Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.14 20:50
|
|
|
Õ•likulu. Kas tehase 5w40 õli võib millegagi asendada ???
Tere kõigile.
Olen nüüd minagi selle õnnetu auto leidnud mis januneb õli järele.
Kulu on 1.25l/1000km. Esinduse testi järgi.
Hetkel ootan tehase poolset vastust, et kas ja kui palju midagi kompenseeritakse mootori remondist. Garantii on ju autol läbi.
Remonti auto läheb. Tean ka juba umbkautset summat juhul kui tehas midagi ei kompenseeri.
Kuna remondini on auto igapäeva kasutuses ja sõitmist on nii 600km nädalas siis küsimus.
Kas tehase 5w40 täis sündi võiks asendada millegi paksemaga.? 10w40 poolsünt näiteks.?
Küsimus ei ole niivõrd õlide hinnavahes vaid selles, et paksemat õli võiks masin ehk natuke vähem tarbida? (Esindus väidab kolbide ja rõngaste liikset
kulumist)
On keegi kasutanud teisi õlisid peale esinduses pakutavate 5w30 ja 5w40 õlide.
Kas olete tähendanud ka mingit vahet õli kulus?
Autoks on 2009.a superb 1.8TSi
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 01.07.14 06:30
|
|
|
Bensiinimootoriga peaks olema õlile nõue 502 00/505 00, pikendatud välbaga omakorda 504 00/507 00, mille õli võib lühema välba puhul ka kasutada. Ehk,
mis sellele vastab, kalla aga sisse.
Arvesta muidugi õliga, mis on juba sees ehk eri firmade marke ära sega.
Kui sees on Castrol, siis küsi nõu nt BalticOil'ist.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 01.07.14 06:46
|
|
|
põhjusmõtteliselt on suht ükskõik, mida sisse valad.
igasugu müügimeeste jutte ei tasu üle tähtsustada.
tootjal-pakendajal küll vahet pole.
neid viiesajaga numbreid võiks igaks juhuks katsuda ikka võimalust mööda järgida.
(mina ei järgi ja villin kõigile neljale vag-i diislile tuima järjekindlusega odavat 10w poolsünti sisse)
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 01.07.14 07:01
|
|
|
Õ•li valikuga tuleb ka meeles pidada ,et eriti tundlik õlide suhtes on turbo ,mis on kah tänapäeval väga örnakesed ehitatud.
Sellise õli kulu juures annab ka katalüsaator otsad tavaliselt ,aga kõik oleneb ,kui kaua nii sõidetakse .
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 01.07.14 07:28
|
|
|
Minu teada õli vahetamine midagi märkimisväärset juurde ei anna. Ikka võtab õli edasi.
Pigem käi esindusele pinda, et nad midagigi kompenseeriks.
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 08:36
|
|
|
Esindusele käin pinda kindlAlt. Aga remondini on autot igapäevaselt vaja
Kindlalt üleliigne õli põlemine mootorile midagi head ei tee ja võib avalduda mõjal. Näiteks katalisaatoris. Idee on selles, et natuke paksemat õli
võiks rõngaste vahelt natuke vähem läbi minna ja ei peaks iga nädal peale valama. Ega ma ei otsi õli remondi eesmärgil. Soov on õli kulu võimalusel
natuke normeerida kuni remondini. Järgneva 4 nädala jooksul remonti minna ei saa kuna olen autoga riigist väljas.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 01.07.14 08:38
|
|
|
Mul on selline karvane tunne et nende kompenseerimine tähendab seda ,et remondid nende juures ja teevad pisikese allahindluse ,mis on ikkagi kõvasti
kallim ,kui ükskõik kus mujal remontida .
Väikene müügitaktika
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 10:33
|
|
|
Väga võimalik,et tegu on müügi nipiga. Õ–eldi, et tehas võib kompenseerida 30 kuni 50 prossa. Aga pole kohustatud kuna auto garantii on lõppenud.
Uurisin , et mis se minu jaoks tähendab. Tähendab seda,et kui ei kompenseerita midagi on väljaminek mulle umbes 4000 euri. Võttis mind korrslikult
köhima see number. Aga mis teha. Mõjalt pole hinnapakkumist ja arvamust veel küsinud. Ootan ära tehase vastuse. Eks siis olen targem. Remontida tuleb
nii või naa.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 01.07.14 17:16
|
|
|
Ei tea küll täpseid varuosa hindasid, aga arvan et selle remondi peaks mingi 2500,või isegi odavamalt kindlasti tehtud saama.
Kuna originaal osad sellel mootoril nagunii ei kestnud, võib julgelt b varuosa kasutada.
