Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jorx420

 postitati 26.08.14 22:54
ka minul sai see etapp läbitud 41 km/h üle.
Politsei mainis ,et tallegi meeldib sellise 3.6 mootoriga sõita...
M8DSwordfish

 postitati 26.08.14 20:44
Hehee, minagi sain oma elu esimese trahvi RS-iga sõites. Ja samuti politseinikud kommenteerisid autot (ise olid nad ka Octavia'ga)...;)
aleksandrz

 postitati 25.08.14 17:09
Täpselt nii, praegu on ringrajale minek küsimärgi all, võin ausalt öelda et pidamist märjaga väga ei ole.

Samuti sain oma elu esimese trahvi, lähen panen linnukese kirja. Tallinn-Tartu maantee möödasõit 120km. Arvestades, et muidu olen eeskujulik liikleja on üpris kahju.

Vähemalt politseinikele meeldis masin. Teadsid kohe võimsust kommenteerida :D
Ranx

 postitati 21.08.14 10:38
No kui sa juba Audru rajale lähed ,siis oleks kindlasti LSD-st juba abi.
Kui autot juba niiöelda muutma hakkad ,kas loobud siis teadlikult garantiist ?
aleksandrz

 postitati 21.08.14 07:45
Tänud teema edasi arenduse eest. Lähen käin tulev nädal auto24 ringil ära, eks siis näeb, mis esimesena vahetusse läheb :) .

Mainin ka, et hetkel pakub Revo -20% oma mapi pealt selle kuu lõpuni. http://www.revotechnik.com/product-details/software/skoda/octavia-mk3/182/stage-1/#.U_WVYvldXeQ
KW sinna APR mapi kanti, väänet lubatakse veidi vähem.
marekk

 postitati 20.08.14 21:58
Veidi teemast välja läheb aga eks see LSD tuleb omal nahal ikka ära proovida kuidas on. Wavetracki olen ka ise mõelnud. Lugesin et pidavat olema parem kui Quaife toodang aga mine sa tea. Igatahes kurve läbida on juba B12 vedrustusega väga lahe kuigi puksid ja arb-d on veel originaalid.
Ranx

 postitati 20.08.14 09:32
Ütleme nii et RS-il on probleem pidamisega ikkagi kohalt startides jah rallikrossi/ringrada harrastades on LSD-st abi .
Mina näiteks ei käi RS-iga ringrajal ,seega minu autole oleks LSD paigaldamine suht mõttetu ,linnasõiduks seda küll vaja pole .
Sisselaske ja väljalaske kollektorid olen mina siiani oma autodele ise ehitanud/ümber ehitanud.
Paljud poe "tuning" väljalaske kolded on valmistatud valest legeerimata materjalist ,mõned lausa tavalisest roostevabast torust ,mis sobivad trepi käsipuude valmistamiseks,
seega hakkavad nad tahes tahtmata pragunema .
alarallin

 postitati 20.08.14 09:07
Tsitaat:
Algselt postitas: aleksandrz

Teisalt kogemusi aftermarket LSD ning intake/exhaust juppidega? Praegu on välja lastud MK7 golfile, seega ka Octaviale APR Air intake ning Miltekilt catback exhaust minu teada.


Ocu 3 on hetkel veel nii uus masin, et pikki uuringuid oleks võimalik leida. Aga Ocu 2 puhul pidi Milteki downpipe'ile praod sisse tulema, kui ei pane tugevamaid moototipatju pikivardale (asub mootori all). Ise soetadin seetõttu BCS'i toote (http://www.powervalve.co.uk). Pidi olema parema kvaliteediga - keevitused jne.
Aga LSD'd on minu arust rohkem kurvist välja kiirendamiseks vaja. Otsesõites suudab iga auto ratta ringi saada. Näiteks ringteel, mis on negatiivse kallakuga tuleb see kõige paremini välja. Auto raskuskese liigub nii tee kallaku, kui ka tsentrifugaaljõust tuleneva auto kaldumise tõttu väliskurvi suunas ja tõstab sisemised rattad kergeks. Sel hetkel jõuab ka 30 kW auto rehvi vilistada. Aga kui samas kohas oleks autol küljes kõige odavam ja lihtsam torseni lukk, kandub veojõud välisele rattale ning auto kiirendab korralikult kurvist välja.
Minu teisel autol on Quailfe lukk sees ja Rapla kardirajal ei kaapinud auto ühestki kurvist välja kiirendades. Oli vaid kuulda rehvi külgsuunalist läbilibisemist, kui liiga huljaks sai mindud.
Viimasel ajal olen isegi mõelnud Ocule luku paigaldada ja valikust on pinnale jäänud Wavetraci lukk. Selle plussiks tavalise torseni ees on lisandunud haardumine ka otse sõites.
Ranx

 postitati 19.08.14 20:53
Tegelikult olen mina selle kadalipu algusest lõpuni läbi käinud.
Algul olid võimsamad esiveolised ,siis sai kummivilinast kõrini ,ostsin esimese audi S 4-ja ,siis s6 jne ,siis hakkas närvi käima et ei saagi 4 ratast asfaldil korralikult põlema ,siis ehitasin sinna uue võimsama mootori peale ,aga kaotasin kõvasti igasugustes mugavustes ,ning mingi ajapärast tüdinesin ikkagi .
Ja nüüd siis olen jälle esiveolise pidamisega hädas ,muidugi on mul alati üks 4 veoline talveks aia ääres varuks ;)
Etz

 postitati 19.08.14 17:55
Tsitaat:
Algselt postitas: whiteRS
Mul läheb 1.8sel juba väga kergelt ratas ringi. Ei kujuta ettegi, mis RSil võib veel olla.


1.8se puhul on 4x4 versioon abiks, RS`iga on lugu keerulisem.
Huvitav miks seda nelivedusena ei pakuta, oleks isegi soetanud. :(
Ranx

 postitati 19.08.14 12:05
Kõige lihtsam ja odavaim võimalus natukenegi haaret juurde saada on vähemalt 235 rehvid.
Kuna minu autol kraapisid ikkagi mõlemad rattad suht võrdeslt kohalt minnes ,siis sellelt
Ls diffrilt nüüd kah ime abi pole oodata ,mul pole plaanis ju esiveolisega driftida.
whiteRS

 postitati 19.08.14 10:45
Mul läheb 1.8sel juba väga kergelt ratas ringi. Ei kujuta ettegi, mis RSil võib veel olla.
aleksandrz

 postitati 19.08.14 10:34
Küsimus laiemale ringile, on kellegil kogemusi APR tarkvara mapiga? Või mõne teise suurema tootjapoolse remapiga? Tundub et lähim trip mis tuleb teha on Helsingi.

Teisalt kogemusi aftermarket LSD ning intake/exhaust juppidega? Praegu on välja lastud MK7 golfile, seega ka Octaviale APR Air intake ning Miltekilt catback exhaust minu teada.

LS Diffri tarnijaid pole hetkel veel leidnud, samas ei hakaks ennem üldse aju sättega jamama, kui ei suuda seda jõudu maha saada. Hetkel juba üsna tõsine probleem kiirendamisel ka kuiva ilmaga.
aleksandrz

 postitati 19.08.14 10:21
My bad. Ennem ütlesin, siis mõtlesin.
Etz

 postitati 19.08.14 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: aleksandrzPeaks vast laskma kahjustatud koha üle lakkida laskma vms, et roostetama ei läheks.


Alumiinium minu teada ei roosteta...vaid oksüdeerub... :o
Ranx

 postitati 18.08.14 21:19
Kui alumiiniumi pinda ei rikkunud ja ainult lakkimisega asi piirdub ,siis võibolla tõesti pole mõtet kohe velge vahetada.
aleksandrz

 postitati 18.08.14 15:41
Kui aus olla, siis tegin endalegi 0 vastutusega kasko aga see kahjustus on vaid velje välisservas nii 20cm jutina. Ei tea kas on mõtet hakata kohe velge vahetama. Peaks vast laskma kahjustatud koha üle lakkida laskma vms, et roostetama ei läheks.
Ranx

 postitati 17.08.14 19:43
Kui oleks lisaks kaskole omavastutuse kindlustus ,siis oleks asi lihtne .
Aga selle velje mis sinul on (mitmevärviline ) taastamine pole kah päris naljategu,
Samas uue velje hind on 200 umbes ja kasko omavastutus samuti tavaliselt 200.-
Just sellepärast tegin enda autole ka omavastutuse kindlustuse ,et naine võiks julgelt parkida ;)
Nõme on see ,kui kulutad velje taastamisele üle 100 euri ja tulemusega rahule ei jää ,mina isiklikult ostaks uue ,aga eks see sõltub rahakoti paksusest.
aleksandrz

 postitati 17.08.14 19:12
Masin liigub nädala sees Tallinna ning nv Tartu teedel. 2k sai just täis ning suutsin parklas ühe velgedest ära kriipida... polnud mu parim päev.

Muidu sai peale pandud kiht paint sealantit nii kerele kui velgedele autofreshis. Tööga jäin rahule ning tulemus hea. Keegi võiks nüüd öelda, mida ma selle veljega peale hakkan.

PS. ei ole veel pilte suutnud teha, aga mis postitus see ilma oleks, nii et panen ühe pooletobise ikkagi üles.

http://i60.tinypic.com/289j3sw.jpg
Ranx

 postitati 12.08.14 13:21
Pärnus peaks kah nüüd üks bensukas rs lisaks olema
Blitzkrieg

 postitati 12.08.14 07:55
nägin nv Tartus ühte vRS-i mis oli matt "Camo" stiilis ega see sinu oma pole? Väga püss nägi välja.
whiteRS

 postitati 12.08.14 07:26
Mis linnas masin liigub ja mis värvi?
M8DSwordfish

 postitati 11.08.14 21:10
Pikki ja muretuid kilomeetreid! :)
aleksandrz

 postitati 11.08.14 17:09
Mõtlesin, et toon oma masina samuti siia foorumisse. Kilomeetreid läbitud hetkel 1500.

Katsul lähipäevil pildid lisada. Hetkel Saaremaa tripp selja taga ning ei näe kõige esinduslikum välja. Paari päeva jooksul läheb kaitsevaha kerele ning velgedele, katsun siis ka pildid teha.

Muidu 6k manuaal, 2l bensiinimootoriga just nagu õige RS olema peab. ;)

Enne talve on plaanis Soomes APR stage 1 tune peale panna ning eks vaatab siis edasi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]