Eks nad on kaks täiesti erinevat autot, erineva hinna ja ka pärit erinevast "sajandist".
Aga võrdlus huvitaks mind väga, kuna endal umbes sama vahetus mõttes.


Olles kuulnud millist traktori häält teevad need XC90 diislid, siis olen kindel, et Škoda diisli nurrumine on iseenesest edasiminek, mis pehmendab suure auto pealt väiksemale "kukkumist".


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 25.09.15 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Küsimus teemaalgatajale.
Kas üleminek XC90-nelt Scoudile oli valus kukkumine, ma mõtlen just seda, et XC90 ju suur premium auto? Maanteel peaks pikka maad sõites peaks vahe välja tulema, või kuidas sellega oli.... Eks nad on kaks täiesti erinevat autot, erineva hinna ja ka pärit erinevast "sajandist".
Aga võrdlus huvitaks mind väga, kuna endal umbes sama vahetus mõttes.


No ei ole seal mingit kukkumist.Scout on väga hea auto.See XC90-ne ost oli omal ajal suht sund tehing,sest eelmine auto oli juba Info autole ära antud.Pidin uue Galaxy kätte saama ,aga siis tuli teade,et tarned on edasi lükatud juulist jaanuarisse.Enne seda oli esimese põlvkonna Outlander,mis oli oma juhitavuselt ja teelpüsivuselt super hea auto,aga veits lahja mootoriga.Ikkagi EVO tehnikal baseeruv.Sealt Volvosse minnes oli "löök" palju valusam,sest XC90 on ikka selline rahulikuma liikumisega auto.Eriti suur vahe oli kruusateel ja talvel sõitmisel volvo kahjuks.Samas länkar või pajero on Volvo kõrval täitsa veokad oma käitumiselt.Veel häiris volvo juures üüratu pöörderaadius.Põhimõtteliselt ei keera sellega üheski parklas eespidi kahe auto vahele.Igakord pidi tagurdama.
Ma olen selline kiiremat ja tehnilisemat laadi sõidumees ja tahtsingi kergemat,väiksemat ja särtsakamat 4x4 autot.Kuna ka lapsed juba suured ja sõidan enamuses üksi või naisega,siis jäigi Scout valituks.Varustuses on kõik see ja veel enam,kui volvos oli.Heledast nahk sisust loobusin ainult.
Kui valikutest rääkida,siis näiteks Volvo V60(mida proovisin) jäi Scoudile alla isegi salongi viimistluselt.Proovisin veel XC60 ja 70,uut Mondeod,Superbi(küll eelmist),Hiluxit,Rangerit,Kugat,Focust.
Mingi osa valikul tegi loomulikult hind,küttekulu ja ülalpidamis kulud,mis volvol ikka väga kallid.Iga hooldus sinna 400-500 või enam kanti.
Fordil oli käigukast raudselt parema tööga kui Škodadel(poweshift versus DSG),aga nii Mondeo,kui Superb olid liiga suured.Ja volvoga sarnase pöörde raadiusega.Üldse mulle Mondeo väga meeldis,aga 4x4 tuleb vist alles tootmisse.Uus Focus on ka väga hea,aga seest väiksem ,kui Octavia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 25.09.15 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Küsimus teemaalgatajale.
Kas üleminek XC90-nelt Scoudile oli valus kukkumine, ma mõtlen just seda, et XC90 ju suur premium auto? Maanteel peaks pikka maad sõites peaks vahe välja tulema, või kuidas sellega oli.... Eks nad on kaks täiesti erinevat autot, erineva hinna ja ka pärit erinevast "sajandist".
Aga võrdlus huvitaks mind väga, kuna endal umbes sama vahetus mõttes.


Olles kuulnud millist traktori häält teevad need XC90 diislid, siis olen kindel, et Škoda diisli nurrumine on iseenesest edasiminek, mis pehmendab suure auto pealt väiksemale "kukkumist".


Minu auto oli 136kw ja sellel ei olnud salongis küll mingit vahet.Vanemad 120kw olid teise mootoriga ja need olid lärmakad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ets
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28

Kasutaja on eemal


postitati 25.09.15 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Küsimus teemaalgatajale.
Kas üleminek XC90-nelt Scoudile oli valus kukkumine, ma mõtlen just seda, et XC90 ju suur premium auto? Maanteel peaks pikka maad sõites peaks vahe välja tulema, või kuidas sellega oli.... Eks nad on kaks täiesti erinevat autot, erineva hinna ja ka pärit erinevast "sajandist".
Aga võrdlus huvitaks mind väga, kuna endal umbes sama vahetus mõttes.


