Lehekülgi: 1 2 |
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.22 13:53
|
|
|
Skoda Superb Combi Elegance Plus 2.0 TDI 110kw DSG 2017
Kodiaq'i juurest Superbi juurde.
Paljud küsisid juba eelmises teemas, et miks downgrade - põhjus lihtne - liiga kõrge igakuine kulu auto peale, suuresti tänu kõrgele liisingumaksele.
Kodiaq'id on turul väga ülehinnatud ning suurt vajadust kõrgendatud kliirensi ja nelikveo jaoks ei näe linna- ja maanteesõidul. (Seda muidugi seni,
kuni viimase 5a sügavaim lumi maha tuli )
Auto sõitis ühes ettevõttes Eestis kõik oma 4 esimest aastat, u 40000km pealt vahetati DSG kast. Hooldust on saanud kahjuks ainult iga 2a/30000km
tagant, aga selle mootoriga vist oligi kõigile selline ette nähtud, nii et kui just autope*e otsa ei satu, siis tuleb leppida sarnase hooldusajalooga
ja palvetada, et pole veel liiga tehtud.
Varustus lisaks Elegance Plus'le
* Zeus 17" valuveljed standardite asemel
* Navigatsioonisüsteem Columbus: 8" puutetundlik värviekraan, DVD-mängija
* Kolme kodaraga, soojendusega multifunktsionaalne nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega
* Parkimiskaamera
* Moon white metallikvärv
+/-
+ Tagaistmel ohtralt ruumi
+ Metsikult pehme vedrustus (ilmselt aitavad kaasa lamellid 17" väikeste velgede peal) - suure hooga on lausa ohtlik võtta magavaid politseinike
võtta, sest õõtsudes võib madal esiots vastu maad ära käia)
+ Rohkem müraisolatsiooni mootori ja juhi vahel tähendab, et diisli urinat on kuulda vaid külma mootoriga. Sooja mootoriga sõidaks nagu bensukaga
+ Alcantara istmed on võrreldes L&K istmetega ikka kordades parema kliimaga - eriti talvel külmade ilmadega
- Madal esiots - naine juba tegi jäljed peale parklas äärekiviga
- Väga kehvad Bi-Xenon kaugtuled - Kodiaq'i LED'idega võrreldes nagu öö ja päev
- Suhteliselt suur pöörderaadius võrreldes Kodiaq'iga
- Loodetust kõrgemad kütusekulu numbrid (linnas talvel 7.5L/100km, maanteel 4.5), kuigi viimane Tln-Trt maanteesõit andis juba 4.2 trassi keskmiseks
ilma linnata, nii et potentsiaali nagu oleks
- 17" näeb üsna mannetu nii suures rattakoopas välja
- Äärmiselt uimase conf'iga gaasipedaal/kohaltvõtt - võib-olla millalgi laseks Audi sätte peale keerata
Edasised plaanid
* Panna mahedam toonkile, sest hetkel ei näe mitte essugi välja, eriti pimedas pimenurka kontrollides - häirib nii mind kui naist
* Testida esituledes uusi/võimsamaid pirne - äkki annab mingit tulemust
* Esisillas eriti augulisel teel kostuv kolks lahendada
Tehtud
*Akuvahetus (pikem trall, kes võtab vahetust või aku ostu omal käel ette, siis tasub 5x veenduda, et ostate ikkagi enda masinale sobivate füüsiliste
mõõtmetega aku, mitte suurema)
* Salongiventilaatori mootori ja reostaadi vahetus (380€) (ventika mootor viliseb, nagu kõigil Skodadel umbes 4a või 80000km pealt)
* Käia VCDS'i kallal ja mudida seda veidi (võib pakkuda, kui kellelgi juhe vedelema jäänud koos tarkvaraga - vhelduseks oleks tore ise näppida, mitte
maksta töö eest)
* Mootoriruumist mingi rihma niutsumine kõrvaldada - hammasrihmavahetus tehtud koos veepumba ja muu sinna juurde kuuluvaga (eluaeg 5a/90000km minu
puhul, esindus ütleb, et 5a/150000km)
* Esistange kriimude, küljekarbi kahjustuse ja tagapampri mõra likvideerimine
* 2...3-astmeline poleerimine ja vahatamine (kapotil eriti rõvedad kriimud ning ega ka piilarite - ülejäänud kere olukord just 5+ pole)
|
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 07.08.19
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 Skoda Superb Sportline 2.0 TDI 140kw
|
postitati 10.01.22 10:58
|
|
|
Tervist!
