Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Renxx9[/i] Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud. Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud. Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga. Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt sujuval käivitub kui fooritagant startida. Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel :) Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8 :o Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla. Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale. Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õigupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed. Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]