Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 29.01.19 13:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelisa
Mul on nn traatidega ja ülitõhus eriti oli näha kui siin midagi -17c kanti viskas üks varahommik. Algul oli ka tunne, et hakkab vb häirima aga
tegelikult ei ole üldse näha kui ise just ei pinguta, et näha traate.
Panin tööle ja ei läinud kaua kui jää sulama hakkas.
Selle aja kui ma auto suuremast lumest puhtaks sain oli auto ka sutsu soojem. Roolisoojendus on minu arust üle kõige talvel. Selleta pole ma vist juba
mitu nädalat üldse sõitnud. Kui üle -7c siis on 2 astme peal kogu aeg ja vähema külmaga 1 astme peal.
Istmesoojendus ka aga üliharva panen tööle. Lihtsalt ei talu seda persesoojendit
Isegi esimese astme peal tundub maru kuum.
Mootor soojeneb ikka maru kiirelt TSI'ga. Hea vaadata kuidas teised "japside" ja korea autode omanikud oma esiklaase hommikuti nühivad
kraabitsaga.
Sellepärast on ka Toyota minu valikust täielikult välistatud. Eelmine auto oli toyots siiani vihkan seda klaasipuhasti alas esiklaasi soojendust.
Täiesti kasutu Eesti talve kliimas. |
Endalgi oli T25 Avensis, aga ei olnud esiklaasi soojendust. Panin talvel hommikul käima ja selle soojenduse boosteri ka sisse ning jõudsid suitsu ära
teha ning esiklaas oli A/C ga puhas. Niiet ei ole nad nii halvad midagi
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 29.01.19 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
1.4Tsi-l küll elektrilist lisasoojendust pole jah. Kuna kasutan webastot (enne sõitu 15-20 min), siis sõitma hakates on seier 90 peal juba ca minutiga
ja muid lisasoojendusi polegi enam vaja. VAG omapära paistab olevat
hoopis, et +5 kraadi ja ülespoole temp korral soojeneb aeglasemalt kui alla +5 õhutemp. korral. Ilmselt mingi elektrooniliselt rakenduv termostaat,
mis aga venitab soojenemise nt 6-7 kraadise sügisilma puhul päris pikaks. |
See võib olla tingitud sellest, et ahi automaatseades ja sellisel juhul käivitab auto selle ise, kui temperatuur on +5 ja alla. Golfil saab menüüst
seda valida, kas automaat või ainult manuaaljuhtimine.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 29.01.19 14:33
|
|
|
Sellisest automaatikast ei ole küll teadlik, vähemalt bensukal. Aga ei usu, et see ka sees oleks olnud, sest pole kuulda olnud ja ka ahju nupu tuli ei
põle (peaks ju põlema alati, kui ahi sees).
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 29.01.19 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
1.4Tsi-l küll elektrilist lisasoojendust pole jah. Kuna kasutan webastot (enne sõitu 15-20 min), siis sõitma hakates on seier 90 peal juba ca minutiga
|
Kui on tehase "webasto", siis elektrilist salongi puhutava õhu lisasoojendus elementi pole.
|
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.19 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
1.4Tsi-l küll elektrilist lisasoojendust pole jah. Kuna kasutan webastot (enne sõitu 15-20 min), siis sõitma hakates on seier 90 peal juba ca minutiga
|
Kui on tehase "webasto", siis elektrist salongi puhutava õhu lisasoojendus elementi pole. |
RS on küll.Soendab nii mootorit kui salongi.
|
|
|
meelisa
klubiliige
Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud
|
postitati 29.01.19 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rraivo
Möllame siin teise mehe auto teemas, äkki adminnid vajadusel korrigeerivad.
Mootori soojenemise teemal - minu eelmine auto 3,0 MB V6 diisel (195kw) soojenes märksa kiiremini. Üleüldse olen täheldanud, et suuremad mootorid
(kunagi oli 4,0 BMW V8) soojenevad märgatavalt kiiremini kui mikromootorid.
