Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Üldine
»
2017+ Superb, kuidas hindate?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mortiir[/i] 1.4 TSI olen sõitnud manuaaliga ainult Octavia peal ja puhtalt subjektiivne tunnetus, et kogu tegevus käib nagu kummipeala otsas. Gaas-viivitus-minek. Ilmselt Superbi peal tuleb see veel rohkem esile. Vastupidiselt on DSG-ga nagu ok, rahulik liiklemine linnas on nauditav, käigud vahetuvad kiirelt ja sujuvalt, minek ühtlane. Ilmselt DSG-ga ei lase turborõhku alla käiguvahetusel. Manuaaliga peale igat käiguvahetust gaas-viivitus-minek ja nii iga kord kui vahetad käiku. Jõud ei ole nagu vahetult saadaval, kõik käib viivitusega. Tippvõimsuses ei olegi asi, 1.4 läheb jah rahuldavalt edasi kui juba turbo rõhk üleval ja mida kõrgemad pöörded, seda kiiremini tõmbab turbo käima. Lihtsalt see tunnetus, et enne kui turbo ei puhu siis nagu jõuetu olek. Lisaks peab 1.4 manuaaliga väga täpselt gaasi doseerima, et hoida nt parkimisel ~1200 p/min, muidu jääb kas hingetuks või vastupidi kipub pöördesse minema. Nt vanakooli 1.9 TDI või vabalthingavad 2.0 bensukad olid ühed lihtsamad ja nauditavamad manuaalkastiga mootorid millega sõita. Kogu jõud praktiliselt kohe kättesaadav. Ühesõnaga mulle käis see manuaaliga 1.4-ga sõitmine veidi pinda, sellest veel hullem on 1.6 TDI manuaal - pikad käigud ja täiesti jõuetu mootor enne kui turbo puhuma saab. 2.0 TDI manuaal on üsna ok, 1.8/2.0 TSI manuaali ei ole proovinud. Need kõik mootorid korras DSG-ga igapäevaseks liiklemiseks mõnusad sõita. Eks pead ise proovima. Tahmamine - EGR klapp suunab ühtlasel kiirusel sõitmisel osa heitgaase tagasi sisselaskesse. Heitgaasides olevad tahmaosakesed kleepuvad sisselaske klappidele. Samuti tuleb osa tahmast karteri ventilatsioonist õliaurudena sisselaskesse. Kiirendades on EGR klapp kinni. Kui suur probleem see nüüd on, pole õrna aimugi, ei ole 1.4/1.5 TSI-id endal pikalt olnud. Googleda 1.4 TSI carbon buildup. https://www.youtube.com/watch?v=LTV-uHv5Cwk&ab_channel=DeutscheAutoParts Turbode kestvus - kui õli vahetada 15k järel siis ikka kestab. Paljud sõidavad 30k longlife välbaga. No ma ei tea, olen ise ka õli vahetanud ja kuidagi ei taha uskuda, et õli ja õlifilter 30k juures oma tööd veel hästi teevad. Õlitusomadused võivad alles olla, kuid õli ei suuda enam siduda tahmajääke ja mootorit puhtana hoida, nagu kolestorool veres hakkab tahm igalepoole settima, õlituskanalid lähevad kitsamaks, õlitus kehvemaks - ka turbo jaoks. Kuni 150k on longlife ilmselt ok, sealt edasi uue omaniku mure. Igal DSG kastil sportreziim, hoiab pöörded kõrgemal, tüütu igapäevaselt. Saad lasta ümber progeda käiguvahetusi, kui tavaseades ei meeldi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Üldine
»
2017+ Superb, kuidas hindate?
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.6%
- SQL:
67.4%
]