Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Renxx9[/i] Ahoi Spetsialistid! Mõtlesin kaua, kas on mõtet teha sellisest liiga tavalisest autost siia teema, aga kuna sõidan sellega järgnevad kolm aastat kindlasti, kavatsen vastupidavust jne ka siin kajastada, siis otsustasin ikkagi märgi maha panna. Pealegi ei leidnud siit foorumist Octavia IV kohta teemat. Teeme siis otsa lahti. Elujooksul on tulnud pidada väga palju ja väga erinevaid autosi. Kõiki neid siin loetlema ei hakkaks. Kuna aga viimased kolm autot on olnud uued Octaviad (kõik on tööautod), siis tundub päris põnev viimast põlvkonda omavahel võrrelda. Nagu mainitud, siis tööautod. Ehk siis tööandja annab numbri ette ja tõtta poodi. Esimene minu kasutuses olev Octavia oli 2013 aastal 2013a mudel. See oli revulutsioon Skoda maailmas. Olin linnavahel üks esimesi, kes Octavia III mudeliga ringi kimas. Olgugi, et eelarve oli mannetumast mannetum, õnnestus sebida Corrida Red värv, lasin katuse mustaks kleepida ja panin musta värvi Autec ägeda velje ka alla. Pill nägi välja nagu prillikivi ja kõik vaatasid, kuid kahjuks oli see 1,2 mootori ja manuaal käigukastiga. Mingit dünaamikat selles autos ei olnud. Ei olnd see ökonoomne, ega ei liikunud ka edasi. Liiklusvoolus linnakiirusel oli ikka jupp tegu et kolonnis püsida. Ravolaris lasin heli järgi aidata ja selle käigus sai ka selle auto pisut müravabamaks. Teine ametiauto oli 2017 aastal Octavia III, FL 2017a. See oli juba varustusastmelt kõrgem. 1,4 110kW DSG. See oli pull auto. Hirmsasti liikus edasi ja bensiini väga ei kulutanudki. See oli esimene Skoda millepuhul mõtlesin, et Skoda on tegelikult päris hea auto juba. Kleepisin selle vaikseks, panin ulmeägeda tümmi sisse (teema on [url=https://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=4599]siin[/url]), tegin rehvid ka vaikseks (teema [url=https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=157346]siin[/url] pereautokohta, aga Skodal tegin samamoodi ja ulmevaikne auto sai ja olin rahul niikaua, kuni tööandja ütles, et vii auto poodi tagasi ja võta uus. Kätte jõudis 2021 aasta kevad. Kiipe pole, aga mõni üksik auto oli veel olemas. See, kuidas ma selle sain ma siinkohal ei kirjuta, kuid pill on aus. Esimene ehmatus oli muidugi suur, sest sellel autol on vaid kolm silindrit ja mootor vaid ühe liitrine. Tegin paar päeva proovisõitu ja tegelikult oli üllatus päris suur. See liikus reipalt edasi, kolm silindrit teeb kiirendades isegi päris huvitavat häält ja mis kõige olilisem, see auto on nii vaikne, et hetkel ei kaalu isegi mürasummutuse paigaldamist. Samuti on tehase heli suht normaalne. Aga mis siin ikka jahuda. Uus auto, milleg olen pool aastat sõitnud on siin: Autoks on siis pealkirjas märgitud [b]NX34LD Octavia HB Elegance 1,0 TSI mHybrid 81kW 7k. DSG[/b] Varustus: * Värv 4Q4Q Pruun metallik, Maple Brown * Sisu BG Musta värvi tekstiilinterjöör Satin * Digitaalne näidikupaneel "Digital Instrument Panel" * Wireless SmartLink Apple CarPlay WiFi Hotspoti kaudu * Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", 10tolline" puutetundlik värviekraan * "Climatronic" kahetsooniline automaatne kliimaseade * LEDesilaternad: LEDtehnoloogiaga lähi, kaug ja päevasõidutuled * Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem (Front Assist) * LED esilaternad: LED tehnoloogiaga lähi, kaug ja päevasõidutuled * LED udutuled ees * Full LED tagatuled (dünaamilised suunatuled taga) * Kaug ja lähitulede automaatne lülitus(Auto LightAssist) * Vihmasensor + Coming/Leaving Home funktsioon * Soojendusega klaasipesurite düüsid * Rehvirõhu monitooring * 17" valuveljed Rotare, rehvid 205/55 R17 * KESSY + alarm: võtmeta avamis ja käivitussüsteem koos alarmsüsteemiga, võtmeta avamine nii esi kui tagaustele * 2kodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega * Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid * Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant) * Parkimisandurid ees ja taga + "Manoeuvre Assist" * Tagurduskaamera * Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk * Soojendusega esiistmed * Salongi LEDvalgustuse pakett: LEDvalgustus armatuurlaua ja uste dekoratiivliistudes, valgustatud jalaruum ees ja taga * Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile) * Adaptiivne püsikiirushoidik * Esiklaasinäidik Head Up Display * Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad * Jne Jne.. Pilte ka: [img]https://www.upload.ee/image/13754123/IMG_59883.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13754124/IMG_59933.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13754127/IMG_60183.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13754128/IMG_58583.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.6%
- SQL:
55.4%
]