Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/db/database.interface.php:33) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/db/database.interface.php:33) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/db/database.interface.php:33) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/header.php on line 149

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/db/database.interface.php:33) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/header.php on line 156
Eesti Skoda Klubi - Skoda Superb III Combi
Foorum Kodulehek�lg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehek�lje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus k�sitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb III Combi (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 7198)
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 11.12.15 16:49 Tsiteeri
Skoda Superb III Combi



Tere,

Plaanis on soetada uus Superb Combi ja kindlasti bensiinimootoriga.
Hetkel olen vaadanud 1.4 TSI mootoreid manuaalkastiga vastavalt siis 92 kW ja 110kW.
On kellegil kogemus kuidas see 92 kW liigutab sellist autot (t�himass 1320 kg)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 11.12.15 18:11 Tsiteeri


Olen s�itnud Superb II 1.4 TSI 92kw manuaaliga ja �sna kehva oli, kindlasti vaata sinna 110kw poole :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 90

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 12.12.15 14:58 Tsiteeri


Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja v�in �elda, et ikka v�ga h�sti astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 12.12.15 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja v�in �elda, et ikka v�ga h�sti astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 12.12.15 17:57 Tsiteeri


Tahad suurt autot ja v�ikest mootorit ?
Need asjad ei k�i �ldiselt k�sik�es ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum v�lja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole t�heldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 12.12.15 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja v�ikest mootorit ?
Need asjad ei k�i �ldiselt k�sik�es ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum v�lja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole t�heldatud.


Kui oleks miljon�r, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt v�ib ju auto suur tunduda, aga t�himass seda k�ll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW �sna populaarne mootor.
Kuna aastane l�bis�it ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 90

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 13.12.15 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja v�in �elda, et ikka v�ga h�sti astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 13.12.15 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja v�in �elda, et ikka v�ga h�sti astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:


T�nud info eest, aga diislit kasuks ei otsusta kindlasti. Praegu on juba �ks diisel ja kuna enamus s�itudest on l�hikesed otsad linnas, siis pole sellel lihtsalt m�tet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 13.12.15 20:48 Tsiteeri


1,4tsi 92 kw ja 103/110kw on oma temperamendilt m�rgatavalt erinevad mootorid.
V�imsamatel on 50Nm enam v��net, mis annab kiirenduses selgelt tunda.
K�tusekulu samas suures plaanis sama.


Kes palju r��gib ei pruugi palju �elda
Vaata kasutaja profiili K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 14.12.15 07:51 Tsiteeri


Eeldusel, et tegu on sama mootori erinevate modifikatsioonidega, pakun, et n�rgem peab paremini vastu, kui v�imsam. Ega see 50Nm enam v��net �hust tule, see j�ud m�jub k�ik ka mootori detailidele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja v�ikest mootorit ?
Need asjad ei k�i �ldiselt k�sik�es ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum v�lja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole t�heldatud.


Kui oleks miljon�r, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt v�ib ju auto suur tunduda, aga t�himass seda k�ll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW �sna populaarne mootor.
Kuna aastane l�bis�it ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?


Kui uue ostad ,siis muidugi on garantii aeg ja riskid maandatud,
See mootor kulub s�na otseses m�ttes kiiresti l�bi ,t��kaaslane vahetas vw -nil mootori 130 tuhhi pealt ,kuna remontimine oli m�ttetu ,ostis hea hinnaga uue mootori treilerilt mahakukkunud uue auto pealt.
Populaarne on see mootor sellep�rast ,et m��gimehed seda haibivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: p��linn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 14.12.15 10:20 Tsiteeri


Mobile-s on m��gil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. L�bis�idud 300k-400k vahel, vaevalt et neil k�igil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default �elda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.


Vanade k�lgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 14.12.15 10:25 Tsiteeri


Kas 1.4 TSI puhul on 92 kW ja 110 kW t�iesti erinevad mootorid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 10:52 Tsiteeri


Lisaks k�igele muule on 1.4(110)kw keskmine k�tusekulu erinevus 1.8(132)kw-ga pea olematu .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiitk
huviline



Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55

Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG

postitati 14.12.15 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Lisaks k�igele muule on 1.4(110)kw keskmine k�tusekulu erinevus 1.8(132)kw pea olematu .

Օigem on �elda, et 1.4 (92 kw) keskmise k�tusekulu erinevus 1.8 (132 kw) pea olematu , sest 1.4 (110 kw) kulunumbrid on m�lemast madalamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 19:00 Tsiteeri


Uurisin veel �helt tuttavalt ,kelle firmas on t��autodeks skodasid (superb/octavia) 17 tk
K�ige ebameeldivamad kogemused just 1.4 turbokatega ,ei soojene piisavalt kiiresti ,lubatud �konoomsust v�imatu saavutada ,pidevad probleemid kettidega ,osadel mudelitel dsg-ga ,ning mootori �ldine kiire kulumine .
2 juhul vahetatud mootor ennem garantiiaja l�ppu.
Tegemist oli siis octavia 2. ja 3. generatsiooni ,ning superb 2.generatsiooniga.
T��kindluse m�ttes l�hevad nad vaikselt �le diislitele

Rikas eestlane v�ib ka k�ik selle ise omal rahakotil �ra proovida,kui soovib.
5 aastane garantii on minu meelest lausa kohustuslik v�tta.

Skoda on suht hea auto ,�iges kombinatsioonis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 14.12.15 19:52 Tsiteeri


Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.


Ehk siis on VAG grupp on aru saanud ,et kett sobib mootorsaele ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 19.12.15 13:39 Tsiteeri


Hetkel liiguvad m�tted 1.8 TSI suunas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.12.15 15:43 Tsiteeri


1.8 juba natuke parem valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 20.12.15 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on m��gil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. L�bis�idud 300k-400k vahel, vaevalt et neil k�igil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default �elda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev k�esolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on v��ndenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-k�igulise DSG piir tuleb ette...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 20.12.15 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on m��gil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. L�bis�idud 300k-400k vahel, vaevalt et neil k�igil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default �elda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev k�esolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on v��ndenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-k�igulise DSG piir tuleb ette...


1.8 v��ndest olen teadlik, aga kindel plaan on manuaalkastiga v�tta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: L��ne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 26.12.15 18:25 Tsiteeri


Keegi midagi kasko hindadest ka teab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.12.15 21:00 Tsiteeri


Minu aasta vanusel RS-il on kasko aastamakse veidi �le 400.- euri aastas (auto osthind �le 30tuhhi),
aga k�ik oleneb k�igest.
Kui suur j��b omavastutus ,vaadatakse liikluskindlustuse ajalugu jne,hinda kujundab ka auto ostuhind hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus k�sitlus


Mine lehek�lje l�ppu


XMB �koda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
T�iendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[P�ringuid: 20]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]