Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia käimakasti hind (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2959)
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.06 08:50 Tsiteeri
Octavia käimakasti hind



Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised hammakad sai juba Forsist tellitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M&M
huviline



Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 31

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II, 1,6

postitati 07.09.06 11:33 Tsiteeri


Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist tellida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 07.09.06 11:50 Tsiteeri


Mul läks remont ca 8 k, sellest jupid 6 k. difri peaketas, kasti peavõll, difri peaketta külge käiv poltide rem komplekt, peavõlli laagrid. tsehhi skoda arvas, et probleem pole neis, vaid ikka minus, ma käivad liiga harva hoolduses ;)) käin 2x tihedamini kui ette nähtud, muidu tuleks trolliga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 07.09.06 13:01 Tsiteeri


Kui suurel läbisõidul laiali läks? Ja kui tihti kastis õli vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 07.09.06 13:13 Tsiteeri


ls 140k. manuaalkast, vahetati täpselt nii tihti nagu skoda nõudis. st 0 korda ;) remondimehe arvates algas jama sellest, et difri peataldriku neetide PEAD eemaldusid. sellel kastitüübil pidavat seda juhtuma..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 07.09.06 13:16 Tsiteeri


Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda tarvis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volli
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI

postitati 07.09.06 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised hammakad sai juba Forsist tellitud.



neid käigukaste on nii palju eri variante, kui vaadata elektron katalogist, peaks ikka täpselt teada
Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda tarvis.


saab küll, see kellel on alumiiniumi keevitus apparat.
kas sa U2U oled minu käest saanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 07.09.06 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M&M
Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist tellida.

2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis:o
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama. :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 07.09.06 16:13 Tsiteeri


Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti :( (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 08.09.06 06:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul
Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti :( (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt.

Mina aga - vastupidi - hoopis imestan nats selle käimakasti õli vahetamise vajaduse üle, kuivõrd mina oma eelnevast elust saadud kogemuste ja informatsiooni põhjal teadsin, et korralikult funktsioneerivas ja mittelekkivas käimakastis ei ole tarvidust õli profülaktika mõttes vahetada. Selge muidugi see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.

Kas mõni autovalmistaja ise soovitab käimakasti õli vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M&M
huviline



Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 31

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II, 1,6

postitati 08.09.06 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis:o
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama. :o



Jah, mul sai juunis auto kaks aastat vanaks ja läbisõit kuskil 125 000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonisa
huviline



Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 08.09.06 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.


Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll poos ja raksus ja undas.. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 08.09.06 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonisa
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti peesseminekut mitte põhjustama.


Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll poos ja raksus ja undas.. :)

Täpselt ega seal liikset ruumi ei ole. Golf 2 kasti õli punn on igathes magnetiga ja mingisugune osa metalli purust jääb sinna külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.8% - SQL: 41.2%]