Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Hooldused (Vastuseid: 95 | Vaatamisi: 22103)
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 29.06.16 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
See vist mingi stamppakkumine siis ehk kõik jupid topitakse sisse ja vali välja mida soovid ja kui ei iitsata või ei vali ise, siis teevadki kõik ära ja ka siis kui pole tegelikult vajagi. Ei näe just soliidne välja, et klient ise peab jälgima ja valima aga kui nii siis nii.
Küünlad on 1,8T 90k intervalliga, õhufilter 30k ja pidurivedelik 2 aastat.
Viimasega on ka nii, et kui jääb nt kahe hoolduse vahele ajaliselt nt siis venitatakse järgmise hoolduseni välja kui ise ei taha varem teha ja pole ka tegelt midagi väga lahti kui on 2,5 või isegi 3 aastat hoopis vahet. Oma otsus laias laastus.

Volkaril on esimene vahetus 3a. ja peale seda 2a.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.06.16 13:36 Tsiteeri


Mina lasen nii õhu,kui salongi filtrit iga hooldus vahetada,sest meie tolmuses Tallinna õhus on see mõistlik.Piduri vedelik pigem enne 2 aasta täitumist vahetada,kui nii ette nähtud,aga mitte üle lasta.Pidurivedeliku vahetamine on seotud õhuniiskuse absorbeerumisega ja see ei ole piduri osadele hea.Isegi paar aastat seisval autol on seda mõistlik enne liigutamist vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 30.06.16 18:44 Tsiteeri


kindlasti on mõistlik.
kehvemaks pidurid küll ei jää, kui vedel sees värske.
aga.
teistpidi saab ka. mul sihib sooda paarikümne aastaseks saama.
paar korda olen vahetanud taga silindrit, kuna on tasahilju lekkima hakanud ja korra lõhkusin eest vooliku. nende tööde käigus on siis muist õli raisku läind ja on tulnud uut peale valada. vahetust kui sellist pole kunagi teinud. seega üksjagu pidurivedelast on kindlasti seesama, mis tehases sisse sai. pidurid endiselt head, kannatab muretult ka sagedasi tõhusaid vajutamisi.
no läbisõitu muidugi palju pole, vast nii umbes ühe ringi teeb kerale peale iga aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 30.06.16 19:18 Tsiteeri


To urmas66 .
Eks ta ole nii ja naa. Kui tegu oma auto ja ninnu-nännu nunnukesega, siis muudkui hooldad kõike mida võimalik on. Kui aga tegu firmaautoga, siis kõik AS-id soovivad minimaalset kulupoolt. Seega kui valikus on piduriõli vahetus 2 või 3 a.tagant, siis firmade valik on viimane. Võimalusel ei teeks üldse, sest ei juhtu 5 aastaga midagi. Noh mingi korrosioon vast kuhugi juba tekib, aga see juba teiseringi omaniku mure.


PS. Vahest mõtlen et miks üks harilik tarbeese, nagu auto, kasutum veel kui külmik, niipalju kõneainet pakub? Kas seepärast et maksab rohkem kui külmik? Või miski muu asi?
Rikki võib minna kõiksugu tehnika, aga erinevalt külmikust, võid autost päevapealt ilma jääda. Varguseid on väheseks jäänd, aga mats mõne asisema metsloomaga, või kaasliiklejaga (kes iganes ka siis süüdi jäi). Mida aitab siin tihedam õlivahetus või kallim vahatus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.06.16 21:16 Tsiteeri


Mina tahan,et minu auto oleks alati korras ja seda ka äkiliseks pikemaks sõiduks, näiteks teise euroopa otsa.Need õhufiltrid ei maksa midagi,kui võrrelda seda,et mootor töötab puhta filtriga paremini ja salongis on ka puhtam õhk.
Pidurivedeliku vahetus 2 aasta takka ei maksa ka suurt midagi.
Mul üks auto, Scout , firma kirjas ja sellega ei koonerda,teine isiklik Fabia ja käitumine sama.18a vana Ford Mondeo on veel peres olemas ja sellel on ka kõik korras ning töötab nagu poest ostes.
Firma veokid on ka minu hoida ja hooldada,ning nendega ei tehta mingeid koonerdamisi.Kõik peab olema kindlapeale töökorras ja seda alati.Kuidas muidu saab teha tööd.Minult lausa nõutakse seda,et kõik oleks korras.
Samas on meie firma autod ka müüki pannes ,kohe uue omaniku leidnud,sest omas ringkonnas on kõigile teada,et meie autod on korras ja hooldatud ka enne müüki panemist.
Koonerdamine ei ole kokkuhoid ja seda eriti just tehnika hooldamisel,vahet pole on see auto või midagi muud.Hooldada on palju odavam,kui remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.06.16 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mein
To urmas66 .
Eks ta ole nii ja naa. Kui tegu oma auto ja ninnu-nännu nunnukesega, siis muudkui hooldad kõike mida võimalik on.


