Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vamps

 postitati 05.02.15 12:50
Tänud!
Eks ma natuke aega ootan ja vaatan, mismoodi auto edaspidi käitub.
Üritan ka mõne sõbra autoga kõrvuti panna ja kuulata töötava mootori häält, kas seal ka mingeid erinevusi on.
Seniks pean ilmselt lootma, et kui midagi juhtub, siis mitte sellisel momendil, kus väga kiire on või välismaal viibin.
Ranx

 postitati 05.02.15 11:21
Ei pea kohe kasutatud autot ostma ,skoda valikust leiab ka mõningaid vastupidavaid mootoreid.
Kasutatud autode puhul tuleb üldiselt hakkata roostega võitlema ,mis pole samuti lõbus teema.
tnx

 postitati 05.02.15 07:09
Hiljuti oli Autolehes OII kasutatud auto tutvustus, kus märgiti, et TSI kett maksab koos pingutinga esinduses ~100€, vahetus 4h. Võimalik, et uuel on veidike kallim, aga võibolla ei ole ka. Ma natuke saan aru, et kui ma olen maksnud arulagedalt palju raha uue auto ja garantii eest, siis võiks ju selle eest midagi vastu ka saada, aga siiski teha igal hommikul auto käivitamisest selline rituaal ja käia "esindust peetimas lõpuni välja" tundub mulle kokkuvõttes kallim, kui arvestada, et enda aeg ja närvid maksavad ka midagi.

Loomulikult ei saa ma sellist käitumist teistele ette heita, eks igaüks seab oma prioriteete ise, aga seda teemat lugedes tekib mul küll üsna kindel veendumus, et minu järgmine auto saab olema taaskord kasutatud masin, mille puhul ei pea iga väikese kõrinaga pead vaevama, vaid tuleb rikke korral lihtsalt auto korda teha ja rahumeeli edasi sõita. Isegi see paljukirutud 2,5 V6 diisel peab kauem vastu, kui 13000 km.
Enrico

 postitati 04.02.15 14:23
Oled ette võtnud tänuväärse tee. Sellega tuleb esindust edasi tülitada kuni lõpuni.

Minu kogemus oli minu esimese Octaviaga umbes samasugune - mootor tekitas aegajalt vägagi häiriva vibratsiooni. Korduvad esinduses käimised ja sealsed uurimised lõppesid ikka nii - see ongi NORMAALNE ja nii ongi.
Nüüd, aastaid hiljem teavad juba kõik - see ongi diisemootoritel NORMAALNE hooratta vibratsioon ja seda TULEB vahetada välja mitte klienti koju saata!

Hoian Sulle pöialt!
vamps

 postitati 04.02.15 13:12
Vahepeal pärast esimest hooldust, muutus olukord hoopis vastupidiseks:
külmalt käivitades on kõik korras (ainult mõned korrad on olnud külmalt käivitades hiljem kõrin), kuid kui mootor piisavalt soojaks sõita (õli temp üle 65 kraadi vähemalt), siis 15 minutit kuni pool tundi seismist või isegi kauem (poes käimise aeg näiteks) ja uuesti käivitada, siis on kõrin sees.
Enam ei ole see juhuslikult kõrisemine vaid reegel - mootor soe, üle 15 minuti seismist ning kõrin taga.
Olen nüüdseks kaks korda autot esindusse viinud.
Esimest korda saadeti video tehasele, kust olla tulnud vastus, et tahavad veel midagi vaadata-kuulata.
Teist korda kuulati-vaadati (võib-olla ka salvestati), kuid arvati, et siiski ei tohiks probleemi olla - kõik on nii nagu peab ja et ärgu ma kartku.
Lohutati, et autol ju garantii ning halvimal juhul saan asendus auto vahepeal ning uue mootori masinale.

Mul on samas küsimus - kui normaalne see ikkagi olla saab? Kas mõnel O3 1.8TSI omanikul ei ole sellist probleemi olnud, et natukenegi kõriseks (isegi pool sekundit)?
Kui ei, siis miks üks paarisajast (kui mitte rohkemast) selline kõrisemine "normaalne" on? Minu loogika ütleb, et kui kõigil kõriseks pärast 13000 km läbimist mootoris midagi, siis oleks see normaalne ja tavaline.
See, et ühel hetkel tekkiv kõrin on normaalne, oleks sama, kui pärast natukest aega toolil istumist kõndima hakates te jalga ei lonka aga ühel päeval pärast toolilt tõusmist ja kõndima hakates, lonkate jalga - täiesti normaalne.
vamps

 postitati 18.12.14 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Mis mõttes esindusse seisma ,nõuad asendus autot !
Kas kõik inimesed on nii leplikud ja maksavad oma liisingi intresse ,samas kui auto garantiikorras esinduse parklas remondi järjekorras seisab ?


Õnneks antakse ikka tasuta asendusauto! Muidu ei tuleks oma logistikaga toime lihtsalt.
Ranx

 postitati 17.12.14 18:40
Mis mõttes esindusse seisma ,nõuad asendus autot !
Kas kõik inimesed on nii leplikud ja maksavad oma liisingi intresse ,samas kui auto garantiikorras esinduse parklas remondi järjekorras seisab ?
vamps

 postitati 17.12.14 11:18
Pärast õlivahetust olnud kõrinaga käivitamised on olnud pikemad ja palju tugevamad. Nii ka täna hommikul lasi mõnusa raginaga käima.

