Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Millist teenindust keegi kasutab? (Vastuseid: 116 | Vaatamisi: 21196)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 12.07.07 09:54 Tsiteeri


aga miks vahendada esinduses, kui garantiid pole?! :P
Tasemel autoremondi töökojas saad kõvasti odavamalt laagrid vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.09.07 17:44 Tsiteeri


Paar nädalat tagasi sai käidud Tartus Aasta Autos hoolduses Superbiga. Sellega seoses küsimus, et mis õli on ette nähtud 1,8T mootori puhul?! Aasta auto arve pealt hiljem lugesin, et sisse kallatiHavoline. Kas esindused tavaliselt kallimaid ja nn. kvaliteetsemaid õlisid mitte ei kasuta?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.09.07 20:12 Tsiteeri


Auto100 on minu 1,8t-le kallanud Castrol TXT Softec 5w-40`te.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 27.06.08 16:44 Tsiteeri
OII 1,6 MPI õli maht mootoris



Kas õli mahub 1,6 MPI OII mootorisse ikka 4,5l nagu 15t hooldusel või on tõesti võimalik 5l sisse väänata nagu 30t hoolduse arvel?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom6025
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.05.06
Postitusi: 44

Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: OII COMBI Elegance 1,6 FSI

postitati 28.06.08 06:14 Tsiteeri


Kõik, mis liigub - see kulub. Peale 15 000 km läbimist on mootoriosad natuke kulunud - seega on mootoris rohkem vaba ruumi ja õli magubki rohkem sisse. Mul oli sama jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 28.06.08 10:11 Tsiteeri


Mul ei ole veel mitte ühelgi autol, mida ka olen omanud, läinud sisse rohkem õli kui norm ette näeb, nii bensukatel kui diislil. Tõsi küll, kui ükskord käisin mujal teeninduses kui tavaliselt, siis osati tõesti liiga palju sisse panna ja õlivarras näitas siis hoogsalt üle maksimumi.

Ühesõnaga minu mõtlemine ütleb, et kas pandi eelmine kord vähem sisse kui peaks või tehti sulle arvega külma. Variant on veel, et kui õlifiltrit ei vahetata, siis läheb küll vähem sisse. Mõistlik oleks igal juhul järgi uurida, mis siis tehase norm ette näeb. Et kulumise tõttu järsku pool liitrit normist rohkem õli sisse läheks on umbluu või peab mootor ikka väga kohvi olema.

Loodaks veel, et töömehe hooletuse tõttu maha voolanud, riknenud vms õli sinu maksta ei jäetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ben
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.10.06
Postitusi: 10

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1,9TDi

postitati 29.06.08 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tom6025
Kõik, mis liigub - see kulub. Peale 15 000 km läbimist on mootoriosad natuke kulunud - seega on mootoris rohkem vaba ruumi ja õli magubki rohkem sisse. Mul oli sama jama.


Jääb jutt veidi arusaamatuks, palju siis rohkem mahub?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 30.06.08 07:18 Tsiteeri


no kui eeldada, et õli tasemed saavad tuliuuel ja muldvanal mootoril mikromeetri pealt samad, siis tänu tõsisele kulumisele peaks ehk gramm või kaks isegi rohkem mahtuma. samas teisipidi on vanal mootoril igasugu sodi õliga kokku puutuvatele pindadele ladestunud ja selle tulemusel peaks juba mitmete kümnete grammide jagu hoopis vähem värsket vedelat sisse mahtuma.

ehk maakeeli öeldes, sulle pandi kas üle normi või tehti külma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 30.06.08 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauri269
Kas õli mahub 1,6 MPI OII mootorisse ikka 4,5l nagu 15t hooldusel või on tõesti võimalik 5l sisse väänata nagu 30t hoolduse arvel?:o

Mul oli ka mõtte- ja kirjavahetus sellel samal õli mahutavuse teemal toonase A100 hooldusjuhiga.

Ma nimelt ka hakkasin paukuma, et kuda nii on, et Škoda tehas on nimetanud erinevate mootorite õlimahutavused (1,9TDI-l ütleb saksa skoda.de leht olema 4,3 liitrit, 1,6MPI-l 4,5 lirtsu), a hoolduses valatakse jupi rohkem sisse - et kas Škoda tehas pakub suvalisi ja sugugi mitte siduvaid (elik tegelikele oludele vastavaid) numbreid välja või on A100 asjad kuidagi endale kasulikus suunas ära ümardanud.

