Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia GLX (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3507)
Jahutusvedelik
huviline



Registreerunud 31.05.10
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 31.05.10 18:31 Tsiteeri
Skoda Octavia GLX



Tere.
Otsisin siit ja sealt, aga asjalikku infot sellise isendi kohta ei leidnud.
http://www.auto24.ee/used/719882

Kuidas on hoolduskuludega ja kas selline masin on vastupidav ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 31.05.10 22:12 Tsiteeri


Seda, et selle masina kiirendus 0-100 km/h on 9 s ma küll ei usu. Minu masinal on 110kw ja tehase andmetes oli antud masina kiirenduseks 0-100 km/h 8,5s.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jahutusvedelik
huviline



Registreerunud 31.05.10
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 01.06.10 06:10 Tsiteeri


Kiirendus kiirenduseks ,aga kuidas on vastupidavusega ,millele tuleks rohkem tähelepanu
suunata antud isengi vaatamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 01.06.10 06:11 Tsiteeri


Konkreetse auto kohta midagi öelda ei oska.
Octavia I on üldiselt omanike seas hinnatud, eelkõige lihtsuse ja sellest tulenevalt võrdlemisi hea vastupidavuse poolest. Mahutavus on ka väga hea, va tagaistmetel jalaruum, mis pole küll liialt pisike, aga üldise ruumikuse kõrval jääb nö silma.

Tehnilise poole pealt 1,6 mootor on suht lollikindel.
Konkreetse auto head ja vead sõltuvad ainult ja ainult eelmistest omanikest ja nende suhtumisest autosse.
LAse enne lõpliku otsustamist mõnes töökojas põhjalikumalt üle vaadata ja otsusta siis.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jahutusvedelik
huviline



Registreerunud 31.05.10
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 01.06.10 18:08 Tsiteeri


maanteel pidi see 1.6 hätta jääma ja üsna nadi olema,aga no eks ta oleks rohkem linna sõiduks ka mul.
Kas sellisel isendil on mingeid kindlaid tüüpvigu ka ? Kuidas roostega on ? Kipuvad rooste minema siin ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 01.06.10 19:12 Tsiteeri


Ei oska küll otsese mudeli kohta rääkida, aga peres 75kw 1,6 bensiinimootoriga üks ja pool põlvkonda uuem Octavia. Tõsi ta on, et RS'iga ei saa maanteel võrrelda (ise peamisel selle roolis), aga ei saaks öelda, ka et jääb hätta. Ikka saab suht adekvaatselt hakkama. RSi jäiga vedrustuse vahele on päris mõnus tava Ocu'ga sõita. Ka maanteedel!
Seoses sellega, et masin uuem - ei oska rooste kohta sõna võtta veel.


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 01.06.10 19:22 Tsiteeri


Mootor on täitsa ok ja teravust piisavalt. Sõbral võrdlus olemas Omega 2,0 mootorist 85 kw ja Octavia 1,6 74 kw, mõlemad universaalid. Octavia on teravam. Omega on muidugi suur lehm kaa, aga see selleks :D.

Roostega on nii ja naa. Oleneb kuidas hoitud jne. Kui Eestis sõitnud, siis vanal autol üldiselt ikka leiab neid kohti, kuid eks oma silm on kuningas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 01.06.10 19:24 Tsiteeri


Kui masin ei ole korralikku avariid teinud, siis ei tohiks roosetega küll probleeme olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jahutusvedelik
huviline



Registreerunud 31.05.10
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 01.06.10 19:52 Tsiteeri


Antud masin 6 kuud tagasi Prantsusmaalt,kere normaalne siis ma eeldan.
Tänud abi eest,kes vastasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 02.06.10 07:51 Tsiteeri


no ma ei tea, rooste nüüd küll eriti teema ei tohiks olla. nõrk koht on pigem elekter. suht kindlasti saab klaasitõstukitega muret tunda, juhtmepundid ustesse võivad laguneda, numbritulede pesad saavad otsa, spido võib seieritega asjad seisma jätta, peeglite küte ei kesta ka kuigi kaua.
mehhaaniliselt on nõrgim lüli klaasitõstukite trossid.
samas keik vead lihtsaste likvideeritavad.
a üldiselt suht igiliikur, kuigi bensukonede kohta ei mõista miskit tarka öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]