Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Püsikiirusehoidja paigaldus Fabiale (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 5644)
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 21.04.09 16:16 Tsiteeri
K: Püsikiirusehoidja paigaldus Fabiale



Tere!
Minul on selline küsimus, et kui keeruline/raske on paigaldada 2001 aasta Škoda Fabiale (1.4 44kw) püsikiirusehoidjat?
Mõte nagu selles, et ostaks esindusest uue kangi kus kiirusehoidiku nupud ka peal ja paigaldaks ta ise, kui väga keeruline see asi ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 22.04.09 09:16 Tsiteeri


Uurisin seda asja natuke.
Kuna püsikiirushoidjal on paigaldusjuhend olemas, siis arvan et saad hakkama küll. Rool maha (eelnevalt pead eemaldama airbagi), vana kang maha ja uus asemele + ühendama kaabli pistikusse, mis Fabial asub väga ebamugavas kohas. Tehase soovitusel on 6 tundi tööaega ja armatuur maha keerata, aga saab ka ilma. Peenikesed paenduvad sõrmed peavad olema. Autole pead pärast püsikiirushoidjat ikkagi tutvustama läbi arvuti.

Eelnev jutt on teoreetiline. Nüüd praktilise juurde.
Püsikiirushoidiku paigalduse õpetuses on märgitud, et ei pruugi 44kW motoga tööle hakata. Olenevalt auto varustustasemest võib vaja minna lisa elektroonilist plokki.

Soovitan sul enne esindusest järgu uurida oma auto tehasetähise järgi püsikiirushoidiku paigalduse võimalikkus ja läbi mõelda ise paigaldamise võimalikkude riskide tasuvus.

Auto 100 Tallinn laos on muidu püsikiirushoidik laos olemas. Juhul, kui su autol gaasipedaal trossiga on, siis eelpool kirjeldatud info ei toimi ja originaal paigalduskomplekti minuteada ei paku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 22.04.09 14:10 Tsiteeri


Olen ka mõne kirja saatnud esindusse ja sealt öeldi et kui autol on näiteks elektriaknad olems siis on paigaldus suhteliselt lihtne u.2 tundi. Kuna minul on olemas elektrilised aknad siis ei tohiks olla see töö ju vist väga keeruline olla.

Aga milles see töö siis seisneb, kas tuleb paigaldada uus kang, ühendada pistik kuskile ja ajule tuleb öelda et sul on nüüd cruis?
Kas on see nii? Või on veel midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 22.04.09 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tobu
Aga milles see töö siis seisneb, kas tuleb paigaldada uus kang, ühendada pistik kuskile ja ajule tuleb öelda et sul on nüüd cruis?
Kas on see nii? Või on veel midagi?

Nii see on.:)
Uus suunatulekang koos püsikiirushoidikuga, kaabel pistikusse ja auto ajule tutvustada, et nüüd on tal püsikiirushoidik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 22.04.09 20:35 Tsiteeri


Aga kuhu see pistik läheb, kas sinna elektroonikaplokki armatuuriall? Armatuuri all on mul mingi must karp, kus on sees eletroonikakiip (või kuda iganes seda õige nimetada ka on) ja sinna läheb "miljon" juhet järgi, et kas sinna see pistik (õigesse kohta muidugi) tulebki panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 23.04.09 09:39 Tsiteeri


Kaablid tuleb panna kolme erinevasse pistikusse. Panin sulle skannitud paigaldusjuhise meili.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 23.04.09 14:42 Tsiteeri


Aga äkki oskad, hr. lare, öelda, palju esinduses püsikiirusehoidja maksab koos paigaldusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 23.04.09 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Aga äkki oskad, hr. lare, öelda, palju esinduses püsikiirusehoidja maksab koos paigaldusega?



Esindus ütles uue kangi hinnaks 1220 kr ja paigaldus umbes 2 tundi. See on nyyd kongreetselt minu isendi kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 26.04.09 17:55 Tsiteeri


Aga kas esindus annab ka mingisuguse garantii peale paigaldust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 26.04.09 19:44 Tsiteeri


Skoda originaal varuosadele garantii 2 aastat.
Isegi Tobu võiks leida selle lõigu ametlikult kodulehelt:

http://www.skoda.ee/?&pid=722&lang=1

:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 27.04.09 15:34 Tsiteeri


No ega ilmaasjata ole valitud selline kasutajanimi nagu "Tobu"
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 25.05.09 19:17 Tsiteeri


Püsikiirusehoidik on nüüd siis paigaldatud.
Kaabel pistikusse, üks juhe läks veel plussi ja üks juhe läks ajust tuleva juhtme külge.
Kang maksis 500 krooni (B-varuosa), juhe lammarist 200 krooni, 5 tundi tööd (järgmine kord kui oleks vaja paigaldada, siis paneks 2 tunniga) ja kuna tundsin inimest kellel on arvuti, et kood sisestada, et see asi ka tööle hakkaks siis selle eest ma ei maksnud midagi.
Nii et minul maksis see lugu 700 krooni, aga kui oleks pidanud koodi sisestamise eest ka veel maksma, siis see maksab kurat teab kui palju, eks see oleneb sellest kes seda teeb.:D

Kui on paigaldamise kohta mingeid küsimusi siis vastan nendele rõõmuga! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alcantra
huviline



Registreerunud 16.11.06
Postitusi: 1

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,8 20V `98

postitati 30.06.09 14:22 Tsiteeri
püsikiiruse hoidja



Tervitust.

Teemaks oli Fabiale püsikiiruse hoidja paigaldamine. Mind huvitaks kas sama lihtsalt oleks võimalik püsikiiruse hoidjat paigaldada ka Seat Cordobale aastast 2009, 1,4 mootoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tobu
huviline



Registreerunud 20.10.08
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal


postitati 18.07.09 22:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alcantra
Tervitust.

Teemaks oli Fabiale püsikiiruse hoidja paigaldamine. Mind huvitaks kas sama lihtsalt oleks võimalik püsikiiruse hoidjat paigaldada ka Seat Cordobale aastast 2009, 1,4 mootoriga?

Püsika paigaldus on suht lihtne, vahet pole mis auto ta on. Tuleb lihtsalt teada kas juhe/juhtmed tuleb panna kuskile vabasse pessa ehk siis pistikusse võis siis kokku joota teiste jutmetega (kui ei ole sellist valmidust nagu seda oli minu isendil)
Ja mis kõige tähtsam, tuleb teada kas auto aju on nii üles ehitatud et saab püsikiirusehoidjat kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
WyCy
huviline



Registreerunud 23.07.09
Postitusi: 11

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.09 08:07 Tsiteeri


Siit tulenevalt mul mure. Püsikiiruse hoidja paigaldatud esinduses juba ammu. Lakkas töötamast, leidsin kaitsme mis oli küpse, vahetasin ära ja hakkas jälle tööle. Aga aknad ei jookse endam automaatselt ülesse? Kas viga vihjab mingile suuremale elektri kalale. Auto Octavia RS 2001 a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
odnor
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1,2DSG

postitati 27.08.09 08:08 Tsiteeri
Fabia II 2009 ja püsikiiruse hoidja ja raadio juhtimis kangi lisamine



et jätkaks siis pisut uuema liikuriga (moto 1,6 Tiptronic,elegance). Kas keegi omab väärt teadmist kuhu ühendada pealkirjas mainitud vidinad (paluks umbmäärase õpetusega mitte risustada -ala üks juhe kaitsmeplokki ja teine kuskile veel :()


kõik mida oskad on lihtne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
domino
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.11
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia combi 1.2 , Berlingo1.6hdi

postitati 23.03.11 13:27 Tsiteeri


kas keegi oskab öelda mis maksab fabia combile püsikiirusehoidja hoob


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 20.11.11 22:15 Tsiteeri


Tere. Plaan enda masinale püsikas panna. Autoks 2002a Octavia 1,6l (BFQ) mootoriga. Armatuuris põleb käivitamisel EPC tuli, nii et lihtne ja odav paigaldus peaks olema võimalik. Esindus aga selles nii kindel ei ole, nimelt on auto tehtud sellisel ajal , kui mootori juhtaju(?) ei pruukinud seda lihtsamat varianti toetada. 100% nad kindlad ei ole. Kas vag com võiks siin abiks olla? Auto on ambiente varustuses: soojendusega elektripeeglid, esimesed elektriaknad, climatronic. Äkki on ideid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 21.11.11 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tere. Plaan enda masinale püsikas panna. Autoks 2002a Octavia 1,6l (BFQ) mootoriga. Armatuuris põleb käivitamisel EPC tuli, nii et lihtne ja odav paigaldus peaks olema võimalik. Esindus aga selles nii kindel ei ole, nimelt on auto tehtud sellisel ajal , kui mootori juhtaju(?) ei pruukinud seda lihtsamat varianti toetada. 100% nad kindlad ei ole. Kas vag com võiks siin abiks olla? Auto on ambiente varustuses: soojendusega elektripeeglid, esimesed elektriaknad, climatronic. Äkki on ideid.
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1968

Siit öeldud, et peaks sobima see variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 07.12.11 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tere. Plaan enda masinale püsikas panna. Autoks 2002a Octavia 1,6l (BFQ) mootoriga. Armatuuris põleb käivitamisel EPC tuli, nii et lihtne ja odav paigaldus peaks olema võimalik. Esindus aga selles nii kindel ei ole, nimelt on auto tehtud sellisel ajal , kui mootori juhtaju(?) ei pruukinud seda lihtsamat varianti toetada. 100% nad kindlad ei ole. Kas vag com võiks siin abiks olla? Auto on ambiente varustuses: soojendusega elektripeeglid, esimesed elektriaknad, climatronic. Äkki on ideid.


Sai siis kiirushoidja külge pandud. Toimib kenasti. Paigaldus suhteliselt lihtne, aju ja salongi vahelised juhtmed olid vabrikus juba veetud. Alguses ehmatas see, et kellade plokis ei hakanud märgutuli põlema. Kiirushoidja kasutamist see aga ei sega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]