Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Škoda Octavia III Elegance Combi 1.5TSI DSG 110kW - 2020 - RagnaroK (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1839)
RagnaroK
huviline



Registreerunud 31.03.20
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia III Elegance 1.5TSI DSG 2020

postitati 31.03.20 20:47 Tsiteeri
Škoda Octavia III Elegance Combi 1.5TSI DSG 110kW - 2020 - RagnaroK



Tere,

Olen Škoda foorumis täitsa uus nägu ning surfasin siin natuke ringi ning nägin, et aktiivseid kasutajaid siin leidub ning Škoda maailmas liikuvat uut infot ikka jagatakse. Eelmiseks autoks oli mul 1.4TSI 103kW DSG Octavia Combi III Ambition 2015. a, mille kohta teemat ei viitsinud teha. Nüüd mõtlesin, et teen huvi pärast ka väikse postituse uue auto kohta.

Tundub, et sain endale suht viimaste hulgas "Koroona-Škoda", kuna hetkel Škoda tehased kinni ning osta saab vaid laoautosid. Enne, kui hakkan täpsustama auto spetsifikatsiooni, siis võib-olla kohe alguses tekkis mõnel küsimus, miks võtsin veel viimase otsa Octavia III, mitte ei oodanud Octavia IV tellimiseni ära. Sellel on väga lihtne põhjus - auto pole otseselt minu oma, vaid tegemist ettevõtte autoga, mille poliitika on see, et peale garantiiaja lõppu vahetatakse järgmise vastu välja.

Aga autost ka natuke:
Tegemist 2020. a. Škoda Octavia Combi III Elegance varustuspaketi autoga, millel uuemat tüüpi 1.5TSI 110kW mootor ning 7-k DSG kast. Esindusest sõitsin sellega välja eelmine reede 27.03.2020 ning see oli kusjuures esimene auto, millega sain tutikana salongist välja sõita. Värviks on Metal Grey ning selle valikuga olen väga rahul. Lisavarustust ämbriga lisatud pole ning puudus ka selleks võimalus (etteantud eelarve). Lisaks Elegance paketile on autol haagisekonks, esiklaasi soojendus, adaptiivne püsikiirushoidik, parkimisandurid taga.

Võrreldes eelmise Octaviaga, mis oli põhimõtteliselt sarnane praegusega, ütleks ära, et 1.5TSI läheb üllatavalt kiiresti soojaks. Hommikul 0 kraadise välistemperatuuriga sõites puhub juba peale 5-10min linnavahel törtsutades sooja, aga eelmine 1.4 mootor ei tahtnud linna vahel peale 20 min sõitu sooja puhudagi. Maanteel on facelift auto vaiksem kui eelmine. Üks huvitav erinevus vanema autoga on veel see, et Start-Stop rakendub foori alla jõudes juba siis, kui auto veel ei seisa - enne oli ikka nii, et auto pidi seisma, kui antud funktsioon rakendus. Kindlasti astub see paremini edasi, kui 103kW, kuid pole "julgenud" veel vajutada, kuna läbisõit alles 200 km :D - küll jõuab peale koroonat trippida ;)

Mõned pildid ka autost:

https://www.upload.ee/image/11379445/20200329_134155.jpg
https://www.upload.ee/image/11379480/20200329_134007.jpg
https://www.upload.ee/image/11379470/20200327_103006.jpg
https://www.upload.ee/image/11379484/20200327_103027.jpg
https://www.upload.ee/image/11379496/20200327_112311.jpg
https://www.upload.ee/image/11379512/20200327_111848.jpg
https://www.upload.ee/image/11379518/20200327_112148.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RagnaroK
huviline



Registreerunud 31.03.20
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia III Elegance 1.5TSI DSG 2020

postitati 09.04.20 22:54 Tsiteeri


Tere,

Tegin paar päeva tagasi väikse 400km sõidu maanteel. Natuke oli kohapeal tiksutamist ja bensuka burksipeatusi ka. Sain 400km peale 6,1 l/100km tulemuse - autos 2 täiskasvanut + 2 last ja pagasnik tühi.

Selle mootori kohta suht suur tulemus (mitte, et see mind morjendaks). Millal mootor on nn. sisse sõidetud ning kütusekulu langeb - 10000 km pealt?

https://www.upload.ee/thumb/11445414/20200408_163749.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 11.04.20 16:10 Tsiteeri


Eks ta ajas ilmselt veidi langeb, kuid 1.5TSI on tiba janusem kui 1.4TSI. Endal Passat B8 1.4TSI DSG ja trassil sõltub kõik sellest kuidas sõita - 90-100km/h püsikaga ühtlasel kiirusel on seal enam-vähem 5,3-5,5 keskmine, sealt edasi 110km/h peale tõustes hakkab keskmine ka vaikselt kerima. Väike mootor peab ebasoodsate olude kokkulangevusel rohkem pingutama ja tuul vms mõjutab nähtavalt. Vähemalt minu liikuril on see nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RagnaroK
huviline



Registreerunud 31.03.20
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia III Elegance 1.5TSI DSG 2020

postitati 12.04.20 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Eks ta ajas ilmselt veidi langeb, kuid 1.5TSI on tiba janusem kui 1.4TSI. Endal Passat B8 1.4TSI DSG ja trassil sõltub kõik sellest kuidas sõita - 90-100km/h püsikaga ühtlasel kiirusel on seal enam-vähem 5,3-5,5 keskmine, sealt edasi 110km/h peale tõustes hakkab keskmine ka vaikselt kerima. Väike mootor peab ebasoodsate olude kokkulangevusel rohkem pingutama ja tuul vms mõjutab nähtavalt. Vähemalt minu liikuril on see nii.


Eelmine auto oli ka mul 1.4TSI DSG ning sain ka ca 5,5 keskmiseks. Eks praegusel 400km ringil mängis rolli ka see, et Tallinn-Pärnu poole sõites oli väga palju rekkasid, kellest mööda sai uhatud + tagasisõites Tallinna poole oli Tallinn-Tartu neljarealisel ka võimalik 110'ga sõita. Oleks ainult 90 alad olnud ning tühjad väljad, eks oleks siis juba praegugi kütusekulu alla 6 l/100kmm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]