Lehekülgi: 1 2 |
chadmuska
huviline
Registreerunud 21.01.19
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.19 21:59
|
|
|
RS või 1,8 nelik octavia?
Tervist! Plaan soetada octavia universaal bensukas 2014-2016.a ja hetkel jäänud valikusse RS või siis 1,8nelik. Kas kellegil on suuremaid
kogemusi/muresi/probleeme olnud nendega? RS kiirendab vist tiba paremini ja kütusekulu natuke väiksem. Kumba soovitate, kas manuaali või autom.?
Mario
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 22.01.19 08:03
|
|
|
Olen omanud kahte Octavia RS-i, Octavia I 132kW ja Octavia II 147kW.
Hetkel juba teine Octavia III Scout 132kW, mis neljaveoline.
Minu arvamus, mis ei ole absoluutne tõde, et eelistan pigem neljaveolist, kui esiveolist "püssi"
Eks tegelikult kõik oleneb sellest, et mida ise autost ootad.
Autot ostes pead ka mõtlema, kuidas seda hiljem müüa.
Järelturg eelistab automaati manuaalkastile.
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.19 08:11
|
|
|
Ise oman octavia 3 RS 2018 TDI 135KW 4X4 ja rahul.Teistekohta ei tea sõna võtta kahjuks.Aga talvel see 4 vedu ikka hea küll
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 22.01.19 10:01
|
|
|
kindlasti 4wd on minu soovitus. kui oled natuke sõitnud, siis enam esiveolisega sõita ei taha. kuidas on täna kohalt ära süstida või sõita kuhugi kus
lumi lükkamata? ei saagi
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 22.01.19 15:20
|
|
|
Iga kell võtaks neliku. Omasin varasemalt esiveolist Cuprat ja talvel oli sellega kaunis õnnetu sõita, suvel oli jõust tolku ainult möödasõitudel,
kohalt kiirendades käisid rattad samuti tihti tühja. Hetkel esiveolise Superbiga sõites tõden taas, et rohkem samasse ämbrisse ei astu. Samas nelikuga
pead arvestama mõnevõrra suurema hoolduskuluga, sest lisandub Haldexi hooldus mis peaks minu mäletamist mööda toimuma iga 60000km tagant (õli ja
filtri vahetus). 132kw + 4x4 veoskeem peaks mineku mõttes täiesti söödav kombinatsioon olema, 7,7s "sajani".
|
|
|
boggy
huviline
Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq
|
postitati 22.01.19 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Iga kell võtaks neliku. Omasin varasemalt esiveolist Cuprat ja talvel oli sellega kaunis õnnetu sõita, suvel oli jõust tolku ainult möödasõitudel,
kohalt kiirendades käisid rattad samuti tihti tühja. Hetkel esiveolise Superbiga sõites tõden taas, et rohkem samasse ämbrisse ei astu. Samas nelikuga
pead arvestama mõnevõrra suurema hoolduskuluga, sest lisandub Haldexi hooldus mis peaks minu mäletamist mööda toimuma iga 60000km tagant (õli ja
filtri vahetus). 132kw + 4x4 veoskeem peaks mineku mõttes täiesti söödav kombinatsioon olema, 7,7s "sajani". |
See Haldexi 60tuh hooldus oli isegi esinduses suht tühise hinnaga, ilmselt hoiab kaks korda nii suure summa 60 tuh jooksul kokku säästetud
esirehvidelt
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 22.01.19 15:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: boggy
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Iga kell võtaks neliku. Omasin varasemalt esiveolist Cuprat ja talvel oli sellega kaunis õnnetu sõita, suvel oli jõust tolku ainult möödasõitudel,
kohalt kiirendades käisid rattad samuti tihti tühja. Hetkel esiveolise Superbiga sõites tõden taas, et rohkem samasse ämbrisse ei astu. Samas nelikuga
pead arvestama mõnevõrra suurema hoolduskuluga, sest lisandub Haldexi hooldus mis peaks minu mäletamist mööda toimuma iga 60000km tagant (õli ja
filtri vahetus). 132kw + 4x4 veoskeem peaks mineku mõttes täiesti söödav kombinatsioon olema, 7,7s "sajani". |
See Haldexi 60tuh hooldus oli isegi esinduses suht tühise hinnaga, ilmselt hoiab kaks korda nii suure summa 60 tuh jooksul kokku säästetud
esirehvidelt |
See küll õige, et rehvidega saad ilmselt ühe hooaja kauem sõita - nelikul kuluvad ühtlaselt.
|
|
|
JMRS
huviline
Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: RS III
|
postitati 22.01.19 16:42
|
|
|
No minul on III, ben, man. ja esivedu.
