Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Superb 1.8T sedaan - 2010 - Cyberlord (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 7652)
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.10 17:09 Tsiteeri
Superb 1.8T sedaan - 2010 - Cyberlord



Tervitus Škodalastele!

Olen oma lühikese elukese jooksul päris mitmeid autosid omanud ning paljud nendest ka tuttuued (Subaru forester 2009 2.5T, Mazda 5 ja 6 mõlemad 2007, Kia Cee`d 1.6TDI + mõned pirukad ja hunnik vanemaid pille) kuid pean tunnistama, et sellist rahuolu nagu seda pakub nüüdne superb ei ole ma veel ühestki autost saanud.
Tegemist siis 2010a škoda superb kõige madalama varustusega pilliga, millel soodusmüük hetkel 299 000.- manuaal ning 319 900.- 7k DSG kastiga, mina otsustasin viimase kasuks. Mootoriks 1.8T, millel võimsust 118KW ning väänet 250 njuutonit. Värv on must, mis on vaieldamatult soliidseim valik sellele pillile...no tee või tina aga mustad autod on kenad ning soliidsed. Olen omanud 4 musta autot juba ning tean, et neid on piin puhtana hoida aga kui nad seda on, siis on ikka krdi hea vaadata küll:)
Võtmed sain kätte 17.06.10, tollal oli odomeetril 8km, mis on tänaseks kasvanud 1500 peale ning kasvab järgneva paari nädalaga arvatavasti vähemalt samapalju. Ja oi need kilomeetrid on rõõmsad olnud;)
DSG kast on vapustavalt kiire, vahest sooviks ehk, et üles- ja allavahetused oleks tiba sujuvamad aga samas ei oska võibolla ise ka piisavalt gaasi ja piduriga mängida, et asi max. sujuv oleks (esimene automaadiga auto ikkagi). Samas ongi tegemist ju kiire käimariga ning mõningane teravus on vast täiesti loogiline sellisel puhul. Sõita on lust nii sileda asfaldi kui ka kruusa peal. Kurve saab päris optimistlikult võtta aga samas peab endale aru andma, et see auto ei ole selleks loodud ning mulle tundub täitsa banaalne kui keegi sellise 5m pika paadiga kujutab ette, et ta on ringrajale sattunud. Selle auto minek on minujaoks täielik üllatus - ei osanud oodata, et 1.8t nii tublilt seda edasi viib. Oma ebausust tingituna uurisin ka mootori chippimise võimalust ja ennäe - Auto 100 pakub lausa ise vastavat teenust. Pakutav siis MTM chip, mis kirjade järgi tõstab võimsuse 118Kw pealt 151 peale ning vääne kasvab +55nm ehk siis 305nm. Kuna ma ei suutnud kuidagi allaneelata fakti, et selline võimalus on olemas ning ametlik garantii ka säilib, siis sai ka see juba hinnasisse kenasti ära paigutatud. Leppisin müüjaga kokku, et chip pannakse siis kui ise seda soovin, arvatavasti juhtub see vahemikus 3-5k läbisõitu - siis on mootor juba piisavalt sissetöötanud ning samas peale chippimist peaks rõõmu kulutatud 15 600.- eegu eest küllaga olema.
Kuna tegemist on tööautoga ning peres hetkel teiseks autoks naise kasutada 2.8 syncro passat, siis ei saa eitada, et tekkis hirmus kiusatus majanduse stabiliseerumisel perre soetada 3.6 V6 Superb, et naine turvaliselt kugleda saaks ning mina soovikorral ennast kuskil väljaelamas käia.

Ei hakkagi pikemalt siin kaagutama hetkel, eks kilomeetrite kogunedes tekib ka muljeid juurde ning kui leian viitsimist fotokaga õues käia, siis klõpsin paar pilti ka vaatamiseks:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 29.06.10 18:13 Tsiteeri


Võta see viitsimine kokku ja käi klöpsi pildid ikka ära varsti.

See chippimise idee tundub huvitav (et nüüd Auto100 ise pakub). Meil on siin foorumis sel teemal palju mõeldud, kuid nagu siiani on tundunud, pole liigapalju ette võetud. Mina isiklikult viskasin selle mõtte siiski peast välja (omal RS bensukas). Minekut on niigi piisavalt:)

Palju muretuid kilomeetreid teile koos!:)


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Heix
huviline



Registreerunud 18.01.09
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,6 MPI

postitati 29.06.10 18:26 Tsiteeri


Hää valik, Soovin Õnne ning sõidulusti!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.10 21:49 Tsiteeri


Õnnitlused! :)

Rahvas nõuab pilte! :) Aga jah, võta või järgmiseks Superb. Igalpoolt pressib ainult positiivsust sisse selle auto kohta. :P Ükskord tahaks seda 3.6 V6 varianti kah proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 30.06.10 05:51 Tsiteeri


Õnnitlused! Pikka ja muretud teed teile koos sõita!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.10 08:56 Tsiteeri


Teisipäeval chippima:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janek85
huviline

