Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Auto 100 (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 10964)
helper85
huviline



Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 31.03.15 06:29 Tsiteeri


Jah, aga mina ei ole ka nõus, et kui sõidukil on ostes 4-aastane garantii ning 3 aasta 1 kuu möödudes vahetatakse mehhatroonika plokk ning sellest veel 1 kuu hiljem DSG sidurid, siis peaksin pöial pihus lootma, et saan ikka 5 aastat kuni liisingu lõppemiseni sõidetud (või igaks juhuks üldse mitte sõitma).

Ja varasemale kommenteerijale, kes soovis kohtulahendit - ei tea sellist lahendit, samas ei tähenda see seda, et seda ei eksisteeriks. Kõik kohtulahendid on Eestis avalikud ning kõik võivad ise tutvuda.

Samas on teatud valdkondi või teemasid, mis polegi Riigikohtu seisukohta senini saanud. See võib vabalt üks neist olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 06:25 Tsiteeri


Pikema liisinguperioodi saab katta lisagarantiiga või valides sellise automargi, mis pakub piisavalt pikka garantiid.
Teisalt, mis see liising üldse asjasse puutub? Garantii on tehase vastutus tootmisdefektide eest. Liising on finantsinstrument võimaldamaks üle jõu elamist - seda näitab ilmekalt ka esimese omaniku liisinguperioodi lõppedes tagasi antud autode seisukord. Teine omanik ostab need pannid reeglina ka liisinguga ja võib mingist garantiist ainult und näha, paremal juhul kohalik esindus pakub oma kulu ja kirjadega midagi natuke, et üldse oleks võimalik seda saasta realiseerida, kuigi enamus vigu ei ole sellises vanuses enam mitte tootmisdefektid vaid halva kohtlemise tagajärg.

Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti võtta.

Aga noh, eks see ole mõneti ka rahvusliku üldise kultuuri küsimus. Mõnes riigis on klient rohkem kuningas ja oskab ka kuninga vääriliselt käituda, teine rahvas on harjunud jalaga ust lahti lööma, roppude sõnadega oma õigust nõudma isegi, kui tal seda õigust pole ja eks siis neile vastatakse ka samal tasemel, kuna see aitab vähendada suhtlusbarjäärist tulenevat vääritimõistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
helper85
huviline



Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Pikema liisinguperioodi saab katta lisagarantiiga või valides sellise automargi, mis pakub piisavalt pikka garantiid.
Teisalt, mis see liising üldse asjasse puutub? Garantii on tehase vastutus tootmisdefektide eest. Liising on finantsinstrument võimaldamaks üle jõu elamist - seda näitab ilmekalt ka esimese omaniku liisinguperioodi lõppedes tagasi antud autode seisukord. Teine omanik ostab need pannid reeglina ka liisinguga ja võib mingist garantiist ainult und näha, paremal juhul kohalik esindus pakub oma kulu ja kirjadega midagi natuke, et üldse oleks võimalik seda saasta realiseerida, kuigi enamus vigu ei ole sellises vanuses enam mitte tootmisdefektid vaid halva kohtlemise tagajärg.

Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti võtta.

Aga noh, eks see ole mõneti ka rahvusliku üldise kultuuri küsimus. Mõnes riigis on klient rohkem kuningas ja oskab ka kuninga vääriliselt käituda, teine rahvas on harjunud jalaga ust lahti lööma, roppude sõnadega oma õigust nõudma isegi, kui tal seda õigust pole ja eks siis neile vastatakse ka samal tasemel, kuna see aitab vähendada suhtlusbarjäärist tulenevat vääritimõistmist.


Ausalt öeldes jääb su postituses väljendatu pisut arusaamatuks, sh see, kuidas puutub liising siia, esmasest ja teisesest omanikust rääkimine jne. No on tore, kui mõnel mehel on taganttaskust võtta 22000 eurot, et sõiduk koheselt välja osta. Mina nii rikas mees ei ole. Pidin liisingut kasutama. Ja seeläbi puutubki minu probleemi ka liising, kuna liisinguandja on ju sõiduki tegelik omanik, mina üksnes kasutaja ning liisingu lõppedes pean tagastama töökorras sõiduki. Ja tõesti ei osanud ette näha, et DSG käigukastiga võiksid sellised probleemid ette tulla. Seda enam, et olin enne ostmist lugenud mitmete kasutajata kogemusi äärmisest rahulolust. Nendin, et siia foorimisse ma jah kahjuks enne ostmist ei sattunud.

"Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti võtta." No mida veel - kas vihjad sellele, et seepärast on mul käigukastiga probleemid, kuna ei jaksa hoolduses käia! No c´mon. Peaksid ju ise väga hästi teadma, et uut autot ostes oled kohustatud järgima hooldusvälpa ja seejuures ei huvita ametilikku teenindust üldse see, kas lisaks intressidele jaksad ka hoolduse eest maksta või mitte.

Ja siis veel see rahvusliku teema jutt. Kuidas see siia puutub?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.15 07:49 Tsiteeri


No jutt sai ju alguse sellest, kuidas seaduseid tõlgendada nii, et esinduselt lõputult (või nagu hiljem selgus, siis liisingu lõpuni, pärast seda tulgu või veeuputus) tasuta remonti välja nõuda isegi juhul, kui ei ole ostu ajal raatsinud maksta mõnisada eurot piisava pikkusega lisagarantii eest.

Garantii ei ole selleks ette nähtud, garantii on tarbija kaitseks tootmisdefektide eest. Kas 3-ndal aastal 150000 sõitnud autol riknev käigukast on tootmisdefekt, normaalne kulumine või halva kohtlemise tagajärg, on sageli üsna raske kindlaks teha. Nüüd on tehased leidnud, et lihtsam on seda "tasuta" ringi vahetada ja see papp kasseerida teiste autode hoolduse ja müügi hinnast. Osalt on selle kindlasti põhjustanud aasia poolt tulnud turusolkijad, kellel lihtsalt polnud muud müügiargumenti, kui pikk garantii. Korralikud tehased on sunnitud konkurentsis püsimise nimel sellega kaasa minema ning kasumlikkuse säilitamise nimel mujal järeleandmisi tegema. Mis kõik kokku viibki sinnani, et ootus on, et garantii kestab auto elu lõpuni (tegelikkuses tähendab pigem seda, et auto elu kestab garantii lõpuni). Mis on väga kurb areng tegelikult. 10-15 aastat tagasi ma vahetasin üsna sageli autot eelkõige sellepärast, et ühe autoga sõitmine tüütas ära. Käisin tänaval suu ammuli ja vaatasin, et seda tahaks ja teist tahaks, aga kõike ei jõua osta. Nüüd on elujärg parem, olen ostnud uuemaid ja kallimaid autosid, aga välja vahetan peamiselt sellepärast, et nad lagunevad kätte ära. Elu suurim pettumus oligi see, kui läksin 20 aastat vana tont-teab-kust pärit panni pealt kontrollitud ajalooga 3-aastase riisikoti peale. Palju väikesi vigu asendus väheste suurtega, kulu tõusis ca 10x ja nüüd palju aastaid hiljem see vana pann sõidab 5-nda omaniku käes 600000-ndat kilomeetrit, aga need kontrollitud ajalooga liisinguautod on ammu orbiidilt kadunud.

Mina arvan endiselt, et liising ja garantii ei ole kuidagi seotud ja nende sidumine on vale. Kui pole raha uut autot osta, tuleb valida selline, millele rahakott peale hakkab. Kui otsustad siiski liisingu kasuks, siis ei peaks eeldama, et see välistab rikked või lisakulutused. Muide, auto kasutusjuhendis on lisaks korralistes hooldustes käimistele veel suur hulk lisanõudeid juhile - mida tuleb ise jälgida, mismoodi tohib autot kasutada (a la offroadi sõiduautoga ei tehta), millistest olukordadest tuleb viivitamatult esindust teavitada jne, palju neist kinni peetakse?

Aga tulles tagasi algusesse, kas said siis oma remonditud käigukastile 4 aastat garantiid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
helper85
huviline



Registreerunud 25.04.12
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.15 10:28 Tsiteeri


Ega ma polegi hetkel nõudnud või oma õigusi taga ajanud, et andke mulle paber, kus peal on kirjeldus vahetatud varuosade uue garantii kohta. Lihtsalt see on nö kaart mul tagataskus, kui minu puhul liisinguperioodi kestel peaks vahetatud osade osas uuesti välja vahetamise vajadus tekkima (ja seda nt viiendal aastal).