Selline käivitus nagu kempi autol, rahuldaks mind täiesti, sest ka minu masin tegi ennem sellist häält. Aga see kõrin ..... ei meeldi sellised asjad üldse :S

Ega muud üle ei jää kui viin auto esindusse seisma, las nad siis proovivad ka kõrinaga käivitust (loodetavasti ikka esineb see viga ka siis, muidu võib mitu ööd masin seal seista)
kempi

 postitati 17.12.14 08:54
Esimese linki pealt, kus on kõrin mõtlesin, et äkki klapid klõbisevad, aga see vist on ikkagi vist kett. Miks klapid? Eelmise autoga mul sattus Nestest üks paak, kus oli 50-50, et teeb klõbinat käivitusel. Panin 98 järmiseks paagiks ja enam ei olnud. Seejärel uuesti 95 ja ikka ei olnud.

Üks link, kus minu oma käivutb peale 12 tundi seismist. Käib 8 sekundit. Seisab umbes 5 sekundit ja siis veel üks käivitus. Kessy DSG 1.8 TSI.
https://www.youtube.com/watch?v=bbUXi4EX7EY
Siia maani on ta alati nii käivitunud - läbisõit 18k+.
tnx

 postitati 17.12.14 07:38
1,4 mootoril see veninud keti kõrin on palju tugevam ja kestab palju pikemalt, kui nendes filmides. Need mootorid teevad külmalt täitsa diisli häält isegi kuni mitukümmend sekundit.

1,8 mootori kohta on excelis viidatud filmidel kõrin pikem, kui seni nähtud-kuuldud, tugevust on salvestuse järgi raske hinnata. Viikingi viidatud teemas ja sealt omakorda viidatud välismaa teemades on mootorid vanemad ja probleeme lahendatud ketipinguti või keti ja pinguti mõlema vahetamisega viimase malli vastu. OIII aga ilmselt juba tehasest uusim peal.
http://youtu.be/yCLSXCO3NU0 on üsna sarnane sellele, mida mina olen päris elus kuulnud. Esindus väidab, et on normaalne. Hullemaks justkui ei lähe. Läbisõit hoopis suurem ja auto vanem.
See salvestus pärineb mingist golfi foorumist: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?p=1096198
viiking

 postitati 16.12.14 16:29
Tundub sarnane kuidagi:
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2337
vamps

 postitati 16.12.14 15:44
Tere!

Saatsin esindusse kirja oma probleemiga, loodetavasti saan ka mingi adekvaatse vastuse, kuid sõbra soovitusel, teen ka siia teema.

Probleemiks nimelt külmkäivitus hommikuti, kui auto on öö läbi seisnud.

Nüüdseks olen läbinud juba 15000 hoolduse, kuid enne hooldust, hakkas kostuma auto külmkäivitustel “keti kõrin”. Seda siis umbes 12000 km juures, täpselt ei mäleta.

Hakkasin pärast esimest korda selle anomaalia kuulmist hommikusi käivitusi jäädvustama.
Pärast õlivahetust esimesel hommikul ja nüüd teist korda täna hommikul, käivitus jällegi kõrinaga, nüüd juba oluliselt suurema lärmiga (isegi tehnikakauge inimene oleks aru saanud, et asi pole korras). Samas vahepeal eelmine reede, nädalavahetusel ning ka eile käivitus täiesti normaalselt, nii nagu alguseski. Kahjuks neid õlivahetuse järgseid käivitusi ei filminud, kuna lihtsalt ei viitsi enam iga hommikul kapoti alla ronida.
Märkusena võib mainida, et siiamaani pole leidnud ühtegi paralleeli, mis viitaks mingisugusele mustrile kõrina osas. Pole vahet, mis temperatuur on väljas, pole vahet kui kaua auto on öö jooksul seisnud, pole vahet kui palju eelmine päev on autoga sõidetud – kõrinaga käivitub täiesti ettearvamatult.
Samas tean paari tuttavat, kellel on täpselt sama mootoriga octaviad, kuid kelle autodel on läbisõit juba 20000km või enam, pole selliseid helisid kuulnud. Niiet päris normaalseks heliks minu arvates seda pidada ei saa (kuigi kui sellest Laagri esinduses rääkisin hoolduse ajal, arvati, et see on normaalne).
Eriti kummaline on see veel seetõttu, et kui 12000 km läbin autoga ja on koguaeg ühesugune heli käivitumisel, siis ühel hetkel hakkab mingi kummaline kõrvalheli kostuma.

Siin lingil on exceli fail, kuhu panin Youtube lingid ja kuupäevad ning kust saab näha kõrinaga ja kõrinata käivitusi. Võib-olla video helist pole võimalik väga täpset pilti saada, kuid võin kinnitada, et minu kõrva jaoks see normaalne pole.

http://www.upload.ee/files/4413826/k2ivitamise_v6rdlus.xlsx.html

Kas kellelgi on veel sellist kõrinat kostuma hakanud 1.8TSI-l? Või oskab keegi spetsialist ning teadjam inimene asja kommenteerida või selgitada, kas see on normaalne või mitte?
Kuna ma paras "autopede" olen ning eelmiste autodega pidevalt kuulasin, mis masin mulle räägib, siis ka praegu on kõrv koguaeg kuudel erinevate helide jaoks.

Kõnealune auto on Octavia III 1.8TSI 132kW DSG 2014 aasta aprillist.

Parimat,
Vamps

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.6% - SQL: 39.4%]