Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
diesel

 postitati 02.06.10 06:51
no ma ei tea, rooste nüüd küll eriti teema ei tohiks olla. nõrk koht on pigem elekter. suht kindlasti saab klaasitõstukitega muret tunda, juhtmepundid ustesse võivad laguneda, numbritulede pesad saavad otsa, spido võib seieritega asjad seisma jätta, peeglite küte ei kesta ka kuigi kaua.
mehhaaniliselt on nõrgim lüli klaasitõstukite trossid.
samas keik vead lihtsaste likvideeritavad.
a üldiselt suht igiliikur, kuigi bensukonede kohta ei mõista miskit tarka öelda.
Jahutusvedelik

 postitati 01.06.10 18:52
Antud masin 6 kuud tagasi Prantsusmaalt,kere normaalne siis ma eeldan.
Tänud abi eest,kes vastasid.
Timur

 postitati 01.06.10 18:24
Kui masin ei ole korralikku avariid teinud, siis ei tohiks roosetega küll probleeme olla.
Wygla

 postitati 01.06.10 18:22
Mootor on täitsa ok ja teravust piisavalt. Sõbral võrdlus olemas Omega 2,0 mootorist 85 kw ja Octavia 1,6 74 kw, mõlemad universaalid. Octavia on teravam. Omega on muidugi suur lehm kaa, aga see selleks :D.

Roostega on nii ja naa. Oleneb kuidas hoitud jne. Kui Eestis sõitnud, siis vanal autol üldiselt ikka leiab neid kohti, kuid eks oma silm on kuningas.
Zut

 postitati 01.06.10 18:12
Ei oska küll otsese mudeli kohta rääkida, aga peres 75kw 1,6 bensiinimootoriga üks ja pool põlvkonda uuem Octavia. Tõsi ta on, et RS'iga ei saa maanteel võrrelda (ise peamisel selle roolis), aga ei saaks öelda, ka et jääb hätta. Ikka saab suht adekvaatselt hakkama. RSi jäiga vedrustuse vahele on päris mõnus tava Ocu'ga sõita. Ka maanteedel!
Seoses sellega, et masin uuem - ei oska rooste kohta sõna võtta veel.
Jahutusvedelik

 postitati 01.06.10 17:08
maanteel pidi see 1.6 hätta jääma ja üsna nadi olema,aga no eks ta oleks rohkem linna sõiduks ka mul.
Kas sellisel isendil on mingeid kindlaid tüüpvigu ka ? Kuidas roostega on ? Kipuvad rooste minema siin ?
undu

 postitati 01.06.10 05:11
Konkreetse auto kohta midagi öelda ei oska.
Octavia I on üldiselt omanike seas hinnatud, eelkõige lihtsuse ja sellest tulenevalt võrdlemisi hea vastupidavuse poolest. Mahutavus on ka väga hea, va tagaistmetel jalaruum, mis pole küll liialt pisike, aga üldise ruumikuse kõrval jääb nö silma.

Tehnilise poole pealt 1,6 mootor on suht lollikindel.
Konkreetse auto head ja vead sõltuvad ainult ja ainult eelmistest omanikest ja nende suhtumisest autosse.
LAse enne lõpliku otsustamist mõnes töökojas põhjalikumalt üle vaadata ja otsusta siis.
Jahutusvedelik

 postitati 01.06.10 05:10
Kiirendus kiirenduseks ,aga kuidas on vastupidavusega ,millele tuleks rohkem tähelepanu
suunata antud isengi vaatamisel.
Timur

 postitati 31.05.10 21:12
Seda, et selle masina kiirendus 0-100 km/h on 9 s ma küll ei usu. Minu masinal on 110kw ja tehase andmetes oli antud masina kiirenduseks 0-100 km/h 8,5s.
Jahutusvedelik

 postitati 31.05.10 17:31
Tere.
Otsisin siit ja sealt, aga asjalikku infot sellise isendi kohta ei leidnud.
http://www.auto24.ee/used/719882

Kuidas on hoolduskuludega ja kas selline masin on vastupidav ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]