Edu uue masinaga!
Jälgin huviga esitulede tulede saagat - sai isegi hiljuti soetatud omale 2017.aasta Superb Sportline ja samamoodi üllatusin, kui kehvasti need
esituled näitavad - nii lähi kui ka kaugtuled.
Varasem masin oli 2015.aasta Octavia VRS ja sealsed Bi-Xenonid olid tunduvalt paremad...
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 10.01.22 12:43
|
|
|
Paned numbrilaua alla võre vahele ühe led-proze, Superbil sobib päris hästi sinna ja ei riiva silma.
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 10.01.22 17:55
|
|
|
Pealkirjas 2020, teemas tuleb välja, et auto pikemalt kilomeetreid mõõtnud.
Edu autoga!
Octavia Combi mk4.5 ‘24
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.22 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Paned numbrilaua alla võre vahele ühe led-proze, Superbil sobib päris hästi sinna ja ei riiva silma. |
See on ka üks variant, aga kuna autot üle 1-2 aasta ei plaani pidada, siis esialgu prooviks odavamalt läbi ajada. Aga ei välista.
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Pealkirjas 2020, teemas tuleb välja, et auto pikemalt kilomeetreid mõõtnud.
Edu autoga! |
Tänud, parandasin ära. Kopeerisin Kodiaq'i teemast, sellepärast ka sinna sattus 2020.
Vanad head Skoda (VAG'i) naljad külmade ilmadega - uksed ei püsi kinni. Näpuga luku keelt näppides hakkas kinni pärast paari sekundit ukse peksmist,
aga loo moraal on, et selvepesula on külmade ilmadega (isegi kui tol hetkel on väljas 0 ringis) big nono. Mis õli olete luku keelde piserdanud, et
sellist asja vältida?
|
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 12.01.22 10:24
|
|
|
Kui pirnide vahetamiseks läheb, siis sellel autol on kahte tüüpi pirnipesad (abiks õige töövõtte valimisel).
SLA versioonil on pirnid plastikust keeratava adapteri sees
Tava Bi-Xenonid on klambritega.
Enda masinal panin Osrami Night Breakerid - läks natuke paremaks, kuid endiselt LEDide kõrval on tuhmid. Pisut võib aidata tulete kõrguse
reguleerimise, et saavutada lähituledega pisut pikem valgusvoog. Siin peab jälgima, et liiga kõrgele ei keera, segab teisi ning siis hakkavad
kaugtuled taevast valgustama. Tuleb leida tasakaal.
|
|
|
lauriojasoo
huviline
Registreerunud 16.01.21
Postitusi: 49
Asukoht: Forssa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.22 11:04
|
|
|
Uute pirnide vahetus ei anna eriti tulemust, tean kuna ise läbi käinud selle tee. Need d3s on täis p**k. Led paneel ainuke variant või paned d3s
ledid, mis kindlasti vastutulijaid rõõmustab
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.22 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lauriojasoo
Uute pirnide vahetus ei anna eriti tulemust, tean kuna ise läbi käinud selle tee. Need d3s on täis p**k. Led paneel ainuke variant või paned d3s
ledid, mis kindlasti vastutulijaid rõõmustab |
Mõtled kasutaja Kuuba lahendust, et see hakkab pimestama vastutulijaid? Või
|
|
|
|
lauriojasoo
huviline
Registreerunud 16.01.21
Postitusi: 49
Asukoht: Forssa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.22 07:20
|
|
|
Kindlasti, kui praegugi vilkutavad vastutulijaid, kuna sla on nii aeglase pööruga. Aga paljusid ei koti teiste arvamus, peaasi et ise näeks
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 14.01.22 07:23
|
|
|
Tavalise Bi-Xenoni puhul SLA aeglus puudub, seega seal võiks LED isegi teema olla.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.22 10:49
|
|
|
Ma ütleks ka, et olen saanud automaatkaugtulede tõttu ehk 1-2 korda pahandada, pigem on ta liigagi ettevaatlik ja võtab 10sekundit enne kohtumist
tuled maha, kuigi võiks pikemalt peal hoida.
