Tänud vastamast! Võibolla olen tõesti liialt paranoiline, kuid nii nende asjadega juba on, et kui tehas ütleb, et midagi on eluaegne, siis ei saa
keegi garanteerida, et see "eluaeg" nüüd 300k km on, võib olla 60k km, võib olla 200k km. Rihmaga on lihtne, 120 000 km ja vahetus, 240 000 km ja
vahetus, kui kõik anomaaliad kõrvale jätta. Igatahes järgmine hooldus mul 238k km peal ning arvan, et ketivahetusega kannatab 253k km hoolduseni
oodata küll. Huvi pärast küsin juurde, et kas need 2. põlvkonna 1.8 TSI mootorid, mis siis juba EURO 5 on, on selle keti koha pealt pigem töökindlamad
või täitsa sama teevad välja ehk lõpus oleneb kõik kasutajast ning hooldustest kinnipidamisest?
|