Sõltub, mida sa ise autolt ootad kõige rohkem. Mina tahtsin peret mahutavat autot, mis ei oleks igav igas mõttes..
Esivedu ei oma kindlasti eelist, kuid minu soove rahuldab see siiski. Olen varasemalt pidevalt Audi quattroid omanud ja tean, mis on nelikveo eelised.
Elu on aga hetkeks jõudnud sinnamaale, kus ma tegelikult ei tunne nelikveost puudust. Elan linnas ja sõidan kõvakattega maanteel. Seda 99% kõikidest
sõitudest.
Kohapealt saan minema ka libedaga või suurema lumega, pole probleeme.
Sõidustiil on "aktiivne" 😀, kuid kindlasti mitte "paarutav".
Mulle meeldib sellise auto puhul just manual kast. Ostueelsel proovisõidul ei meeldinud DSG kasti töö, seda eriti sportreziimis, mis lihtsalt jõriseb
ainult redlin'i ja thats it.
Mul saab kohe 5 aastat täis selle autoga sõitmisest ja mul ei ole 100 000 km juures peale tavalise hoolduse midagi tehtud. Õli ei võta.
Ise valiksin RS mudeli, kuna mulle meeldib selle auto välimus ja sisemus ning saadav sõidunauding, kui nii võib öelda. Kindlasti saad kaasa väga hea
juhitavuse.
Suvel ma mingit erilist rattakaapimist äkilisemate kiirenduste puhul väga märganud. Eks vilgutab kollast tulekest armatuuris ikka, aga jõud on taga ja
las elektroonika teeb oma tööd. Selle auto puhul on tunne, et elektroonika reaalselt aitab ka, mitte ei "poo hinge kinni", nagu seda teiste autode
puhul olen täheldanud.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 23.01.19 09:26
|
|
|
Nagu vastustest näha, siis väga individuaalne eelistus. Võta see, mis meeldib rohkem.
RS kindlasti välimuselt ilusam, järelturg ka parem vast.
Esiveoga on see, et sõidab iga ilmaga kenasti. Nelikvedu saad nautida aga iga ilmaga, mitte ainult ilusa ilmaga.
Kui võtad manuaali, siis ikka bensukas. Diisliga annab ikka majandada nende käikudega.
|
|
|
chadmuska
huviline
Registreerunud 21.01.19
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.19 19:26
|
|
|
Tänud vastuste ees, tundub et skodad lähevad nagu soojad saiad. Kõik kolm mida käisin vaatamas on juba müüdud. Hetkel on valikusse jäänud ainult üks
2016.a RS. https://www.auto24.ee/used/2986020
|
|
|
boggy
huviline
Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq
|
postitati 28.01.19 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: chadmuska
Tänud vastuste ees, tundub et skodad lähevad nagu soojad saiad. Kõik kolm mida käisin vaatamas on juba müüdud. Hetkel on valikusse jäänud ainult üks
2016.a RS. https://www.auto24.ee/used/2986020 |
Kas miskit eriline diferentsiaal ka või lähebki 162kw ühte (esi-)rattasse? Hmm, no tegelt ei ole ikka maitse asi, igatahes nelik parem, eriti kui
selline võimsus, vääne madalalt olemas ja veab ainult esisild, oleks veel tagavedu, siis sutsu parem variant, aga siiski... mõtle kaks korda.
|
|
|
JMRS
huviline
Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: RS III
|
postitati 28.01.19 10:30
|
|
|
Rs' i puhul jah tsipa teine differ kasutusel+ vedrustus ja ma ei saaks küll öelda, et on halb. 1 ratta burnout'i masinaks kindlasti ei saa
lugeda.
Kuna inimene vaatab kasutatud autot, ilmselt pigem RS varianti, siis nelikvedu polegi.
162 kw pole mingi ulme esiveolise peal. Mõne inimese puhul tundub, et sõidab ilmselt on/off pedalboxiga ja pidevalt fullthrottle.
Sellise sõidustiili jaoks ilmselt paremaid marke ja versioone.
Rohelise masina puhul võiks lisades olla parem raadiosüsteem koos Cantoni soundiga. Muidu, kui värv sobib, siis ok masin.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 29.01.19 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: chadmuska
Tänud vastuste ees, tundub et skodad lähevad nagu soojad saiad. Kõik kolm mida käisin vaatamas on juba müüdud. Hetkel on valikusse jäänud ainult üks
2016.a RS. https://www.auto24.ee/used/2986020 |
Kui võtta siis võiks ikkagi suurema ekraaniga leida, see pisike kuidagi mannetu. Roheline värv muidugi maitse asi.
162kw esiveole täitsa hea, differ on ikka elektrooniline ei ole mehaaniline.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 29.01.19 14:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JMRS
Rs' i puhul jah tsipa teine differ kasutusel+ vedrustus ja ma ei saaks küll öelda, et on halb. 1 ratta burnout'i masinaks kindlasti ei saa
lugeda.
Kuna inimene vaatab kasutatud autot, ilmselt pigem RS varianti, siis nelikvedu polegi.
162 kw pole mingi ulme esiveolise peal. Mõne inimese puhul tundub, et sõidab ilmselt on/off pedalboxiga ja pidevalt fullthrottle.
Sellise sõidustiili jaoks ilmselt paremaid marke ja versioone.
Rohelise masina puhul võiks lisades olla parem raadiosüsteem koos Cantoni soundiga. Muidu, kui värv sobib, siis ok masin. |
miks Cantoniga ? Minuarust see nii kehv, et oluliselt mõistlikum on ise peale panna korralik helisüsteem.
|
|
|
boggy
huviline
Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq
|
postitati 29.01.19 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
miks Cantoniga ? Minuarust see nii kehv, et oluliselt mõistlikum on ise peale panna korralik helisüsteem. |
Ei ole jah eriline asi, mida "must be" lisadesse panna.
|
|
|
JMRS
huviline
Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: RS III
|
postitati 29.01.19 17:11
|
|
|
Võrreldes asendusauto tava soundiga on ikka oluline vahe. Loomulikult saab kuskil lasta ehitada parema, aga seda 99,9% inimestest ette ei võta. Kui
siis üritavad ise isolatsiooni materjalidega jännata ja siis muutub ka Canton paremaks.
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 29.01.19 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Tsitaat: | Algselt postitas: JMRS
Rs' i puhul jah tsipa teine differ kasutusel+ vedrustus ja ma ei saaks küll öelda, et on halb. 1 ratta burnout'i masinaks kindlasti ei saa
lugeda.
Kuna inimene vaatab kasutatud autot, ilmselt pigem RS varianti, siis nelikvedu polegi.
162 kw pole mingi ulme esiveolise peal. Mõne inimese puhul tundub, et sõidab ilmselt on/off pedalboxiga ja pidevalt fullthrottle.
Sellise sõidustiili jaoks ilmselt paremaid marke ja versioone.
Rohelise masina puhul võiks lisades olla parem raadiosüsteem koos Cantoni soundiga. Muidu, kui värv sobib, siis ok masin. |
miks Cantoniga ? Minuarust see nii kehv, et oluliselt mõistlikum on ise peale panna korralik helisüsteem. |
Parandage mind kui ma eksin. Auto kui selline on üldse kõige ebaloogilisem koht kus mingit "huippu" heli taga ajada seoses auto kuju ja kasutatud
materjale silmas pidades.
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 30.01.19 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Tsitaat: | Algselt postitas: JMRS
Rs' i puhul jah tsipa teine differ kasutusel+ vedrustus ja ma ei saaks küll öelda, et on halb. 1 ratta burnout'i masinaks kindlasti ei saa
lugeda.
Kuna inimene vaatab kasutatud autot, ilmselt pigem RS varianti, siis nelikvedu polegi.
162 kw pole mingi ulme esiveolise peal. Mõne inimese puhul tundub, et sõidab ilmselt on/off pedalboxiga ja pidevalt fullthrottle.
Sellise sõidustiili jaoks ilmselt paremaid marke ja versioone.
Rohelise masina puhul võiks lisades olla parem raadiosüsteem koos Cantoni soundiga. Muidu, kui värv sobib, siis ok masin. |
miks Cantoniga ? Minuarust see nii kehv, et oluliselt mõistlikum on ise peale panna korralik helisüsteem. |
Parandage mind kui ma eksin. Auto kui selline on üldse kõige ebaloogilisem koht kus mingit "huippu" heli taga ajada seoses auto kuju ja kasutatud
materjale silmas pidades. |
Maitse asi, minul näiteks palju pikka sõitmist ja muusika selles osas on asendamatu abimees, seega ei saa mingi plärin sees olla mis vb 24 tundi
ajusid puuderdaks. Kui sõita ainult linnas siis jah piisab tava antennist ja Skyplusist jne. Lihtsalt jutt pigem sellest et, Cantoni helisüsteem ei ole väärt taga ajamist, pigem maksa vähem auto eest selle
võrra ning paned vaheraha jagu ise helisüsteemi ning tulemus on kordades parem.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 30.01.19 07:10
|
|
|
Tavaraadio ja kõlarite häält ei mäleta, aga küllap Canton on sellest parem. Ei tahaks uskuda, et selle ca 350 euro eest saad mingi cantonist parema
asja hiljem peale. Nii võttes, võiks ta ju olla. Kuigi, kui vaadata niipidi, et Canton on üsna nigel, siis uue süsteemi tegemine oleks 350.- odavam,
kui cantonit alguses mitte võtta.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 01.02.19 06:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
Ei tahaks uskuda, et selle ca 350 euro eest saad mingi cantonist parema asja hiljem peale. Nii võttes, võiks ta ju olla. Kuigi, kui vaadata niipidi,
et Canton on üsna nigel, siis uue süsteemi tegemine oleks 350.- odavam, kui cantonit alguses mitte võtta. |
Mõni firma vahetab 500 euri eest välja kõik
kõlarid ja tweetrid kvaliteetsemate vastu, paigaldatakse väike võimendi ja liskas veel heliisolatsioon. Seda kõike koos kvaliteetse paigaldusega.
Lasin eelmisele Octavia III-le paigaldada ja jäin väga rahule. Lisaks helile sain ka oluliselt vaiksema auto. Tasub mõelda, kas saad 350 euriku eest
väga kehva originaalstereo asemele kehva Cantoni, või lased natuke kallimalt juba arvestatava heli paigaldada.
Kui käed küljes on, siis võib ka ise vabalt müraisolatsioon teha ja ainult kvaliteetsed kõlarid paigaldada, vahe on nagu öö ja päev. Ise tegin
praeguse autoga nii.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 01.02.19 07:55
|
|
|
See 500 poleks paha (tegelikult näitab küll 550), oleneb mis häält see lõpuks teeb võrreldes Cantoniga. Sealsamas firmas aga sai Cantoni esiuste
kõlarid vahetatud nö korralike vastu, aga olulist vahet sellest küll ei tulnud, kuigi algul lahkelt lubati. Nii et ilma proovimata ei tasuks uskuda
juttu mingist premium soundist, eriti selle raha eest.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 01.02.19 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
Sealsamas firmas aga sai Cantoni esiuste kõlarid vahetatud nö korralike vastu, aga olulist vahet sellest küll ei tulnud, kuigi algul lahkelt
lubati. |
Ainult kõlarite vahetusega ei muutugi kõrvajaoks midagi. Heliisolatsioon on võlusõna. Isegi kui teed isolatsiooni ja kõlarid jätad samad, muutub heli
juba oluliselt paremaks.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 01.02.19 09:01
|
|
|
Cantoni modimise teemasse sai sellest varem kirjutatud, aga heliisolatsioon oli enne tehtud. Saundile andis tuntavalt juurde hoopis pagassis supaka
aluse matiga hiljem üle tegemine. Aga oled selle 500.- paketi üle kuulanud?
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 01.02.19 10:19
|
|
|
Kolm postitust tagasi just kirjutasin, et eelmisesse Octavia III-e lasin just seal selle sama paketi paigaldada. Jäin vägagi rahule. Mainin veel ära,
et selles autos ei olnud Canton, ega eelnevalt mingit müraisolatsiooni. Hiljem panin pagassi NoorTehnikust ostetud 100 eurise aktiivwoofri ja pauku
oli ülearugi.
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
|
Lehekülgi: 1 2 |