Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Salapärane loks ja teenindus (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5964)
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 25.06.06 09:46 Tsiteeri
Salapärane loks ja teenindus



Mu masinal peale esimest aastat on loks sees, kui gaasi annad siis käib kolks ja kui jala gaasilt tõstad käib kolks. Lasin seda omal ajal ni Helkamal kui ka nüüd Auto100 oltsida. Helkamast aeti mingit jura et õõtsa puksid ja muutkui tahtsid neid vahetada. Kussjuures enne Helkama sulgemist vahetati ära, kasu 0. Kuu aja pärast läksin juba Auto 100 hoovile asja kontrollima ja nemad arvasid ka et jälle need samad puksid tuleb välja vahetada. Samas mina ajasin oma kindlat rida, et asi on kusagil käimas sees. Lõpuks kui ma olin auto100 juba kolmandal loksujahil, siis otsustati et tegu on sidurileevendiga. Nii ta natuke oli kah, natuke just. Kui auto olin ära võtnud, siis avastasin et loks on ikka alles kuid uus siduri leevendi kompenseerib selle kui vähe pedaali tallad või vaikselt jala pedaalilt tõstad. Varsti lähen uuesti Auto100 ja siis tahan juba et käimakast lahti lammutatakse, või hakkan tänaval nii kõvasti gaasiga loksutama, et lõpuks midagi saba annab, siis nad ikka ju leiavad kui metallipuru kusagilt kukub.:D


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 25.06.06 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leegimees
Mu masinal peale esimest aastat on loks sees, kui gaasi annad siis käib kolks ja kui jala gaasilt tõstad käib kolks. Lasin seda omal ajal ni Helkamal kui ka nüüd Auto100 oltsida. Helkamast aeti mingit jura et õõtsa puksid ja muutkui tahtsid neid vahetada. Kussjuures enne Helkama sulgemist vahetati ära, kasu 0. Kuu aja pärast läksin juba Auto 100 hoovile asja kontrollima ja nemad arvasid ka et jälle need samad puksid tuleb välja vahetada. Samas mina ajasin oma kindlat rida, et asi on kusagil käimas sees. Lõpuks kui ma olin auto100 juba kolmandal loksujahil, siis otsustati et tegu on sidurileevendiga. Nii ta natuke oli kah, natuke just. Kui auto olin ära võtnud, siis avastasin et loks on ikka alles kuid uus siduri leevendi kompenseerib selle kui vähe pedaali tallad või vaikselt jala pedaalilt tõstad. Varsti lähen uuesti Auto100 ja siis tahan juba et käimakast lahti lammutatakse, või hakkan tänaval nii kõvasti gaasiga loksutama, et lõpuks midagi saba annab, siis nad ikka ju leiavad kui metallipuru kusagilt kukub.:D

See, mida sa kirjeldad, on ka minul möödapääsmatu tulevik, ilmselt ka teistel manuaalkäigukastiga diisliomanikel. Arvan mina. :(

Kas sul, diesel, ka eelkirjeldatud loks autol esineb? Mul töö juures kasutada 1.9SDI VW Caddy - sellel sama teema, et sujuvalt sõita on keeruline, kui mitte öelda võimatu.

Nüüd juba tükk aega tagasi, mil mu päevane rutiin hakkas endas kaasama ka õhtusel tipptunnil linnast läbi solgutamist, avastasin enda jaoks, et oleksin - krt - pidanud ikkagi automaatkastiga massina ostma. Linnas esimese ja teise käiguga nikutamine, kui järts pikk ja liikumine teosammul, ning siduriga möllamine ajab ikka vihale küll. Hakkan isegi juba tundma, et miskit jõnksu on tunda vahel gaasiga mängides. Olgugi, et püüan käike vahetades sidurit libistada ning täiendavalt gaasi anda sujuvuse tagamiseks - ilma on sõitmine päris nõme võrreldes bensumootoriga autoga.

Kardan, et niisuguse probleemi täielikku likvideerimist garantiikorras pole mõtet lootagi - tõenäoselt tekib lõtk kusagil käimakastis, kuna diiselmoto on suure kompressiooniga ning jube järsk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 25.06.06 13:19 Tsiteeri


Mul selles osas selline totter idee, et kas asi ei pruugi olla sissepritses? Lased gaasi maha, seepeale kohe võetakse järsult küte maha ja tekib pidurdusefekt. Nii kui natuke gaasi annad lastakse suur sorts kütust kohe sisse ja tekib jälle järsk kiirendus. Sellest äkki selline katkumine?


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 26.06.06 06:47 Tsiteeri


hmm, mingit sellist kolksu pole ma kummalgi traktoril täheldanud.
kuskilt netist lugesin volkkari teemal, et neil tagasillas miskid puksid saba annavad ja pidi tekitama kolksu, mis tundub hoopis eestpoolt tulevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.06 07:53 Tsiteeri


vanematel esisillaveolistel tasub üle kontrollida veovõll kuni käigukastini, tavaliselt on kusagil seal lõtk sees.
Uute autode puhul ei julge pakkuda mis võib viga olla.


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 26.06.06 18:07 Tsiteeri


ma täpselt nüüd ei süvenenud, aga kui kolks tuleb kusagilt käigukastist, siis võib ju olla see käigukasti- või mootoripadi :P ...või lihtsam variant, et lihtsalt mõni kivike on käigukasti padaj vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 27.06.06 11:20 Tsiteeri


Kui nüüd terminitest ja nende erinevusest natuke rääkida, siis Leegimees räägib 'kolksust', mille mina oma primitiivse talupojamõistusega samastasin 'loksuga', sellisega, mida nagu otseselt ei kuule, vaid mida on tunda, kui gaasi vaikselt liigutad.

Mina seda loksu, mida Caddyga sõites kogen, saan tunda siis, kui gaasilt jala võtan ning kui uuesti kiirendamiseks juurde pressin. Mida väiksem käik, seda jõulisem jõnks, 4. ja 5ga häirib see vähem. Ei ole seni suutnud sujuvalt aeglustama hakata, kuna mingist hetkest vist siis mootor enam kütet peale ei saa ning siis käibki jõnks läbi. Sama toimub vice versa. Jõnks aga on kõvasti tugevam, kui bensumootoritel, kuna surve silindrites on diiselmootoritel teadupärast suurem. Mäletan, et oma sada aastat vanal 2,5 bensumootoriga Opel Senatoril esines ülalkirjeldatud jõnksu, kuid see loom oli juba vana ning loomulik kulumine oli oma töö teinud.

Mulle teeb aga muret just see, et juba praegu on vahel justkui tunda, et samasugune jõnks/loks hakkab esinema minu aasta vanusel O2-l. Hoolimata tõsiasjast, et ma püüdlikult üritan sujuvalt sõita ning sidurit igal võimalikul hetkel palju libistada, et üleminekud madalamatele ja kõrgematele käikudele toimuksid ilma tuntavate jõnksudeta.

Vot olekski huvitav siinkohal teada saada, kuda diiselmootoritega ja automaatkastidega O2-omanikud enda liikumiskogemusi kirjeldavad? Kas puujalaga autodel on ka käikude vahetamisel mootori-poolset pidurdamist tunda või toimub kõik sujuvalt? Ma kord Helkama 2-liitrise TDI-ga tegin proovisõitu, kuid ei mäleta kottigi, kuda tunne oli.

Ehk siis mida ma küsisin oli see, et kas siis, kui teie sujuvalt gaasi vajutate või pedaali tagasi lasete, kas siis on ka tunda sellist järsemat jõnksu hetkel, mil mootor hakkab kiirendama või sõidukiirust pidurdama?