No ei ole seal mingit kukkumist.Scout on väga hea auto.See XC90-ne ost oli omal ajal suht sund tehing,sest eelmine auto oli juba Info autole ära antud.Pidin uue Galaxy kätte saama ,aga siis tuli teade,et tarned on edasi lükatud juulist jaanuarisse.Enne seda oli esimese põlvkonna Outlander,mis oli oma juhitavuselt ja teelpüsivuselt super hea auto,aga veits lahja mootoriga.Ikkagi EVO tehnikal baseeruv.Sealt Volvosse minnes oli "löök" palju valusam,sest XC90 on ikka selline rahulikuma liikumisega auto.Eriti suur vahe oli kruusateel ja talvel sõitmisel volvo kahjuks.Samas länkar või pajero on Volvo kõrval täitsa veokad oma käitumiselt.Veel häiris volvo juures üüratu pöörderaadius.Põhimõtteliselt ei keera sellega üheski parklas eespidi kahe auto vahele.Igakord pidi tagurdama.
Ma olen selline kiiremat ja tehnilisemat laadi sõidumees ja tahtsingi kergemat,väiksemat ja särtsakamat 4x4 autot.Kuna ka lapsed juba suured ja sõidan enamuses üksi või naisega,siis jäigi Scout valituks.Varustuses on kõik see ja veel enam,kui volvos oli.Heledast nahk sisust loobusin ainult.
Kui valikutest rääkida,siis näiteks Volvo V60(mida proovisin) jäi Scoudile alla isegi salongi viimistluselt.Proovisin veel XC60 ja 70,uut Mondeod,Superbi(küll eelmist),Hiluxit,Rangerit,Kugat,Focust.
Mingi osa valikul tegi loomulikult hind,küttekulu ja ülalpidamis kulud,mis volvol ikka väga kallid.Iga hooldus sinna 400-500 või enam kanti.
Fordil oli käigukast raudselt parema tööga kui Škodadel(poweshift versus DSG),aga nii Mondeo,kui Superb olid liiga suured.Ja volvoga sarnase pöörde raadiusega.Üldse mulle Mondeo väga meeldis,aga 4x4 tuleb vist alles tootmisse.Uus Focus on ka väga hea,aga seest väiksem ,kui Octavia.

Mul endal hetkel täisvarustuses V70, samuti käin proovisõitudel. Üldiselt on pinnale jäänud uus Outback või Scout. Eks mõlemal omad plussid ja miinused. Scoudi puhul natuke kardan, kas auto mõõtmed väikeseks ei jää.... aga see pigemini psühholoogiline probleem, kuna octavia mahutab kenasti. Pole veel õnnestunud Scoudiga maanteed proovida, aga varsti see mure lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 25.09.15 11:51 Tsiteeri


Mul naaber sai nädal enne mind kätte uue Outbacki ja minu arust seal ei ole rohkem ruumi sees.Juhi koht isegi ahtam äkki,aga mõõtnud pole ja kõrvuti pole ka pannud.Väljast on justkui suurem küll.Aga Scout on minu arust parematest materjalidest salongiga.Ma käisin selle eelmise Outbackiga aasta tagasi proovimas ja see ei meeldinud kohe üldse.Linnas oli kuidagi väga jäik ja põrutas ,asfaldi pragudes eriti.Uus pidi parem olema,kuigi see tegelikult ikkagi pole päris uus, vaid pigem facelift.naabril on bensukas ja sealt ei saa ka nagu õiget võrdlust teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ets
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28

Kasutaja on eemal


postitati 25.09.15 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Mul naaber sai nädal enne mind kätte uue Outbacki ja minu arust seal ei ole rohkem ruumi sees.Juhi koht isegi ahtam äkki,aga mõõtnud pole ja kõrvuti pole ka pannud.Väljast on justkui suurem küll.Aga Scout on minu arust parematest materjalidest salongiga.Ma käisin selle eelmise Outbackiga aasta tagasi proovimas ja see ei meeldinud kohe üldse.Linnas oli kuidagi väga jäik ja põrutas ,asfaldi pragudes eriti.Uus pidi parem olema,kuigi see tegelikult ikkagi pole päris uus, vaid pigem facelift.naabril on bensukas ja sealt ei saa ka nagu õiget võrdlust teha.

Eks ta nii on, igal autol omad plussid ja miinused ja Outbacki miinused sa nimetasid just ära. Ta on jah väljast päris palju suurem, aga salongis seda eriti tunda ei ole. Lisaks räägib OB kahjuks eriti väike/imeliku kujuga pakiruum. Maastikul ei saa jälle Scout OB-le vastu.
Aga kuna ma ei soovi Scouti mudas müttamiseks, vaid otsin natuke maastikuvõimekamat autot, siis Scoudi omadustest täiesti piisab. Eelkõige otsin "elustiili" masinat, mis erineks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  10
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 79.3% - SQL: 20.7%]