Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: M: Octavia I ( 1U ) püsikiirushoidja paigalduskomplekt (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 4918)
rocket
huviline



Registreerunud 28.04.11
Postitusi: 14

Asukoht: on Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8TFSI

postitati 30.05.11 09:51 / uuendati 28.06.19 08:53
M: Octavia I ( 1U ) püsikiirushoidja paigalduskomplekt



Müün püsikiirushoidiku ehk cruise control paigalduskomplekti Skoda Octaviale (ainult seeriale 1U alates 1997, aga mitte 1Z, mida hakati 1U'ga paralleelselt tootma 2004. aastast), millel on elektrooniline gaasipedaal ja 50kw SDI, 66kw, 74kw või 81kw TDI diiselmootor.

Kui bensiinimootoriks on 1.8T 110kw koodiga AUM või 132kw koodiga AUQ (mõlemad variandid 08.2000 ja edasi) või 2.0 85kw koodiga AZH (11.1999 kuni 01.2002) või AZJ (01.2001 ja edasi), siis paigaldus on võimalik täiendava mootori ajusse mineva juhtmesarja abil. Sobib ka bensiinimootoritele 1.6 75kw koodiga AVU ja BFQ ning 1.4 55kw bensiinimootor koodiga BCA.

https://www.upload.ee/image/6114105/grahebel.jpg

Teine pisut kallim originaalvariant kangist:
https://www.upload.ee/image/6114106/OEM.jpg


Sama kang juhib ka suunatulesid ja kaugtuld.
Kang on uus ja kasutamata. Hind koos juhtmesarjaga kokku 50 eurot, koos eelnimetatud bensiinimootorite ajusse mineva täiendava juhtmesarjaga 59 eurot.
Võimalik saada ka ainult juhtmesari, kui enda kang on olemas.

Enne püsikiirushoidiku kangi ja juhtmestiku paigaldust eemaldada kindlasti akult miinus (-) klemm. Enne klemmi eemaldust veenduda vajalike turvakoodide (makk, alarm, immo) olemasolus.
Paigaldamiseks on vaja eemaldada kindlasti airbag, rooliratas ja roolialused polstrid. Selleks on vaja erinevaid tööriistu (muuhulgas XZN M12 või Torx55 võtit) ja oskusi-kogemusi. Kui airbag on lahti ühendatud, ei tohi süüdet sisse keerata.
Airbagi eemaldamine ja paigaldamine on potensiaalselt ohtlik tegevus. Airbagid avanevad väga kiiresti ehk plahvatuslikult. Nad on loodud eeldusel, et avarii eest kaitstav juht või reisija istub autotoolis- airbagist pisut eemal. Airbagid ei pruugi olla turvalised kui nad avanevad hetkel, mil inimese kehaosa on neile väga lähedal. Kõige halvemal juhul võib avanev airbag eluohtlikult vigastada. Mitte kunagi ega mitte mingil eesmärgil testida airbagi sütiku või sütiku ühendusahela elektrijuhtivust- see viib tõenäoliselt airbagi sütiku rakendumiseni ja airbagi avanemiseni. Ära sõida autoga kui airbag on lahti ühendatud.
Samuti tuleb kapoti alt lähenedes eemaldada kojameeste varred, plastkatted, hoovastik jne., et pääseda ligi elektrijuhtmetele ja nende küljes olevatele pistikutele, kuhu püsikiirushoidiku juhtmesari ühendatakse. Akule miinus (-) klemmi tagasiühendamise hetkel ei tohi olla auto salongis inimesi.
Selle kõigega on võimalik ise hakkama saada, kuid võib vaja minna ka professionaalide abi.
Peale füüsilist paigaldust on vaja püsikiirushoidik arvuti ja spetsiaalse tarkvara abil auto mootori ajus (nn. ECU's) aktiveerida.




Asuvad Tallinnas, kuid võimalik saata üle Eesti (postikulu Eesti Postiga 3 eurot)

Kontaktandmed:
Võta ühendust PS või 5 6 2 56 7 89 !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]