Kas selle LED'ideks konverteerimisega tuleb TÜVis ka probleeme?
|
|
|
|
MeelisK
huviline
Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 99
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023
|
postitati 17.01.22 19:27
|
|
|
Vastavalt kehtivale määrusele ei tohi asendada tehase lahendust lediga. Siiani ei ole veel legaalset ledi tehtud.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.22 07:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MeelisK
Vastavalt kehtivale määrusele ei tohi asendada tehase lahendust lediga. Siiani ei ole veel legaalset ledi tehtud. |
Siis peab vaatama, kui kerge on ise TÜVi jaoks Xenon tagasi panna.
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.22 09:09
|
|
|
Salongi ventilaatori vilin leidis lahenduse Forss'is vendi mootori puhastamise ja õlitamise läbi. Hind 50€. Hetkel vaikus majas.
|
|
|
|
MeelisK
huviline
Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 99
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023
|
postitati 18.01.22 20:39
|
|
|
Huvitav, TÜV probleemks, kuid teised liiklejad mitte? Äkki mõtleks kuidas vastutulijad neid lede näevad . . . või ei näe pimestamise tõttu?
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.22 07:38
|
|
|
Kui hakatakse vilgutama, siis vahetan tagasi. Lihtne.
|
|
|
|
lauriojasoo
huviline
Registreerunud 16.01.21
Postitusi: 49
Asukoht: Forssa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.22 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Kui hakatakse vilgutama, siis vahetan tagasi. Lihtne. |
Kvaliteetsed maksa pea 200e, lihtsalt prooviks peab ikka paks rahakott olema
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.22 14:27
|
|
|
Salongi vent undab taas - vaikust oli umbes kaheks nädalaks. Läheb homme Forssi tegemisse.
VCDS kaudu sai tehtud:
* Süüde sees ja juhiuks lahti ei karjuks enam
* Tulede pesu kinni keeramine
* Tagumised gabariidituled päevatuledega koos tööle
* Pakimisandurite ja kaamera väljalülitamise kiirus 10km/h pealt 6km/h peale
* Gaasipedaali tundlikkus Skoda > Audi
* Juhiistmel mäletatakse nüüd rooli- ja istmesoojendust kauem kui 10 minutit pärast mootori seiskamist.
Esimese 2 kuu pealt ütleks, et tunduvalt kallim pidada kui garantiiga Kodiaq'i Vast aasta peale tuleb kuu keskmine alla.
|
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 04.02.22 10:58
|
|
|
Gaasipedaali tundlikkus Audi peal on siis parem ka või kuidas kommenteerid?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 04.02.22 15:39
|
|
|
Tulepesurite kinnikeeramine endale karuteene pole? Ülevaatuse jaoks tuleb need sisse lülitada, kui just korduvat ei taha saada.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 04.02.22 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tulepesurite kinnikeeramine endale karuteene pole? Ülevaatuse jaoks tuleb need sisse lülitada, kui just korduvat ei taha saada. |
Tuledepesurid pidavat hullult palju kullahinnalist klaasipesuvedelikku kulutama, suurim kulu vist üldse auto juures. VAG grupi autoomanikel mingi
ülilevinud probleem.
|
|
|
Reios
huviline
Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III L&K 140kw
|
postitati 04.02.22 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tulepesurite kinnikeeramine endale karuteene pole? Ülevaatuse jaoks tuleb need sisse lülitada, kui just korduvat ei taha saada. |
Tuledepesurid pidavat hullult palju kullahinnalist klaasipesuvedelikku kulutama, suurim kulu vist üldse auto juures. VAG grupi autoomanikel mingi
ülilevinud probleem. |
Endal samamoodi tuledepesuri viivitus tõstetud 6sekundi peale(pead klaasi pesema 6sek, et tuledepesurid aktiveeruks), ei näe mõtet koguaeg neid
tulesid loputada, pesed auto puhtaks - järgmine hetk kapott vahune ja pärast kuivanud nired jooksevad.. tõesti klaasipesuvedeliku kulu oli
märkimisväärne - mitte, et ma seda osta ei jõuaks vaid mind häirivad üleliigsed tuled armatuuris(eelistan puhast autot ja ei hoia "igaksjuhuks"
klaasipesuvedeliku autos).
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 05.02.22 07:55
|
|
|
Kui viide on 6 sekundi peal, kas vett tuleb tulede peal iga kord kui 6s vett tõmbate või alles peal 10dat 6sek veetõmmet. Mul kodeeritud 2s peale ja
nüüd saab tulede peale teist korda vett alles peale 10dat 2sek tõmmet (auto originaalis lasi tuledele vett iga 10nes tõmme)?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |