Lehekülgi: 1 2 |
helper85
huviline
Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.15 05:29
|
|
|
Jah, aga mina ei ole ka nõus, et kui sõidukil on ostes 4-aastane garantii ning 3 aasta 1 kuu möödudes vahetatakse mehhatroonika plokk ning sellest
veel 1 kuu hiljem DSG sidurid, siis peaksin pöial pihus lootma, et saan ikka 5 aastat kuni liisingu lõppemiseni sõidetud (või igaks juhuks üldse mitte
sõitma).
Ja varasemale kommenteerijale, kes soovis kohtulahendit - ei tea sellist lahendit, samas ei tähenda see seda, et seda ei eksisteeriks. Kõik
kohtulahendid on Eestis avalikud ning kõik võivad ise tutvuda.
Samas on teatud valdkondi või teemasid, mis polegi Riigikohtu seisukohta senini saanud. See võib vabalt üks neist olla.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.15 05:25
|
|
|
Pikema liisinguperioodi saab katta lisagarantiiga või valides sellise automargi, mis pakub piisavalt pikka garantiid.
Teisalt, mis see liising üldse asjasse puutub? Garantii on tehase vastutus tootmisdefektide eest. Liising on finantsinstrument võimaldamaks üle jõu
elamist - seda näitab ilmekalt ka esimese omaniku liisinguperioodi lõppedes tagasi antud autode seisukord. Teine omanik ostab need pannid reeglina ka
liisinguga ja võib mingist garantiist ainult und näha, paremal juhul kohalik esindus pakub oma kulu ja kirjadega midagi natuke, et üldse oleks
võimalik seda saasta realiseerida, kuigi enamus vigu ei ole sellises vanuses enam mitte tootmisdefektid vaid halva kohtlemise tagajärg.
Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti
võtta.
Aga noh, eks see ole mõneti ka rahvusliku üldise kultuuri küsimus. Mõnes riigis on klient rohkem kuningas ja oskab ka kuninga vääriliselt käituda,
teine rahvas on harjunud jalaga ust lahti lööma, roppude sõnadega oma õigust nõudma isegi, kui tal seda õigust pole ja eks siis neile vastatakse ka
samal tasemel, kuna see aitab vähendada suhtlusbarjäärist tulenevat vääritimõistmist.
|
|
|
helper85
huviline
Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.15 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Pikema liisinguperioodi saab katta lisagarantiiga või valides sellise automargi, mis pakub piisavalt pikka garantiid.
Teisalt, mis see liising üldse asjasse puutub? Garantii on tehase vastutus tootmisdefektide eest. Liising on finantsinstrument võimaldamaks üle jõu
elamist - seda näitab ilmekalt ka esimese omaniku liisinguperioodi lõppedes tagasi antud autode seisukord. Teine omanik ostab need pannid reeglina ka
liisinguga ja võib mingist garantiist ainult und näha, paremal juhul kohalik esindus pakub oma kulu ja kirjadega midagi natuke, et üldse oleks
võimalik seda saasta realiseerida, kuigi enamus vigu ei ole sellises vanuses enam mitte tootmisdefektid vaid halva kohtlemise tagajärg.
Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti
võtta.
Aga noh, eks see ole mõneti ka rahvusliku üldise kultuuri küsimus. Mõnes riigis on klient rohkem kuningas ja oskab ka kuninga vääriliselt käituda,
teine rahvas on harjunud jalaga ust lahti lööma, roppude sõnadega oma õigust nõudma isegi, kui tal seda õigust pole ja eks siis neile vastatakse ka
samal tasemel, kuna see aitab vähendada suhtlusbarjäärist tulenevat vääritimõistmist. |
Ausalt öeldes jääb su postituses väljendatu pisut arusaamatuks, sh see, kuidas puutub liising siia, esmasest ja teisesest omanikust rääkimine jne. No
on tore, kui mõnel mehel on taganttaskust võtta 22000 eurot, et sõiduk koheselt välja osta. Mina nii rikas mees ei ole. Pidin liisingut kasutama. Ja
seeläbi puutubki minu probleemi ka liising, kuna liisinguandja on ju sõiduki tegelik omanik, mina üksnes kasutaja ning liisingu lõppedes pean
tagastama töökorras sõiduki. Ja tõesti ei osanud ette näha, et DSG käigukastiga võiksid sellised probleemid ette tulla. Seda enam, et olin enne
ostmist lugenud mitmete kasutajata kogemusi äärmisest rahulolust. Nendin, et siia foorimisse ma jah kahjuks enne ostmist ei sattunud.
"Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti
võtta." No mida veel - kas vihjad sellele, et seepärast on mul käigukastiga probleemid, kuna ei jaksa hoolduses käia! No c´mon. Peaksid ju ise väga
hästi teadma, et uut autot ostes oled kohustatud järgima hooldusvälpa ja seejuures ei huvita ametilikku teenindust üldse see, kas lisaks intressidele
jaksad ka hoolduse eest maksta või mitte.
Ja siis veel see rahvusliku teema jutt. Kuidas see siia puutub?!
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.15 06:49
|
|
|
No jutt sai ju alguse sellest, kuidas seaduseid tõlgendada nii, et esinduselt lõputult (või nagu hiljem selgus, siis liisingu lõpuni, pärast seda
tulgu või veeuputus) tasuta remonti välja nõuda isegi juhul, kui ei ole ostu ajal raatsinud maksta mõnisada eurot piisava pikkusega lisagarantii
eest.
Garantii ei ole selleks ette nähtud, garantii on tarbija kaitseks tootmisdefektide eest. Kas 3-ndal aastal 150000 sõitnud autol riknev käigukast on
tootmisdefekt, normaalne kulumine või halva kohtlemise tagajärg, on sageli üsna raske kindlaks teha. Nüüd on tehased leidnud, et lihtsam on seda
"tasuta" ringi vahetada ja see papp kasseerida teiste autode hoolduse ja müügi hinnast. Osalt on selle kindlasti põhjustanud aasia poolt tulnud
turusolkijad, kellel lihtsalt polnud muud müügiargumenti, kui pikk garantii. Korralikud tehased on sunnitud konkurentsis püsimise nimel sellega kaasa
minema ning kasumlikkuse säilitamise nimel mujal järeleandmisi tegema. Mis kõik kokku viibki sinnani, et ootus on, et garantii kestab auto elu lõpuni
(tegelikkuses tähendab pigem seda, et auto elu kestab garantii lõpuni). Mis on väga kurb areng tegelikult. 10-15 aastat tagasi ma vahetasin üsna
sageli autot eelkõige sellepärast, et ühe autoga sõitmine tüütas ära. Käisin tänaval suu ammuli ja vaatasin, et seda tahaks ja teist tahaks, aga kõike
ei jõua osta. Nüüd on elujärg parem, olen ostnud uuemaid ja kallimaid autosid, aga välja vahetan peamiselt sellepärast, et nad lagunevad kätte ära.
Elu suurim pettumus oligi see, kui läksin 20 aastat vana tont-teab-kust pärit panni pealt kontrollitud ajalooga 3-aastase riisikoti peale. Palju
väikesi vigu asendus väheste suurtega, kulu tõusis ca 10x ja nüüd palju aastaid hiljem see vana pann sõidab 5-nda omaniku käes 600000-ndat
kilomeetrit, aga need kontrollitud ajalooga liisinguautod on ammu orbiidilt kadunud.
Mina arvan endiselt, et liising ja garantii ei ole kuidagi seotud ja nende sidumine on vale. Kui pole raha uut autot osta, tuleb valida selline,
millele rahakott peale hakkab. Kui otsustad siiski liisingu kasuks, siis ei peaks eeldama, et see välistab rikked või lisakulutused. Muide, auto
kasutusjuhendis on lisaks korralistes hooldustes käimistele veel suur hulk lisanõudeid juhile - mida tuleb ise jälgida, mismoodi tohib autot kasutada
(a la offroadi sõiduautoga ei tehta), millistest olukordadest tuleb viivitamatult esindust teavitada jne, palju neist kinni peetakse?
Aga tulles tagasi algusesse, kas said siis oma remonditud käigukastile 4 aastat garantiid?
|
|
|
helper85
huviline
Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.15 09:28
|
|
|
Ega ma polegi hetkel nõudnud või oma õigusi taga ajanud, et andke mulle paber, kus peal on kirjeldus vahetatud varuosade uue garantii kohta. Lihtsalt
see on nö kaart mul tagataskus, kui minu puhul liisinguperioodi kestel peaks vahetatud osade osas uuesti välja vahetamise vajadus tekkima (ja seda nt
viiendal aastal).
Ning ega see kõik eelnev pole minu poolt välja toodud kui vahend, millega tehast MEELEGA lüpsta ja seeläbi näiteks uute autode hinda kruvida, kuna
kantud kulud peab kuhugi edasi kandma (nagu sa kirjutasid). Samas ka nt 5-aastase garantii ostjad on potentsiaalselt isikud, kes oma garantiiga uute
autode hinda tõstavad, sest ega nende 300 eurone lisatasu siis kõiki garantiiga seonduvaid kulusid kata Nt ainuüksi minu 2 jubina väljavahetamine läks mingi 2,5kilo +tööraha tehasele maksma.
|
|
|
kempi
klubiliige
Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 1.8 TSI DSG
|
postitati 02.04.15 10:21
|
|
|
Nojah, sul läks jah 2.5k neljandal aastal, aga vaata teised 9 autot (ostetud lisa garantiid) pidasid viis aastat vastu - seega tehas on piltlikult
öeldes nullis.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 02.04.15 10:51
|
|
|
Tänapäeval on autotööstuses insenerid kes tegelevad ja mõtlevad justnimelt sellele kuidas mingi teatud osa just enamvähem etteantud aja kestaks ja
mitte rohkem .
See tähendab ,et auto eluiga lühendataksegi teadlikult .
Räägin seda omast kogemusest ,kui töötasin suures autotööstuses.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 15.05.15 11:47
|
|
|
Küsimus suurele ringile, kes on esindusest omale auto ostnud - kuidas peale pikki aastaid toimetate suhtlusega - suhtlete endiselt edasi sama
müügiinimesega, kes teile auto müüs või mitte?
Võibolla see ongi normaalne, et maili teel esitatud küsimustele ootan vastust nädala-kaks ja lõpuks pean ikkagi helistama.. Või on aeg valida mõni
veidikenegi aktiivsem tegelane esinduse vahvast kollektiivist
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 15.05.15 12:13
|
|
|
Eks tõepoolest on inimesed erinevad.
Hea klienditeenindaja hoiab kontakti ja teeb oma tööd hästi ning mõnuga.
Kehvem jätab kliendi unarusse ja lõpuks lastakse üldse töölt lahti. Siis jäävad tõesti meilid vastuseta.
Minul isiklikult on aastate pikkune positiivne kogemus enda välja kujunenud kontaktisikutega.
Kuigi mõnes küsimuses pole meilist piisanud ja on tulnud helistada üle.
Mulle meeldib jätkuvalt kunagine Q-GSM slogan: SUHTLE INIMESTEGA!
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 15.05.15 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Võibolla see ongi normaalne, et maili teel esitatud küsimustele ootan vastust nädala-kaks ja lõpuks pean ikkagi helistama.. Või on aeg valida mõni
veidikenegi aktiivsem tegelane esinduse vahvast kollektiivist
|
ega selle müügiinimese nimi E tähega ei hakka? mul pm sama asi olnud! saadan ja siis vaikus. siis sõidan mõne nädalapärast mööda ja astun sisse. norin
natuke ja saan vastused oma küsimustele!
