Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Ostuabi
»
Octavia Combi 1,4TSI 2014
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: M.Jaaska[/i] Viskan ka paar sõna sekka. Sõidan ka mõtetu 100+kw nelikveolise diiselkolakaga. :) DSG 7ne ehk DQ200-kuivsidur on kuulus oma siduriprobleemi poolest, lisaks mulle ei tundu see just "huvitav" kast, seega mina eelistan 6st DQ250-märgsidur kasti. Uus Passat b8 biturbo on juba audilt tuntud DQ500 7ne märgsidur kastiga ja oi kui saaks eelistaks seda. Konks - Igatsen seda taga. Kuigi vaja läheks sisuliselt 1x kuus siis siiani pole raatsinud seda paigaldada. Kuna ka olen väga originaal lahenduste pooldaja siis pole see retrofitina lihtsalt rahaliselt otstarbekas. Hiljem autot müües võib ostja huvi jahutada selle puudumine, olgugi kui hea varustus on. Olen ka ettevalmistanud uusi autosid müügiks ja iga 1.5-s auto sai selle külge, iseasi kuipalju kasutust sai. Sellest on tulnud ka meil nali, et "Eestlane on ikka konksurahvas". Lisavidinad - Muidugi võiks ka mosse või ladaga sõita, kuid kui tahta olla hall mass startline pakettiga, siis ilmselt jätakski need tellimata. Kerevärvi liistud on lihtsalt highline paketti osa ja koos highline paketiga tuleb ka mängu mootorivalik ja muu mõistlik varustus. PS. Valuveljed vähendavad kütusekulu, raskete plekkvelgede kõrval. Võimsus - See on täpselt nii suhteline. Peale seda kui kolisin 55kw bensukate maailmast 100+ diislite maailma ei näe mõtet vähemaga ka leppida. Sa ei pea planeerima möödasõite nendest legaalsetest 70/80 hajameelsetest sõitjatest, linnas saab siiski kiiremini fooritagant minema ilma tuuritamata nagu nende väikeste punnidega vajalik on. Jälgi piirkiirust kampaania kehtib mõlemal suunal. Nelikvedu - Kah arvasin, et vahet pole. Kuid kuna minu hetke auto tuli minule seetõttu, et omas ksenoon tulesid ja 4vedu oli lihtsalt küljes, siis mainiks ära, et talvel kurvilistel teedel sõites on vahe sees, kas tegu on kaheveolise või nelikveolise masinaga. Nelikveoline püsib lihtsalt oma olemusest paremini teepeal. Nagu ka suured ja rasked dsiibid. Jah, väike punn annab tee libedusest enne märku ja sa jõuad isegi sõidus korrigatsioone teha, kui suure maasturiga võib juhtuda, et selleks ajaks kui auto libiseb on juba hilja. Webasto kohta - Nendel mootoritel on vahel klapp, mis suunab vedeliku ringluse nii ringi, et webasto soojus läheb ainult salongi. Mootori soojendamist seistes ei toimu. On muidugi võimalik kaabliga ringi muuta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Ostuabi
»
Octavia Combi 1,4TSI 2014
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.3%
- SQL:
57.7%
]