1.4tsi 110kw läheb ca 5-7min jooksul (pooleldi maanteesõit) ca 70-80C peale, u 10-12min jooksul on näit 90C peal ja puhub täiega sooja. Seda siis
krõbedamate miinuskraadidega.
El.sisesoojendust minu autol küll ei ole peal.
Täna hommikul välisõhk ca +5C ja selline ühtlane linnakiirusel sõit võttis u 6-8min, ennem kui seier 90C peale jõudis. Ei midagi hullu, aga ka ei
midagi eriti kiiret.
Kunagi on kogemused ka honda crv 2,0diisliga (103kw) ja VAG grupi 77kw diisliga (2010a golfil) ja no need käredema külmaga hakkasid lausa
linnakiirusel jahtuma Seier kippus 90C pealt 50-60C peale kukkuma
(fooritaga seistes ja vaiksemalt linnas liikudes). |
Täitsa tavaline disla puhul. Mul oli 93kw toyota diisel. Karmima külmaga foori taga seistes jahtus mootor väga kiirelt kui webasto ei olnud järgi.
5-6m on väiksema 110kw jne TSI puhul väga hea tulemus. 2.0L TSI läheb tõesti kiiremalt aga see on ka loomulik.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 08.03.19 07:48
|
|
|
Tulles teemasse tagasi, 30k hooldus tehtud (ls 29 700). Parema esimese ukse uksekaitse mehanismis on midagi katki ja kaitset ei saa külge panna,
tehakse garantii korras korda.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Helmer
huviline
Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG
|
postitati 15.03.19 22:03
|
|
|
Kuna mu skodal on probleemiks see, et kui süüde pole sees siis kellaaeg läheb valeks - kurtsin muret esindusele kes uuris tehasest.
Sealt kirjutati nii: Raadio võtab õige kellaaja infi sõiduki näidikute plokist. Kui süüde pole sisse lülitatud ei saa raadi kellaplokist õiget
infot kätte. Sama süsteem on ka teistel skoda sõidukitel.
Näitena toodi video Kodiaq`ist.
Küsiks mõne Kodiaq-i omanikult - on sellist probleemi ka esinenud (viide minu probleemi videole: video)
Isegi kui see "viga" eksisteerib teistel skodas mudelitel siis peale ostmist seda probleemi polnud. Peale käsukonksu paigaldamsiel tehtud
elektroonikajamadele selline asi tekkis....
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 18.03.19 21:13
|
|
|
Teatud määral on sama teema Kodiaqil. Ilma süüdet sisse panemata raadio käima pannes on kell vale, aga läheb ise õigeks veidi ajaga.
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 19.03.19 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
Teatud määral on sama teema Kodiaqil. Ilma süüdet sisse panemata raadio käima pannes on kell vale, aga läheb ise õigeks veidi ajaga.
|
Superb teeb täpselt samamoodi.
EDIT: Varem samuti tähele ei pannud, aga nüüd, kui siit teemast lugesin, siis ükspäev vaatasin, ja nii ongi.
|
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 19.03.19 08:21
|
|
|
Krt mul kah Superb aga no ei ole veel aru saanud, et kellaga oleks jama või siis ei ole veel peale sattunud.
Multimeedia on vana tüüpi ehk nuppudega ja mitte täis-puuteekraaniga Columbus.
Võibolla navi või siis kessy või need koos olemasolu mõjutab ehk teeb sisenedes või raadio käivitades automaatselt kella süngi siva ära ja seetõttu ei
saagi arugi, et miskit oleks teisiti kui loogiliselt peaks?
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 31.07.20 19:31
|
|
|
Nonii, minu Kodiaq läks uuele ringile ja asemele tuli 2019 aasta Volvo XC90. Kodiaq oli oma hinna eest väga ok masin. Aga lapsed juba suuremad ja et
oleks veel lahedamalt ruumi ja pgasiruumig ka 6 ja 7 kesi, siis hakkasin ringi vaatama. Ja volvo tundus järgmise hinnaklassi parim kombo.
Peab märkima, et kodiaq hoidis hinda hästi, isegi autopood pakkus tunduvalt üle liisingujäägi.
Tänan tähelepanu eest.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |