Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rage

 postitati 21.09.07 09:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
oojaaa... mul läks LK miski 7k aasta maksma..
Uau, mis Su koefitsent siis olla võib :D Minu RSi aastane liikluskindlustus jääb alla 3000 piiri...
antud auto mu esimene auto (ehk jahh kõik koefitsendid maksimumid), kwsid siis 147, ehk viimane klass ja Tallinna inime ka:) tegelt oli mingi kamm.. algselt tehti liisinguga koos kasko ja LK pakkumised ka.. seal oli LK miski 6k+... kui siis autole järgi läksin.. pold ei kasko ega LK lepingut saadetud.. ja siis kohapeal vohmiti midagi valmis.. kus LK oli 7k.. aga ma ei viitsinud enam jahmerdada.. aknast auto paistis ja õhtune aeg ka... niigi pikalt oli oodatud.. pressisin allkirjad igalepoole alla ja maksin ära...
reFFLex

 postitati 21.09.07 09:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
oojaaa... mul läks LK miski 7k aasta maksma..

Odaa messassja? Liikluskindlustuse aastamakse 7k eestiraha?! :o

Sul siis koefitsiendid põhjas jms toredad täiendavad tegurid lisaks? Mul 1,9TDI liiklus oli pea 700 aastas (koef 0,4) :cool:

Suurusjärgus 7k küsti mu käest kaskot käesoleval aastal.
Cosmic

 postitati 21.09.07 09:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
oojaaa... mul läks LK miski 7k aasta maksma..


Uau, mis Su koefitsent siis olla võib :D Minu RSi aastane liikluskindlustus jääb alla 3000 piiri...
Rage

 postitati 21.09.07 09:10
oojaaa... mul läks LK miski 7k aasta maksma..
reFFLex

 postitati 21.09.07 08:48
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Auto omanik ei vaheta autot tehnilistel põhjustel.
Tal on oktoobri keskel kohal Roomster Sport.
Ei pidanud otstarbekaks pidada enam RS-i,millega veeta tööletuleku/lahkumise enamik aega Tartu mnt ummikutes veetmiseks.

Igati korralik auto.

Plaanisin ka ise oma auto vahetamist Octavia Scout 2,0TDI vastu.Hetkel on kahjuks liisingtingimused läinud võrreldes kevadega minu suhtes halvemuse poole (loe:intress) ja vahetust veel ei plaani.
Aga varsti jõuab kätte aega...:P

No kui niisugused argumendid varuks võtta, siis võib isegi mõista seda RS-i väljavahetamise soovi :) Eks ole ju mõistlikke põhjendusi teisigi, ka dieseli oma, kuigi tema ilmselt oleks püstihädas, kui talle keegi tasuta RS-i pihku pistaks :D

PS! Misse kaasajal autoliisingu tavaline intress on mudu? Minul on EURIBORiga seotud lugu (lepingu sõlmimisel oli see parim võimalik variant, nüüd enam mitte :() ning seetõttu kuradimus juba 7% alla end venitanud.

Ahjaa - uitmõte teemaalgatajale - 1,8TFSI ja 2,0TFSI mootorite võimsused on erinevad 118 vs 147, millest mõistagi lähtub ka erineva suurusega liikluskindlustusmakse.
lare

 postitati 21.09.07 07:44
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Või mis need OII RS-ide omanikud arvavad, mis vägi ajab ühte RS-i omanikku oma autot müüma (näiteks seda?) ;)

Auto omanik ei vaheta autot tehnilistel põhjustel.
Tal on oktoobri keskel kohal Roomster Sport.
Ei pidanud otstarbekaks pidada enam RS-i,millega veeta tööletuleku/lahkumise enamik aega Tartu mnt ummikutes veetmiseks.

Igati korralik auto.

Plaanisin ka ise oma auto vahetamist Octavia Scout 2,0TDI vastu.Hetkel on kahjuks liisingtingimused läinud võrreldes kevadega minu suhtes halvemuse poole (loe:intress) ja vahetust veel ei plaani.
Aga varsti jõuab kätte aega...:P
Cosmic

 postitati 21.09.07 07:16
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Või mis need OII RS-ide omanikud arvavad, mis vägi ajab ühte RS-i omanikku oma autot müüma (näiteks seda?) ;)

