Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martinifoto

 postitati 30.07.24 19:28
Maikuus panin peale Gyeon Q2 One EVO keraamika kerepaneelidele ja võimalikult paljudele musta värvi plastikosadele. Lubatakse kestvuseks kuni 2 aastat või 25 000km. Eelnevalt tegin one-step poleerimise CarPro pastadega (enamjaolt CarPro Fixer, B-piilaril ka CarPro ClearCut) ning CarPro patjadega. Kaks kuud hiljem hülgab vett endiselt metsikult, ka mustaks saanuna.

Esiklaasile panin Soft99 Ultra Glaco - vett tõrjub küll nagu hull, aga väike krudin tuleb siiski juhipoolsel kojamehel sisse ülemises osas pühkides. Ilmselt mängib rolli Kodiaq'i üsna püstin e tuuleklaas. Kojamehed uued Valeod (pühivad okeilt, välimuselt ei näe nii head välja kui Bosch).
Eelmisel suvel sai Gyeon Q2 QuickView'ga tehtud kõik klaasipinnad. Küljeklaasidel, katuseluugil ja tagaaknal see veel toimib (küll mitte nii hästi kui Soft99 Ultra Glaco värskelt panduna), kuid esiklaasilt kulus see maha esimese nädalaga. Samuti on QuickView'd väga keeruline paigaldada, ilma et jääks väikesed triibud, mis siis vett saades rasvaste joontena silma jäävad.
martinifoto

 postitati 19.12.23 10:00
Tsitaat:
Algselt postitas: mmoorits
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Canton jäi märkimata linnukesi pannes, kuna ei olnud vist saada tol hetkel üldse. Ja kahjuks tüdinen kiiresti ka.


Ja uueks masinaks plaanis?
Endal hetkel on canton. Uus sai tellitud ilma ja plaanis lasta helisüsteem välja vahetada. Saab võrrelda, kuida parem on.


Ka FL Kodiaq. Aga mõni teine mootor, nt 200 TDI v RS. See on huvitav, et Canton ei sümpatiseeri.
mmoorits

 postitati 11.12.23 04:30
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Canton jäi märkimata linnukesi pannes, kuna ei olnud vist saada tol hetkel üldse. Ja kahjuks tüdinen kiiresti ka.


Ja uueks masinaks plaanis?
Endal hetkel on canton. Uus sai tellitud ilma ja plaanis lasta helisüsteem välja vahetada. Saab võrrelda, kuida parem on.
martinifoto

 postitati 08.12.23 19:30
Canton jäi märkimata linnukesi pannes, kuna ei olnud vist saada tol hetkel üldse. Ja kahjuks tüdinen kiiresti ka.
mmoorits

 postitati 08.12.23 14:59
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Kui kellelgi tekkis huvi selle konkreetse masina vastu, siis on võimalus see omandada nüüd: https://www.auto24.ee/soidukid/3979633


Uus, vähe sõitnud ja korralik masin. Miks müüd kui saladus ei ole?
martinifoto

 postitati 08.12.23 10:04
Kui kellelgi tekkis huvi selle konkreetse masina vastu, siis on võimalus see omandada nüüd: https://www.auto24.ee/soidukid/3979633
martinifoto

 postitati 03.12.23 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Okt lõpust 2023 olen lisaks Elegance + Superbile veel Kodiaq L&K kasutaja- asudes tegema roostetõrjet ka mürasummutust, pidin tõdema. et L&K - s on sellesse tõsisemalt suhtutud- premium tasemega. Põhjaplekil rohkem vibramatti, põrandaviltmatt ca + 50% paksem nt Elegance mudelist, lisaks rattakoobastes, raamid ,karbid kaetud kumja ainega võrreldes muude seni tehtud skodadega. Auto vaikne ja kuna Cantonil ka incredible surround olemas, siis helikvaliteet võrreldes mu 2020 Elegance + Superbiga on parem. Hoolimata vibramatist vooderdasin pagasipõhja ära, kuna subwoofer asub Kodiaq il varuratta sees. See siis mürasummutuse koha pealt infoks. Uksed on ka tummisemad, kui Elegancel tehasest tulles( algselt siis). Esikapott, kojamehe tunnel, tagaluuk ja rattakoopad on samaväärsed väiksema varustusastmega Skodadega võrreldes ja need said nii vibra kui müramatte.


