Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Timur

 postitati 08.09.06 10:27
Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.


Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll poos ja raksus ja undas.. :)

Täpselt ega seal liikset ruumi ei ole. Golf 2 kasti õli punn on igathes magnetiga ja mingisugune osa metalli purust jääb sinna külge.
tonisa

 postitati 08.09.06 08:04
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.


Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll poos ja raksus ja undas.. :)
M&M

 postitati 08.09.06 07:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis:o
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama. :o



Jah, mul sai juunis auto kaks aastat vanaks ja läbisõit kuskil 125 000.
reFFLex

 postitati 08.09.06 06:44
Tsitaat:
Algselt postitas: raul
Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti :( (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt.

Mina aga - vastupidi - hoopis imestan nats selle käimakasti õli vahetamise vajaduse üle, kuivõrd mina oma eelnevast elust saadud kogemuste ja informatsiooni põhjal teadsin, et korralikult funktsioneerivas ja mittelekkivas käimakastis ei ole tarvidust õli profülaktika mõttes vahetada. Selge muidugi see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.

Kas mõni autovalmistaja ise soovitab käimakasti õli vahetada?
raul

 postitati 07.09.06 16:13
Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti :( (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt.
Timur

 postitati 07.09.06 15:19
Tsitaat:
Algselt postitas: M&M
Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist tellida.

2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis:o
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama. :o
Volli

 postitati 07.09.06 13:32
Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised hammakad sai juba Forsist tellitud.



neid käigukaste on nii palju eri variante, kui vaadata elektron katalogist, peaks ikka täpselt teada
Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda tarvis.


saab küll, see kellel on alumiiniumi keevitus apparat.
kas sa U2U oled minu käest saanud
tonisa

 postitati 07.09.06 13:16
Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda tarvis.
tonisa

 postitati 07.09.06 13:13
ls 140k. manuaalkast, vahetati täpselt nii tihti nagu skoda nõudis. st 0 korda ;) remondimehe arvates algas jama sellest, et difri peataldriku neetide PEAD eemaldusid. sellel kastitüübil pidavat seda juhtuma..
raul

 postitati 07.09.06 13:01
Kui suurel läbisõidul laiali läks? Ja kui tihti kastis õli vahetati?
tonisa

 postitati 07.09.06 11:50
Mul läks remont ca 8 k, sellest jupid 6 k. difri peaketas, kasti peavõll, difri peaketta külge käiv poltide rem komplekt, peavõlli laagrid. tsehhi skoda arvas, et probleem pole neis, vaid ikka minus, ma käivad liiga harva hoolduses ;)) käin 2x tihedamini kui ette nähtud, muidu tuleks trolliga sõita.
M&M

 postitati 07.09.06 11:33
Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist tellida.
tonisa

 postitati 18.08.06 08:50
Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised hammakad sai juba Forsist tellitud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]