Natuke imelik jah, et lausa 3 nii vähe kasutatud RSi müüki on sattunud (kuigi kollase müügipõhjust vist ka tean). Aga eks põhjuseid võib olla mitmeid - finantsraskused, ametiauto saamine, märgatav finantsolukorra paranemine jne jne... Samuti on teatav grupp inimesi, kes sõidavadki autoga a'la pool aastat ja siis juba isu uue järgi - ma saan nendest isegi aru, aint mitte sellest osast neist kes selleks iga kord liisinguid jms peavad sebima...
diesel

 postitati 20.09.07 15:58
puhtalt maitse asi.
mina näiteks võtaks tavalise, kuna sinna saab väiksema velje ja kõrgema kummi panna. ja kliirens on ka tavalisel kõrgem. no ja loomulikult torkab tavaline vähem silma. minu jaoks ilmsed argumendid rs-ist loobumiseks.
:)
reFFLex

 postitati 20.09.07 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
Ofkoorz, kasutatud auto puhul on alati omad riskid...aga kui vähekasutatud ja garantii peal, siis ei tohiks probleeme olla ju.

Hetkel kolm müügis olevat kasutatud RS-i peaks olema üsna riskivaba ost.:)

Vot ma siin üritasin mõistatada, et mis nipiga satuvad müüki vähekasutatud vRS-id - tea, kas autoostja on endale ehmatuseks avastanud auto kättesaamise järgselt, et polegi omale 'väga Rahuliku Sõidu' masinat saand, nagu lühendis sisalduvate tähtede järgi arvata võiks :D

Et sootuks äkiline on see sõiduvahend ning sestap tarvis uimasema vastu välja vahetada... :D

Ma küll ilmselt ei tahaks RS-i maha müüa, kui muidugist näiteks uuema ja parema Škoda järele isu ei teki või olemasoleval garantii vahepeal täis pole saanud.

Või mis need OII RS-ide omanikud arvavad, mis vägi ajab ühte RS-i omanikku oma autot müüma (näiteks seda?) ;)

melka - kui mina sinu kingades oleksin, valiksin raudselt RS-i. skoda.ee lehel praegu pakkudaolevad pruugit riistad on igati vinksvonks, samas võtaks ma RS-i ka siis, kui valiksin uute autode vahel. Selgema võrreldavuse saavutamiseks lisa kõik need detailid, mis RS-il on hinna sees, suvalisele 1,8TFSI-le ja vaata, kui väike (kui üldse) see hinnavahe viimatimainitu kasuks tuleb.
lare

 postitati 20.09.07 10:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
Ofkoorz, kasutatud auto puhul on alati omad riskid...aga kui vähekasutatud ja garantii peal, siis ei tohiks probleeme olla ju.

Hetkel kolm müügis olevat kasutatud RS-i peaks olema üsna riskivaba ost.:)
Cosmic

 postitati 20.09.07 08:58
Tere,

Olin ise mõnda aega tagasi samasuguse valiku ees ja otsustasin vRS kasuks (küll siis uue, kuna kasutatut ei saanud teatud põhjustel osta). Miks:
1. kütusekulu vahe väga väike (linn ntx RS 10,9 vs 1.8T 10.1, keskmise kulu vahe 0,4L :D)
2. hoolduse hinnad - kui õigesti mäletan, siis hoolduse hindadel eriti vahet ei olnud. Igaksjuhuks võta muidugi Auto100st hooldusehindade väljavõte, sealt kohe näha.
3. Autode hinnavahe - esialgu võib 50K hinnavahe päris suur tunduda (võrdlus Elegance'ga), aga tegelikult on RS-l (minu jaoks vähemalt) juba ka kõik selle hinna sees, tavalisele peaks aga üht-teist ikka juurde võtma, mis teeb selle hinnavahe siis veel väiksemaks.
4. RS - lihtsalt RS on igasmõttes üle - välimuselt, sisemuselt, kiirenduselt, dünaamikalt, olemuselt :) Et kui vaatad kõrvuti tavalist ja RS Octaviat ja see mõnekümnetuhande kroonine hinnavahe ei saa takistuseks, siis ma arvan et pole mõtet kahelda, kumb võtta...

Ofkoorz, kasutatud auto puhul on alati omad riskid...aga kui vähekasutatud ja garantii peal, siis ei tohiks probleeme olla ju.
melka

 postitati 20.09.07 08:08
Kui kalliks läheb selle auto ülalpidamine võrreldes Octavia 1,8 TFSI-ga. Ma praegu kahe kuhja vahel, kas osta uus 1,8 TFSI 118kW või veidi kasutatud RS.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]