Ja see kolvigrupi vahetus pole nii hull töö, peaasi et silindrid mõõdus on.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 01.07.14 17:42
|
|
|
Vaevalt, et kolvigrupi tootjaid väga "b" osa saada ongi. Raudselt sama tootja firma kes tehasele toodab aga jemüügist oluliselt odavam soetada kui
esinduse juurdehindlusega ja originaal karbis toodet.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 01.07.14 21:00
|
|
|
Tean ,et nii võib olla ,samas tean täpselt ,et paljud vag-i osad tulevad hiinast ,ka mingit tüüpi dsg-sid valmistatakse hiinas .
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.14 07:22
|
|
|
Minu autol õlikulu mõnevõrra kasvas umbes samal ajal, kui esindus läks 5w40 pealt 5w30-le üle. Remondi hinda tasub küsida kindlasti erinevatest
kohtadest, ühe teise margiga on mul kogemus selline, et esindus tegi lõpuks mootori remonti kõigest mõni % kallimalt, kui nurgatagune töökoda, kuna
esinduses paigaldatud osadele antav allahindlus ja normeeritud tööaeg kompenseeris kõrgema tunnihinna. Lisaks oli tulemus mõnevõrra parem. Mingit
"B" osa ega mujalt kui esinduse kaudu vajalikke detaile ei saanud (ebay ja lammutused jätsin valikust välja).
Väga suvalist õli ma siiski sinna mootorisse ei kallaks, kuna paksem õli voolab kehvemini ka igalt poolt mujalt läbi. Mine tea, kus on õlikanali
suurus väga piiripealne või liiga väike tehtud ja paksema õli kasutamisel mingi järgmine koht kuivale jääb.
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.14 13:52
|
|
|
Ehk keegi oskab soovitada mõnda pädevat kohta tallinnas või tartus. Kuhu minna arvamust ja remondi kalkulatsiooni küsima?
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 03.07.14 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sild
Ehk keegi oskab soovitada mõnda pädevat kohta tallinnas või tartus. Kuhu minna arvamust ja remondi kalkulatsiooni küsima? |
Kindlasti küsi Forsist
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 08.07.14 05:48
|
|
|
Õ•lide koha pealt sattusin ca 1,5 aastat tagasi firma Rivor ja Urmas Jürivete peale. Ehk kui nõu on vaja küsida, siis julgen soojalt soovitada.
NB! Ei ole kuidagi nendega seotud!
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.14 15:55
|
|
|
Täna sain siis esindusest vastuse.
Tehas ei kompenseeri minu auto puhul mitte midagi. Põhjuseks toodi, et masin liiga vana. 2009.a 9 kuu.
Esindus tegi endapoolse pakkumise summas 1860 euri. Sisaldab juppe ja tööd.
Pakkumine on tehtud nii, et igalt jupilt -15 ja töölt -20%
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 08.07.14 18:04
|
|
|
Minu Superb 2-le tehti veebruaris õlikuluga seoses mootoriremont. Lisaks kõigele muule pandi nn komplektina sisse veel uut tüüpi kett ja ketipinguti
ehk need jubinad on samuti varasematel 1,8T mootoritel probleemsed ja üks lammutamine kõik ning sai korraga mitmest potentsiaalsest murest lahti.
Samas ca 1000km hiljem visati omakorda tuttuus mootor sisse, sest üks remondi käigus vahetatud saaledest oli tootmisdefektiga ja tegi sees "veidi"
ülemäärast kahju. See kõik läks veel õnneks garantii alla.
Skoda annab minu teada juppidele 2 aastat garantiid. Arvestades võimalusega, mis võib juhtuda peale remonti isegi siis kui töö tehakse hästi aga jupid
ei pea, on see päris hea nn kindlustus.
Garantii ja vahetatavate juppide osas uuri muidugi enne üle.
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.14 20:19
|
|
|
Hinnapakkumises oligi välja toodud eraldi jupid ja hinnad mis vahetusse lähvad.
Kolbide komplekt.
kepsud
kepsu saaled
Mootori kett
ketipinguti
Ja lisaks kogu tihendi komplekt ja nipet näpet asju veel.
Aga seda nüüd küll kirjas ei ole kas tegu mingi uuema keti varjandiga või mitte.
Telefonis selgitati, et antud töö juures on tehasepoolt ette nähtud keti ja pinguti vahetus.
Ja eks se ole mõistlik ka kui üksiti juba selline suurem töö ette võetakse.
2 aastasest garantiist juppidele räägiti ka mulle. Teoreetiliselt kui vahetatud juppidega midagi juhtub 2 aasta jooksul peaks olema mul õigus küsida
tasuta remonti. või vähemalt tasuta uusi juppe ja tööraha pean maksma. Loodame muidugi, et teist korda antud mootorit lahti enam võtma ei pea.
Suur küsimärk on muidugi see kas esimesed tsi mootorid on siis lapsevigu täis ja remont osad on paremad ja täiustatud. Või tuleb järgneva 100-150
tuhande pärast sama murega uuesti esindusse pöörduda.
Töökoja juhataja väitis mulle, et autod millele on tehtud just õlikulu tõttu remonti ei ole enam sama veaga tagasi pöördunud. Aga milline on
foorumikasutajate seisukoht. On siin ehk inimest kes on pärast remonti 100 tuhat või rohkem sõitnud ja kinnitab / lükkab ümber õli probleemid.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 09.07.14 11:31
|
|
|
Remondikomplekti jupid on jah juba täiustatud. Nt ketipinguti on juba neljas mudel. Võta sa nüüd aga kinni, kas praeguseid vahetusjuppe kunagi
tulevikus veel ei muudeta/täiustata kuid momendil peaksid saama parimad, mis on turul pakkuda. Konkreetsemalt saad ehk esindusest infot.
Garantii poolest peaks aga olema nii, et kui garantiiline jupp lendab, siis nii see kui ka lendamise tõttu kahjustada saanud muud jupid peaksid minema
tasuta vahetusse. Uuri üle enne kui tööks läheb.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 09.07.14 13:23
|
|
|
Kepsude vahetus tundub kuidagi imelik , loogilist seost kepsudel ja kulunud kolvirõngastel pole .
Uutel mootoritel on küll kolvid väga lühikesed ja kuluvad tunduvalt kiiremini kui vanematel mootoritel ,aga kepsuga ei tohiks midagi juhtuda ,kuni
mootor õlinälga ei jää ,või tetonatsioon külas ei käi
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 14:50
|
|
|
Kepsude vahetus on jah natuke imelik teema. Kui keps ei ole kõver või saalet ringi tõmmanud siis ei peaks seda ju vahetama. Sellel teemal pean
kindlasti esinduses veel rääkima enne kui asi töösse läheb. Kepsu komplekt ise maksab 646 euri. Kui need saaks vanad jätta oleks oluline võit hinnas.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 15:32
|
|
|
Ma ütleks, et pakutu on päris normaalne hind esinduses tehtava töö ja niisuguse hulga juppide kohta. Teistel markidel poleks see kindlasti odavam.
Kepsu vahetamise põhjus võib vabalt olla ka muutunud konstruktsioon kolvisõrme ümbruses.
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 16:50
|
|
|
Muidugi võib. Aga kui ainuke argument on see, et tehas näeb ette selle remondi juures ka kepsude vahetust. Siis see ei ole küll piisav põhjendus.
Tehas võib ette näha mida iganes.
BMW tehas näeb ka ette generaatori harjade kulumise korral generaatori välja vahetamist Kui ta ei kompenseeri mulle mitte midagi antud tööde ega juppide juures siis ma leian, et ei ole kohustatud kepse
vahetama. Kui tehas kompenseeriks midagi siis võib esindus muidugi öelda, et tehas näeb ette ja tehas kompenseerib sellises ulatuses remondi ja tuleb
teha vastavalt nõuetele. Kui esindus suudaks mulle mõne asjaliku põhjenduse tuua miks tuleb vahetada kepsud siis ma ka mõtleksin selle peale ja laseks
antud asjad vahetada.
Puhtalt sellepärast, et paberile on kirja pandud mingid jupid ei paindu minu käsi küll taskust lisa 646 euri välja käima kui põhjendust ei ole.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.14 06:33
|
|
|
Aga kui allahindluse % asemel oleks kirjutatud, et tehas kompenseerib 15% juppide ja 20% töö hinnast, kas siis oleksid rohkem rahul
Muide, kui suur auto läbisõit on ja kas õlikulu tekkis järsku või pikkamööda?
|
|
|
sild
huviline
Registreerunud 10.12.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.14 08:33
|
|
|
Läbisõit on 154000. Täna sain ka esindusest põhjenduse miks kepsud vahetatakse. Kuna uute modifitseeritud kolbide kepsu sõrme läbimõõt on muutunud ja
uued kepsud on lühemad ei saa vanu kasutada. Igati loogiline põhjendus. õlikulu on olnud olemas juba enne seda kui mina auto ostsin. Sellest ajast
kui mina olen omanik on masin koguaeg isuga õli joonud. Kahjuks ei olnud mul võimalik esindusest uut autot osta. Pidin leppima hollandist toodud
kellegi kasutatud autoga.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |