Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarkkoN

 postitati 27.12.19 20:48
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.


Tänud kaasa mõtlemast!

Hooldusajalugu tundub korralik olevat tõesti, lisaks on autod korraliku väljanägemisega tõesti. Värvid olid peale kleebitud ning istmed olnud kogu aja katte all.

Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.


Pigem see tiksumine, kui lühikesed linnaotsad ja tihedad külmkäivitused. :)
lare

 postitati 17.12.19 16:22
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.


Väikse kilometraaziga autodel on jälle teised probleemid. ;)
ttorm

 postitati 16.12.19 12:39
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.


Tänud kaasa mõtlemast!

Hooldusajalugu tundub korralik olevat tõesti, lisaks on autod korraliku väljanägemisega tõesti. Värvid olid peale kleebitud ning istmed olnud kogu aja katte all.

Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.
lare

 postitati 13.12.19 14:42
Ma ka ei näe põhjust, miks endisi politseiautosid pelgama peaks.
Autod olid politseivärvidesse teibitud, mis kaitses alusvärvi. Istmetel olid kunstnahksed katted peal, ehk kangas praktiliselt puutumata.
Ümberehituse tegi Auto 100 Tallinn ise arvestusega, et auto on vaja hiljem korralikuna maha müüa.
See, et diiselmootor sõidab on isegi mõistlikum, kui väikse läbisõiduga diisel.
Minuteada antakse autodele veel Tallinna esinduse poolt 6 kuud garantiid.

Kui otsid diiselmootoriga manuaalkastiga autot, siis antud autode puhul nelivedu on boonuseks.
Soovitan oma silmaga auto üle vaadata, proovida sõita ja kuna valikut on, leiad kindlasti sobiva eksemplari.

Minu esimene Škoda oli Helkama juhataja kasutuses olnud Octavia RS, mis sõitis ka rahvarallit.
Pea 3 aastat kasutust oli praktiliselt murevaba, sai vahetatud ainult jooksu süütepoole, mis oli antud moto tüüpviga kogu grupis. Auto sõidab siiani.

Teine auto oli Tallinna esinduse demo Octavia II RS. Esimene sõit autol oli Pärnusse Sauga ringrajale, kus kõik sellele pähe andsid. Omasin autot 7 aastat üsna probleemivabalt. Kliima pump andis viiendal aastal saba. Auto siiani mu töökaaslase kasutuses, kes autoga ülirahul.
Hetkel ees 250 000 km läbisõitu.

Aga alati on riskide maandamiseks võimalik uus garantiiga auto osta. :P
MarkkoN

 postitati 13.12.19 13:10
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.
ttorm

 postitati 13.12.19 11:10
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?
hunt_1

 postitati 12.12.19 19:49
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P
ttorm

 postitati 12.12.19 10:17
Ja mis lugu nende pihustitega on? Saan aru, et osadel PD ja osadel CR ning tuleks eelistada CR pihustitega masinat?
ttorm

 postitati 12.12.19 08:44
Tsitaat:
Algselt postitas: MeelisK
Hooratas, EGR, DPF, DSG . . . probleeme nigu leidub, pigem kus ja kuidas kasutama hakatakse (ja varem kasutatud on). 2,0 suht hea tõmbega ja nelikvedu ka asjalik.


Hooratta probleemiga olen tuttav ja tänapäevastel diislitel sellest vist ei pääse, üks hetk tuleb ikka välja vahetada; DSG kastiga masinate poole ei vaata; DPFi väga selles osas ei põe, 70% sõitu toimub ikka maanteel ning kaks korda nädalas vähemalt saab ühe soojaga ligikaudu 250km sõidetud, seega peaks puhtaks põletama küll (oleneb muidugi, kuidas varem sõidetud on).

Mis hädad toda EGRi vaevavad?

Nagu mainitud, siis 70% sõitu maanteel ning umbes 30% linnasõitu. Väike osa ka kruusateedel, mille olukord aastaajast sõltumata kehva on, sõitu. Seetõttu, eriti talve silmas pidades oleks nelivedu suureks plussiks.
MeelisK

 postitati 11.12.19 21:37
Hooratas, EGR, DPF, DSG . . . probleeme nigu leidub, pigem kus ja kuidas kasutama hakatakse (ja varem kasutatud on). 2,0 suht hea tõmbega ja nelikvedu ka asjalik.
ttorm

 postitati 11.12.19 09:30
Tere kõik foorumlased.

Ilmselt on sellest siin ka varem juttu olnud, kuid otsingut kasutades ning foorumit lugedes otseselt targemaks saada ei õnnestunud.

Nimelt plaanis soetada kasutatud Octavia (alates 2012 a. diisel ja manuaal). Automüügisaite sirvides on jäänud silma peaasjalikult kahe erineva mootoriga isendid. 1.6 77kw, uuematel 81kw ning 2.0 103kw uuematel 110kw.

Lõbisõidud vahemikus 150 000 - 200 000 km.

1.6 ja 77kw/81kw jääb vist ilmselt veidikene lahjaks selle kere massi juures, eriti kui vahel ka käru vedada vaja?

2.0 103kw/110kw ning kahe nukaga mootor tundub olevat veidikene jõulisem?

Mida nendest mootoritest ning tehnikast arvata nimetatud läbisõitu arvestades? Hooratta vahetuse vajadusega mingil ajahetkel olen kursis. Kuid kuidas muu tehnikaga on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]