Leegimehe auto on ilmselt juba törtsu vanem ning lõtk kusagil käigukastis/jõuülekandes on suurem ning on hakanud tekitama akustilist kolksu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 27.06.06 16:33 Tsiteeri


Selleks, et üleminekud ühelt käigult teisele toimuksid sujuvalt, pole vaja mitte sidurit libistada vaid käike õigetel pööretel vahetada. Üles vahetades on minu 1.6l Octavial selleks pöördeks 2700 RPMi ning alla vahetades 1700 RPMi. Ei mingit libistamist ning võid siduri lihtsalt lahti lasta ja mingit jõnksu läbi ei käi. Need on need pöörded, mille peal saaks käiku ka ilma sidurita vahetada (kui Octavia seda lubaks)


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.06 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Selleks, et üleminekud ühelt käigult teisele toimuksid sujuvalt, pole vaja mitte sidurit libistada vaid käike õigetel pööretel vahetada. Üles vahetades on minu 1.6l Octavial selleks pöördeks 2700 RPMi ning alla vahetades 1700 RPMi. Ei mingit libistamist ning võid siduri lihtsalt lahti lasta ja mingit jõnksu läbi ei käi. Need on need pöörded, mille peal saaks käiku ka ilma sidurita vahetada (kui Octavia seda lubaks)


Diislil vääne teine, seal arvatavasti ka kiirus käikude vahetamisel erinev.
Üldiselt saab ju kõrva järgi mootori häälest aru millal käiku vahetada. Optimaalne jah 1,6-sel ~2700-3500 p/min enne käiguvahetust.
Asja iva aga selles, et normaalne see ei ole kui aasta vanusel autol mingid lõtkud tekivad. Eriti kui omanik on proovinud veel autot hoida ka. Eks näis mis "häält"mu enda auto aasta pärast teeb.


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 28.06.06 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Selleks, et üleminekud ühelt käigult teisele toimuksid sujuvalt, pole vaja mitte sidurit libistada vaid käike õigetel pööretel vahetada. Üles vahetades on minu 1.6l Octavial selleks pöördeks 2700 RPMi ning alla vahetades 1700 RPMi. Ei mingit libistamist ning võid siduri lihtsalt lahti lasta ja mingit jõnksu läbi ei käi. Need on need pöörded, mille peal saaks käiku ka ilma sidurita vahetada (kui Octavia seda lubaks)

Sa wigry diiselmootoriga O2-ga oled sõitnud? ;)
Mina väidan, et vahet pole, kas vahetad käigu ~1500 pöörde juures või kasvõi madalamalt ILMA, et gaasi juurde vajutaks, tuntav jõnks käib läbi ja mootor jõuliselt pidurdab liikumist. Lased siduri kiiresti lahti - jõnks kõvemb, libistad sidurit - pidurdab kiirust sujuvamalt. Kui vahetad aga sootuks kõrgetel pööretel, on gaasita siduri järsk lahtilaskmine niivõrd ebameeldiv kogemus, et hakkad paanikas katapulteerumisnuppu otsima :D

Seega (vähemasti minu apastraadiga on nii) selleks, et vahetada käike sujuvalt peab, siduri ja gaasi koostöö olema täpne ja ebatraditsiooniline mõnes mõttes, kuivõrd siduriga PEAB natsa sujuvamalt käituma, kui ntx bensumootoriga massinal ning gaasi lissalt PEAB juurde andma. Lisaks on see sidur lihtsalt harjumatult veider, kuna näiteks käiguga pidurdades hakkab sidurit üles lastes mootor vaikselt taha tulema, kuid sidur rakendub pedaali ühtlase kiirusega üleslaskmise korral ühel hetkel ikkagi kuidagi järsult. Ehk siis sujuv-sujuv ja siis järsku. Nii ongi tarvis ka käiguga pidurdamisel sujuvuse tagamiseks filigraanselt siduriga käituda ning selle koha eel, kus toimuks järsk mootori 'tahatulek', tuleb taaskord libistada.

Bljääd, tea kui kiiresti niimoodi siduriketastest lahti on võimalik saada? :cool:
No a faking ei kannata sellist sõitmist, kui auto hüppab nagu kevadine jänets ja nii ei jäägi mul muud midagi üle, kui olemasolevat sõiduriista pisut ebatraditsiooniliselt kasutada. Ei mäleta, et teiste autodega oleks nisukest janti nende pedaalidega olnd.

Totter igatahes.
Imelik, et ma seda proovisõiduauto juures juba tähele ei pannud. Siis olin ma ilmselt nii õnnejunnis, et meeled sassis. Ning rõhuv teadmine, et tund proovisõiduaega saab ebameeldivalt kiiresti täis, oli ka peas kummitamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.06.06 06:31 Tsiteeri


minu kogemus diisliga sõitmisest on muidugi pisike, a siiski mul tundub, et te vist natuke ikke liialdate ja kujutate ehk omale ette.
eks octavia ikka sõiduauto ole. sohva peal saate ju kodus pikutada jõnksuvabalt. no või siis ostke näiteks rolls omale või mõni muu mugavale sõidule orienteeritud aparaat.
ja kui käiguvahetused octaviaga on nii ebameeldivad, siis on ju lahenduseks automaat. peaks ka märksa sujuvamaks saama.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 29.06.06 06:37 Tsiteeri


sa reFFLex proovi mõne teise diisel massinaga, eriti just O2-ga kulgeda. Mul O1 ja miski 40000 läbi sõidetud ja midagi sellist ei oma massal ei tähelda. Proovi ja mine konsulteeri esinduses klemmidega (eks hakkavad puiklema, tean omast käest) kuid miski on kummaline selles sinu kulguri käitumises


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 29.06.06 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
minu kogemus diisliga sõitmisest on muidugi pisike, a siiski mul tundub, et te vist natuke ikke liialdate ja kujutate ehk omale ette.
eks octavia ikka sõiduauto ole. sohva peal saate ju kodus pikutada jõnksuvabalt. no või siis ostke näiteks rolls omale või mõni muu mugavale sõidule orienteeritud aparaat.
ja kui käiguvahetused octaviaga on nii ebameeldivad, siis on ju lahenduseks automaat. peaks ka märksa sujuvamaks saama.
:)

Haba-haba automaat... :P

NÜÜD ma tean jah, et see oleks hea lahendus olnud, a mis sest teadmisest enam takkajärele.

Ma ise ka mõtsin, et peaks proovima mõne teise 1.9 TDIga liikuda, et vaadata, kas tõesti mul miskine erandlik eksemplar sattunud. Eriti ei usu samas, sest tegelikult on loogiline see, et dislaga sõit on vähe sakilisem kui bensukaga. No seesamanegi ilma turbota sitamaja, mille töö juurest asjaajamiseks vahel saan, on ka sarnase käitumisega, küll mitte nii jäik.

Aga jah. Peaks proovisõidule minema :-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 29.06.06 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Mul selles osas selline totter idee, et kas asi ei pruugi olla sissepritses? Lased gaasi maha, seepeale kohe võetakse järsult küte maha ja tekib pidurdusefekt. Nii kui natuke gaasi annad lastakse suur sorts kütust kohe sisse ja tekib jälle järsk kiirendus. Sellest äkki selline katkumine?

Ei ole võimalik, sest alguses ju ei olnud ja meil on kolm ühesugust masinat, ning teistel on seis palju parem, aga hakkab ka juba tekkima.


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 29.06.06 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
ma täpselt nüüd ei süvenenud, aga kui kolks tuleb kusagilt käigukastist, siis võib ju olla see käigukasti- või mootoripadi :P ...või lihtsam variant, et lihtsalt mõni kivike on käigukasti padaj vahel.

Loksu otsingutel on vahetatud tulutult, Kasti padi, õõtsa puksid, vasaku amordi laager, siduri leevendi ja kontrolliti kuda nad neid nüüd nimetasid trianglid vist olid. Kõik tulutult.


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 29.06.06 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Kui nüüd terminitest ja nende erinevusest natuke rääkida, siis Leegimees räägib 'kolksust', mille mina oma primitiivse talupojamõistusega samastasin 'loksuga', sellisega, mida nagu otseselt ei kuule, vaid mida on tunda, kui gaasi vaikselt liigutad.

