Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Salapärane loks ja teenindus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Leegimees[/i] [quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] Kui nüüd terminitest ja nende erinevusest natuke rääkida, siis [b]Leegimees[/b] räägib 'kolksust', mille mina oma primitiivse talupojamõistusega samastasin 'loksuga', sellisega, mida nagu otseselt ei kuule, vaid mida on tunda, kui gaasi vaikselt liigutad. Mina seda loksu, mida Caddyga sõites kogen, saan tunda siis, kui gaasilt jala võtan ning kui uuesti kiirendamiseks juurde pressin. Mida väiksem käik, seda jõulisem jõnks, 4. ja 5ga häirib see vähem. Ei ole seni suutnud sujuvalt aeglustama hakata, kuna mingist hetkest vist siis mootor enam kütet peale ei saa ning siis käibki jõnks läbi. Sama toimub [i]vice versa[/i]. Jõnks aga on kõvasti tugevam, kui bensumootoritel, kuna surve silindrites on diiselmootoritel teadupärast suurem. Mäletan, et oma sada aastat vanal 2,5 bensumootoriga Opel Senatoril esines ülalkirjeldatud jõnksu, kuid see loom oli juba vana ning loomulik kulumine oli oma töö teinud. Mulle teeb aga muret just see, et juba praegu on vahel justkui tunda, et samasugune jõnks/loks hakkab esinema minu aasta vanusel O2-l. Hoolimata tõsiasjast, et ma püüdlikult üritan sujuvalt sõita ning sidurit igal võimalikul hetkel palju libistada, et üleminekud madalamatele ja kõrgematele käikudele toimuksid ilma tuntavate jõnksudeta. Vot olekski huvitav siinkohal teada saada, kuda [u]diiselmootoritega ja automaatkastidega O2-omanikud[/u] enda liikumiskogemusi kirjeldavad? Kas puujalaga autodel on ka käikude vahetamisel mootori-poolset pidurdamist tunda või toimub kõik sujuvalt? Ma kord Helkama 2-liitrise TDI-ga tegin proovisõitu, kuid ei mäleta kottigi, kuda tunne oli. Ehk siis mida ma küsisin oli see, et kas siis, kui teie sujuvalt gaasi vajutate või pedaali tagasi lasete, kas siis on ka tunda sellist järsemat jõnksu hetkel, mil mootor hakkab kiirendama või sõidukiirust pidurdama? [b]Leegimehe[/b] auto on ilmselt juba törtsu vanem ning lõtk kusagil käigukastis/jõuülekandes on suurem ning on hakanud tekitama akustilist kolksu. [/quote] 94000 olen sõitnud [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Salapärane loks ja teenindus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.5%
- SQL:
55.5%
]