Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ranx

 postitati 26.12.15 22:00
Minu aasta vanusel RS-il on kasko aastamakse veidi üle 400.- euri aastas (auto osthind üle 30tuhhi),
aga kõik oleneb kõigest.
Kui suur jääb omavastutus ,vaadatakse liikluskindlustuse ajalugu jne,hinda kujundab ka auto ostuhind hind.
SiimSa

 postitati 26.12.15 19:25
Keegi midagi kasko hindadest ka teab?
SiimSa

 postitati 20.12.15 09:57
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...


1.8 väändest olen teadlik, aga kindel plaan on manuaalkastiga võtta.
siLc

 postitati 20.12.15 09:32
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...
Ranx

 postitati 19.12.15 16:43
1.8 juba natuke parem valik.
SiimSa

 postitati 19.12.15 14:39
Hetkel liiguvad mõtted 1.8 TSI suunas.
Ranx

 postitati 14.12.15 21:16
Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.


Ehk siis on VAG grupp on aru saanud ,et kett sobib mootorsaele ;)
SiimSa

 postitati 14.12.15 20:52
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.
Ranx

 postitati 14.12.15 20:00
Uurisin veel ühelt tuttavalt ,kelle firmas on tööautodeks skodasid (superb/octavia) 17 tk
Kõige ebameeldivamad kogemused just 1.4 turbokatega ,ei soojene piisavalt kiiresti ,lubatud ökonoomsust võimatu saavutada ,pidevad probleemid kettidega ,osadel mudelitel dsg-ga ,ning mootori üldine kiire kulumine .
2 juhul vahetatud mootor ennem garantiiaja lõppu.
Tegemist oli siis octavia 2. ja 3. generatsiooni ,ning superb 2.generatsiooniga.
Töökindluse mõttes lähevad nad vaikselt üle diislitele

Rikas eestlane võib ka kõik selle ise omal rahakotil ära proovida,kui soovib.
5 aastane garantii on minu meelest lausa kohustuslik võtta.

Skoda on suht hea auto ,õiges kombinatsioonis.
Tiitk

 postitati 14.12.15 14:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw pea olematu .

Õigem on öelda, et 1.4 (92 kw) keskmise kütusekulu erinevus 1.8 (132 kw) pea olematu , sest 1.4 (110 kw) kulunumbrid on mõlemast madalamad.
Ranx

 postitati 14.12.15 11:52
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw-ga pea olematu .
SiimSa

 postitati 14.12.15 11:25
Kas 1.4 TSI puhul on 92 kW ja 110 kW täiesti erinevad mootorid?
jk

 postitati 14.12.15 11:20
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.
Ranx

 postitati 14.12.15 11:01
Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.


Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?


Kui uue ostad ,siis muidugi on garantii aeg ja riskid maandatud,
See mootor kulub sõna otseses mõttes kiiresti läbi ,töökaaslane vahetas vw -nil mootori 130 tuhhi pealt ,kuna remontimine oli mõttetu ,ostis hea hinnaga uue mootori treilerilt mahakukkunud uue auto pealt.
Populaarne on see mootor sellepärast ,et müügimehed seda haibivad.
tnx

 postitati 14.12.15 08:51
Eeldusel, et tegu on sama mootori erinevate modifikatsioonidega, pakun, et nõrgem peab paremini vastu, kui võimsam. Ega see 50Nm enam väänet õhust tule, see jõud mõjub kõik ka mootori detailidele.
undu

 postitati 13.12.15 21:48
1,4tsi 92 kw ja 103/110kw on oma temperamendilt märgatavalt erinevad mootorid.
Võimsamatel on 50Nm enam väänet, mis annab kiirenduses selgelt tunda.
Kütusekulu samas suures plaanis sama.
SiimSa

 postitati 13.12.15 10:45
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:


Tänud info eest, aga diislit kasuks ei otsusta kindlasti. Praegu on juba üks diisel ja kuna enamus sõitudest on lühikesed otsad linnas, siis pole sellel lihtsalt mõtet.
rihonet

 postitati 13.12.15 09:54
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:
SiimSa

 postitati 12.12.15 19:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.


Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?
Ranx

 postitati 12.12.15 18:57
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.
urmas66

 postitati 12.12.15 16:42
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.
rihonet

 postitati 12.12.15 15:58
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.
Commer

 postitati 11.12.15 19:11
Olen sõitnud Superb II 1.4 TSI 92kw manuaaliga ja üsna kehva oli, kindlasti vaata sinna 110kw poole :cool:
SiimSa

 postitati 11.12.15 17:49
Tere,

Plaanis on soetada uus Superb Combi ja kindlasti bensiinimootoriga.
Hetkel olen vaadanud 1.4 TSI mootoreid manuaalkastiga vastavalt siis 92 kW ja 110kW.
On kellegil kogemus kuidas see 92 kW liigutab sellist autot (tühimass 1320 kg)?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.6% - SQL: 29.4%]