Teema ülevaade |
fubu
|
postitati 20.04.12 10:49 |
Mina olen 1,8TSI DSG Combiga sõitnud nüüd kaks talve.
Kütusekulu suurte külmadega oli keskmiselt mingi 9.
Mootor -25 kraadi juures näiteks üle 70 kraadi ei läinudki :-D
Kui käsitsi vahetusega pöördeid kõrgemal hoidsin siis sain 90 juurde ka.
Auto iseenesest läks seest soojaks 5-10 minuti sõiduga.
Pisikesi naginaid on nüüd poolteise aastaga natuke tekkinud. Aga ma ei ütleks, et need häirivad on. Pigem häirivad need teeaugud, mille puhul neid
naginaid kuulda on.
|
Motha
|
postitati 12.04.12 18:11 |
Olen sõitnud oma II generatsiooni Superb-iga juba paar aastat, auto on 1.8 TSI DSG ja sedaan/luukpära.
Annaksin siis vastused lähtudes oma kogemustest:
1) 1.8 TSI mootor DSG läheb soojaks suhteliselt ruttu, kõvema külmaga üks 10 min. sõita ja salong on juba peaaegu soe (peab siiski sõitma, mitte
ummikus tiksuma).
2) Külmade ilmadega oli minu keskmine kütusekulu (arvutatud läbisõit ja paaki pandud kütuse kogus alusel) nii 8,5-9 l/100km; viimane number eriti
käreda paksega.
3) Combi naginaid komenteerida ei oska, ent Tallinna löökaukudes sõites hakkvad kõik autod lõpuks nagisema.
|
rstdi
|
postitati 11.04.12 21:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rega
Tänud kõigile, kes seni vastanud. Teretulnud on ka nende kommentaarid, kes on 1.8 TSI DSG Superbiga just talve ära sõitnud . |
Mul ei ole küll Superbi, aga DSG sõites võtab soojenemine mõnevõrra kauem aega kui manuaaliga sõites. Lihtsalt DSG hoiab pöördeid alati madalal ja
seepärast soojeneb kauem (käsitsi kõrgemal hoides ise, siis soojeneb kiiremini).
Kogemust Octavia 1,8t (2010) ja 2,0t (2011), mõlemad DSG. Soojaks läksid mõlemad Viimsit - TLL kesklinna täpselt samamoodi ehk kesklinnas -20 hakkas
mootor 90 juurde jõudma peale ca 25min sõitu.
Salong oli soe varem, istmesoojendused tuli peale ca 8-10min sõitu max peale mahakeerata.
Samas kui sul see soojenemine oluline, siis webasto tarkvalik. Ükski tänapäeva mootor ei lähe soojaks väga kiirelt, kuna säästuteemad meil
Kuid 1,8t või 2.0t kohapeal käies (ummik) maha ei jahtu.
Naginate kohta ütlen mina - et combid nagisevad kõik rohkem sõltumata tootjast, sest vabapinda on seal lihtsalt rohkem. Maanteel kindlasti olukord
parem, Tallinnas võivad hambad sõites ka logisema hakata, mis siis veel autost rääkida
|
Rega
|
postitati 09.04.12 09:33 |
Tänud kõigile, kes seni vastanud. Teretulnud on ka nende kommentaarid, kes on 1.8 TSI DSG Superbiga just talve ära sõitnud .
|
Tihver
|
postitati 08.04.12 19:27 |
Octavia nagisemine tuleb minu vähemalt tihenditest, mitte auto viletsast koostekvaliteedist. Nagisemise vastu aitab regulaarne tihendite
silikoonitamine (aga kes seda ikka teha viitsib).
|
Wygla
|
postitati 08.04.12 11:47 |
I gen Superb 1,8T läheb tõesti ruttu soojaks. Uuem 1,8TSI soojeneb tiba aeglasemalt, kuid siiski suhteliselt ruttu (kogemus). Naginate koha pealt uue
Superbi puhul kaasa rääkida ei oska, kuid I gen oma ei nagise põhimõtteliselt ka peale 150 000 km Eesti teedel (sealhulgal suur osa kruusateed). Uus
Superb tundub samuti suhteliselt tummine ja hästi kokku panduna - Kui võrrelda uue Passatiga, siis viimase salongimaterjalid on tunduvalt kehvemad
ning koostekvaliteet samuti.
|
zipper
|
postitati 08.04.12 04:30 |
Suurem ja raskem auto hakkab meie teedel varem või hiljem nagisema. See on paratamatus. Olen üsna vanade autodega l-euroopas sõitnud (rendikad), ja ei
mingit kolinat-naginat. Kõik oleneb teede, mitte aga auto kvaliteedist!
|
KPuusepp
|
postitati 07.04.12 21:17 |
Ei oska küll 1.8TSI-d kommenteerida, kuid vanema generatsiooni 1.8T omades Superbi peal üllatusin ma meeldivalt. -25-ga auto käima, minut aega
kohapeal, 3,5km sõitu ning mootor 90C peal. Isegi imestasin, et kuidas see võimalik on, kuid on.
Salong läheb täpselt nii soojaks, kui ise kütad. Ehk suudab ära kütta küll ja jääb ülegi.
Samuti küttekulu ca 12-13 kanti. Seda siis automaat kastiga. SuperbII-l DSG kastiga kindlasti vähem.
|
Rega
|
postitati 07.04.12 17:43 |
Tere,
Plaanis on lähiajal osta uus Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG. Aga enne palun siinsetelt Skoda omanikelt vastuseid paarile küsimusele:
1) Kui kiiresti läheb 1.8 TSI mootor talvel näiteks -25 kraadi juures soojaks ning kas ka suur salong läheb normaalselt soojaks?
Mul on endal kogemus, kus Octavial 1.4 TSI suutis talvel suure külmaga normaalselt temperatuuri hoida ainult sõites, kohapeal jahtus täitsa maha.
2) Kui suur on tegelik küttekulu külmade ilmadega?
3) Räägitakse, et Superb Combi pidi teatud aja pärast häirivalt nagisema hakkama, kas sel väitel on alust?
|
|