Skoda Octavia III Elegance Combi 1.5TSI DSG 110kW - 2020 - RagnaroK
Tere,
Olen Skoda foorumis täitsa uus nägu ning surfasin siin natuke ringi ning nägin, et aktiivseid kasutajaid siin leidub ning Skoda maailmas liikuvat uut
infot ikka jagatakse. Eelmiseks autoks oli mul 1.4TSI 103kW DSG Octavia Combi III Ambition 2015. a, mille kohta teemat ei viitsinud teha. Nüüd
mõtlesin, et teen huvi pärast ka väikse postituse uue auto kohta.
Tundub, et sain endale suht viimaste hulgas "Koroona-Skoda", kuna hetkel Skoda tehased kinni ning osta saab vaid laoautosid. Enne, kui hakkan
täpsustama auto spetsifikatsiooni, siis võib-olla kohe alguses tekkis mõnel küsimus, miks võtsin veel viimase otsa Octavia III, mitte ei oodanud
Octavia IV tellimiseni ära. Sellel on väga lihtne põhjus - auto pole otseselt minu oma, vaid tegemist ettevõtte autoga, mille poliitika on see, et
peale garantiiaja lõppu vahetatakse järgmise vastu välja.
Aga autost ka natuke:
Tegemist 2020. a. Skoda Octavia Combi III Elegance varustuspaketi autoga, millel uuemat tüüpi 1.5TSI 110kW mootor ning 7-k DSG kast. Esindusest
sõitsin sellega välja eelmine reede 27.03.2020 ning see oli kusjuures esimene auto, millega sain tutikana salongist välja sõita. Värviks on Metal Grey
ning selle valikuga olen väga rahul. Lisavarustust ämbriga lisatud pole ning puudus ka selleks võimalus (etteantud eelarve). Lisaks Elegance paketile
on autol haagisekonks, esiklaasi soojendus, adaptiivne püsikiirushoidik, parkimisandurid taga.
Võrreldes eelmise Octaviaga, mis oli põhimõtteliselt sarnane praegusega, ütleks ära, et 1.5TSI läheb üllatavalt kiiresti soojaks. Hommikul 0 kraadise
välistemperatuuriga sõites puhub juba peale 5-10min linnavahel törtsutades sooja, aga eelmine 1.4 mootor ei tahtnud linna vahel peale 20 min sõitu
sooja puhudagi. Maanteel on facelift auto vaiksem kui eelmine. Üks huvitav erinevus vanema autoga on veel see, et Start-Stop rakendub foori alla
jõudes juba siis, kui auto veel ei seisa - enne oli ikka nii, et auto pidi seisma, kui antud funktsioon rakendus. Kindlasti astub see paremini edasi,
kui 103kW, kuid pole "julgenud" veel vajutada, kuna läbisõit alles 200 km - küll jõuab peale koroonat trippida
Mõned pildid ka autost:
|