Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia vRS - 2014 - aleksandrz (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4953)
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 11.08.14 17:09 Tsiteeri
Octavia vRS - 2014 - aleksandrz



Mõtlesin, et toon oma masina samuti siia foorumisse. Kilomeetreid läbitud hetkel 1500.

Katsul lähipäevil pildid lisada. Hetkel Saaremaa tripp selja taga ning ei näe kõige esinduslikum välja. Paari päeva jooksul läheb kaitsevaha kerele ning velgedele, katsun siis ka pildid teha.

Muidu 6k manuaal, 2l bensiinimootoriga just nagu õige RS olema peab. ;)

Enne talve on plaanis Soomes APR stage 1 tune peale panna ning eks vaatab siis edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 11.08.14 21:10 Tsiteeri


Pikki ja muretuid kilomeetreid! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
whiteRS
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.07
Postitusi: 178

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline 2.0TSI, Octavia Combi 1.8 TSI (III)

postitati 12.08.14 07:26 Tsiteeri


Mis linnas masin liigub ja mis värvi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 12.08.14 07:55 Tsiteeri


nägin nv Tartus ühte vRS-i mis oli matt "Camo" stiilis ega see sinu oma pole? Väga püss nägi välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 12.08.14 13:21 Tsiteeri


Pärnus peaks kah nüüd üks bensukas rs lisaks olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 17.08.14 19:12 Tsiteeri


Masin liigub nädala sees Tallinna ning nv Tartu teedel. 2k sai just täis ning suutsin parklas ühe velgedest ära kriipida... polnud mu parim päev.

Muidu sai peale pandud kiht paint sealantit nii kerele kui velgedele autofreshis. Tööga jäin rahule ning tulemus hea. Keegi võiks nüüd öelda, mida ma selle veljega peale hakkan.

PS. ei ole veel pilte suutnud teha, aga mis postitus see ilma oleks, nii et panen ühe pooletobise ikkagi üles.

http://i60.tinypic.com/289j3sw.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 17.08.14 19:43 Tsiteeri


Kui oleks lisaks kaskole omavastutuse kindlustus ,siis oleks asi lihtne .
Aga selle velje mis sinul on (mitmevärviline ) taastamine pole kah päris naljategu,
Samas uue velje hind on 200 umbes ja kasko omavastutus samuti tavaliselt 200.-
Just sellepärast tegin enda autole ka omavastutuse kindlustuse ,et naine võiks julgelt parkida ;)
Nõme on see ,kui kulutad velje taastamisele üle 100 euri ja tulemusega rahule ei jää ,mina isiklikult ostaks uue ,aga eks see sõltub rahakoti paksusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 15:41 Tsiteeri


Kui aus olla, siis tegin endalegi 0 vastutusega kasko aga see kahjustus on vaid velje välisservas nii 20cm jutina. Ei tea kas on mõtet hakata kohe velge vahetama. Peaks vast laskma kahjustatud koha üle lakkida laskma vms, et roostetama ei läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 18.08.14 21:19 Tsiteeri


Kui alumiiniumi pinda ei rikkunud ja ainult lakkimisega asi piirdub ,siis võibolla tõesti pole mõtet kohe velge vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Etz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.13
Postitusi: 75

Asukoht: Mere ääres...
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia III Combi 1.8TSI DSG 4x4

postitati 19.08.14 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aleksandrzPeaks vast laskma kahjustatud koha üle lakkida laskma vms, et roostetama ei läheks.


Alumiinium minu teada ei roosteta...vaid oksüdeerub... :o


...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 19.08.14 10:21 Tsiteeri


My bad. Ennem ütlesin, siis mõtlesin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 19.08.14 10:34 Tsiteeri


Küsimus laiemale ringile, on kellegil kogemusi APR tarkvara mapiga? Või mõne teise suurema tootjapoolse remapiga? Tundub et lähim trip mis tuleb teha on Helsingi.

Teisalt kogemusi aftermarket LSD ning intake/exhaust juppidega? Praegu on välja lastud MK7 golfile, seega ka Octaviale APR Air intake ning Miltekilt catback exhaust minu teada.

LS Diffri tarnijaid pole hetkel veel leidnud, samas ei hakaks ennem üldse aju sättega jamama, kui ei suuda seda jõudu maha saada. Hetkel juba üsna tõsine probleem kiirendamisel ka kuiva ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
whiteRS
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.07
Postitusi: 178

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline 2.0TSI, Octavia Combi 1.8 TSI (III)

postitati 19.08.14 10:45 Tsiteeri


Mul läheb 1.8sel juba väga kergelt ratas ringi. Ei kujuta ettegi, mis RSil võib veel olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.08.14 12:05 Tsiteeri


Kõige lihtsam ja odavaim võimalus natukenegi haaret juurde saada on vähemalt 235 rehvid.
Kuna minu autol kraapisid ikkagi mõlemad rattad suht võrdeslt kohalt minnes ,siis sellelt
Ls diffrilt nüüd kah ime abi pole oodata ,mul pole plaanis ju esiveolisega driftida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Etz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.13
Postitusi: 75

Asukoht: Mere ääres...
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia III Combi 1.8TSI DSG 4x4

postitati 19.08.14 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: whiteRS
Mul läheb 1.8sel juba väga kergelt ratas ringi. Ei kujuta ettegi, mis RSil võib veel olla.


1.8se puhul on 4x4 versioon abiks, RS`iga on lugu keerulisem.
Huvitav miks seda nelivedusena ei pakuta, oleks isegi soetanud. :(


...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.08.14 20:53 Tsiteeri


Tegelikult olen mina selle kadalipu algusest lõpuni läbi käinud.
Algul olid võimsamad esiveolised ,siis sai kummivilinast kõrini ,ostsin esimese audi S 4-ja ,siis s6 jne ,siis hakkas närvi käima et ei saagi 4 ratast asfaldil korralikult põlema ,siis ehitasin sinna uue võimsama mootori peale ,aga kaotasin kõvasti igasugustes mugavustes ,ning mingi ajapärast tüdinesin ikkagi .
Ja nüüd siis olen jälle esiveolise pidamisega hädas ,muidugi on mul alati üks 4 veoline talveks aia ääres varuks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 20.08.14 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aleksandrz

Teisalt kogemusi aftermarket LSD ning intake/exhaust juppidega? Praegu on välja lastud MK7 golfile, seega ka Octaviale APR Air intake ning Miltekilt catback exhaust minu teada.


Ocu 3 on hetkel veel nii uus masin, et pikki uuringuid oleks võimalik leida. Aga Ocu 2 puhul pidi Milteki downpipe'ile praod sisse tulema, kui ei pane tugevamaid moototipatju pikivardale (asub mootori all). Ise soetadin seetõttu BCS'i toote (http://www.powervalve.co.uk). Pidi olema parema kvaliteediga - keevitused jne.
Aga LSD'd on minu arust rohkem kurvist välja kiirendamiseks vaja. Otsesõites suudab iga auto ratta ringi saada. Näiteks ringteel, mis on negatiivse kallakuga tuleb see kõige paremini välja. Auto raskuskese liigub nii tee kallaku, kui ka tsentrifugaaljõust tuleneva auto kaldumise tõttu väliskurvi suunas ja tõstab sisemised rattad kergeks. Sel hetkel jõuab ka 30 kW auto rehvi vilistada. Aga kui samas kohas oleks autol küljes kõige odavam ja lihtsam torseni lukk, kandub veojõud välisele rattale ning auto kiirendab korralikult kurvist välja.
Minu teisel autol on Quailfe lukk sees ja Rapla kardirajal ei kaapinud auto ühestki kurvist välja kiirendades. Oli vaid kuulda rehvi külgsuunalist läbilibisemist, kui liiga huljaks sai mindud.
Viimasel ajal olen isegi mõelnud Ocule luku paigaldada ja valikust on pinnale jäänud Wavetraci lukk. Selle plussiks tavalise torseni ees on lisandunud haardumine ka otse sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 20.08.14 09:32 Tsiteeri


Ütleme nii et RS-il on probleem pidamisega ikkagi kohalt startides jah rallikrossi/ringrada harrastades on LSD-st abi .
Mina näiteks ei käi RS-iga ringrajal ,seega minu autole oleks LSD paigaldamine suht mõttetu ,linnasõiduks seda küll vaja pole .
Sisselaske ja väljalaske kollektorid olen mina siiani oma autodele ise ehitanud/ümber ehitanud.
Paljud poe "tuning" väljalaske kolded on valmistatud valest legeerimata materjalist ,mõned lausa tavalisest roostevabast torust ,mis sobivad trepi käsipuude valmistamiseks,
seega hakkavad nad tahes tahtmata pragunema .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 20.08.14 21:58 Tsiteeri


Veidi teemast välja läheb aga eks see LSD tuleb omal nahal ikka ära proovida kuidas on. Wavetracki olen ka ise mõelnud. Lugesin et pidavat olema parem kui Quaife toodang aga mine sa tea. Igatahes kurve läbida on juba B12 vedrustusega väga lahe kuigi puksid ja arb-d on veel originaalid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 21.08.14 07:45 Tsiteeri


Tänud teema edasi arenduse eest. Lähen käin tulev nädal auto24 ringil ära, eks siis näeb, mis esimesena vahetusse läheb :) .

Mainin ka, et hetkel pakub Revo -20% oma mapi pealt selle kuu lõpuni. http://www.revotechnik.com/product-details/software/skoda/octavia-mk3/182/stage-1/#.U_WVYvldXeQ
KW sinna APR mapi kanti, väänet lubatakse veidi vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 21.08.14 10:38 Tsiteeri


No kui sa juba Audru rajale lähed ,siis oleks kindlasti LSD-st juba abi.
Kui autot juba niiöelda muutma hakkad ,kas loobud siis teadlikult garantiist ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 25.08.14 17:09 Tsiteeri


Täpselt nii, praegu on ringrajale minek küsimärgi all, võin ausalt öelda et pidamist märjaga väga ei ole.

Samuti sain oma elu esimese trahvi, lähen panen linnukese kirja. Tallinn-Tartu maantee möödasõit 120km. Arvestades, et muidu olen eeskujulik liikleja on üpris kahju.

Vähemalt politseinikele meeldis masin. Teadsid kohe võimsust kommenteerida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 26.08.14 20:44 Tsiteeri


Hehee, minagi sain oma elu esimese trahvi RS-iga sõites. Ja samuti politseinikud kommenteerisid autot (ise olid nad ka Octavia'ga)...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda superb 3.6 4x4

postitati 26.08.14 22:54 Tsiteeri


ka minul sai see etapp läbitud 41 km/h üle.
Politsei mainis ,et tallegi meeldib sellise 3.6 mootoriga sõita...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]