Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  15  16  17
Autor:
Pealkiri: Octavia III (Vastuseid: 417 | Vaatamisi: 71466)
movies85
huviline



Registreerunud 05.08.15
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal


postitati 27.04.16 08:04 Tsiteeri


Võtsin uurisin skoda auto konfiguraatorit tšehhi riigi oma ning loetellu on lisandunud

Bensiinides:
1,0 TSI 85 kW 6° M
1,0 TSI 85 kW 7° A

Diislites on nimekirjas:
1.6 TDI 66 kW 5° M

Samuti näen tabelis ka CNG:

1,4 TSI 81 kW 7° A
1,4 TSI 81 kW 6° M (mis oli olemas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
movies85
huviline



Registreerunud 05.08.15
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal


postitati 31.05.16 13:19 Tsiteeri


Nüüd ka eesti lehel uuendus olemas! 22. nädal tõi uuendused

Tsitaat:
Algselt postitas: movies85
Võtsin uurisin skoda auto konfiguraatorit tšehhi riigi oma ning loetellu on lisandunud

Bensiinides:
1,0 TSI 85 kW 6° M
1,0 TSI 85 kW 7° A

Diislites on nimekirjas:
1.6 TDI 66 kW 5° M

Samuti näen tabelis ka CNG:

1,4 TSI 81 kW 7° A
1,4 TSI 81 kW 6° M (mis oli olemas)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 04.06.16 13:29 Tsiteeri


Nüüd siis esimesele korralisele hooldusele minek.

Täna tekkis üks imelik heli kui madalal kiirusel pöörata - esmalt kuulsin siis kui pöörasin vasakule. Siis hiljem ka paremale pöörates. Ja hiljem ka kiirendades väiksemalt kiiruselt.

Ei saagi aru misasi see on ja kuidas ma seda esinduses seletan. Kinnise aknaga on mingil määral kuulda - lahti teha siis rohkem. See pole ei kägin ega undamine. Nagu mingi kumm libiseks vastu teist kummi vms. See ei tundu ka geneka rihma libisemine olevat. Vast on kogenud tehnik ja kuuleb ära kui seletada ja ka proovida sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 05.06.16 07:53 Tsiteeri


üldjuhul on teeninduses kurdid kui just lausa hull heli ei ole


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 06.06.16 07:12 Tsiteeri


Kui see avaldub ainult väga järsult pöörates ja pärast lombist hooga läbi sõitmist jälle ära kaob, siis võib põhjuseks olla pooltelje katte voltide vahele sattunud pori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 10.06.16 22:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kui see avaldub ainult väga järsult pöörates ja pärast lombist hooga läbi sõitmist jälle ära kaob, siis võib põhjuseks olla pooltelje katte voltide vahele sattunud pori.

Eip. Täitsa kuiva ilmaga oli.

Nüüd pole aga seda asja nädal aega kuulnud. Sai vahepeal hooldus + muud pisiasjad ära tehtud - palusin seal vaadata. Ei midagi. Kõik korras.

Üks asi aga jäi silma - enda auto on 1.2 mootoriga ja 7k-DSG. Sain hoolduse ajaks 1.4 mootoriga ja kah 7k-DSG octavia. Kas neil tõesti on nii suur erinevus bensukulus?

Hetkel tundus, et samamoodis õites on 1.4 mootor säästlikum.

120 km peale võttis mingi 7L samas kui ma selle 1.2 masinaga sama teekonna juures saan mingi 12-14L kulu? Näidiku järgi kuskil kolmveerandi juures samas kui 1.4 mootoriga masinal seier üldse ei liikunudki eriti midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 11.06.16 08:46 Tsiteeri


huvitav, et praegu enam sellist varianti ei pakutagi, 1.2 on 63kW ja ainult manual, 1.0 on 85kW ja ka DSG kusjuures 1.0 on 3 silindriline

http://www.skoda.ee/sitecollectiondocuments/hinnakirjad/2016/aprill%202016/2016_octavia_web_est.pdf


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 11.06.16 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
120 km peale võttis mingi 7L samas kui ma selle 1.2 masinaga sama teekonna juures saan mingi 12-14L kulu? Näidiku järgi kuskil kolmveerandi juures samas kui 1.4 mootoriga masinal seier üldse ei liikunudki eriti midagi?


Su 1,2l mootor pole järelikult korras (kui tõesti on selline reaalne küttekulu).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 13.06.16 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Eip. Täitsa kuiva ilmaga oli.

Häält võibki kuivaga ka teha, aga lombist pritsiv vesi peseb pori ära ja siis muutub üsna järsult. Võib ka vastupidi olla, et pärast väikest porist kruusateel sõitu hakkab kahisema ja aegamööda jääb jälle vait. Peamine sümptom siiski see, et kahiseb siis, kui rattad on tugevalt välja pööratud ning heli sõltub sõidukiirusest, kuigi juba väga aeglaselt on kuulda. Üsna levinud "viga" vist, Tallinna esindus suutis selle telefoni teel õigesti ära diagnoosida :P

Tsitaat:

120 km peale võttis mingi 7L samas kui ma selle 1.2 masinaga sama teekonna juures saan mingi 12-14L kulu? Näidiku järgi kuskil kolmveerandi juures samas kui 1.4 mootoriga masinal seier üldse ei liikunudki eriti midagi?


Hinnakirja järgi on 1,2 tsi 81kw dsg ja 1,4 tsi 110kW dsg kütusekulud täpselt samad: linnas 6, maanteel 4,3 keskmine 4,7-4,9. Kas seda 7 ja 12-14 näitas auto ise, mõõtsid tankides või arvestasid seda näidiku langemist? Viimane on kõige ebatäpsem, sest näidik ei pruugi langeda ühtlase kiirusega. Markantseim näide mul ühe teist marki autoga, kus Tallinn-Tartu-Tallinn nägi välja nii, et Tallinnas tankisin silmini täis ja osuti põhjas kinni. Mäos oli langenud F-täheni, Tartus 2/3 peale, uuesti Mäosse jõudes juba punase ala piirile, aga Tallinnasse tagasi jõudes veel 8L jääki tähistav hoiatustuli ei põlenud.
Pigem ühinen eelkõnelejaga, et see 1.2 ei ole korras, kui erinevus tõesti nii suur. Isegi kopikas sai 1.2 mootoriga vähemaga hakkama, kuigi tal polnud ei turbot ega sissepritset ja vahest käis põlemata bensu hais sumpsist välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.06.16 12:26 Tsiteeri


Mul küll 1,2TSI veel liiga uus,et täpset kulu arvestada,ls kõigest 1100km,aga kompu näitab keskmist 6,2 .Eile sõitsin sellega natuke ja oli juba suts ergem kui täitsa uuena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 13.06.16 16:07 Tsiteeri


Esimene hooldus kah ära tehtud (hooldus + kärukonksu paigaldus + smartlink) - nüüd ei suuda auto enam kuupäeva ega kellaaega meelde jätta. Mõlemad liiguvad tulevikku. Piisab kui auto mõneks minutiks jätta seisma - kellaaeg vale. Hommikuks ka kuupeäv....

Näis mis kolmapäeval teenindus leiab - kus viga tehti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 13.06.16 21:36 Tsiteeri


täpsemalt mõõtke kulu ikka nii, et paak täis ja mõõdik 0-i, siis järgmine kord mitu km sõidetud ja palju paaki läks,


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 14.06.16 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jato
täpsemalt mõõtke kulu ikka nii, et paak täis ja mõõdik 0-i, siis järgmine kord mitu km sõidetud ja palju paaki läks,


Ega ka see meetod ei aita.

Mäletan ühes saates mõnda aega tagasi tehtud katset, et kui kaugele Pärnu maanteel "nn. tühja paagiga" jõuab ning tulemused olid tõesti üllatavad.
Kui õieti mäletan, siis ühe autoga, millel kütuse tule põlema lõi, sõideti vist pea 120 km veel.

Siin ka üks mujalt leitud klipp selle kohta http://forte.delfi.ee/news/auto/video-kui-kaugele-saab-soita-taiesti-tuhja-paagiga?id=33561347


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Freddys
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw

postitati 14.06.16 19:43 Tsiteeri


See, millal tuli põlema läheb, pole ju üldse oluline.