Mul auto tarbese.Augustis saab aasta ostmisest ja spido näitab 42000.Kõik on nii,nagu poest ostes va lisatuled paigaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 01.07.16 00:41 Tsiteeri


kuulge, ärge nüüd oma pidurivedelikujuttudega päris hulluks ka minge. ma usun,et valdav osa inimestest ei teagi, miks seda vaja vahetada on ning milles see avaldub kui asi "hapu" on.

miks?
õli sisse tuleb temperatuuride muutumistest niiskus - kondentsvesi.

mida vesi teeb?
- tekitab pidurisilindri seintele ning kolvile roostet mistõttu jäävad kolvid kinni ega pidurda nii hästi või hakkavad lekkima. mure tekib ca 10 aasta vanustel masinatel.
- läheb keema kui ringrada sõita või hullult kuuma anda (seepärast õlil keemistemperatuuri mõõdetaksegi teeninduses. raceing piduriõlil on keemistemp lihtsalt kõrgem ja rohkem vahet sellel tavalisega väga pole).
keemisest tekib süsteemi õhk ja ükshetk läheb piduripedaal ilma pidurdamata kolksuga vastu põhja.
siin on aga suur aga: enamus inimesi (ka mina) ei suuda oma piduriõli liikluses või peale paari ringi kuskil rinkal ever nii kuumaks ajada, et pidurid ära kaovad ning kui piduriõli ei vaheta ka 5 aastat tavamasinal, siis on see "hapu" õli piisavalt hea, et järjepanu äkkpidurdusi teha kui keegi linnaliikluses ette kakerdab.

tehke proovi- laske 200 kellale, pidurdage julmalt maha. kohe sama asi uuesti, pidurdage maha. täpselt samamoodi pidurdab- kettad hakkavad pm tossama ja kõik. siis mine auto alla ja võta õhutusniplist kinni- heal juhul soe ;)

ise vahetan siis kui teenindus nõuab aga selle asjaga hulluks pole vaja nüüd ka minna :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 01.07.16 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mein
aastaga midagi. Noh mingi korrosioon vast kuhugi juba tekib, aga see juba teiseringi omaniku mure.
...
metsloomaga, või kaasliiklejaga (kes iganes ka siis süüdi jäi). Mida aitab siin tihedam õlivahetus või kallim vahatus?


Pidurivedeliku vahetus võibki aidata. Esiteks see väike korrosioon võib takistada pidurite liikumist - tavasõidul ei pane tähelegi, aga äkkpidurdusel saad aru, et kiirus ei vähene kuidagi.

Pealekauba tähendab väike korrosioon kolbidel seda, et rahulikul sõidul tagarattad enam ei pidurda üldse, mispeale lähevad kettad rooste ja see omakorda sööb klotsid ära halvemal juhul paari kuuga. Siis maksad selle kokku hoitud viieka asemel kümneid või isegi sadu eurosid igas järgmises hoolduses.
Esimese liisinguperioodi jooksul muidugi selliseid asju ei juhtu ja kui algusest peale suhtumine, et auto peab kestma max 5a ja kõik probleemid jäävad järgmise omaniku lahendada, siis ei ole tõesti suurt midagi vaja teha. No korra või paar võiks vast mootoriõli vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 01.07.16 09:48 Tsiteeri


Hulluks pole vaja millegagi minna,aga kui jaksad auto osta,siis ei saa ju nii rott olla,et seda hooldada ei jaksa.
Kõigi Škodade tava hoodus peaks jääma ju sinna 200-300€ per 15000km vahemikku.
See teeb a´2 senti km.No kui seda ka ei jaksa maksta,siis käi jala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 03.07.16 16:25 Tsiteeri


Olen näinud inimesi ,kes on noore pere laenu eest bemmi ostnud ja siis 5 aastat makarone söönud .
Naabrist parem ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 03.07.16 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Olen näinud inimesi ,kes on noore pere laenu eest bemmi ostnud ja siis 5 aastat makarone söönud .
Naabrist parem ;)


Hästi öeldud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 04.07.16 07:26 Tsiteeri


Makarone ei söö aga asi pigem põhimõttes mis kaks esindust niivõrd erinevaid hooldusi pakuvad kui need peaksid samad olema. Hooldused peaks olema ette kirjutatud autotootja poolt mitte esinduse isetegevus. Kui Viljandi oleks sama sisuga pakkumise käinud poleks siin ka minu postitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 04.07.16 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Blitzkrieg
Makarone ei söö aga asi pigem põhimõttes mis kaks esindust niivõrd erinevaid hooldusi pakuvad kui need peaksid samad olema. Hooldused peaks olema ette kirjutatud autotootja poolt mitte esinduse isetegevus. Kui Viljandi oleks sama sisuga pakkumise käinud poleks siin ka minu postitust.


eks sellekohta küsi seletust viljandist, mis jama nad korraldavad või mille alusel oma autodele hooldust pakuvad. maru jama on kui margiesindus ühtelugu inimesi petab... ma olen 100% kindel, et kui minu naine oleks näiteks viinud, siis oleks rahumeeli need kõik ära tehdud :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 04.07.16 14:00 Tsiteeri


Ma just 2. aasta hooldusel küsisin ,kas piduri vedeliku kah vahetate ,mille peale vastati et uuel autol esimene vahetus 3. aastal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 04.07.16 20:39 Tsiteeri


Esinduse peale lootma jääda on nii lootusetu. Tahad kindlust, et kõik õige pead ikkagi ise pinda käima.

Ma ei kujuta ette, mis seis täna Viljandi esinduses, kuid aastaid tagasi kui inimene minu poole pöördus, et esindusest tellitud võti ei tööta isegi peale sobitust ja minu selgituse peale, kuidas nad olid vale võtme tellinud(nägin arve koopiat) kukele saatsid, ei arva ma sellest kohast väga palju enam.

Lisaks hetkel üks case b7 passatiga mis ABS viga annab. Esindus alustas ABS anduri vahetusest, kui see ei aidanud soovitati laager vahetada, ei midagi.

Mina autoscani nägin oli kohe, et liiga vana SW. Pole muidugi auto juurde veel jõudnud, kuid siiski abs andur+laager pole kõige odavam vahetada.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 05.07.16 13:18 Tsiteeri


Üldine trend on selline ,et esindused vahetavad juppe ,mitte ei tegele remondiga ja vigade otsimisega ;)
Aga siiski on ka erandeid .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 07.07.16 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Üldine trend on selline ,et esindused vahetavad juppe ,mitte ei tegele remondiga ja vigade otsimisega ;)
Aga siiski on ka erandeid .

Tundub ka, et tegelevad kasutatud juppide müümisega uute pähe.

Nimelt siis nüüdseks auto korras, mis viga oli? - Andur oli küll vahetatud kuid Passat B6 tüüpi anduri vastu, kuigi arve peal oli ilusti B7 oma.

Täna hakkasin tegema ja igaks juhuks oli tellitud ka uus andur valmis(ATE oma - orig andur, kood maha viilitud:D ) ja nii kui vana välja sain, oli aru saada, et tegu pole uue osaga. Proovisin ka sama koodiga töötavat b6 andurit, mis oli juhuslikult olemas ja isegi sõitma ei pidanud, et kuusepuu kadunud oleks. Seega oli paigaldatud kindlasti vigane andur lisaks sellele, et vale oli.

Õige B7 oma lõpuks külge ja korras masin oligi.....hale, et sellist asja saab lubada endale.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
561BnL
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.15
Postitusi: 16

Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.17 20:06 Tsiteeri


Castrol uue õliga vahepeal välja tulnud? Castrol Edge Titanium FST 5w-30 LL kannatab tavalise EDGE FST 5W-30 asemel sisse kallata küll?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 31.05.17 14:43 Tsiteeri


Saan siis lähipäevil kah 30k hooldusesse minna.

Saan ka uue siduri (DSG kast). On hakanud sellist imelikku heli tegema. Sain salvestuse teha antud helist ja esindus kinnitas, et sidur vajab vahetust.

Seda siis 26000 läbisõidu juures :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 01.06.17 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Saan siis lähipäevil kah 30k hooldusesse minna.

Saan ka uue siduri (DSG kast). On hakanud sellist imelikku heli tegema. Sain salvestuse teha antud helist ja esindus kinnitas, et sidur vajab vahetust.

Seda siis 26000 läbisõidu juures :o


Milline heli see täpsemalt oli? ma olen käinud sellega juba aasta, kuid nemad ei kuule. Saaks aimu, kas sama jama või ei :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 01.06.17 16:07 Tsiteeri


Laadisin antud heli üles
https://www.upload.ee/files/7072474/imelikheli.mp3.html

Kuna taustamüra palju siis peab suhteliselt kõvasti kuulama.
Kohe selle salvestuse alguses on kuulda.

EDIT1: auto siis käinud 30k hoolduses + sidurivahetus. Hetkel seda heli enam ei esine.

Küll aga tundub, et rool hoiab nüüd paremale viltu. Sai kontrollitud sirgel teel ja rehvirõhud kontrollisin ka ära aga tee mis tahad - paremale on ikka viltu. Homme uurib esindusest järele.

Märkasin kodus, et mu järgmine hooldus on käsitsi märgitud 40 000km või 1a.
Huvitav miks 45 000 enam ei kõlbanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.0% - SQL: 28.0%]