Mina seda loksu, mida Caddyga sõites kogen, saan tunda siis, kui gaasilt jala võtan ning kui uuesti kiirendamiseks juurde pressin. Mida väiksem käik, seda jõulisem jõnks, 4. ja 5ga häirib see vähem. Ei ole seni suutnud sujuvalt aeglustama hakata, kuna mingist hetkest vist siis mootor enam kütet peale ei saa ning siis käibki jõnks läbi. Sama toimub vice versa. Jõnks aga on kõvasti tugevam, kui bensumootoritel, kuna surve silindrites on diiselmootoritel teadupärast suurem. Mäletan, et oma sada aastat vanal 2,5 bensumootoriga Opel Senatoril esines ülalkirjeldatud jõnksu, kuid see loom oli juba vana ning loomulik kulumine oli oma töö teinud.

Mulle teeb aga muret just see, et juba praegu on vahel justkui tunda, et samasugune jõnks/loks hakkab esinema minu aasta vanusel O2-l. Hoolimata tõsiasjast, et ma püüdlikult üritan sujuvalt sõita ning sidurit igal võimalikul hetkel palju libistada, et üleminekud madalamatele ja kõrgematele käikudele toimuksid ilma tuntavate jõnksudeta.

Vot olekski huvitav siinkohal teada saada, kuda diiselmootoritega ja automaatkastidega O2-omanikud enda liikumiskogemusi kirjeldavad? Kas puujalaga autodel on ka käikude vahetamisel mootori-poolset pidurdamist tunda või toimub kõik sujuvalt? Ma kord Helkama 2-liitrise TDI-ga tegin proovisõitu, kuid ei mäleta kottigi, kuda tunne oli.

Ehk siis mida ma küsisin oli see, et kas siis, kui teie sujuvalt gaasi vajutate või pedaali tagasi lasete, kas siis on ka tunda sellist järsemat jõnksu hetkel, mil mootor hakkab kiirendama või sõidukiirust pidurdama?

Leegimehe auto on ilmselt juba törtsu vanem ning lõtk kusagil käigukastis/jõuülekandes on suurem ning on hakanud tekitama akustilist kolksu.

94000 olen sõitnud


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 29.06.06 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
minu kogemus diisliga sõitmisest on muidugi pisike, a siiski mul tundub, et te vist natuke ikke liialdate ja kujutate ehk omale ette.
eks octavia ikka sõiduauto ole. sohva peal saate ju kodus pikutada jõnksuvabalt. no või siis ostke näiteks rolls omale või mõni muu mugavale sõidule orienteeritud aparaat.
ja kui käiguvahetused octaviaga on nii ebameeldivad, siis on ju lahenduseks automaat. peaks ka märksa sujuvamaks saama.
:)

See kolks/loks või mis igane on nii kõva et õuestki kuuleb.


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 07.09.06 13:23 Tsiteeri


See on justnimelt loks, mitte lõtk. Mul kahtlustati toitesüsteemi, viga aga ei leitud kusagilt. Kusjuures tekkis ca 2 a vanusel autol. Mul juba vastureaktsioon tekkinud, linnavahel mootoriga aeglustamise asemel vajutan sitturit ja pitturit. skoda omapära, pidavalt paljudel masinatel olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 08.09.06 10:41 Tsiteeri


Omapoolne anomaalis siis kah kirja:
Mul nimelt Fabia 4 aasta vanune ja läbisõitu 117 tuh.
Mingil hetkel hakkas autot kiusama kobin/kolin esisilla piirkonnas - nagu läbida vähe konarlikku teed käib ebameeldiv kolksumine läbi ning kui autol raskus näiteks vajub rohkem ette paremale rattale käib samuti mingi rõve heli nagu hõõruks mõni pöörlev detail vastu keret või kanduks mootori värin edasi läbi kere. Auto alla minnes ja kõiki pukse/satbilisaatoreid jms. logistades ja kontrollides täielik vaikus..... Olen käinud ka kohalikus remonditöökojas kus samuti käsi laiutatakse ja öeldakse et kõik ok... no krt aga pole. Enda mõte on kaldunud ülemiste amordi patjade poole aga nende välja võtmine oleks füüsiliselt väga mahukas ette võtmine. Osakaks mõni mees äkki soovitada mõnda võtet kuidas neid ülemisi patju kontrollida ilma amorti alt välja lammutamata???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 14.09.06 14:20 Tsiteeri


