Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Škoda Karoq Ambition 1.5TSI DSG 110kw 4x2 - indrekp (Vastuseid: 60 | Vaatamisi: 13551)
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 27.04.18 20:08 Tsiteeri
Škoda Karoq Ambition 1.5TSI DSG 110kw 4x2 - indrekp



Peale pikka iseendaga selgusele jõudmist, sai otsustatud selle kasuks, et Karoq majja tuua.
Kuna tellimisperiood oleks veninud sügisesse, siis sai silm peale visatud, missugused autod on hetkel laoautode pakkumistes saada või mõni demosõiduk saadaval.
Ütleme, et esialgu oli laual 3 varianti, 2tk 1.0TSI mootoriga masinat, üks Ambition, teine Elegance ja üks Elegance varustuses 1.5TSI. Üsna pea langes ära viimane, sest selgus, et eksikombel tehti mulle pakkumine autole, millel oli juba ostja olemas. Tõenäoliselt oleks otsustanud, siis Metal Gray värvi Elegance varustuses 1.0TSI kasuks, mis oleks Lätist kohale jõudnud 2 nädalaga (tõesti pakuti ka Lätti mõeldud autosid st Läti laos olevaid), aga ootamatult tekkis variant osta ära hoopiski esinduse 1.5TSI demomasin, nii et u nädalaga sain ta kätte.
https://www.upload.ee/image/8375881/DSC_0137.JPG

Lisaks standard Ambition varustusele olid lisaks :
parkimiskaamera
sportistmed
pimenurgaandur
sõidureahoidja
haagisekonks
lävepakuliistud
salongi LED valgustuspakett
automaatselt kokkuklapitavad peeglid
automaatne lähi-ja kaugtulede lülitus

Seega peaaegu kõik see (ja enamgi veel)mis oleks ise lisanud. Ise oleks pannud veel Canton, soojendusega esiklaas, LED esituled.
Siiski lasin teha tagumiste akende toonimise ja tulemas on mürasummutus (Medium tase).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 28.04.18 10:09 Tsiteeri


Tuled on hetkel ksenoon või pakutakse automaatset tulede ümberlülitamist ka tava halogeenile? Klaasisoojendus oleks väärt lisa olnud, Canton arvatavasti ka, seni pole Skoda standardheli just hästi kõlanud.
Mootori osas arvan, et sul läks hästi. 1.0 on ikka võrr ja sobib pigem Citigo-le, mitte suuremale autole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 28.04.18 10:44 Tsiteeri


Halogeenid, ksenoone Karoqile ei pakutagi. Ei oska öelda veel kuis on sest pimedas pole veel sõitnud. Kui sitad, siis tuleb miskid paremad pirnid osta, miskeid LED H7 pirnid müügil, aga ei tea kas sellised võiks probleemi tekitada, esindusest küsisin, need ei oskand miskit kosta. Standardheli polegi kõige hullem, Yeti helist hulga parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 28.04.18 20:40 Tsiteeri


Reflektor halogeen pole nii õudus kui luup halogeen. Aga enne järgmist sügist probleem puudub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 29.04.18 04:17 Tsiteeri


Sedand küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri001
huviline



Registreerunud 23.04.18
Postitusi: 1

Asukoht: Alavere
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.18 16:25 Tsiteeri


Ise ostsin Karoq 1,6 tdi automaadi elegants varustusega.Olen kolm nädalat kulgenud ja väga rahul.Lisana võtsin webasto,siis pole nagu esiklaasi soojendusel mõtet.Tuledeks on ledid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 30.04.18 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyri001
Ise ostsin Karoq 1,6 tdi automaadi elegants varustusega.Olen kolm nädalat kulgenud ja väga rahul.Lisana võtsin webasto,siis pole nagu esiklaasi soojendusel mõtet.Tuledeks on ledid


Endale tundus bensiin mõistlikum valik olevat, diisel ikkagi eeldab et aastane läbisõit võiks olla 20000+ km, mul niipalju kohe kindlasti ei tuleks. Kuigi korra mõtlesin, et miks ka mitte 1.6 tdi, aga ilmselgelt oleks see olnud majanduslikult ebaotstarbekas otsus, või oleks pidanud varustuse suhtes omajagu järelandmisi tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 30.04.18 19:49 Tsiteeri


See et webasto korral esiklaasi soojendust pole vaja, see on BS. Üks täiendab teist, aga ei välista selle vajadust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 02.05.18 13:12 Tsiteeri


Webasto tööaeg vaikimis on 30min, selle ajaga on klaas puhas

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
See et webasto korral esiklaasi soojendust pole vaja, see on BS. Üks täiendab teist, aga ei välista selle vajadust.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 03.05.18 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ingvarviilop
Webasto tööaeg vaikimis on 30min, selle ajaga on klaas puhas

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
See et webasto korral esiklaasi soojendust pole vaja, see on BS. Üks täiendab teist, aga ei välista selle vajadust.


