Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
superb

 postitati 30.07.07 10:00
väuh.. kui kirjutasin 50tkm ja 75tkm siis arvasin et mõni võib liita ja lahutada ja ei saa numbreid kokku :D... selgituseks siis jah et autol oli ees ca 28tkm kui ostsin...aga enne seda polnd mittekuimidagi auto juures tehtud peale kahe filtrite ja õlivahetuse.
Timur

 postitati 27.07.07 14:20
Tsitaat:
Algselt postitas: KKristo
Ja seal oli tõesti 4x4

Huvitav kas siis VW on oma Skoda poliitikat muutnud, sest 5 aastat tagasi öeldi, et Superb-i ei tule Combi-t ega 4x4.
reFFLex

 postitati 27.07.07 12:45
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Kilomeetrite kohalt ära nori, inimene võis ju osta kasutet superbi läbisõiduga 25k ;)

Ostiski muide :)

Tema autot tutvustav link siinsamas foorumis.
diesel

 postitati 27.07.07 12:17
jah seda küll, ta enda autoteemas on kirjas, et 28tkm ja ostis kelleltki diplomaadilt.
a no konkreetses postis hakkas silma ja sai veidi kohe põhjust natukse norida.
:) :) :)
Tartz

 postitati 27.07.07 12:15
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
Tsitaat:
Algselt postitas: superb
...50t km seljataga...
...75t km-ga pole mitte...

heh, ei taha norida, a hakkas see pisuke vasturääkivus kohe silma.
:)


No ma usun, et lugupeetud superb-i jutus pole vasturääkivusi. Lihtsalt tõonäoliselt soetati auto vähekasutatuna (näiteks 25000 km) .... nii ongi selline statistika, et ise on 50t km sõitnud, aga autol spidomeetril 75t.

Mis puudutab aga 2,5 TDI mootorit, siis eks siin ole nagu teistegi mootorite juures nii poolt kui vastuhääli. Kuuldavasti tõesti esines antud mootori algaastatel igasugu probleeme, paljud nendest olid tingitud mitte halvast mootorist, vaid hoopis sellest, et töökojad ei osanud nendega õigesti ringi käia. Usun, et aastate jooksul on üritatud tüüpvigadele lahendusi leida ning paljud esimeste tootmisaastate probleemid aastal 2007 ei ole päevakohased.
jk

 postitati 27.07.07 12:11
Kilomeetrite kohalt ära nori, inimene võis ju osta kasutet superbi läbisõiduga 25k ;)
diesel

 postitati 27.07.07 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: superb
...50t km seljataga...
...75t km-ga pole mitte...

heh, ei taha norida, a hakkas see pisuke vasturääkivus kohe silma.
:)
ja veel natsa noriks su posti kallal, nimelt olen peris kindel, et skoda ise ei koosta jutuks olevat 2,5 diislit. seega ei puutu ka koostekvaliteet mitte kuidagi mainitet mootorit.
:)
a mudu on sul tuline õigus. skodasid (tsehhi vabariigis) kokku panevad kodanikud on valged inimesed (see pole rassistlik sõnakasutus) ja tunnevad suurt uhkust oma töö üle. naaberriigis volkswageneid kruvivad aga kokku tööpäeva lõppu ootavad türklased (see põle ka rassism) ja sääl juhtub küll, et mõni mutter õige momendiga kinni ei läe mitte.
:)
KKristo

 postitati 26.07.07 23:09
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Palun palun näidake mulle ka 2.0 diislit automaatkastiga või 4x4 superbi, olgu siis hinnakirjas või tänaval. Tehas minu teada pole veel selliseid loomi välja lasknud.
Ja päikesepaneeliga Superbi saab ka Eestist tellida, kood PH1 (Elektriline katuseluuk "SOLAR"), 17 500 EEK


Paugust sulle linki pakkuda ei suuda.Aga kui olin 2.0 TDI endale soetanud, siis aeg-ajalt töökaaslane "huvitavaid" mudeleid näitas, et miks ma sellist ei võtnud. Ja seal oli tõesti 4x4
wigry

 postitati 26.07.07 19:00
Teada ju on, et Škoda kasutab Audi ja Volksu peal katsetatud ja lihvitud komponente ja lahendusi. Sedasi siis ongi, et Audi ja Volksu omanikud jooksevad teeninduse vahet ning teevad VAG-ile statistikat, mille tagajärjel vead parandatakse, ning siis tuleb Škoda ja võtab ned parandused oma uutes autodes kasutusele.

Siit võib hakata kooruma ka põhjus, miks Škoda pole veel uue Superbiga lagedale tulnud. Eks ootavad, kuni Passati lahendused ennast tõestavad ning siis saavad Tšehhid kohe korraliku auto teha.
superb

 postitati 26.07.07 12:23
Räägin siis omadest kogemustest. 50t km seljataga 2,5 tdi-ga.

Teeninduses peab jah kogu aeg käima, aga seda vast iga autoga iga 15t km tagant. Ja seal pole muud vaja teha kui õli ja filtrid vahetada.
Mootri pealt pole isegi tolmu pidand pühkima kuna mingeid probleeme pole.

Soovitan mitte tuua saksast mingi xxx t km sõitnud auto, vaid otsida reaalse väiksema läbisõiduga auto millel teenindusraamat.

Ja üleüldse, superbiga probleemid praktiliselt puuduvad, kui mitte lugeda nende hulka diisli ja kummide kulumine. :D

Ja see et mingil audil mootor laguneb on rohkem selle mootori suure kilometraazi viga ning viletsa teeninduse viga.

See on samasugune jutt nagu see, et superbil on passati veermik. Miks siis passatil laguneb ja superbil mitte? 75t km-ga pole mitte väiksematki kolinat tulnud ja see maa sõidetud enamus tallinna tänavatel.

Tal on analoogne veermik kui passatil, aga sellel on parandatud ja tugevdatud nõrgad kohad. Sama on ka 2,5 tdi mootoriga.
Ja teadagi on skoda koostekvaliteet kõvasti parem kui VW-l. Ehk sellepärast ka mootorid paremini peavad.
diesel

 postitati 26.07.07 11:01
praega ei paista pisikseid diisleid automaadiga olevat jah, a vähemasti 2004 olivad 1.9 tiptronicud küll saadaval.
tea kas facelift siis kaotas tomati ää või mis värk on.
wasp

 postitati 25.07.07 13:42
olen olnud 2,5 v6 tdi Audi omanik päris mitu aastat ja minu teada on see täpselt sama mootor mida kasutab skoda. Selle põhjal võin jagada siinkohal mõningaid kogemusi. Kuna tegemist oli saksast toodud kasutatud autoga ja läbisõit kes teab kui palju ei oska ma kommenteerida kuidas oleks käitunud tuttuus mootor.Nii siis ei kosta ma selle mootori kohta midagi head. Õhu lugejaid vahetasin 3 tk, turbosi 2tk , rihmad rullikud iga 90000 järgi kaks korda mis maksis päris palju . Siis viskas rihma maha kuna oli mingi pingutus amordi pulk oli ära kulunud. Klapikambri kaane vahelt ajas õli pidevalt välja (v6 tüüpviga) ja üleüldsa pole mul sellest mootorist midagi positiivset. Aasta eelarve remondile ca 30k. läbisõit 50t.
NB! 2,5 mootorid ju võeti tootmisest maha jäävad nagu audilgi 2.0 ja 3,0 diisel mootorid.Müügil olevad veel vanad lao varud.
Timur

 postitati 25.07.07 13:27
Tsitaat:
Algselt postitas: KKristo
Hinnakirjas jahh ei ole.Kuid soomes on 2.0 ja automaat olemas.

Mina siin küll 2,0 automaati ei näe;)
http://www.skoda-auto.com/fin/model/superb/prices/
jk

 postitati 25.07.07 07:58
Palun palun näidake mulle ka 2.0 diislit automaatkastiga või 4x4 superbi, olgu siis hinnakirjas või tänaval. Tehas minu teada pole veel selliseid loomi välja lasknud.
Ja päikesepaneeliga Superbi saab ka Eestist tellida, kood PH1 (Elektriline katuseluuk "SOLAR"), 17 500 EEK
KKristo

 postitati 24.07.07 22:10
Hinnakirjas jahh ei ole.Kuid soomes on 2.0 ja automaat olemas. Lisaks vist ka 4x4 võimalus.. ja kuskil tsehhis ka päikesepaneeliga Superb olemas. Katus siis päikesepaneel ja soojal suvel hoiab auto selle abil sisemist tempi. Aga miks eestis ei müüda.. tõesti ei kujuta ette.
Endal 2.0 TDI selle pärast, et tunduvalt ökonoomsem kui 2.5'ne ja puudus automaatkasti olemasolu.

Aga mis vigu siis 2.5välja tuuakse, et ta pidevalt remondis olema peab ? Mootor?
almar

 postitati 24.07.07 16:43
Küsimus superbi kohta, kuidas 2,5 tdi v6 ennast ka õigustab. Niipalju kui ma uurinud olen räägivad kõik, et jubedad saastad rohkem teeninduses kui maanteel vuramas. Küsin, sellepärast et plaan hakata (diisel) superbi omanikuks kuid automaatkasti pakuvad ainult 2,5 sele:(.
Samas octavia peal täiesti olemas 2,0 tdi automaat.
Teab keegi rääkida, kas uuel mudelil hakatakse ehk 2,0 tdi automaati kasutama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.0% - SQL: 45.0%]