Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarkkoN

 postitati 04.03.20 09:31
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on?

Kui ma väga mööda ei pane, siis võrreldes Subaruga tulevad hoolduskulud 2x väiksemad kui mitte rohkem.


No kui ma endale autot valisin, oli ka Outback valikus. Aga selle hoolduskulud on päris päris kirved. Lisaks üks tuttav, kes omab Outbacki (ka vist 2017-18a mudel, päris värske veel) ütles, et iga 45 000km tagant tuleb kastis vahetada õli ning sellise hoolduse maksumus on ca 700.- €. Ja just kõrgete pidamiskulude pärast jäi Outback valikust välja.
Aga see õlikulu teema on jah veits üle pingutatud IMO. See tuleb ilmselt vana 1.8TSI aegadest jälle. Täpselt samamoodi küsis mul üks tuttav, et miks sa ostsid 1.4TSI ja DSG- see ju ilge p*sk - ketid lendavad ja kastid ei kesta... selgitusele, et uus 1.4TSI on rihmaga ja DSG mured on lahendunud, vaatas :o näoga otsa, ega tahtnud kuidagi uskuda, et VAG teeb ka häid autosid (on elupõline riisifänn).
lare

 postitati 02.03.20 16:28
Tsitaat:
Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on?

Kui ma väga mööda ei pane, siis võrreldes Subaruga tulevad hoolduskulud 2x väiksemad kui mitte rohkem.
lare

 postitati 02.03.20 16:26
Scout 1,8 TSI 132kW ei söö mingit õli. ;)
Mul juba teine eksemplar, auto sõidab longlife välpa ja ma pole kordagi õlivahetuse vahepeal juurde valanud.
Osta julgelt, kindlasti ei kahetse.
MarkkoN

 postitati 02.03.20 11:54
Tsitaat:
Algselt postitas: ssilverr
Nii paljut on ikka, et kui tava Octavia all peetakse ilmselt silmas esiveolist, siis lisandub haldexi õlivahetus iga 60 t km /mingi arvu aastate tagant, eelmise põlvkonna Superbil lisas see ca 60 euri hooldusele.

No seda jah, samas tava-Octaviasid saab ka nelikveolisena, niiet nende osas ei tohiks mingit vahet olla.
ssilverr

 postitati 02.03.20 11:23
Nii paljut on ikka, et kui tava Octavia all peetakse ilmselt silmas esiveolist, siis lisandub haldexi õlivahetus iga 60 t km /mingi arvu aastate tagant, eelmise põlvkonna Superbil lisas see ca 60 euri hooldusele.
MarkkoN

 postitati 02.03.20 09:44
Tsitaat:
Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on?


Mis seal peaks hoolduskulusid kallimaks tegema? Ehk vaid rehvid, kui neid vahetad. Muidu on nad ju tehniliselt 1-1.
alex123

 postitati 01.03.20 10:19
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on?
vamps

 postitati 28.02.20 11:55
Ilmselt see õlisöömise jutt tuleb laialt levinud Gen2 mootorist.
Kui aga jutt on 2018 aasta masinast, siis seal pole enam teisest generatsioonist juttu ning säärased mured ilmselt enam ei kimbuta.
Siin päris hea kokkuvõte:
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118

Endal mul 2014 aasta Gen3 (1.8tsi 132kw, 7.k DSG) ja ei saa kurta:)
Sama konfiga ka kursavennal, kahel endisel kolleegil ja ilmselt paljudel teistel, kuid väga suurt kisa pole kuulda olnud nende aastate jooksul.
viiking

 postitati 28.02.20 09:33
lare omab analoogset isendit, kui temaga jutule saad.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]