Avatar


Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SuperbII

postitati 14.07.10 13:56 Tsiteeri


Kuidas chippimine õnnestus:P?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 14.07.10 19:12 Tsiteeri


Kimab ringi nüüd ja ei saa mitu päeva siia vaadatud äkki:D


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 15.07.10 08:37 Tsiteeri


No kui pastlad siledaks saab lihvitud, siis tuleb kurtma siia:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 15.07.10 09:21 Tsiteeri


Võin vihjeks öelda, et see auto jäi hetkel chippimata. Antud auto nõudis uuemat MTM softi, mis peaks kolme nädala pärast olemas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janek85
huviline

Avatar


Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SuperbII

postitati 15.07.10 09:52 Tsiteeri


Mulle väitis üks tegelane youtuubis et tal mõõdeti stockis 180 hobust(so on 132kw) ja ta chippis oma 1,8 dsg 235 hobuse(so 172kw) ja 350Nm peale.(MTM oma on 151kw ja 305 Nm) Kiirendus on nüüd 7,2 , rahulikul sõidul võtab isegi vähem kütust. Kiirelt sõites võtab rohkem kütust kui enne, mis on ka loogiline. Garanti jäi alles, kuna chipi installia firma ja esindus pidid omavahel läbi saama.
Tüüp on kokkuvõttest asjaga väga rahul.
Ma hakkasin selle jutu peale ka ise veeretama mõtet, et kui palju mul veel jõudu juurde oleks vaja ja hakkasin tunnetuse pärast oma kasti ka S reziimi lappama aegajalt ning avastasin enda autol järjekordse vea: teiselt kolmandale vahetusel laseb arvuti mootori punasesse(vist 6800 juurde) alasse piirajasse ja paugub seal mõnda aega, enne kui ära vahetab üles alles käigu:mad:. St kiirendad, siis kiirendus raugeb, tekib pidurdus, käiguvahetus ja uus kiirendus. Ühel korral kestis se piirajas olek 2-3 sek vahele:o(hoidsingi nii, et näha mida se arvuti teha otsustab lõpuks)... On kellegil teisel ka nii olnud?Või on se palavusest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.10 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Võin vihjeks öelda, et see auto jäi hetkel chippimata. Antud auto nõudis uuemat MTM softi, mis peaks kolme nädala pärast olemas olema.


Nii paraku läks jah..aga no eks tuleb veel oodata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 15.07.10 20:44 Tsiteeri


Aru ma ei saa......miks siis juba kohe ferrarit ei osteta???:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 16.07.10 08:55 Tsiteeri


Suslik, selleks ei jätku üldjuhul raha...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 16.07.10 09:35 Tsiteeri


Üldiselt võimsuse tõstmise ja mootori tööressursi vahel on vastandsõltuvus, mida võimsamaks mootorit tuunid seda vähem ta vastu peab. Ega niisama pole tehas võimsust piiranud. Et põhimõtteliselt on võimalik ju ka 1.6 liitrisest mootorist 500 hobust teatud ajaks kätte saada, aga 200 hobuse võtmisel peab see mootor oluliselt kauem vastu rääkimata 100-st mille puhul on mootor ikka väga pikaealine.

Chippimine peaks muutma süüteajastust ja kütusesegu, ehk sisuliselt põlemisprotsessi temperatuuri mis teatud piirist alates hakkab klappidele liiga tegema. MTM on teadlikult siis chippimise võimsust piiranud, kuna ju nad siis on loodetavasti materjaliteadust teinud ja leidnud, et kui veel kangemaks põlemist teha, siis hakkavad juppide eluead kiirelt kahanema ja auto ei pruugi ette nähtud garantiiaega vastu pidada.

Kuna tegelen lennundusega, kus kütusesegu reguleerimine käib kolbmootoriga lennukitel käsitsi, siis seal peab väga hoolas olema, muidu võib mootori kenasti tuksi keerata, kui lased põlemisprotsessi liiga kuumaks.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 17.07.10 16:06 Tsiteeri


Ettevõtmine igaljuhul huvitav. Senini vist esimene Škoda, mis päris uuena tugevamaks tuunitakse. Kui oleks sõitmiseks firma masin, siis mõtleks isegi. Enda isiklikku ei taha nagu päris ära tappa. :P
Igatahes ootan huviga edasisi postitusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.10 07:46 Tsiteeri


Nüüd siis lubatud 3est nädalast on saanud sujuvalt 5 nädalat ja mingit konkreetset lubadust chipi paigaldamise toimumisaja osas mul veel ei ole:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 17.08.10 17:58 Tsiteeri


Lootus kustub viimasena ja tavaliselt inime enne seda:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.10 22:15 Tsiteeri


Esindusest tuli kõne ning esmaspäeval läheb asi chippimisele - ehk ei olegi lootus kadunud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.10 07:59 Tsiteeri


