Lehekülgi: 1 2 |
Glipz
huviline
Registreerunud 16.10.14
Postitusi: 1
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.14 11:12
|
|
|
Octavia Combi 1,4TSI 2014
Plaanis soetada siis pealkirjas olev auto.
Hea oleks tead, et mis on selle mootori head ja vead ning kuidas see 1,4 Combit edasi liigutab? Ning kui ökonoomne mootor on?
Tänan
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 16.10.14 21:03
|
|
|
Minu soe soovitus on lisaks võtta puldist seisu soojendus .
Ennem saad surnult keppi ,kui 1.4 mootorist sooja vähemasti ei pea mina
seda soojaks ,mis sealt tuleb.
Mu sõber kes sellist mootorit omab ,kirus ja vandus ,et tehasest lisasoojendust ei tellinud .
Samas on inimesi ,kes on harjunud hobuse ja reega ,ning kiidavad seda .
|
|
|
dex
huviline
Registreerunud 07.02.14
Postitusi: 30
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III, 1.4 TSI, DSG
|
postitati 17.10.14 12:19
|
|
|
Webasto oleks tõesti pidanud võtma, Ranx soovitas mulle ka, aga otsustasin vastu suve, et 910 € on natuke liiga palju. Kui praegu tagant järgi
mõelda, siis oleks pidanud Cantoni võtmata jätma, vähe pappi juurde panema ja webasto võtma.
Õ–konoomsusest: no nii öko pole nagu paber väidab, viimase 5000 km keskmine on 6 l/100km, reaalselt paagiga mõõtes 6,2, maanteel 5 (5,2), linnas
sõltub kui pikk ots on. 5 km nagu mul iga hommiku tööle on ~8, kui vähe pikemalt kärutada siis kukub alla 7. Mul on luukpära, aga ma ei usu, et neil
erilist vahet on. Täna hommikul oli 2,5 kraadi külma väljas, umbes kolmandal kilomeetril hakkas sooja sisse puhuma.
|
|
|
kate
huviline
Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.14 08:40
|
|
|
Jätkan teemat, kuna sama auto (luukpära) varustuse valik on hetkel käsil ja olles lugenud varasemaid soovitusi hakkasin ka kaaluma tehase
lisasoojenduse tellimist. Mul puudub varasem kokkupuude mootori eelsoojendusega seega küsin teadjamate käest kuidas see täpsemalt töötab, milline on
puldi tööraadius (kas kortermaja kõrgematel korrusetel ka töötab), kuidas selle kasutamine talvel auto akule mõjub kui enamus sõite on linnas?
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 04.11.14 09:49
|
|
|
Ma pole küll päris kindel, aga puldist töötavat seisusoojendust (niinimetatud Webastot) pakuti ainult diislitele, bensumootoritele polnud seda
saada.... vähemalt aasta tagasi oli see nii.
|
|
|
kate
huviline
Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.14 11:51
|
|
|
Diiselmootoritel on elektriline salongi lisasoojendus peal, bensiinimootoritele pakutakse kaugjuhtimisega lisasoojendust alates Ambition paketist.
Kuna esinduse müügimees minu küsimustele eriti vastata ei osanud siis pöördungi teie poole kellel omal kokkupuude tehases paigaldatud lisasoojendusega
olemas.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 04.11.14 17:56
|
|
|
Puldist seisusoojendust saab nii diisel ,kui bensiini mootoritele .
See elektriline salongi lisasoojendus on ka minu teisel autol ,aga see ajab naerma (tegelikult küll nutma ).
|
|
|
kate
huviline
Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.14 06:33
|
|
|
Miks see nutma ajab - on see mõttetu?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 05.11.14 18:07
|
|
|
Sellepärast mõttetu ,et ta nagu on ja nagu töötab ,aga õiget sooja ikka ei saa .
Võib olla olen Webastoga nii ära hellitatud .
Igal juhul on meie peres nii ,et kes esimesena sõitma läheb ,krabab kindlalt webastoga auto.
Üks on selge ,kui keegi ostab /saab endale kaugjuhitava eelsoojendiga auto ,siis ükski järgnev auto küll ilma selleta kindlasti ei tule.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 15.11.14 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kate
Diiselmootoritel on elektriline salongi lisasoojendus peal, bensiinimootoritele pakutakse kaugjuhtimisega lisasoojendust alates Ambition paketist.
Kuna esinduse müügimees minu küsimustele eriti vastata ei osanud siis pöördungi teie poole kellel omal kokkupuude tehases paigaldatud lisasoojendusega
olemas. |
Minu andmetel see tehases paigaldatav lisasoojendus ei võrdu Webastoga. Nimelt soojendab see esinduse müügimehe jutu järgi ainult salongi ja mitte
mootorit. Mis teised arvavad?
