Teema ülevaade |
RagnaroK
|
postitati 12.04.20 11:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Eks ta ajas ilmselt veidi langeb, kuid 1.5TSI on tiba janusem kui 1.4TSI. Endal Passat B8 1.4TSI DSG ja trassil sõltub kõik sellest kuidas sõita -
90-100km/h püsikaga ühtlasel kiirusel on seal enam-vähem 5,3-5,5 keskmine, sealt edasi 110km/h peale tõustes hakkab keskmine ka vaikselt kerima. Väike
mootor peab ebasoodsate olude kokkulangevusel rohkem pingutama ja tuul vms mõjutab nähtavalt. Vähemalt minu liikuril on see nii. |
Eelmine auto oli ka mul 1.4TSI DSG ning sain ka ca 5,5 keskmiseks. Eks praegusel 400km ringil mängis rolli ka see, et Tallinn-Pärnu poole sõites oli
väga palju rekkasid, kellest mööda sai uhatud + tagasisõites Tallinna poole oli Tallinn-Tartu neljarealisel ka võimalik 110'ga sõita. Oleks ainult 90
alad olnud ning tühjad väljad, eks oleks siis juba praegugi kütusekulu alla 6 l/100kmm
|
Puuriit
|
postitati 11.04.20 16:10 |
Eks ta ajas ilmselt veidi langeb, kuid 1.5TSI on tiba janusem kui 1.4TSI. Endal Passat B8 1.4TSI DSG ja trassil sõltub kõik sellest kuidas sõita -
90-100km/h püsikaga ühtlasel kiirusel on seal enam-vähem 5,3-5,5 keskmine, sealt edasi 110km/h peale tõustes hakkab keskmine ka vaikselt kerima. Väike
mootor peab ebasoodsate olude kokkulangevusel rohkem pingutama ja tuul vms mõjutab nähtavalt. Vähemalt minu liikuril on see nii.
|
RagnaroK
|
postitati 09.04.20 22:54 |
Tere,
Tegin paar päeva tagasi väikse 400km sõidu maanteel. Natuke oli kohapeal tiksutamist ja bensuka burksipeatusi ka. Sain 400km peale 6,1 l/100km
tulemuse - autos 2 täiskasvanut + 2 last ja pagasnik tühi.
Selle mootori kohta suht suur tulemus (mitte, et see mind morjendaks). Millal mootor on nn. sisse sõidetud ning kütusekulu langeb - 10000 km pealt?
|
RagnaroK
|
postitati 31.03.20 20:47 |
Tere,
Olen koda foorumis täitsa uus nägu ning surfasin siin natuke ringi ning nägin, et aktiivseid kasutajaid siin leidub ning koda maailmas liikuvat uut
infot ikka jagatakse. Eelmiseks autoks oli mul 1.4TSI 103kW DSG Octavia Combi III Ambition 2015. a, mille kohta teemat ei viitsinud teha. Nüüd
mõtlesin, et teen huvi pärast ka väikse postituse uue auto kohta.
Tundub, et sain endale suht viimaste hulgas "Koroona-koda", kuna hetkel koda tehased kinni ning osta saab vaid laoautosid. Enne, kui hakkan
täpsustama auto spetsifikatsiooni, siis võib-olla kohe alguses tekkis mõnel küsimus, miks võtsin veel viimase otsa Octavia III, mitte ei oodanud
Octavia IV tellimiseni ära. Sellel on väga lihtne põhjus - auto pole otseselt minu oma, vaid tegemist ettevõtte autoga, mille poliitika on see, et
peale garantiiaja lõppu vahetatakse järgmise vastu välja.
Aga autost ka natuke:
Tegemist 2020. a. koda Octavia Combi III Elegance varustuspaketi autoga, millel uuemat tüüpi 1.5TSI 110kW mootor ning 7-k DSG kast. Esindusest
sõitsin sellega välja eelmine reede 27.03.2020 ning see oli kusjuures esimene auto, millega sain tutikana salongist välja sõita. Värviks on Metal Grey
ning selle valikuga olen väga rahul. Lisavarustust ämbriga lisatud pole ning puudus ka selleks võimalus (etteantud eelarve). Lisaks Elegance paketile
on autol haagisekonks, esiklaasi soojendus, adaptiivne püsikiirushoidik, parkimisandurid taga.
Võrreldes eelmise Octaviaga, mis oli põhimõtteliselt sarnane praegusega, ütleks ära, et 1.5TSI läheb üllatavalt kiiresti soojaks. Hommikul 0 kraadise
välistemperatuuriga sõites puhub juba peale 5-10min linnavahel törtsutades sooja, aga eelmine 1.4 mootor ei tahtnud linna vahel peale 20 min sõitu
sooja puhudagi. Maanteel on facelift auto vaiksem kui eelmine. Üks huvitav erinevus vanema autoga on veel see, et Start-Stop rakendub foori alla
jõudes juba siis, kui auto veel ei seisa - enne oli ikka nii, et auto pidi seisma, kui antud funktsioon rakendus. Kindlasti astub see paremini edasi,
kui 103kW, kuid pole "julgenud" veel vajutada, kuna läbisõit alles 200 km - küll jõuab peale koroonat trippida
Mõned pildid ka autost:
|
|