Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia Combi mk4 Elegance CNG DSG ‘20 - cgr (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2018)
cgr
huviline



Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi mk4 ‘20

postitati 14.11.20 19:51 Tsiteeri
Octavia Combi mk4 Elegance CNG DSG ‘20 - cgr



Tere!

Pikalt plaani pidanud ja hoogu võtnud, et Škoda igapäevaseks sõiduvahendiks võtta ja nüüd sai see teoks. Eelmise aasta sügisel olin väga lähedal, et Octavia III võtta, aga õnneks kannatasin aastakese veel, sest juba siis oli teada, et uus põlvkond on tulemas ja sihtisin ikkagi seda.
Eelnevalt olen peamiselt sõitnud erinevate Hondade ja Toyotadega, aga VAG grupi autod on viimastel aastatel aina rohkem paelunud oma innovaatilisuse ja üldise olekuga.

Auto komplekteerisin ja andsin tellimuse sisse augusti lõpus ja ootasin 2 kuud, nüüdseks kohal. Kindel soov oli G-TEC ja kuna 4. põlvkonda hakati seda tüüpi tootma alles septembris, siis jäigi sügisesse. Ise arvestasin pigem auto kätte saada detsembris või isegi järgmise aasta alguses, aga kõik sujus üllatavalt kiiresti.

Lisaks Elegance varustuspaketile sai mõned linnukesed lisavarustuse nimekirjas ka märgitud ja kokkuvõtteks tuli juurde:

* Ilma mudelitähiseta OCTAVIA pakiruumi luugil
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Metallikvärv Black Magic
* Esiistmete seljatugede tagakülg kaetud kunstnahaga
* 18" valuveljed Perseus
* Bluetooth käed­vabad telefoniseade, telefonilaegas keskkonsoolis, juhtmeta laadimine Wireless Charging
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad + tumedaks toonitud klaasid taga, alates B-­piilarist (SunSet)
* Maatriks-­LED­ esilaternad, Full­-LED tagatuled (LED­-valgustid nii kereosas kui ka tagaluugil asuvas laternakorpuses, dünaamilised suunatuled taga)
* Panipaik kõrvalistuja istme all, pagasikinnitusvahendid ja pagasikinnitusvõrgud (3 tk.) pagasiruumis
* 2­-kodaraga soojendusega nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ning DSG käiguvahetusega roolilt

Talverehvideks läksid alla Pirelli Ice Zero FR lamellid. Kahjuks ei saanud gaasiautole valida Cantonit ega madaldust.

Nüüd 1,5 nädalaga 1300 km sõidetud ja esmamuljed igati positiivsed. Loomulikult on eriline rõõm kütusekulu üle ja maatriks-tuled on ka võrreldes tavalistega ikka teine tase. Toyota pealt tulnuna rõõmustab ka DSG käigukast :) Kiirendades võiks küll mootorimüra salongi vähem kostuda ja Columbuse infotainment süsteem koostöös wireless CarPlayga viskab aeg-ajalt siibrisse, aga siiamaani üldjoontes väga rahul ja jätkan nautimist.

Paar kiiret klõpsu ka, mis said peale poest väljasõitmist tehtud. Katsun lähiajal paremad tulistada:

https://www.upload.ee/thumb/12518219/D16FAC2A-2EB8-485D-AD00-A9257621A216.jpeg

https://www.upload.ee/thumb/12518232/A84648A9-3C37-4F8C-B0B3-DADC6FB0EE67.jpeg


Octavia Combi mk4 Elegance ‘20
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 14.11.20 22:47 Tsiteeri


Väga sümpaatne auto. LED-Matrix on hea valik, samuti on DSG võrreldes japside CVT-ga lausa imeline käigukast, soojendusega esiklaasi kiidan samuti- meie oludes ideaalne lisa. Edu!


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cgr
huviline



Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi mk4 ‘20

postitati 19.12.20 13:14 Tsiteeri


Nüüdseks läbisõitu kogunenud 4k km jagu ja ainukeseks murekohaks on uus infotainment süsteem, mis ei taha kuigi hästi wireless CarPlayga hakkama saada. See väljendub selles, et süsteem jookseb aeg-ajalt kokku, teeb iseenesest restarti jne. Briskoda foorumit lugedes on see uute Octaviate üleüldine probleem ja ka tehas on sellest probleemist teadlik. Jääb ainult üle oodata tarkvaravärskendust, muu ei aita. Üks tehase recall juba oli ja sai see tehtud - probleeme jäi vähemaks, aga lõpuni rahule ei saa veel jääda. Lisaks on lane assist väga kriitiline minu sõidustiili osas, aga ka see pidi uute Octaviate puhul tavaline olema Briskodat sirvides.
Muus osas olen väga rahul ja varustuse osas sai kõik õiged valikud tehtud - millesti pole siiani puudust tundnud. :) Eraldi tooks välja Elegance varustuse standardsed istmed - väga mugavad ja pikemaid vahemaid läbides ei väsita sugugi.

https://www.upload.ee/thumb/12660145/EB87382C-1E4C-439B-AFB7-0E014A6A98EE.jpeg


Octavia Combi mk4 Elegance ‘20
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinifoto
huviline



Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 164

Kasutaja on eemal


postitati 19.12.20 15:17 Tsiteeri


Väga ilus komplekt, kui ise valiks, siis ainult hele sisu ja suhteliselt samad valikud :) Kuidas müraga lood on ja vedrustusega? Käisin Tallinnas diislit proovimas ja jube kõva oli - kordades kõvem kui 2019 17" rehvidega Leon. V-o oli adaptiivne vedrustus keeratud kõge jäigemaks, aga ei tulnud meelde otsida tol korral. CarPlay/Android Auto probleemid on ka minu Leonil ning seda ka juhtme otsas istudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cgr
huviline



Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi mk4 ‘20

postitati 19.12.20 16:05 Tsiteeri


Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.


Octavia Combi mk4 Elegance ‘20
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 21.12.20 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
... Lisaks on lane assist väga kriitiline minu sõidustiili osas, aga ka see pidi uute Octaviate puhul tavaline olema Briskodat sirvides...


Milles see kriitilisus väljendub? Kui ise korra hoolduse ajal prooviringi tegin, siis toimis väga päris hästi (võrreldes varasema Karoq-iga, mis koguaeg sikutas ja lausa häiris sõitu).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cgr
huviline



Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi mk4 ‘20

postitati 21.12.20 21:32 Tsiteeri


Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva “gongiga” täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui käed on roolil. :(


Octavia Combi mk4 Elegance ‘20
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 21.12.20 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva “gongiga” täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui käed on roolil. :(


Sama teeb ka minu Superb. Ja just seepärast ma ka ei kasuta üldjuhul Lane Assisti. Honda süsteem töötas minu jaoks palju mugavamalt, aga see selleks.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanusS69
huviline



Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 87

Kasutaja on eemal


postitati 22.12.20 01:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.


Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu mürasummutusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cgr
huviline



Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi mk4 ‘20

postitati 26.12.20 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas. :)

Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.


Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu mürasummutusega

Kuuldavasti on uue O4 plokid nii lukus tehase poolt, et läheb aega, kuniks need lahti hammustatakse ja midagi mudima saab reaalselt hakata. Sama lugu Golf 8 ja uue Leoniga.


Octavia Combi mk4 Elegance ‘20
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]