Kusjuures mulle tundub ka sedamoodi, et SportLine'il veidi kokku hoitud materjalide pealt võrreldes L&K'ga. Täpselt sõrme peale ei oska panna, aga... Kahju iseenesest, sest nahkistmed ei meeldi ja SportLine oli seega ainuke valik ja ilmselt on ka edaspidi.
JaanusS69

 postitati 03.12.23 18:24
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Mürasummutusest talverehvides eelmise talvega on nii mõndagi eraldanud, kuid pigwm 10-20% mattidest - tsentrifugaaljõud on siiski oma töö teinud. Mina katsetasin ära ja erilist vahet ei tundnud. Pigem tekitab probleeme, kui mõni matt kinni ei jää, lahti tuleb ja siis tuleb rehvitöökotta minna teist korda talvel. Ma muidugi panin müramati enda liimitava osaga vaid, ekstra liimi vahele veel ei pannud. Ilmselt oli vahe olematus sellpärast, et matid said juba pandud üsna kõrge profiiliga rehvidele ja lamellid on niigi vaiksed. WetCoat püsis samuti vaid mõned pesud ning üllataval kombel ka Malco kõvavaha umbes sama kaua (ilmselt liiga niiske ja jaheda ilmaga paigaldatud). Kevadel proovin Soft99'i.

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-6.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-7.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-8.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-9.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-10.jpg



Okt lõpust 2023 olen lisaks Elegance + Superbile veel Kodiaq L&K kasutaja- asudes tegema roostetõrjet ka mürasummutust, pidin tõdema. et L&K - s on sellesse tõsisemalt suhtutud- premium tasemega. Põhjaplekil rohkem vibramatti, põrandaviltmatt ca + 50% paksem nt Elegance mudelist, lisaks rattakoobastes, raamid ,karbid kaetud kumja ainega võrreldes muude seni tehtud skodadega. Auto vaikne ja kuna Cantonil ka incredible surround olemas, siis helikvaliteet võrreldes mu 2020 Elegance + Superbiga on parem. Hoolimata vibramatist vooderdasin pagasipõhja ära, kuna subwoofer asub Kodiaq il varuratta sees. See siis mürasummutuse koha pealt infoks. Uksed on ka tummisemad, kui Elegancel tehasest tulles( algselt siis). Esikapott, kojamehe tunnel, tagaluuk ja rattakoopad on samaväärsed väiksema varustusastmega Skodadega võrreldes ja need said nii vibra kui müramatte.
martinifoto

 postitati 03.12.23 15:10
Mürasummutusest talverehvides eelmise talvega on nii mõndagi eraldanud, kuid pigwm 10-20% mattidest - tsentrifugaaljõud on siiski oma töö teinud. Mina katsetasin ära ja erilist vahet ei tundnud. Pigem tekitab probleeme, kui mõni matt kinni ei jää, lahti tuleb ja siis tuleb rehvitöökotta minna teist korda talvel. Ma muidugi panin müramati enda liimitava osaga vaid, ekstra liimi vahele veel ei pannud. Ilmselt oli vahe olematus sellpärast, et matid said juba pandud üsna kõrge profiiliga rehvidele ja lamellid on niigi vaiksed. WetCoat püsis samuti vaid mõned pesud ning üllataval kombel ka Malco kõvavaha umbes sama kaua (ilmselt liiga niiske ja jaheda ilmaga paigaldatud). Kevadel proovin Soft99'i.

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-6.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-7.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-8.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-9.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-10.jpg
martinifoto

 postitati 27.09.23 17:05
Pole pikalt kirjutanud, aga mis siis vahepeal juhtunud on:

* VAG koonerdab siiani tehases sissepandava õlikogusega - tuli natuke enne hooldust peale valada, sest lõi tule põlema
* Suutsin kuidagi esiklaasile Gyeon QuickView nii kehvasti kanda, et vihmaga muutus kohati nähtavus päris kehvaks - tekkisid rasvased kohad ning kojameestega üle käies oli näha pealekandmisjälgesid. Edaspidi kasutan ainult külje-ja tagumise akna peal, tuuleklaasile seda asja ei soovita ega julge enam panna. Õ•nneks kojameeste vahetusega paranes nähtavus tunduvalt. Aquapel'iga sellist jama ei mäleta, et oleks olnud.
* Esimene hooldus läks ca 330€
* Eelmine nv sai Tartus üks pool autost kokku tehtud Malco traditsioonilise vahaga ning teine pool autost Gyeon Wet Coat'iga. Eks ole näha, kaua kumbki kestab. Gyeon'iga tehtud pool on küll ülilibe võrreldes vahatatud osaga.
* Android telefoniga BT helistamine jukerdab makil - teine pool kõnes ei kuule midagi ning mina kuulen vaid tulnukate häälitsusi.
markus

 postitati 04.06.23 19:37
Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Minu 2018 mudeliaasta Passati puhul oli nii hinnakirjas kui pakkumises lisavarustuse nimekirjast tellitud akende kohta kirjutatud nii: "heliisolatsiooniga ja lamineeritud turvaklaasist aknad".
Nüüd 5 aastat hiljem vaatan, et tõepoolest ka tagauste klaasid on kahekihilised :) AGA, nad on sellegipoolest õhemad, kui esiuste klaasid.
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Siis on Skodal hinnakiri korrektne ja VW mitte. VW hinnakirjas on kirjas sarnaselt, aga väga meeldiv üllatus oli, et Passatil ka tagumised ukseklaasid on summutusega. Ja targemate sõnul pidid ka esi- ja tagaklaas paksud olema. Seda nüüd pole saanud ise järgi vaadata.

Täitsa õige. Polnudki varem vaadanud nii, a esimesed 5mm ja tagumised 4mm paksud.
stefan

 postitati 31.05.23 15:16
Minu 2018 mudeliaasta Passati puhul oli nii hinnakirjas kui pakkumises lisavarustuse nimekirjast tellitud akende kohta kirjutatud nii: "heliisolatsiooniga ja lamineeritud turvaklaasist aknad".
Nüüd 5 aastat hiljem vaatan, et tõepoolest ka tagauste klaasid on kahekihilised :) AGA, nad on sellegipoolest õhemad, kui esiuste klaasid.
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Siis on Skodal hinnakiri korrektne ja VW mitte. VW hinnakirjas on kirjas sarnaselt, aga väga meeldiv üllatus oli, et Passatil ka tagumised ukseklaasid on summutusega. Ja targemate sõnul pidid ka esi- ja tagaklaas paksud olema. Seda nüüd pole saanud ise järgi vaadata.

markus

 postitati 19.05.23 15:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?


Octavila vähemalt on ainult esimestel küljeklaasidel.


Siis on Skodal hinnakiri korrektne ja VW mitte. VW hinnakirjas on kirjas sarnaselt, aga väga meeldiv üllatus oli, et Passatil ka tagumised ukseklaasid on summutusega. Ja targemate sõnul pidid ka esi- ja tagaklaas paksud olema. Seda nüüd pole saanud ise järgi vaadata.
Renxx9

 postitati 19.05.23 05:27
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?


Octavila vähemalt on ainult esimestel küljeklaasidel.
Renxx9

 postitati 19.05.23 05:26
Tsitaat:
...Ilma ContiSeal'ita suverehvide puhul sai ka vigadeparandust teha, aga väiksem nakkuvus tähendas ka seda, et ühel rehvil tuli matt lahti ning sellega üle 60km/h sõita ei saanud. Seega kes plaanib katsetada, siis mitte enne mõnda pikemat otsa.


Ma vist seal VW teemas kirjutasin ka, et seda talgimoodi ollust oli pea võimatu rehviseest ära saada. Katsetasin Brake Cleanerit, silikooni eemaldajat, bensiini, atsetooni jne. Hõõrusin seda jama karukeele ja traatharjaga, kuni saavutasin nakkuvuse. Aga kui asi valmis, siis 19" madalamapoolse rehviga oli sõit palju vaiksem, kui 16" kõrge rehviga (mõlemad mõõdud premium klassi rehvid). Samuti kadusid teekonarlused jne.
JaanusS69

 postitati 18.05.23 18:46
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?

esindus pakub ainult esiklaase 3 kordsena


See on hinnakirja info või reaalselt kontrollitud?
VW-l hinnakirjas sarnaselt kirjas, reaalsuses aga tagumised kah. Miks hinnakiri kirjeldab nii, et mulje jääb nagu ainult esimesed, seda esindus ei osanud vastata. Õ–eldi, et info tuleb 6-varbalistelt ja meie ei tea. ;)

enda auto konfigureerimisel muid valikuid 2020 aasta ei olnud ja praegu 18.05.2023 skoda lehel kontrollituna ka ainult valikus: Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad + tumedaks toonitud klaasid taga, alates B-piilarist (SunSet)
Ja oma 2020 Superb Elegance + on ainult esiklaasid 3 kordsed, taga tavalised
martinifoto

 postitati 18.05.23 07:22
Tsitaat:
Algselt postitas: maikkel349
Kena liikur :cool:

Rehvide mürasummutus - selle tegid ise või lasid teha ning on siis reaalselt ka vahe tunda ?


Ja vahe - on küll tunda. Aga mitte nii drastiline vahe kui nt mõne madala profiiliga runflat'iga - kaevuluugid on tunduvalt pehmema kõlaga ja Tehnika tänava rööbastes sõites ei pane autot üle terve kere vibreerima.
markus

 postitati 18.05.23 05:59
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?

esindus pakub ainult esiklaase 3 kordsena


See on hinnakirja info või reaalselt kontrollitud?
VW-l hinnakirjas sarnaselt kirjas, reaalsuses aga tagumised kah. Miks hinnakiri kirjeldab nii, et mulje jääb nagu ainult esimesed, seda esindus ei osanud vastata. Õ–eldi, et info tuleb 6-varbalistelt ja meie ei tea. ;)
JaanusS69

 postitati 18.05.23 03:59
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?

esindus pakub ainult esiklaase 3 kordsena
markus

 postitati 17.05.23 20:44
Kas täiendav mürasummutus on Skodal ainult esimestel küljeklaasidel või on täisring?
martinifoto

 postitati 17.05.23 18:45
Tsitaat:
Algselt postitas: maikkel349
Kena liikur :cool:

Rehvide mürasummutus - selle tegid ise või lasid teha ning on siis reaalselt ka vahe tunda ?


Tegin ise nii nagu seal VW foorumipostituses õpetati. Talverehvidel, millel ContiSeal nimega mastiksi moodi kiht rehvi sisepinnal, jäi kohe matt kinni, isegi liiga lihtsalt - vigade parandamiseks ruumi polnud. Ilma ContiSeal'ita suverehvide puhul sai ka vigadeparandust teha, aga väiksem nakkuvus tähendas ka seda, et ühel rehvil tuli matt lahti ning sellega üle 60km/h sõita ei saanud. Seega kes plaanib katsetada, siis mitte enne mõnda pikemat otsa.
maikkel349

 postitati 13.05.23 09:39
Kena liikur :cool:

Rehvide mürasummutus - selle tegid ise või lasid teha ning on siis reaalselt ka vahe tunda ?
martinifoto

 postitati 06.05.23 18:26
Auto juba 8 kuud k2es, aga postitus tuleb alles nyyd.