Ning ega see kõik eelnev pole minu poolt välja toodud kui vahend, millega tehast MEELEGA lüpsta ja seeläbi näiteks uute autode hinda kruvida, kuna kantud kulud peab kuhugi edasi kandma (nagu sa kirjutasid). Samas ka nt 5-aastase garantii ostjad on potentsiaalselt isikud, kes oma garantiiga uute autode hinda tõstavad, sest ega nende 300 eurone lisatasu siis kõiki garantiiga seonduvaid kulusid kata :D Nt ainuüksi minu 2 jubina väljavahetamine läks mingi 2,5kilo +tööraha tehasele maksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kempi
klubiliige



Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 TSI DSG

postitati 02.04.15 11:21 Tsiteeri


Nojah, sul läks jah 2.5k neljandal aastal, aga vaata teised 9 autot (ostetud lisa garantiid) pidasid viis aastat vastu - seega tehas on piltlikult öeldes nullis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 02.04.15 11:51 Tsiteeri


Tänapäeval on autotööstuses insenerid kes tegelevad ja mõtlevad justnimelt sellele kuidas mingi teatud osa just enamvähem etteantud aja kestaks ja mitte rohkem .
See tähendab ,et auto eluiga lühendataksegi teadlikult .
Räägin seda omast kogemusest ,kui töötasin suures autotööstuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.05.15 12:47 Tsiteeri


Küsimus suurele ringile, kes on esindusest omale auto ostnud - kuidas peale pikki aastaid toimetate suhtlusega - suhtlete endiselt edasi sama müügiinimesega, kes teile auto müüs või mitte?

Võibolla see ongi normaalne, et maili teel esitatud küsimustele ootan vastust nädala-kaks ja lõpuks pean ikkagi helistama.. Või on aeg valida mõni veidikenegi aktiivsem tegelane esinduse vahvast kollektiivist :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 15.05.15 13:13 Tsiteeri


Eks tõepoolest on inimesed erinevad.
Hea klienditeenindaja hoiab kontakti ja teeb oma tööd hästi ning mõnuga.
Kehvem jätab kliendi unarusse ja lõpuks lastakse üldse töölt lahti. Siis jäävad tõesti meilid vastuseta.

Minul isiklikult on aastate pikkune positiivne kogemus enda välja kujunenud kontaktisikutega. :cool:
Kuigi mõnes küsimuses pole meilist piisanud ja on tulnud helistada üle.

Mulle meeldib jätkuvalt kunagine Q-GSM slogan: SUHTLE INIMESTEGA!


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 15.05.15 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse

Võibolla see ongi normaalne, et maili teel esitatud küsimustele ootan vastust nädala-kaks ja lõpuks pean ikkagi helistama.. Või on aeg valida mõni veidikenegi aktiivsem tegelane esinduse vahvast kollektiivist :)


ega selle müügiinimese nimi E tähega ei hakka? mul pm sama asi olnud! saadan ja siis vaikus. siis sõidan mõne nädalapärast mööda ja astun sisse. norin natuke ja saan vastused oma küsimustele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.05.15 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rain

ega selle müügiinimese nimi E tähega ei hakka? mul pm sama asi olnud! saadan ja siis vaikus. siis sõidan mõne nädalapärast mööda ja astun sisse. norin natuke ja saan vastused oma küsimustele!



:D
Täpselt nii toimin isegi aga mingil hetkel enam ei jaksa. Eriti, kui pole just kodumaal käimas.

Nime kohapealt võid omad järeldused teha :D


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 18.05.15 04:49 Tsiteeri


Autot müünud müügiinimesega peale auto ostmist vahetanud vaid mõned korrad tervitusi. Remondi ja hoolduse jaoks ju eraldi inimesed tööle võetud, kes teavad oma ala tunduvalt paremini. Isiklikult soovitaks vahepeal muredega Tallinna inimestel kiigata Laagri esindusse. Klenditeenindus veelgi parem, kui Auto 100-s ja järjekorrad lühikesed ka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 18.05.15 07:57 Tsiteeri
E-kirjadele vastamine



Tahaksin ka siia lisada ühe rekordi, mis on Skoda teinud, nimelt, saatsin 31.03.2015 päringu aadressile hooldus@skoda.ee ning siiani pole kippu ega kõppu sellele. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 18.05.15 16:47 Tsiteeri


Minu isikliku arvamuse kohaselt on meil selline hädaolukorra abivahend, kui mingil põhjusel helistada ei saa. Pärsib otseselt töö tegemist. Kahe minuti jutu asemel pommitatakse kirja pool päeva edasi-tagasi. Tõenäoliselt jäi kellelgi midagi kahe silma vahele ja kui asjast teada anda, siis kindlasti võtaks keegi vaevaks vabandada. :)
Siin müügiinimese teemale tagasi minnes võib olla, et teete kellelegi ülekohut, sest autot müünud (tõenäoliselt) naisinimene ei tule teil ju pärast autol sumpsi vahetama või garantiiprobleemidega tegelema. See ei ole tema töö ja kui just isikliku tuttavaga tegemist pole, siis ei tasu tüüdata. Järgmise uue auto ostmisel aga palun. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 18.05.15 17:36 Tsiteeri


Mina olen meilisuhtluse pooldaja. Pöördun konkreetse esinduse/inimese poole, suhtlusest jääb märk maha ja seni pole keegi vastamata jätnud.
Viimased ajal (~2 aastat) olen hakanud kasutama Skoda ja VW korraliste hoolduste ning garantiitööde broneerimiseks nende kodulehe veebivormi. Kuna mingil ajal oli raske telefoni teel neile löögile pääseda ja samuti tundus, et probleemikirjelduse puhul osa nüansse, mis suuliselt ette vuristad nii telefonis ja teistkorda siis kui autot üle annad, hooldustehniku töölehele piisavalt täpsel kujul ei pruugi jõuda. Esialgu oli mul veebivormi teel broneerimise suhtes kerge umbusk, aga kuna alati on 2-3 tunni jooksul vastatud/helistatud, siis võib eeldadam, et "ticket" registreeritakse süsteemis ja kaduma ta ei lähe.
Ning plussiks on see et minu murejutt on sõna-sõnalt töökäsule kopeeritud, midagi kaduma ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarvoA
huviline



Registreerunud 31.01.14
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.2

postitati 18.05.15 22:07 Tsiteeri


Laagri sai kiri saadetud 15 aprill ja siiani 0 vastust. Tänaseks juba mujal käidud:-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 19.05.15 07:50 Tsiteeri


Pange nüüd ennast korraks selle müügiinimese olukorda. Teie olete temalt ostnud elu ainukese uue auto ja see konsultant on võibolla ainuke inimene, keda te esindusest teate ja mäletate. Temal on teiesuguseid kliente 100, aga lisaks veel ettevõtted, kes ostavad kamaluga autosid. PPA ja taksofirmade jaoks on ilmselt siiski eraldi haldur. Nii on ju suht ootuspärane, et ühe auto ostja saab tähelepanu natuke hiljem.

Samas pean nõustuma, et niipalju, kui mul Tallinna poega kogemusi on, kipub nurin olema suunatud ikka lipsu ja pintsakuga töötajate pihta sõltumata sellest, kas ma suhtlen nendega telefonitsi, meilitsi või näost näkku. Tunkedega inimesed on tasemel olnud, samas ega ma ole nende võimeid eriti proovile pannud ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 19.05.15 15:00 Tsiteeri


Igati nõus, et igal funktsionaalsel asjapulgal on oma töömaa ja tehnilisi küsimusi müügi-inimesele saata on enesepettus. Aga kelle käest siis ometigi küsida garantiitingimuste jms paberimajandusega seotud küsimusi? Kõlab nagu justkui oleks sobilik need esitada müügiinimesele? Või? Või on esinduses kohe selline eraldi asjapulk kes vastab kõigele, mis ei puuduta ei müüki ega tehnilisi asju :D


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 19.05.15 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse Või on esinduses kohe selline eraldi asjapulk kes vastab kõigele, mis ei puuduta ei müüki ega tehnilisi asju :D

Sekretär sordib kirju ja edastab kuhu vaja. Kui ei tea kelle poole pöörduda, siis võiks mu meelest sekretäri poole pöörduda näiteks. Las teeb ka midagi kasulikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 19.05.15 18:44 Tsiteeri


Tavaliselt on firmades kõige informeeritumad inimesed koristajamutid. Võiks alustada näiteks temast. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.1% - SQL: 29.9%]