No nii, minul on see loks leitud kuid likvideerimine on liiga suur töö ja nagu suht mõtetu kah. Ühesõnaga on see käigukasti normaalne kulumine. Arvata võib, et ta on oma kulumise vist ära kulunud sest see loks pole suuremaks enam läinud viimased 60000 km. Nii-et, siit loeb välja sellise asja, 5 käiguline kast mis diislil peale pannakse hakkabki loksuma (nagu ka meie firma teised kaks masinat) aga sõidab ta nii vist kuni masina päevade lõpuni välja. Sest enne garantii lõppu ei leia seda loksu ka esindused üles, isegi kui sa vihjad neile, kus see asub!!! (kivi kadunud Helkama ja elava Auto 100 kapsaaeda)

Aga selle kahina peale mis kurvis tekkib, hmm, lase käigukasti padi üle vaadata, laagrid ja isegi piduriketaste olukord äkki aitab.;)


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 15.09.06 07:19 Tsiteeri


See kivi jutt jummalast õige.
Ise hakkan ka vaikselt mõtlema, et müün oma massina maha. Miskit viga tal otseselt ei ole, kuid saamatu remondi pool hakkab vaikselt sit...a keema ajama:mad:.
Aga krt., mis asemele võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.06 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leegimees
. Sest enne garantii lõppu ei leia seda loksu ka esindused üles, isegi kui sa vihjad neile, kus see asub!!! (kivi kadunud Helkama ja elava Auto 100 kapsaaeda)


Vot see nüüd küll eriti õnnelikuks ei tee Skoda omanikke:(:mad:


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 15.09.06 08:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.S.D.D.
Tsitaat:
Algselt postitas: Leegimees
. Sest enne garantii lõppu ei leia seda loksu ka esindused üles, isegi kui sa vihjad neile, kus see asub!!! (kivi kadunud Helkama ja elava Auto 100 kapsaaeda)


Vot see nüüd küll eriti õnnelikuks ei tee Skoda omanikke:(:mad:

Ilmselt on see kontserni diisladel (eelkõige) kõigil ühtemoodi, kuivõrd mul on logistajaks Caddy 1,9SDI.
See, et automüüja/hooldaja teab seda tüüpviga, on suht kindel, samas - kuivõrd see sõidukvaliteeti oluliselt ei halvenda, ohtlik ei ole, kuid automüüja jaoks vana kasti uue vastu vahetamine on ilmselt rõvedalt kallis, tehaksegi teeninduses segaduses-olija nägu ja ei leita vähemasti garantii jooksul seda loksu-kotermanni autol üles. Ja autoomanikel ei ole midagi muud teha, kui end seaks vihastada :D

Siis ongi vist ainumas lahendus TDI+ autumaat. Hei, klubilised, keste automaadiga tulistate (ja diislit paaki valate) - rääkige, kuidas teil see liikumissujuvus on? Ei ole käiguvahetustel tunda/kuulda mingit justkui ülekandest tulevat loksu/kolksu? Olen sedasama küsimust kusagil ühe teise teema all muu jutu sees küsinud, kuid vastust kahjuks ei saanud. Äkki seekord läheb paremini :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 15.09.06 09:32 Tsiteeri


no ei saa mina aru, mis krdi kolksud teie traktorites sees on. minu elukogenumal octavial on kohevarsti 440 kilo ees ja sõidustiil on ikka õige karm olnud ja käimakott ise suisa mehaaniliselt puruks sõidetud (õli hoiab sees ja pole remoma hakanud) ja miskist kolksust ma küll aru ei saa.
või on siis mul ropult vedanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volli
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI

postitati 15.09.06 14:57 Tsiteeri


head kolksud tulevad ise välja - sohvride hea vanasõna.
aga muide kui liiga häirib ja ei leija üles siis aitab ainul hea woofer ja musa põhja;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]