Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kodiaq DSG käiguvahetus (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1873)
entzen
huviline



Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.21 07:07 Tsiteeri
Kodiaq DSG käiguvahetus



Tere

Küsin nõu Kodiaq (2019 1,5 TSI 7-käiguline DSG) käiguvahetuse kohta.
Nimelt 2020 detsembri esimese külmaga (7.dets paiku) hakkas Kodiaqi käiguvahetus ühel hetkel teistmoodi toimetama - esimestel käikudel toimub vahetus normaalsest kõrgematel pööretel, eriti 1 > 2 (kuskil 2500 rpm peal), aga ka 2 > 3 vahetusel (ca 2200 peal), teistel käikudel on ok. Enne toimetas sujuvamalt ja märkamatult isegi alla 2000 rpmi. Käitub ligilähedaselt nii nagu oleks Sport režiimi peal, aga ees on tavaline D režiim. Kõik oleks ok, aga kõrgendatud kütusekulu ja jõnksatused häirivad. Käisin ka teeninduses diagnostikas ja kasti häälestamisel, aga midagi ei leitud ja midagi oluliselt ei muutunud ka.

Kas mõni sarnase masina omanik oskab kommenteerida mis pööretel ja kuidas Teil vahetab esimestel käikudel D režiimis?

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 08.01.21 20:04 Tsiteeri


Mul Caroq 2,0 diisel DSG ja on algusest saati esimest ja teist küllaltki kõrgete pööreteni sees hoidnud. kah umbes 2500rpm-ini. Edasi vahetab päris viisakalt.

Tean ühte Caroq Sportline`i mis vahetab täpselt samamoodi 1-2 käiku nagu minu oma.

Kodus 1,2 Faabia ka DSG see igatahes vahetab nii käiku, et ei kuule ega tunne. Tahho pealt näeb, et pöörded langesid või tõusid ja kogu moos. Väga vaikne ja sujuv.

Caroqi käiguvahetus aga tundub natuke imelik. Samas esindus väidab, et nii on ja kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
entzen
huviline



Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.21 10:17 Tsiteeri


Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mrtnl
huviline



Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54

Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq 1,4

postitati 09.01.21 12:07 Tsiteeri


Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st. Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 10.01.21 19:33 Tsiteeri


Tegemist ilmselt DQ200 kastiga ,mul oli umbes 7000 km läbisõidu juures umbes sama ühte käiku ,teist, hakkas venitama ja jäi selline mulje nagu sidur libiseks.Umbes samamoobi kuhugi 2500 või kõrgemagi kanti jäi järgmise lülitus .See oli tunda ainult rahulikul sõidul.Kastile tehti tarkvarauuendus ja viga kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
entzen
huviline



Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.21 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st. Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale.


Jah, nii külmalt kui soojalt enam-vähem samas kandis, kuigi soojalt vahetab siiski tsipa madalamalt kuskil 2400 rpmi juures 1>2-le. Aga häiriv on ikkagi. Mõtlesin ka, et seal +3/+5 juures läheb paremaks aga ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 30.01.21 17:38 Tsiteeri


Sai käidud ära sevises. tehti kastile väike diagnostika ja tarkvara uuendus. Teise käiguga kadus ära see libistamise tunne. Veab ilusti aga külmalt vahetab ikka umbes 2300-2400 vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reios
huviline



Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 59

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III L&K 140kw

postitati 30.01.21 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.


Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 31.01.21 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on programmeerinud.


Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga?


Lülitab sidurid liiga järsult ringi ehk pauguga. Kaua see ketas nii ikka vastu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]