Mul oli ka webasto + esiklaasi soojendus. Webastot kasutad ikka hommikuti. Kui päeval sajab jäävihma vms jura, siis webastost on null kasu eriti sõidu ajal.
Kuid saab ka ilma mõlemata kenasti hakkama. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wazer
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.17
Postitusi: 51

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1.2 MPI 51kW 2x4

postitati 05.05.18 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mar
Reflektor halogeen pole nii õudus kui luup halogeen. Aga enne järgmist sügist probleem puudub :)


Ära pahanda indrekp aga mul on arutamiseks ja selguse saamiseks natuke teemaväline küsimus seoses mar'i väitega.
Kas luup tuled ongi kehvemad kui vanakooli reflektoriga halogeen?
Mul on vaja just firmasse ühte backup masinat ja mõtlesin suure pagasniku pärast ühe universaal Fabia ligi võtta, et poistel oleks millegiga kliendi juures käia ja kola vedada aga peab siis otsima tavalise tulega, ehk siis vanema kuni 2013?
Kui suur vahe on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 06.05.18 16:51 Tsiteeri


Esimene pikem ots ka nüüd tehtud: Tallinn-Saaremaa. Suunaga Saaremaa poole sain keakmiseks kuluks kompuutri järgi 6.7 l/100km, tagasi suunal nägin aga numbreid 5.8 l/100km.
Muidu siin Tallinnas liikudes kipuvad nr olema nii 9-10 l/100-le, heal juhul õhtusel ajal mööda Järvevana tulles 8l/100-le.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 07.05.18 05:04 Tsiteeri


Huvitaval kombel olen ise täheldanud ka Tallinn-Kuressaare otsal nii, et minnes on kulu suurem (nt minnes on 7,3 ja tulles ca 6,8), samad asjad auto peal ja legaalse kiirusega, ei ole mingit praamile kiirustamist jne. Ja no kohe mitu korda täpselt nii :D


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 07.05.18 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
Huvitaval kombel olen ise täheldanud ka Tallinn-Kuressaare otsal nii, et minnes on kulu suurem (nt minnes on 7,3 ja tulles ca 6,8), samad asjad auto peal ja legaalse kiirusega, ei ole mingit praamile kiirustamist jne. Ja no kohe mitu korda täpselt nii :D


Üht huvitavat asja olen veel täheldanud: Kuressaare-Tallinn suunal kipub uni hirmsasti peale tulema, vastupidi marsruudil seda eriti ei tähelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxe
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia Monte-Carlo TSI

postitati 08.05.18 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wazer
Tsitaat:
Algselt postitas: mar
Reflektor halogeen pole nii õudus kui luup halogeen. Aga enne järgmist sügist probleem puudub :)


Ära pahanda indrekp aga mul on arutamiseks ja selguse saamiseks natuke teemaväline küsimus seoses mar'i väitega.
Kas luup tuled ongi kehvemad kui vanakooli reflektoriga halogeen?
Mul on vaja just firmasse ühte backup masinat ja mõtlesin suure pagasniku pärast ühe universaal Fabia ligi võtta, et poistel oleks millegiga kliendi juures käia ja kola vedada aga peab siis otsima tavalise tulega, ehk siis vanema kuni 2013?
Kui suur vahe on?


See oleneb autost, margist/mudelis, ning millega inimene on harjunud sõitma, luup ja reflektor on väga erinevad valgus vihud, reflektor on lai ja ja hajuv, luup kitsam ja terav (kindlamate piiridega). Üldiselt Fabia tuled, kui tuled kallima/suurema auto pealt võivad tunduda mõlemad ikka korralikud seasilmad, vahet ei ole kas reflektor või luup. Enda Fabia tulesid kindlasti ei tahaks vahetada reflektorite vastu, mulle tunduvad luup tuled paremad.
Lisaks kui ilm kehv ning nähtavuse puudulik nii et tee serv ära kaob, siis Fabia 2 facelift udutuled on ikka korralikud prožektorid ja aitavad kindlasti asja paremaks teha.

Sry et lisan siin OTd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.05.18 10:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wazer
Tsitaat:
Algselt postitas: mar
Reflektor halogeen pole nii õudus kui luup halogeen. Aga enne järgmist sügist probleem puudub :)


Ära pahanda indrekp aga mul on arutamiseks ja selguse saamiseks natuke teemaväline küsimus seoses mar'i väitega.
Kas luup tuled ongi kehvemad kui vanakooli reflektoriga halogeen?
Mul on vaja just firmasse ühte backup masinat ja mõtlesin suure pagasniku pärast ühe universaal Fabia ligi võtta, et poistel oleks millegiga kliendi juures käia ja kola vedada aga peab siis otsima tavalise tulega, ehk siis vanema kuni 2013?
Kui suur vahe on?


2016 Fabia III luup halogeenid on kindlasti paremad ,kui Octavia luup bi-xenonid.Ehk siis lähituled on laia ja hästi hajutava valgusvihuga.Kaugtuled on ka igati head.Panin naise autole Osram Nightbraker + veel mingi nimi, lambid ja väga head tuled said.
See,et tule valgus(xenon) on valgem,ei tee tulest veel hästi näitavat tuld. Ehk siis Fabia III, halogeen luup lähituli +reflektor kaugtuli, on igati head tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.05.18 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Halogeenid, ksenoone Karoqile ei pakutagi. Ei oska öelda veel kuis on sest pimedas pole veel sõitnud. Kui sitad, siis tuleb miskid paremad pirnid osta, miskeid LED H7 pirnid müügil, aga ei tea kas sellised võiks probleemi tekitada, esindusest küsisin, need ei oskand miskit kosta. Standardheli polegi kõige hullem, Yeti helist hulga parem.


Originaal pirnid olid Fabial igal juhul täielik kräpp,aga kui Osramid sisse panin,oleks nagu uued tuled ostnud.
Vaevalt,et sinu omale midagi paremat pandud on ehk käi poes ära ja tee enne pimedate saabumist tuled näitavaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxe
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia Monte-Carlo TSI

postitati 08.05.18 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Halogeenid, ksenoone Karoqile ei pakutagi. Ei oska öelda veel kuis on sest pimedas pole veel sõitnud. Kui sitad, siis tuleb miskid paremad pirnid osta, miskeid LED H7 pirnid müügil, aga ei tea kas sellised võiks probleemi tekitada, esindusest küsisin, need ei oskand miskit kosta. Standardheli polegi kõige hullem, Yeti helist hulga parem.


Originaal pirnid olid Fabial igal juhul täielik kräpp,aga kui Osramid sisse panin,oleks nagu uued tuled ostnud.
Vaevalt,et sinu omale midagi paremat pandud on ehk käi poes ära ja tee enne pimedate saabumist tuled näitavaks.


+1

Endal ka esimese asjana kui auto kodu garaaži sai, vanad pirnid prügikasti kohe ja uued asemele, pole mõtet nende tehase omadega piinelda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 08.05.18 11:44 Tsiteeri


Kui pirnidest rääkida, siis jäi silma selline toode, on kellegi kogemusi: https://www.automaailm.ee/admin/Uploads/Images/a72b8de8-258a-45cd-b354-ab4be1cec552.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 14:14 Tsiteeri


olid reflektoriga tuledes sees, olid paremad kui originaalid tõesti.
Philips White Vision pidavat veel parem olema.

aga pagana imelik, et üldse ilma LED'ita pill demos oli, aga no mis sa teed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 08.05.18 18:03 Tsiteeri


Mõistlik on valida pirnid millel põhiosal pole peal mingit värvilist kihti.Iga kiht on ju filter ja takistus valguse välja pääsemisel,ta võib küll olla vau efektiga aga märg asfalt teeb oma töö.2016 Fabial on väga head tuled,ühtlane lai kindlapiiriline lähituli ja mingite Philips pluss pirnidega muutus kaugtuli ka heaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.05.18 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Kui pirnidest rääkida, siis jäi silma selline toode, on kellegi kogemusi: https://www.automaailm.ee/admin/Uploads/Images/a72b8de8-258a-45cd-b354-ab4be1cec552.jpeg


Mul Fabial ongi need nii lähi,kui kaugtules. Väga hästi näitavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 16.05.18 07:49 Tsiteeri


Täna hommikul marsruudil Mustamäe-Kose (seal sees ka hommikune tipptund Tammsaare tee- Järvevana) saadud keskmiseks 6.9L 100-le, valdavalt 110 alas sõitu,Eco Mode, püsikal 115.
Yetiga kippus sama teekonna keskmine olevat 8.3-8.9 100-le(enamvähem samadel tingimustel) .

Õhtune Kose - Mustamäe ots andis tulemuseks 5.4 100-le. Samas sõitsin meelega nii, et püsikal 94 km/h ja linnas oli ka 19.20 paikku liikumine ühtlasem, 2 peatust oli fooride tõttu Ülemiste keskuse juures ja Järvevanas tuli porgand läbi lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 14.07.18 07:03 Tsiteeri


Täna Tallinn-Kuressaare ots taas, kuni Virtsuni teekonna keskmine 5.3 l/100, nii head tulemust pole veel saanud, sõitsin nagu tavaliselt, mingit ökotust ei teinud. Enamasti olen tankind 98, viimane kord 95 nitrot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 19.07.18 08:58 Tsiteeri


Mida tähendab kui bolero ekraanile tuleb teade "Elemendikaitse aktiveeritud" vms. Selle tulemusena puudub raadio heli ja nupud ei reageeri. Mingi minut peale käivitust oli nii, kadus mingi aja järel ära ja töötab nagu vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.4% - SQL: 31.6%]