Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
cgr

 postitati 26.12.20 18:38
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.


Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu mürasummutusega

Kuuldavasti on uue O4 plokid nii lukus tehase poolt, et läheb aega, kuniks need lahti hammustatakse ja midagi mudima saab reaalselt hakata. Sama lugu Golf 8 ja uue Leoniga.
JaanusS69

 postitati 22.12.20 01:24
Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.


Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu mürasummutusega
MarkkoN

 postitati 21.12.20 21:48
Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva “gongiga” täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui käed on roolil. :(


Sama teeb ka minu Superb. Ja just seepärast ma ka ei kasuta üldjuhul Lane Assisti. Honda süsteem töötas minu jaoks palju mugavamalt, aga see selleks.
cgr

 postitati 21.12.20 21:32
Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva “gongiga” täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui käed on roolil. :(
vamps

 postitati 21.12.20 08:58
Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
... Lisaks on lane assist väga kriitiline minu sõidustiili osas, aga ka see pidi uute Octaviate puhul tavaline olema Briskodat sirvides...


Milles see kriitilisus väljendub? Kui ise korra hoolduse ajal prooviringi tegin, siis toimis väga päris hästi (võrreldes varasema Karoq-iga, mis koguaeg sikutas ja lausa häiris sõitu).
cgr

 postitati 19.12.20 16:05
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.
martinifoto

 postitati 19.12.20 15:17
Väga ilus komplekt, kui ise valiks, siis ainult hele sisu ja suhteliselt samad valikud :) Kuidas müraga lood on ja vedrustusega? Käisin Tallinnas diislit proovimas ja jube kõva oli - kordades kõvem kui 2019 17" rehvidega Leon. V-o oli adaptiivne vedrustus keeratud kõge jäigemaks, aga ei tulnud meelde otsida tol korral. CarPlay/Android Auto probleemid on ka minu Leonil ning seda ka juhtme otsas istudes.
cgr

 postitati 19.12.20 13:14
Nüüdseks läbisõitu kogunenud 4k km jagu ja ainukeseks murekohaks on uus infotainment süsteem, mis ei taha kuigi hästi wireless CarPlayga hakkama saada. See väljendub selles, et süsteem jookseb aeg-ajalt kokku, teeb iseenesest restarti jne. Briskoda foorumit lugedes on see uute Octaviate üleüldine probleem ja ka tehas on sellest probleemist teadlik. Jääb ainult üle oodata tarkvaravärskendust, muu ei aita. Üks tehase recall juba oli ja sai see tehtud - probleeme jäi vähemaks, aga lõpuni rahule ei saa veel jääda. Lisaks on lane assist väga kriitiline minu sõidustiili osas, aga ka see pidi uute Octaviate puhul tavaline olema Briskodat sirvides.
Muus osas olen väga rahul ja varustuse osas sai kõik õiged valikud tehtud - millesti pole siiani puudust tundnud. :) Eraldi tooks välja Elegance varustuse standardsed istmed - väga mugavad ja pikemaid vahemaid läbides ei väsita sugugi.

https://www.upload.ee/thumb/12660145/EB87382C-1E4C-439B-AFB7-0E014A6A98EE.jpeg
MarkkoN

 postitati 14.11.20 22:47
Väga sümpaatne auto. LED-Matrix on hea valik, samuti on DSG võrreldes japside CVT-ga lausa imeline käigukast, soojendusega esiklaasi kiidan samuti- meie oludes ideaalne lisa. Edu!
cgr

 postitati 14.11.20 19:51
Tere!

Pikalt plaani pidanud ja hoogu võtnud, et Škoda igapäevaseks sõiduvahendiks võtta ja nüüd sai see teoks. Eelmise aasta sügisel olin väga lähedal, et Octavia III võtta, aga õnneks kannatasin aastakese veel, sest juba siis oli teada, et uus põlvkond on tulemas ja sihtisin ikkagi seda.
Eelnevalt olen peamiselt sõitnud erinevate Hondade ja Toyotadega, aga VAG grupi autod on viimastel aastatel aina rohkem paelunud oma innovaatilisuse ja üldise olekuga.

Auto komplekteerisin ja andsin tellimuse sisse augusti lõpus ja ootasin 2 kuud, nüüdseks kohal. Kindel soov oli G-TEC ja kuna 4. põlvkonda hakati seda tüüpi tootma alles septembris, siis jäigi sügisesse. Ise arvestasin pigem auto kätte saada detsembris või isegi järgmise aasta alguses, aga kõik sujus üllatavalt kiiresti.

Lisaks Elegance varustuspaketile sai mõned linnukesed lisavarustuse nimekirjas ka märgitud ja kokkuvõtteks tuli juurde:

* Ilma mudelitähiseta OCTAVIA pakiruumi luugil
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Metallikvärv Black Magic
* Esiistmete seljatugede tagakülg kaetud kunstnahaga
* 18" valuveljed Perseus
* Bluetooth käed­vabad telefoniseade, telefonilaegas keskkonsoolis, juhtmeta laadimine Wireless Charging
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad + tumedaks toonitud klaasid taga, alates B-­piilarist (SunSet)
* Maatriks-­LED­ esilaternad, Full­-LED tagatuled (LED­-valgustid nii kereosas kui ka tagaluugil asuvas laternakorpuses, dünaamilised suunatuled taga)
* Panipaik kõrvalistuja istme all, pagasikinnitusvahendid ja pagasikinnitusvõrgud (3 tk.) pagasiruumis
* 2­-kodaraga soojendusega nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ning DSG käiguvahetusega roolilt

Talverehvideks läksid alla Pirelli Ice Zero FR lamellid. Kahjuks ei saanud gaasiautole valida Cantonit ega madaldust.

Nüüd 1,5 nädalaga 1300 km sõidetud ja esmamuljed igati positiivsed. Loomulikult on eriline rõõm kütusekulu üle ja maatriks-tuled on ka võrreldes tavalistega ikka teine tase. Toyota pealt tulnuna rõõmustab ka DSG käigukast :) Kiirendades võiks küll mootorimüra salongi vähem kostuda ja Columbuse infotainment süsteem koostöös wireless CarPlayga viskab aeg-ajalt siibrisse, aga siiamaani üldjoontes väga rahul ja jätkan nautimist.

Paar kiiret klõpsu ka, mis said peale poest väljasõitmist tehtud. Katsun lähiajal paremad tulistada:

https://www.upload.ee/thumb/12518219/D16FAC2A-2EB8-485D-AD00-A9257621A216.jpeg

https://www.upload.ee/thumb/12518232/A84648A9-3C37-4F8C-B0B3-DADC6FB0EE67.jpeg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.2% - SQL: 34.8%]