Mulle anti teada, et tehase andmed ONGI orienteeruvad. Väidetavalt näitavat tehaseandmete alusel õli sisse valades õlivarras poole jagu ehk siis kriipsuni "b":

http://skoda.planet.ee/oil.jpg

Ise arvaks vaikimis, et tehaseandmed näitavad ikka õliga täitmist maksimumini... Variant on hoolduse eel öelda, et tahad õli saada mootorisse samuti "b"ni õlivardal ja mitte rohkem :D

Loobusin võitlusest, kuna ei pidanud seda teemat nõnna oluliseks. Muus osas millegi pihta mul tulistada tarvis polnud ning sestap jätsin asja sinnapaika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 30.06.08 09:28 Tsiteeri


ehh, ma põle kunagi pidand vajalikuks uurida, aga nokatsun võtta päevaplaani siis mõõtmise.
mõne aja pärast nagunii õlivahetus ees ja katsun siis mensuuriga mõõtes selgust saada.
kui muidugi meeles püsib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 30.06.08 13:15 Tsiteeri


Tavaliselt on töökodadel õli tünnides, kus on pumbad küljes ning siis arvutist pannakse vastav kogus ning pump pumpab niipalju kui vaja välja. Käsitsi sisse kallates võib jah kogus varieeruda, kui seda eelnevalt mitte valmis mõõta vaid silma järgi kallata a'la 4-liitrisest anumast pool liitrit välja meelitada jne kui sisse läheb 4,5 liitrit jne.
Praegusel ja eelneval autol on vähemalt olnud kogu aeg nii, et kui pandi auto manuaalis kirjas olev õlikogus sisse, vähemalt niipalju oli ka pärast arve peal, siis oli õlivarras mõlema auto puhul maksimumis (või keskmise koguse väga väga üleval ääres). Eks töökoda võttis koguse muidugi kuskilt oma andmebaasist, mitte ei küsinud minu raamatut.

Täienduseks veel niipalju, et tol korral, mil minu ühte veelgi varasemasse autosse osati õli üle maksimumi kallata, toimus valamine käsitsi ning ehkki sisse valati rohkem, siis raha võeti ikka koguse eest, mida näitas andmebaas ehk töömehe kehva silmamõõtu ei pidanud mina kinni maksma.

Seega on minu kogemus, et manuaalis olevad andmed on õiged ja pole kunagi olnud põhjust arutada erinevate koguste
üle ning pole kaevatud, et väga raske on õiget kogust välja mõõta, mootor kulub, sada häda jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 01.07.08 16:56 Tsiteeri


Mu masin 3 korda hoolduses käinud ja alati on varda pealt vaadates ~1 mm võrra üle maximumi sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 11.07.08 08:58 Tsiteeri


sai traktorile õlivahetus tehtud.
soojal mootoril vedel välja ja lastud niikaua tilkuda, et tilkumise intervall oli ligi 10 sekundit.
uus vedel mõõdunõuga sisse ja kone käima kuni kõik filtrid ja kanalid ja muud nurgatagused on mahla täis.
siis lastud õlil jupp aega tagasi karterisse vajuda ja lisatud ja mõõdetud ja jälle vajuda lastud ja lisatud ja mõõdetud ja ...
igatahes. 4,150 liitrit õljumit mahtus sisse ja siis oli tase maksimumis või putsukarva jägu isegi üle.

palju sellest nüüd kellelegi abi on, aga vähemasti sai mõõdetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 11.07.08 15:11 Tsiteeri
Öl



Selge, siis on ikka nagu manuaalis,et 4,5l. Kahjuks Jõhvi esindus (arve väljastaja)ei reageerinud ka e-kirjale, et 0,5 l sai rohkem pandud. Möödasõidul veel uurin, mida nad arvavad....kui,klient pole tähtis tuleb teeninduskohta vahetada.Mul pole tähtis, kus seda teha,sest liigun palju aga kui mõistlikku põhjendust ei öelda, siis soovitan sõpradel vältida seda kohta. Eelmine kord jättis Tallinna teenindus soliidsema mulje. 0,5 l pole küll suur kogus aqa selle maksumus a´100EEK on ka raha;). Küll väike raha tänapäeval aga kes senti ei korja...:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sigarid
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.08
Postitusi: 35

Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2.5Tdi

postitati 04.11.08 22:39 Tsiteeri


ei hakka uut teemat tegema:
Küsimus järgmine et oman seda probleemset 2.5 tdi mootorit superbil millel mootori ülaosa on nö probleemne.
Et kumba asja siis uskuda :D
a) hoida õlitase normist üle , siis peaks ju õlitamine kah parem olema ja mootori ülaosa saab rohkem õlitust.
B) Normis hoida, kuna üteldakse kui üle normi on siis läheb õli vahule ja ei õlita enam effektiivselt ja võib probleeme tekkida.

Et kas siis peaks normis hoidma või üle normi?


Škodameeš.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.11.08 08:25 Tsiteeri


kui on mõõtevarda kriipsude vahel tase siis on keik kena. kui mõne milli üle, pole ka ullu miskit. õlitust see ei puuduta. kriitiliste pindade õlitus käib ikka õlipumba poolt pressitud õliga. see kui vända vastukaalud õlipinnast läbi sõidavad ja veidike paiskõlitust teevad on kosmeetika. no silindriseinu selline udu pisut määrib, ei muud.
kui kone tervise pärast kardad, siis sea prioriteediks õigeaegne õlivahetus + normi piires õlitase + ekstreemsete koormuste vältimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 28.11.08 18:54 Tsiteeri
ÖL



No nii 45t hoolduses siis sai see 5l probleem ka lahenduse samas Jõhvi teeninduses. Tunnistati viga ja tehti tasaarveldus ja seekord mahtus mootorisse 4,2 l ;).Respect.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]