Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
CaRo

 postitati 31.01.21 08:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.


Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga?


Lülitab sidurid liiga järsult ringi ehk pauguga. Kaua see ketas nii ikka vastu peab.
Reios

 postitati 30.01.21 20:22
Tsitaat:
Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.


Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga?
CaRo

 postitati 30.01.21 17:38
Sai käidud ära sevises. tehti kastile väike diagnostika ja tarkvara uuendus. Teise käiguga kadus ära see libistamise tunne. Veab ilusti aga külmalt vahetab ikka umbes 2300-2400 vahel.
entzen

 postitati 11.01.21 08:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st. Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale.


Jah, nii külmalt kui soojalt enam-vähem samas kandis, kuigi soojalt vahetab siiski tsipa madalamalt kuskil 2400 rpmi juures 1>2-le. Aga häiriv on ikkagi. Mõtlesin ka, et seal +3/+5 juures läheb paremaks aga ei midagi.
roosteuss

 postitati 10.01.21 19:33
Tegemist ilmselt DQ200 kastiga ,mul oli umbes 7000 km läbisõidu juures umbes sama ühte käiku ,teist, hakkas venitama ja jäi selline mulje nagu sidur libiseks.Umbes samamoobi kuhugi 2500 või kõrgemagi kanti jäi järgmise lülitus .See oli tunda ainult rahulikul sõidul.Kastile tehti tarkvarauuendus ja viga kadus.
Mrtnl

 postitati 09.01.21 12:07
Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st. Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale.
entzen

 postitati 09.01.21 10:17
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.
CaRo

 postitati 08.01.21 20:04
Mul Caroq 2,0 diisel DSG ja on algusest saati esimest ja teist küllaltki kõrgete pööreteni sees hoidnud. kah umbes 2500rpm-ini. Edasi vahetab päris viisakalt.

Tean ühte Caroq Sportline`i mis vahetab täpselt samamoodi 1-2 käiku nagu minu oma.

Kodus 1,2 Faabia ka DSG see igatahes vahetab nii käiku, et ei kuule ega tunne. Tahho pealt näeb, et pöörded langesid või tõusid ja kogu moos. Väga vaikne ja sujuv.

Caroqi käiguvahetus aga tundub natuke imelik. Samas esindus väidab, et nii on ja kõik.
entzen

 postitati 08.01.21 07:07
Tere

Küsin nõu Kodiaq (2019 1,5 TSI 7-käiguline DSG) käiguvahetuse kohta.
Nimelt 2020 detsembri esimese külmaga (7.dets paiku) hakkas Kodiaqi käiguvahetus ühel hetkel teistmoodi toimetama - esimestel käikudel toimub vahetus normaalsest kõrgematel pööretel, eriti 1 > 2 (kuskil 2500 rpm peal), aga ka 2 > 3 vahetusel (ca 2200 peal), teistel käikudel on ok. Enne toimetas sujuvamalt ja märkamatult isegi alla 2000 rpmi. Käitub ligilähedaselt nii nagu oleks Sport režiimi peal, aga ees on tavaline D režiim. Kõik oleks ok, aga kõrgendatud kütusekulu ja jõnksatused häirivad. Käisin ka teeninduses diagnostikas ja kasti häälestamisel, aga midagi ei leitud ja midagi oluliselt ei muutunud ka.

Kas mõni sarnase masina omanik oskab kommenteerida mis pööretel ja kuidas Teil vahetab esimestel käikudel D režiimis?

Tänud ette!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]