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 15.11.14 18:19
|
|
|
Nii ongi ,et see elektriline lisasoojendi on tavaliselt lisa küttekeha salongi radika ees ja peaks veidi kaasa aitama ,vanematel vag-i diislitel oli
ka veesärgis lisaküttekeha/d.
Webasto/seisusoojendi kütab mootori soojaks ja aknad puhtaks ,ning kaugjuhitav kuni 800m
Minu teada saab seisusoojendust praktiliselt kõigile mudelitele ,kasvõi järel paigaldusena esinduses.
|
|
|
otnor
huviline
Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.14 16:24
|
|
|
Kõige tihedamini Skodadest lähevad mootoriga remonti just lahjemad variandid. Jätke see meelde !
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 05.12.14 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: otnor
Kõige tihedamini Skodadest lähevad mootoriga remonti just lahjemad variandid. Jätke see meelde ! |
Millel see väide põhineb? Alates missugusest võimsusest ei ole enam mootor lahja?
|
|
|
otnor
huviline
Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.14 18:09
|
|
|
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 05.12.14 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti. |
Ja loogika selle taga on milline? Et väiksema mootoriga Skodasid on lihtsalt rohkem ja seetõttu on neid ka esinduse statistikas tihemini esinemas?
|
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 05.12.14 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti. |
Ma saan aru, et Te olete seotud mingit sorti autoremondi ettevõttega? Vahest oskate välja tuua konkreetsemad probleemid, mis neid mootoreid
kimbutavad. Legendaarne keti probleem on teada.
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 05.12.14 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti. |
Ja mis neil siis peamiselt viga on? Tegelikult huvitaks mind see statistika. Kas on linki anda, või lihtsalt keegi teeninduses töötav tuttav rääkis
seda?
Mis soendusse puutub, siis ma olen isegi diisli soojaga rahul (see elekriküte on vist standartis). Et olen omanud ka eriti soojasi autosi (MB, BMW),
aga no maeitea, kui palavaks on siis vaja seda salongi kütta? Pealegi kütmine on energiakulu. Kui ökot autot tahta, siis salongisoojale ei või palju
kulutada. Parem enne autosse istumist, ring ümber maja joosta.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 06.12.14 21:11
|
|
|
See on vaeste eestlaste mõtteviis ,et hästi odavalt ,ning hästi palju.
Mina ,ei tea ühtegi soomlast oma tutvusringkonnast ,kes oleks uue auto ilma lisasoojenduseta ostnud.
Kui mina soovin sõita mugavalt punktist A punkti B ,siis ei ole mul eesmärgiks kokkuhoid/koonerdamine .
Kui koonerdada sooviksin ,saaks ka hääletades , või talvel mootorrattaga sõites
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 14.08.15 06:30
|
|
|
Upitan vana teemat. Töökaaslane plaanib Oktaviat osta. Combi kerega ja lisana on kindlasti kärukonks ka vajalik. Ja auto hind peab alla 20 000.- jääma
(rahakott seab omad piirid). Mida siis võtta või võtmata jätta?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 07:28
|
|
|
Universaalkere, kärukonks ja mootor, mis jaksab käru vedada, tuleb võtta. Kõik ülejäänu on maitseasi...
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 17.08.15 11:16
|
|
|
Tekkis üks küsimus.
Kõik igatsevad kärukonksu ja terve linn on konksuga autosid täis.
Mul endal on kogu autopargi puhul olnud kärukonks vaid ühel, eelmisel sajandil omatud minu esimesel, kasutatuna ostetud autol. Ja seda ei läinud
kordagi tarvis. Ja pole siiani vajdust tundnud.
Mis ime asi see on millest ma ilma olen jäänud seetõttu, et minu kõikidel ülejäänud autodel seda inetut rauakolakat küljes pole olnud? Äkki aitate
ohmut vanameest?
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 17.08.15 11:24
|
|
|
Enamikel autokasutajatel polegi konksu vaja. Mu töökaaslasel on vaja. Ehitab maja ja vanematel on maja ja pidevalt on vaja materjali ja muud träna
vedada.
DGS käigukasti võib vist ka välistada.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.15 07:10
|
|
|
Väikese mootoriga käib 7-käigune DSG, mis jah ehk koorma vedamiseks parim pole. 6-ne ehk isegi võiks vastu pidada, aga piiratud eelarvest võtab see
üsna suure tüki ära.
Enricole - konks on samasugune lisavarustus nagu kõik muud auto külge topitavad vidinad. Mina näiteks kasutan seda keskeltläbi kord aastas. Rahaliselt
oleks ilmselt soodsam iga kord rentida või sõpradelt kaubelda mõni furgooniga auto, aga eks valikuvabadus maksab ka midagi. Teisalt on see kord aastas
siiski suhteliselt palju: CD mängijat ei ole ma 10 aastat kasutanud, kassetikat 20 aastat, navigaatorit üldse mitte kunagi. Puitimitatsioon sees ja
läikivad liistud väljas, samuti valuveljed võiks ka otseteed prügimäele saata, ei anna mingit tuntavat lisaväärtust võrreldes nende autodega, millel
neid ei ole olnud. Ilmselt ka mootori võiks nõrgema vastu vahetada, ~40kW on Eestis lubatud kiiruste jaoks täiesti piisav. Neliveolistest
sõiduautodest ja linnamaasturitest pole mõtet rääkima hakatagi, absoluutselt kasutud ja koledad nähtused.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 23.08.15 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Väikese mootoriga käib 7-käigune DSG, mis jah ehk koorma vedamiseks parim pole. 6-ne ehk isegi võiks vastu pidada, aga piiratud eelarvest võtab see
üsna suure tüki ära.
Enricole - konks on samasugune lisavarustus nagu kõik muud auto külge topitavad vidinad. Mina näiteks kasutan seda keskeltläbi kord aastas. Rahaliselt
oleks ilmselt soodsam iga kord rentida või sõpradelt kaubelda mõni furgooniga auto, aga eks valikuvabadus maksab ka midagi. Teisalt on see kord aastas
siiski suhteliselt palju: CD mängijat ei ole ma 10 aastat kasutanud, kassetikat 20 aastat, navigaatorit üldse mitte kunagi. Puitimitatsioon sees ja
läikivad liistud väljas, samuti valuveljed võiks ka otseteed prügimäele saata, ei anna mingit tuntavat lisaväärtust võrreldes nende autodega, millel
neid ei ole olnud. Ilmselt ka mootori võiks nõrgema vastu vahetada, ~40kW on Eestis lubatud kiiruste jaoks täiesti piisav. Neliveolistest
sõiduautodest ja linnamaasturitest pole mõtet rääkima hakatagi, absoluutselt kasutud ja koledad nähtused. |
+1
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 23.08.15 17:36
|
|
|
Viskan ka paar sõna sekka. Sõidan ka mõtetu 100+kw nelikveolise diiselkolakaga.
DSG 7ne ehk DQ200-kuivsidur on kuulus oma siduriprobleemi poolest, lisaks mulle ei tundu see just "huvitav" kast, seega mina eelistan 6st
DQ250-märgsidur kasti. Uus Passat b8 biturbo on juba audilt tuntud DQ500 7ne märgsidur kastiga ja oi kui saaks eelistaks seda.
Konks - Igatsen seda taga. Kuigi vaja läheks sisuliselt 1x kuus siis siiani pole raatsinud seda paigaldada. Kuna ka olen väga originaal lahenduste
pooldaja siis pole see retrofitina lihtsalt rahaliselt otstarbekas. Hiljem autot müües võib ostja huvi jahutada selle puudumine, olgugi kui hea
varustus on. Olen ka ettevalmistanud uusi autosid müügiks ja iga 1.5-s auto sai selle külge, iseasi kuipalju kasutust sai. Sellest on tulnud ka meil
nali, et "Eestlane on ikka konksurahvas".
Lisavidinad - Muidugi võiks ka mosse või ladaga sõita, kuid kui tahta olla hall mass startline pakettiga, siis ilmselt jätakski need tellimata.
Kerevärvi liistud on lihtsalt highline paketti osa ja koos highline paketiga tuleb ka mängu mootorivalik ja muu mõistlik varustus. PS. Valuveljed
vähendavad kütusekulu, raskete plekkvelgede kõrval.
Võimsus - See on täpselt nii suhteline. Peale seda kui kolisin 55kw bensukate maailmast 100+ diislite maailma ei näe mõtet vähemaga ka leppida. Sa ei
pea planeerima möödasõite nendest legaalsetest 70/80 hajameelsetest sõitjatest, linnas saab siiski kiiremini fooritagant minema ilma tuuritamata nagu
nende väikeste punnidega vajalik on. Jälgi piirkiirust kampaania kehtib mõlemal suunal.
Nelikvedu - Kah arvasin, et vahet pole. Kuid kuna minu hetke auto tuli minule seetõttu, et omas ksenoon tulesid ja 4vedu oli lihtsalt küljes, siis
mainiks ära, et talvel kurvilistel teedel sõites on vahe sees, kas tegu on kaheveolise või nelikveolise masinaga. Nelikveoline püsib lihtsalt oma
olemusest paremini teepeal. Nagu ka suured ja rasked dsiibid. Jah, väike punn annab tee libedusest enne märku ja sa jõuad isegi sõidus korrigatsioone
teha, kui suure maasturiga võib juhtuda, et selleks ajaks kui auto libiseb on juba hilja.
Webasto kohta - Nendel mootoritel on vahel klapp, mis suunab vedeliku ringluse nii ringi, et webasto soojus läheb ainult salongi. Mootori soojendamist
seistes ei toimu. On muidugi võimalik kaabliga ringi muuta.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |