Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostuabi: Octavia (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3091)
ttorm
huviline



Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 11.12.19 08:30 Tsiteeri
Ostuabi: Octavia



Tere kõik foorumlased.

Ilmselt on sellest siin ka varem juttu olnud, kuid otsingut kasutades ning foorumit lugedes otseselt targemaks saada ei õnnestunud.

Nimelt plaanis soetada kasutatud Octavia (alates 2012 a. diisel ja manuaal). Automüügisaite sirvides on jäänud silma peaasjalikult kahe erineva mootoriga isendid. 1.6 77kw, uuematel 81kw ning 2.0 103kw uuematel 110kw.

Lõbisõidud vahemikus 150 000 - 200 000 km.

1.6 ja 77kw/81kw jääb vist ilmselt veidikene lahjaks selle kere massi juures, eriti kui vahel ka käru vedada vaja?

2.0 103kw/110kw ning kahe nukaga mootor tundub olevat veidikene jõulisem?

Mida nendest mootoritest ning tehnikast arvata nimetatud läbisõitu arvestades? Hooratta vahetuse vajadusega mingil ajahetkel olen kursis. Kuid kuidas muu tehnikaga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MeelisK
huviline



Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 98

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023

postitati 11.12.19 20:37 Tsiteeri


Hooratas, EGR, DPF, DSG . . . probleeme nigu leidub, pigem kus ja kuidas kasutama hakatakse (ja varem kasutatud on). 2,0 suht hea tõmbega ja nelikvedu ka asjalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttorm
huviline



Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MeelisK
Hooratas, EGR, DPF, DSG . . . probleeme nigu leidub, pigem kus ja kuidas kasutama hakatakse (ja varem kasutatud on). 2,0 suht hea tõmbega ja nelikvedu ka asjalik.


Hooratta probleemiga olen tuttav ja tänapäevastel diislitel sellest vist ei pääse, üks hetk tuleb ikka välja vahetada; DSG kastiga masinate poole ei vaata; DPFi väga selles osas ei põe, 70% sõitu toimub ikka maanteel ning kaks korda nädalas vähemalt saab ühe soojaga ligikaudu 250km sõidetud, seega peaks puhtaks põletama küll (oleneb muidugi, kuidas varem sõidetud on).

Mis hädad toda EGRi vaevavad?

Nagu mainitud, siis 70% sõitu maanteel ning umbes 30% linnasõitu. Väike osa ka kruusateedel, mille olukord aastaajast sõltumata kehva on, sõitu. Seetõttu, eriti talve silmas pidades oleks nelivedu suureks plussiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttorm
huviline



Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 09:17 Tsiteeri


Ja mis lugu nende pihustitega on? Saan aru, et osadel PD ja osadel CR ning tuleks eelistada CR pihustitega masinat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline



Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1,6 MPI

postitati 12.12.19 18:49 Tsiteeri


Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttorm
huviline



Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 13.12.19 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 13.12.19 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 13.12.19 13:42 Tsiteeri


Ma ka ei näe põhjust, miks endisi politseiautosid pelgama peaks.
Autod olid politseivärvidesse teibitud, mis kaitses alusvärvi. Istmetel olid kunstnahksed katted peal, ehk kangas praktiliselt puutumata.
Ümberehituse tegi Auto 100 Tallinn ise arvestusega, et auto on vaja hiljem korralikuna maha müüa.
See, et diiselmootor sõidab on isegi mõistlikum, kui väikse läbisõiduga diisel.
Minuteada antakse autodele veel Tallinna esinduse poolt 6 kuud garantiid.

Kui otsid diiselmootoriga manuaalkastiga autot, siis antud autode puhul nelivedu on boonuseks.
Soovitan oma silmaga auto üle vaadata, proovida sõita ja kuna valikut on, leiad kindlasti sobiva eksemplari.

Minu esimene Škoda oli Helkama juhataja kasutuses olnud Octavia RS, mis sõitis ka rahvarallit.
Pea 3 aastat kasutust oli praktiliselt murevaba, sai vahetatud ainult jooksu süütepoole, mis oli antud moto tüüpviga kogu grupis. Auto sõidab siiani.

Teine auto oli Tallinna esinduse demo Octavia II RS. Esimene sõit autol oli Pärnusse Sauga ringrajale, kus kõik sellele pähe andsid. Omasin autot 7 aastat üsna probleemivabalt. Kliima pump andis viiendal aastal saba. Auto siiani mu töökaaslase kasutuses, kes autoga ülirahul.
Hetkel ees 250 000 km läbisõitu.

Aga alati on riskide maandamiseks võimalik uus garantiiga auto osta. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ttorm
huviline



Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 16.12.19 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.


Tänud kaasa mõtlemast!

Hooldusajalugu tundub korralik olevat tõesti, lisaks on autod korraliku väljanägemisega tõesti. Värvid olid peale kleebitud ning istmed olnud kogu aja katte all.

Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 17.12.19 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.


Väikse kilometraaziga autodel on jälle teised probleemid. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 27.12.19 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: ttorm
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Hulgaliselt on müügil PPA škodad.
Kauge kaarega mööda.

CR pidavat vähem traktori häält tegema.:P


Mis häda neid PPA Skodasid vaevab?


CR on vaiksem jah. PD mootoreid see Octavia minu teada enam ei saanud, PD oli 1.9TDI. 1.6TDI ja 2.0TDI peaks kõik CR mootorid olema ja hulga töökindlamad. Endal oli kunagi 2003a Passat B5.5 1.9TDI 74kw, PD mootor ja vahetasin neljast PD pihustist 3... ei olnud tore rahakotile :( .
Aga mina neid PPA autosid küll ei kardaks. Kindla hooldusajalooga, nelikveolised, kõrgema kliirensiga, korralikult hooldatud. Mida seal karta? Okei jah, on ehk saanud natuke rohkem vatti või mõne kerge avarii läbi teinud, aga milline nt Saksamaalt toodud Autobahni saanud auto ei oleks sama läbi elanud? Boonusena saad väljast toodud auto puhul ka üllatusmunana kaasa ootuse, et kas ja mismoodi autot hooldatud on. PPA auto puhul seda muret pole. Ilmselt on ka üsna arvestatav tingimisruum olemas nende ostu puhul, sest müügis on neid Skoda Tallinnas päris suur hunnik.
Sõber kunagi soetas PPA Superbi. Sõidab siiani ja kiidab. Paar pisihäda on olnud, kuid suuri muresid mitte. Tüüpiliselt suurema läbisõiduga (250 000 peal) vahetas hooratta. Muidu tibens.

EDIT: Mulle on ka kuskilt meelde jäänud, et nendele autodele antakse mingi garantii.


Tänud kaasa mõtlemast!

Hooldusajalugu tundub korralik olevat tõesti, lisaks on autod korraliku väljanägemisega tõesti. Värvid olid peale kleebitud ning istmed olnud kogu aja katte all.

Kuidas aga suhtuda sellesse, et masinad sisuliselt kogu aeg tiksuvad (mootori töötundide arv ilmselt meeletu)? Ühelt poolt positiivne, sest külmkäivitusi on seetõttu vähe (lisaks DEFA), mootorit ja turbot on selles mõttes vähe piinatud, et pole ilmselt külmast peast ohtrat pedaalitallamist saanud, mil õli veel veidi paksem.


Pigem see tiksumine, kui lühikesed linnaotsad ja tihedad külmkäivitused. :)


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.6% - SQL: 41.4%]