Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: markus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Renxx9[/i] Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale. [/quote] Ju siis kiiremini sõites ja möödasõite tehes kasutab elektrit lisaks ja seetõttu teeb sisepõlemismootor vähem tööd. Keskmine kulu 90 km/h juures on tegelt suur ja põhjus mikromootoris, millel jõudu napib ning peab rohkem rügama edasiliikumiseks. Mul oli vahepeal Passat 1.5TSI ja sellega sai Lätis käies keskmiseks 4,9 vabalt. Oleks ilust 90-ga sõitnud, siis oleks veel paar kriipsu allpool olnud. Aga need rohepöörde vaimus tehtid lahendused tunduvad vahest kummalised ning tekib küsimus kas lõpptulemuseks on väiksem küttekulu või läks hoopis vastupidi. 1.5TSI lülitab vahepeal 2 silindrit välja, näiteks linnas 50-ga sõites. Aga kuna sel 2 järgijäänud silindril jääb rammu väheks, siis kasutatakse 4. käiku :o ja olulisemalt kõrgemaid pöördeid, mille jurin linnakiirusel ennast häiris. Lahendus oli see, et sõidadki spido järgi 57 km/h, siis rakendus 5. käik. Kas nüüd kõrgemate pööretega saavutati madalam küttekulu, vot kahtlane. Ebameeldivam-mugavam oli küll linnakiirusel. Näiteks 2.0TSI 162kW kasutab 50 km/h kirusel 6. käiku, sest jõudu jagub. Mõlemal DSG7 kastid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.8%
- SQL:
69.2%
]