Nüüd siis chipitud ning esimesed kilomeetrid sõidetud ka, väga lühidalt ütleks - woahh!:cool:
Pikemalt rääkides siis on ikka täitsa uskumatu kui ergas võib 1.8T moto sellise paadipeal olla. 0-100 ei olegi võibolla nii tajutav kui seda on 50+ kiiruselt kickdowniga kiirendamine...suletud territooriumil sai korra 160+ kiirendatud ja see tuli küll uskumatu kiiruse ja ilma igasuguse kogumiseta. Tavalises drive asendis oleks "litakas selga" effekt justkui veel pikema viitega kui ennem aga spordis on laks küll päris kiire ja konkreetne. Kütusekulu osas on veel vara rääkida...hetkel jalg sirge ka igal võimalusel ja see ei taga just adekvaatseid andmeid. Hommikul tööle sõites (ca 35km maantesõitu) oli ohtrate mõõdasõitudega keskmine 7.8L/100...varasemalt sama sportlikult sõites tuli ca 0.8-1.0L vähem. Maanteel samas rahulikult kruisides tundub jällegi kulu väiksem olema, seda saab ka varsti kontrollida. Käisin nimelt ennem chippimist Keila-Viljandi-Paide-Rapla-Keila ringil ning sain keskmiseks 6.4, nüüd lähiajal sama ring plaanis eks näis mis siis numbriks tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 31.08.10 08:26 Tsiteeri


Paluks siis ka jooksvat "hinnakirja" kui palju selline chippimine raha nõuab.
Teeks lausa tabeli kus oleks kirjas kulutused chippimisele, kulutused kütusele ja kulutused politseinike poolt välja kirjutatud retseptidele. :cool:
Selline pidevalt "jalg sirgelt" liikluses autode vahel sõelumine küll Škoda mainele positiivselt ei mõju. :(
Müts maha meie klubi liikmete ees, kes oma metsikuid hobuseid vaid ringrajal taltsutamas käivad!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.10 09:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Paluks siis ka jooksvat "hinnakirja" kui palju selline chippimine raha nõuab.
Teeks lausa tabeli kus oleks kirjas kulutused chippimisele, kulutused kütusele ja kulutused politseinike poolt välja kirjutatud retseptidele. :cool:
Selline pidevalt "jalg sirgelt" liikluses autode vahel sõelumine küll Škoda mainele positiivselt ei mõju. :(
Müts maha meie klubi liikmete ees, kes oma metsikuid hobuseid vaid ringrajal taltsutamas käivad!!!


Tee tööle kulgeb mul Keilast - Jürisse ning tegemist on maantesõiduga...kui ma seal teen rekkadest möödasõite ilma ennast/teisi ohustamata ning häirimata, siis ei saaks seda mainekujunduslikult küll negatiivseks lugeda?! Tõmbleja ei ole kunagi olnud, isegi oluliselt võimsamaid autosid omades ning sellesosas ei tasuks nüüd küll hirmu tunda, et ma Teile häbi hakkan tegema. Sinu loogika järgselt võiks kõik RS omanikud ka minuga justkui samasse patta panna - nemadki kindlasti sirutavad jala aeg-ajalt sirgeks ja tegid seda ilmselt algusepoole tihedamini. KOrralik kiirendus foorialt ilma kummivilina ning draamata ei liigitu ka minu "raamatus" huligaanitsemiseks ega rullnokluseks. Superb oma olemuselt paraku ringrajale ei sobi ning chipi eesmärk oli ennekõike juurde saada möödasõidusuutlikust (liigun üsna tihti 2-3 reisijaga) + muid hüvesid, mis kaasnevad võimsama mootoriga.
Peace!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 31.08.10 10:19 Tsiteeri


Mõistlik jutt.
Rahulikku ja ohutut kooliaasta algust kõigile!
Lapsed on linnatänavatel tagasi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janek85
huviline

Avatar


Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SuperbII

postitati 02.09.10 09:39 Tsiteeri


Kadedaks ajad :P
Kuidas DSG kast toimetab, kas käiguvahetused ja nende viived on jäänud samaks?
Kas 0-100 kiirenduse erinevust oled mõõtnud?
Kas hääl/tämber ka muutus mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cyberlord
huviline



Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10

Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.10 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janek85
Kadedaks ajad :P
Kuidas DSG kast toimetab, kas käiguvahetused ja nende viived on jäänud samaks?
Kas 0-100 kiirenduse erinevust oled mõõtnud?
Kas hääl/tämber ka muutus mootoril?


Käimariga ei ole veel ära harjunud...tavalises drive asendis kickdowniga tundub justkui, et kast ei saa alati päris 100% aru, et kuidas oleks optimaalne vahetada aga see on minu luul võibolla. "S" modes aga on asi ikka väga konkreetne ja terav. Kiirendust ei ole ajaliselt mõõtnud ei orig. seades kui ka nüüdses. Hääl muutus küll kurjemaks:cool:
Kui on huvi endalegi selline paigaldada aga ei suuda otsustada, siis olen alati valmis proovisõiduks autot pakkuma - saab rohkem kilowatte teedele veerema:) Olen peamiselt Tallinn-Keila ja selle lähiümbrus.

5115001 Gert


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]