Jato öeldud meetod töötab hästi.
Nii mõõdetuna on kulu üldiselt ~0,2-0,3L suurem kui kompu näitab.
Toyotal oli see vahe pea liiter rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 15.06.16 06:41 Tsiteeri


Ma ei üldistaks sedasi, et kõik autod alati valetavad kulu väiksemaks, veel vähem ma teeks markide kaupa järeldusi. Pealegi 0,2 liitrit on nii väike erinevus, et seda ühe mõõtmisega kindlasti fikseerida ei anna, sellise täpsuse saamiseks peab mõõtmisi kordama pikema aja jooksul ning erinevate tanklatega (või veel parem, lasta tanklast kanistrisse ja siis kanistrist autosse) - sama kindlalt, nagu süüdistatakse autosid kulu väiksemaks valetamises, süüdistatakse ka tankureid kütuse koguse suuremaks valetamises.

Küll aga ei ole vaja 7 vs 14 erinevuse tabamiseks mingit säärast peent mõõtmist teha, vaid piisab siiski ekraani vaatamisest või paarist pikemast sõidust ja tankimisest, et aimu saada, kas viga on mõõdikus või kulus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 15.06.16 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Ma ei üldistaks sedasi, et kõik autod alati valetavad kulu väiksemaks, veel vähem ma teeks markide kaupa järeldusi. Pealegi 0,2 liitrit on nii väike erinevus, et seda ühe mõõtmisega kindlasti fikseerida ei anna, sellise täpsuse saamiseks peab mõõtmisi kordama pikema aja jooksul ning erinevate tanklatega (või veel parem, lasta tanklast kanistrisse ja siis kanistrist autosse) - sama kindlalt, nagu süüdistatakse autosid kulu väiksemaks valetamises, süüdistatakse ka tankureid kütuse koguse suuremaks valetamises.

Küll aga ei ole vaja 7 vs 14 erinevuse tabamiseks mingit säärast peent mõõtmist teha, vaid piisab siiski ekraani vaatamisest või paarist pikemast sõidust ja tankimisest, et aimu saada, kas viga on mõõdikus või kulus.


Meil on firma veoautodel peal kalibreeritud kütuse taseme andurid.Igal tankimisel ,mis üle paarisaja liitri ,on pigem paaki tulnud kütust 1-2l rohkem,vähem pole kordagi olnud.Statoili-st tankides on olnud rekord a´1200l tankimisel vist 7l plussi.Minu töö on neid asju jälgida,ja pole kordagi täheldanud ,et oleks paaki vähem tulnud,kui arvel kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 15.06.16 19:59 Tsiteeri


Kütuse juures on suur tegur temperatuuril ,mu sõber kes oli kütuse auto juht ,üritas oma paagid tühjaks lasta (suvel)alati õhtupoolikuti ;)
Päris suured vahed tulevad nii mängides ,palga number oli sellega võrreldes poisike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 16.06.16 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Esimene hooldus kah ära tehtud (hooldus + kärukonksu paigaldus + smartlink) - nüüd ei suuda auto enam kuupäeva ega kellaaega meelde jätta. Mõlemad liiguvad tulevikku. Piisab kui auto mõneks minutiks jätta seisma - kellaaeg vale. Hommikuks ka kuupeäv....

Näis mis kolmapäeval teenindus leiab - kus viga tehti.

Nüüd siis leiti, et miskit on lolliks läinud. Nii kui suveaja sisse lülitad hakkab kell süüdimatult edasi käima. Vahel silmnähtavalt põrutas paar tundi edasi.

Leiti, et vaja softi üle kirjutada. Ei kujuta ette mis jama võis tekkida, et kärukonksu või smartlinki paigaldusel selline asi sai tekkida?

Nüüd siis tee mitu korda 100km otsi, et asi korda saada.

EDIT: tehti korda lõpuks ära. Kirjutati nende sõnul miski soft üle.

Sai uuritud samal ajal ka SmartGate võimalust - infovoldikus oli tal hinnaks 100€ - nüüd taheti eraldi paigaldades saada 190 + paigaldus.

EDIT2: uurisin esindusest, et mis läheks maksma tagurduskaamera järelpaigaldus. Tallinna üks esindustest pakkus, et umbes 850€

EDIT3:
Teab keegi ütelda kas on võimalik aktiveerida octavia 3-l coming home / leaving home tuled ilma, et oleks mingeid valgusandureid jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  15  16  17
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]