Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ketivahetus 1.8 TSI 118kW mootoril (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1039)
Quixy
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.20
Postitusi: 19

Asukoht: Tallinn/Aruküla
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.8 TFSI 118kW

postitati 09.12.21 21:05 Tsiteeri
Ketivahetus 1.8 TSI 118kW mootoril



Tere!

Jutt käib siis 1. põlvkonna 4-silindrilisest 1.8 TSI mootorist koodiga BZB, võimsusega 118 kW.

Kas keegi oskab öelda, et millal oleks selle mootori puhul mõistlik mootoriketti vahetada? Pean siis silmas läbisõitu. Asi selles, et tehasejuhend näeb ette 180 000 km juures ketivahetust ja iga 30 000 km tagant ehk siis igal teisel hooldusel keti ülevaatamist. Kas keegi on antud mootoriga sõidukit omanud või teab öelda, kas see peab ka päriselt paika? Pean silmas seda, et enda Octavial otsustas kett 145 000 km juures töölepingu lõpetada ning sain vahetada kogu komplekti koos rullikute, pingutite ja muuga. Lisan juurde mootori koormamise mõttes - üldiselt sõidan linnas 70-80%, haagist vean max. 3 korda aastas ning nagu kõik teavad, siis Eestis erilisi mägesid pole kui just keegi Tabasalu mäge ei arvesta ;)

Ütlen veel nii palju infoks, et kahjuks ei ole selle peale tulnud, et peale 145k ketivahetust palunud järgmistes hooldustes ketti kontrollida. Lasen kindlasti selle vea lähiajal likvideerida.


Tänud vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 03.10.19
Postitusi: 32

Kasutaja on eemal


postitati 12.12.21 20:18 Tsiteeri


Üldiselt pole ketile vahetusintervalli ette nähtud. Ma ei tea kust sul se info tuleb aga nii palju kui mina olen tehase juhendeid ja hooldustabeleid näinud siis pole keti kontrolli ja vahetust ette näinud. Samas ma pole ka kõikide Škoda mudelite/mootorite hooldustabeleid läbi töötanud. Küll on mingitel vanematel mudelitel ette nähtud hammasrihma kontroll mingite aegade tagant. Pole sellest kontrollist kunagi aru saanud. 145000 on selline keskmine läbisõit esimese versiooni kettidel. Mõned said alla 100k/km sõita, mõned pea 200k/km. Keti lülide asetust muudeti ja pingutit muudeti. Ära vaeva oma pead selle iga 30k/km tagant keti kontrolliga. 100k/km pärast võid mõelda kontrollile. Omajagu neid kette vahetanud erinevatel vag masinatel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quixy
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.20
Postitusi: 19

Asukoht: Tallinn/Aruküla
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.8 TFSI 118kW

postitati 13.12.21 00:40 Tsiteeri


Tänud vastamast! Võibolla olen tõesti liialt paranoiline, kuid nii nende asjadega juba on, et kui tehas ütleb, et midagi on eluaegne, siis ei saa keegi garanteerida, et see "eluaeg" nüüd 300k km on, võib olla 60k km, võib olla 200k km. Rihmaga on lihtne, 120 000 km ja vahetus, 240 000 km ja vahetus, kui kõik anomaaliad kõrvale jätta. Igatahes järgmine hooldus mul 238k km peal ning arvan, et ketivahetusega kannatab 253k km hoolduseni oodata küll. Huvi pärast küsin juurde, et kas need 2. põlvkonna 1.8 TSI mootorid, mis siis juba EURO 5 on, on selle keti koha pealt pigem töökindlamad või täitsa sama teevad välja ehk lõpus oleneb kõik kasutajast ning hooldustest kinnipidamisest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]