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 18.05.15 03:49
|
|
|
Autot müünud müügiinimesega peale auto ostmist vahetanud vaid mõned korrad tervitusi. Remondi ja hoolduse jaoks ju eraldi inimesed tööle võetud, kes
teavad oma ala tunduvalt paremini. Isiklikult soovitaks vahepeal muredega Tallinna inimestel kiigata Laagri esindusse. Klenditeenindus veelgi parem,
kui Auto 100-s ja järjekorrad lühikesed ka.
|
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 18.05.15 06:57
|
|
|
E-kirjadele vastamine
Tahaksin ka siia lisada ühe rekordi, mis on Skoda teinud, nimelt, saatsin 31.03.2015 päringu aadressile hooldus@skoda.ee ning siiani pole kippu ega
kõppu sellele.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 18.05.15 16:36
|
|
|
Mina olen meilisuhtluse pooldaja. Pöördun konkreetse esinduse/inimese poole, suhtlusest jääb märk maha ja seni pole keegi vastamata jätnud.
Viimased ajal (~2 aastat) olen hakanud kasutama Skoda ja VW korraliste hoolduste ning garantiitööde broneerimiseks nende kodulehe veebivormi. Kuna
mingil ajal oli raske telefoni teel neile löögile pääseda ja samuti tundus, et probleemikirjelduse puhul osa nüansse, mis suuliselt ette vuristad nii
telefonis ja teistkorda siis kui autot üle annad, hooldustehniku töölehele piisavalt täpsel kujul ei pruugi jõuda. Esialgu oli mul veebivormi teel
broneerimise suhtes kerge umbusk, aga kuna alati on 2-3 tunni jooksul vastatud/helistatud, siis võib eeldadam, et "ticket" registreeritakse
süsteemis ja kaduma ta ei lähe.
Ning plussiks on see et minu murejutt on sõna-sõnalt töökäsule kopeeritud, midagi kaduma ei lähe.
|
|
|
|
TarvoA
huviline
Registreerunud 31.01.14
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.2
|
postitati 18.05.15 21:07
|
|
|
Laagri sai kiri saadetud 15 aprill ja siiani 0 vastust. Tänaseks juba mujal käidud:-)
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.15 06:50
|
|
|
Pange nüüd ennast korraks selle müügiinimese olukorda. Teie olete temalt ostnud elu ainukese uue auto ja see konsultant on võibolla ainuke inimene,
keda te esindusest teate ja mäletate. Temal on teiesuguseid kliente 100, aga lisaks veel ettevõtted, kes ostavad kamaluga autosid. PPA ja taksofirmade
jaoks on ilmselt siiski eraldi haldur. Nii on ju suht ootuspärane, et ühe auto ostja saab tähelepanu natuke hiljem.
Samas pean nõustuma, et niipalju, kui mul Tallinna poega kogemusi on, kipub nurin olema suunatud ikka lipsu ja pintsakuga töötajate pihta sõltumata
sellest, kas ma suhtlen nendega telefonitsi, meilitsi või näost näkku. Tunkedega inimesed on tasemel olnud, samas ega ma ole nende võimeid eriti
proovile pannud ka.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 19.05.15 14:00
|
|
|
Igati nõus, et igal funktsionaalsel asjapulgal on oma töömaa ja tehnilisi küsimusi müügi-inimesele saata on enesepettus. Aga kelle käest siis ometigi
küsida garantiitingimuste jms paberimajandusega seotud küsimusi? Kõlab nagu justkui oleks sobilik need esitada müügiinimesele? Või? Või on esinduses
kohe selline eraldi asjapulk kes vastab kõigele, mis ei puuduta ei müüki ega tehnilisi asju
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 19.05.15 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse Või on esinduses kohe selline eraldi asjapulk kes vastab kõigele, mis ei puuduta ei müüki
ega tehnilisi asju |
Sekretär sordib kirju ja edastab kuhu vaja. Kui ei tea kelle poole pöörduda, siis võiks mu meelest sekretäri poole pöörduda näiteks. Las teeb ka
midagi kasulikku.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 19.05.15 17:44
|
|
|
Tavaliselt on firmades kõige informeeritumad inimesed koristajamutid. Võiks alustada näiteks temast.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |