Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Combi Elegance Plus 2.0 TDI 110kw DSG 2017
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martinifoto[/i] [b]Kodiaq'i juurest Superbi juurde.[/b] Paljud küsisid juba eelmises teemas, et miks downgrade - põhjus lihtne - liiga kõrge igakuine kulu auto peale, suuresti tänu kõrgele liisingumaksele. Kodiaq'id on turul väga ülehinnatud ning suurt vajadust kõrgendatud kliirensi ja nelikveo jaoks ei näe linna- ja maanteesõidul. (Seda muidugi seni, kuni viimase 5a sügavaim lumi maha tuli :P ) Auto sõitis ühes ettevõttes Eestis kõik oma 4 esimest aastat, u 40000km pealt vahetati DSG kast. Hooldust on saanud kahjuks ainult iga 2a/30000km tagant, aga selle mootoriga vist oligi kõigile selline ette nähtud, nii et kui just autope*e otsa ei satu, siis tuleb leppida sarnase hooldusajalooga ja palvetada, et pole veel liiga tehtud. [b]Varustus lisaks Elegance Plus'le[/b] * Zeus 17" valuveljed standardite asemel * Navigatsioonisüsteem Columbus: 8" puutetundlik värviekraan, DVD-mängija * Kolme kodaraga, soojendusega multifunktsionaalne nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega * Parkimiskaamera * Moon white metallikvärv [b]+/-[/b] + Tagaistmel ohtralt ruumi + Metsikult pehme vedrustus (ilmselt aitavad kaasa lamellid 17" väikeste velgede peal) - suure hooga on lausa ohtlik võtta magavaid politseinike võtta, sest õõtsudes võib madal esiots vastu maad ära käia) + Rohkem müraisolatsiooni mootori ja juhi vahel tähendab, et diisli urinat on kuulda vaid külma mootoriga. Sooja mootoriga sõidaks nagu bensukaga + Alcantara istmed on võrreldes L&K istmetega ikka kordades parema kliimaga - eriti talvel külmade ilmadega - Madal esiots - naine juba tegi jäljed peale parklas äärekiviga - Väga kehvad Bi-Xenon kaugtuled - Kodiaq'i LED'idega võrreldes nagu öö ja päev - Suhteliselt suur pöörderaadius võrreldes Kodiaq'iga - Loodetust kõrgemad kütusekulu numbrid (linnas talvel 7.5L/100km, maanteel 4.5), kuigi viimane Tln-Trt maanteesõit andis juba 4.2 trassi keskmiseks ilma linnata, nii et potentsiaali nagu oleks - 17" näeb üsna mannetu nii suures rattakoopas välja - Äärmiselt uimase conf'iga gaasipedaal/kohaltvõtt - võib-olla millalgi laseks Audi sätte peale keerata [b]Edasised plaanid[/b] * Panna mahedam toonkile, sest hetkel ei näe mitte essugi välja, eriti pimedas pimenurka kontrollides - häirib nii mind kui naist * Testida esituledes uusi/võimsamaid pirne - äkki annab mingit tulemust * Esisillas eriti augulisel teel kostuv kolks lahendada [b]Tehtud[/b] *Akuvahetus (pikem trall, kes võtab vahetust või aku ostu omal käel ette, siis tasub 5x veenduda, et ostate ikkagi enda masinale sobivate füüsiliste mõõtmetega aku, mitte suurema) * Salongiventilaatori mootori ja reostaadi vahetus (380) (ventika mootor viliseb, nagu kõigil Skodadel umbes 4a või 80000km pealt) * Käia VCDS'i kallal ja mudida seda veidi (võib pakkuda, kui kellelgi juhe vedelema jäänud koos tarkvaraga - vhelduseks oleks tore ise näppida, mitte maksta töö eest) * Mootoriruumist mingi rihma niutsumine kõrvaldada - hammasrihmavahetus tehtud koos veepumba ja muu sinna juurde kuuluvaga (eluaeg 5a/90000km minu puhul, esindus ütleb, et 5a/150000km) * Esistange kriimude, küljekarbi kahjustuse ja tagapampri mõra likvideerimine * 2...3-astmeline poleerimine ja vahatamine (kapotil eriti rõvedad kriimud ning ega ka piilarite - ülejäänud kere olukord just 5+ pole) [img]https://martinkraus.ee/superb/superb-1.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/superb/superb-3.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/superb/superb-4.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Combi Elegance Plus 2.0 TDI 110kw DSG 2017
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]