Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Superb 1.8T sedaan - 2010 - Cyberlord
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wigry[/i] Üldiselt võimsuse tõstmise ja mootori tööressursi vahel on vastandsõltuvus, mida võimsamaks mootorit tuunid seda vähem ta vastu peab. Ega niisama pole tehas võimsust piiranud. Et põhimõtteliselt on võimalik ju ka 1.6 liitrisest mootorist 500 hobust teatud ajaks kätte saada, aga 200 hobuse võtmisel peab see mootor oluliselt kauem vastu rääkimata 100-st mille puhul on mootor ikka väga pikaealine. Chippimine peaks muutma süüteajastust ja kütusesegu, ehk sisuliselt põlemisprotsessi temperatuuri mis teatud piirist alates hakkab klappidele liiga tegema. MTM on teadlikult siis chippimise võimsust piiranud, kuna ju nad siis on loodetavasti materjaliteadust teinud ja leidnud, et kui veel kangemaks põlemist teha, siis hakkavad juppide eluead kiirelt kahanema ja auto ei pruugi ette nähtud garantiiaega vastu pidada. Kuna tegelen lennundusega, kus kütusesegu reguleerimine käib kolbmootoriga lennukitel käsitsi, siis seal peab väga hoolas olema, muidu võib mootori kenasti tuksi keerata, kui lased põlemisprotsessi liiga kuumaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Superb 1.8T sedaan - 2010 - Cyberlord
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.8%
- SQL:
67.2%
]