Kodiaq > Superb > Kodiaq
Eelmisest autost olen kirjutanud siin: https://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=5521. Superbi otsustasin Kodiaq'i vastu vahetada kuna 2 koeraga on ikkagi palju mugavam suurema autoga reisida kui v2iksema Superbiga. Pagasiruumi mahu poolest just. Kuna Superbil oli palju remondit6id kuni minu k2tte myymiseni edasi lykatud, siis kokkuv6ttes polnud p2rast esimest aastat kulutuste m6istes vahet, kas pidada 5a vana Superbi v6i v6tta uus ja varustust t2is Kodiaq. Veel h2iris Superbi madal esipamper, mille naine juba esimesel kuul 2ra kriipis (ilmselt oleksin ise sama teinud) ning see, et ega ta linnas palju v2hem ei v6tnud kui bensiinimootoriga Kodiaq. Maanteel on vahe muidugi korralikult Superbi kasuks.

Varustus lisaks SportLine'ile:

* Digitaalne n2idikupaneel
* Elektriliselt seadistatavad esiistmed, m2lufunktsiooniga
* Kylgturvapadjad taga
* S6idurežiimi valikuv6imalus (Driving Mode Selection)
* Elektriajamiga, toonklaasist katuseluuk
* 3-tsooniline kliimaseade
* Kaugjuhtimisega seisukyte
* Ruumis22stev varuratas
* Soojendusega esiklaas
* Adaptiivne kiirushoidik
* Bluetooth telefonisysteem telefonilaekaga + Wireless Charing
* Kaameratesysteem "Area View"
* Pakett "Family" II: prygikast uksetaskus, kardinad tagumistel kylgakendel, Door Edge Protection
* Navigatsioonisysteem Columbus
* T2iendava myrasummutusega esimesed kylgaknad + tumedaks toonitud klaasid taga

+/-
+ Palju ruumi nii salongis kui pakiruumis
+ N2eb kuri v2lja, aga ei karju n2kku
+ Kliirens on pargimaasturile kohane - talvised r66pad pole enam murekohad nagu Superbiga
+ edasi - tagasi liigutatavad tagumised istmed loovad eelduse, et saab ka v2ga suuri asju pakiruumis vedada v6i siis optimeerida koera kasti jaoks
+ 9.2" ekraani on palju parem lugeda kui 8" standardit
+ Katuseluuk muudab muidu tumeda laega koopa avaramaks k6vasti
+ Talvel (ja ka sygisel-kevadel) on ikka megamugav sooja autosse istuda kohe hommikul

- DSG'le tyypiline kohaltminek - sidurilibistamine
- SportLine'i sportvedrud on kohati ebamugavad ikkagi, nt r66bastest risti yle s6ites Pirni esinduse juures
- Skoda ei oska oma 2ppi nii ehitada, et see mitu korda kuus maha ei kukuks.
- M6neti odavam viimistlus kui 2021a L&K'l. Pole aru saanud, kas asi on cost cut'is v6i lihtsalt varustustasemete erinevuses.
- Nelikveolisele maasturile vastav kytusekulu - Tallinn-Riia 6.3L/100km, Tallinn-Tartu 6.8 ja Tallinnas sees 9.5.
- Kehvema resolutsiooni/pildiga kaamerad kui 2021a masinal.
- Door Edge Protection tõttu tuleb uksi üsna kõva hooga kinni tõmmata, tõenäoliselt see kaitsemehanism võtab hoogu maha vms. Plaan proovida maha kruvida ja vaadata, kas siis parem.

Edasised plaanid
* Keraamika ise peale panna
* Myrasummutust teha ise (kapott, logarid, uksed, pakiruum)

Tehtud
Myrasummutus tehtud rehvidele - https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?style=9&t=157346

Pildid said kiiruga tehtud, loodetavasti l2hiajal v6tan t6sisemalt ette.

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-1.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-2.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-3.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-4.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq2/kodiaq-5.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]