Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Salapärane loks ja teenindus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] [quote][i]Algselt postitas: wigry[/i] Selleks, et üleminekud ühelt käigult teisele toimuksid sujuvalt, pole vaja mitte sidurit libistada vaid käike õigetel pööretel vahetada. Üles vahetades on minu 1.6l Octavial selleks pöördeks 2700 RPMi ning alla vahetades 1700 RPMi. Ei mingit libistamist ning võid siduri lihtsalt lahti lasta ja mingit jõnksu läbi ei käi. Need on need pöörded, mille peal saaks käiku ka ilma sidurita vahetada (kui Octavia seda lubaks) [/quote] Sa [b]wigry[/b] diiselmootoriga O2-ga oled sõitnud? ;) Mina väidan, et vahet pole, kas vahetad käigu ~1500 pöörde juures või kasvõi madalamalt ILMA, et gaasi juurde vajutaks, tuntav jõnks käib läbi ja mootor jõuliselt pidurdab liikumist. Lased siduri kiiresti lahti - jõnks kõvemb, libistad sidurit - pidurdab kiirust sujuvamalt. Kui vahetad aga sootuks kõrgetel pööretel, on gaasita siduri järsk lahtilaskmine niivõrd ebameeldiv kogemus, et hakkad paanikas katapulteerumisnuppu otsima :D Seega (vähemasti minu apastraadiga on nii) selleks, et vahetada käike sujuvalt peab, siduri ja gaasi koostöö olema täpne ja ebatraditsiooniline mõnes mõttes, kuivõrd siduriga PEAB natsa sujuvamalt käituma, kui ntx bensumootoriga massinal ning gaasi lissalt PEAB juurde andma. Lisaks on see sidur lihtsalt harjumatult veider, kuna näiteks käiguga pidurdades hakkab sidurit üles lastes mootor vaikselt taha tulema, kuid sidur rakendub pedaali ühtlase kiirusega üleslaskmise korral ühel hetkel ikkagi kuidagi järsult. Ehk siis sujuv-sujuv ja siis järsku. Nii ongi tarvis ka käiguga pidurdamisel sujuvuse tagamiseks filigraanselt siduriga käituda ning selle koha eel, kus toimuks järsk mootori 'tahatulek', tuleb taaskord libistada. Bljääd, tea kui kiiresti niimoodi siduriketastest lahti on võimalik saada? :cool: No a faking ei kannata sellist sõitmist, kui auto hüppab nagu kevadine jänets ja nii ei jäägi mul muud midagi üle, kui olemasolevat sõiduriista pisut ebatraditsiooniliselt kasutada. Ei mäleta, et teiste autodega oleks nisukest janti nende pedaalidega olnd. Totter igatahes. Imelik, et ma seda proovisõiduauto juures juba tähele ei pannud. Siis olin ma ilmselt nii õnnejunnis, et meeled sassis. Ning rõhuv teadmine, et tund proovisõiduaega saab ebameeldivalt kiiresti täis, oli ka peas kummitamas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Salapärane loks ja teenindus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.1%
- SQL:
49.9%
]