Teema ülevaade |
Quixy
|
postitati 13.12.21 00:40 |
Tänud vastamast! Võibolla olen tõesti liialt paranoiline, kuid nii nende asjadega juba on, et kui tehas ütleb, et midagi on eluaegne, siis ei saa
keegi garanteerida, et see "eluaeg" nüüd 300k km on, võib olla 60k km, võib olla 200k km. Rihmaga on lihtne, 120 000 km ja vahetus, 240 000 km ja
vahetus, kui kõik anomaaliad kõrvale jätta. Igatahes järgmine hooldus mul 238k km peal ning arvan, et ketivahetusega kannatab 253k km hoolduseni
oodata küll. Huvi pärast küsin juurde, et kas need 2. põlvkonna 1.8 TSI mootorid, mis siis juba EURO 5 on, on selle keti koha pealt pigem töökindlamad
või täitsa sama teevad välja ehk lõpus oleneb kõik kasutajast ning hooldustest kinnipidamisest?
|
Soyer
|
postitati 12.12.21 20:18 |
Üldiselt pole ketile vahetusintervalli ette nähtud. Ma ei tea kust sul se info tuleb aga nii palju kui mina olen tehase juhendeid ja hooldustabeleid
näinud siis pole keti kontrolli ja vahetust ette näinud. Samas ma pole ka kõikide koda mudelite/mootorite hooldustabeleid läbi töötanud. Küll on
mingitel vanematel mudelitel ette nähtud hammasrihma kontroll mingite aegade tagant. Pole sellest kontrollist kunagi aru saanud. 145000 on selline
keskmine läbisõit esimese versiooni kettidel. Mõned said alla 100k/km sõita, mõned pea 200k/km. Keti lülide asetust muudeti ja pingutit muudeti. Ära
vaeva oma pead selle iga 30k/km tagant keti kontrolliga. 100k/km pärast võid mõelda kontrollile. Omajagu neid kette vahetanud erinevatel vag
masinatel.
|
Quixy
|
postitati 09.12.21 21:05 |
Tere!
Jutt käib siis 1. põlvkonna 4-silindrilisest 1.8 TSI mootorist koodiga BZB, võimsusega 118 kW.
Kas keegi oskab öelda, et millal oleks selle mootori puhul mõistlik mootoriketti vahetada? Pean siis silmas läbisõitu. Asi selles, et tehasejuhend
näeb ette 180 000 km juures ketivahetust ja iga 30 000 km tagant ehk siis igal teisel hooldusel keti ülevaatamist. Kas keegi on antud mootoriga
sõidukit omanud või teab öelda, kas see peab ka päriselt paika? Pean silmas seda, et enda Octavial otsustas kett 145 000 km juures töölepingu lõpetada
ning sain vahetada kogu komplekti koos rullikute, pingutite ja muuga. Lisan juurde mootori koormamise mõttes - üldiselt sõidan linnas 70-80%, haagist
vean max. 3 korda aastas ning nagu kõik teavad, siis Eestis erilisi mägesid pole kui just keegi Tabasalu mäge ei arvesta
Ütlen veel nii palju infoks, et kahjuks ei ole selle peale tulnud, et peale 145k ketivahetust palunud järgmistes hooldustes ketti kontrollida. Lasen
kindlasti selle vea lähiajal likvideerida.
Tänud vastajatele!
|
|